Oferteo dba o wysoką jakość zapytań Klientów - Oferteo.pl
  • »
  • Akademia
  • »
  • Oferteo dba o wysoką jakość zapytań klientów

Oferteo dba o wysoką jakość zapytań Klientów

Zapewniamy najwyższą jakość kontaktów na polskim rynku

Dbamy, aby dochodziło do udanych transakcji pomiędzy Kupującymi i Sprzedającymi. Z tego powodu doradcy Oferteo przekazują do Dostawców i Wykonawców kontakty do Klientów spełniających następujące kryteria:

  • szukają konkretnych usług i produktów właśnie w tym momencie,
  • sami wyszli z inicjatywą zakupu danego produktu lub usługi,
  • określili wstępne oczekiwania co do zakresu, wielkości i przewidywanego terminu realizacji zlecenia/zamówienia,
  • podali dane kontaktowe (telefon kontaktowy, e-mail, imię i nazwisko oraz dane adresowe firmy),
  • są dostępni przez telefon oraz/lub przed ekranem swojego urządzenia mailowo i na czacie.
Dział Jakości Oferteo

Informacje o Kliencie i statusie weryfikacji możesz zobaczyć w podglądzie każdego zapytania o oferty. Stosowane oznaczenia znajdziesz poniżej.

Gorące leady sprzedażowe z Oferteo -
- o 95% Klientów powiadamiamy Cię w ciągu 10 sekund od złożenia przez nich zapytania o oferty.

Nasza skrupulatność + Twoje zaangażowanie = Sukces sprzedaży

Rolą Oferteo jest dotarcie do Klientów, którzy właśnie w tym momencie szukają danego produktu lub usługi, a następnie szybkie wyodrębnienie i przekazanie do firm tylko tych Klientów, którzy spełniają postawione kryteria jakościowe.

Sukces sprzedażowy wymaga zaangażowania, także z Państwa strony. Szybki kontakt, odpowiednie przygotowanie i chęć pomocy Klientowi, to cechy zwiększające naszą wspólną szansę na sukces.

Specjalnie dla naszych Dostawców i Wykonawców opracowaliśmy program Profesjonalny Sprzedawca Oferteo.pl, który pomaga sprzedawać produkty i usługi w sposób skuteczny. Szczegóły tego bezpłatnego programu znajdziecie Państwo na stronie: Profesjonalni sprzedawcy zyskują więcej. Zostań jednym z nich.

Aby Państwo chętniej kontaktowali się ze Zlecającymi dajemy możliwość zwrotu kontaktów, w których nie mieli Państwo realnej szansy na zdobycie Klienta. Dostawcy i Wykonawcy mogą zwrócić 30% punktów z ostatniego doładowania.

Oznaczenia stosowane w zapytaniach o oferty

Widzisz, czy użytkownik jest online lub ile minut temu był aktywny w Oferteo.

W Oferteo na każdym zapytaniu ofertowym, w sekcji „Informacje od opiekuna zlecenia” widoczna jest informacja o wyniku weryfikacji zapotrzebowania i danych kontaktowych Klienta. Znajdziesz tam komunikaty:

telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu

Podczas rozmowy telefonicznej potwierdziliśmy zapotrzebowanie Klienta, gotowość do zakupu i poprawność danych kontaktowych.

rozmawialiśmy telefonicznie z Klientem

Podczas rozmowy telefonicznej potwierdziliśmy zapotrzebowanie Klienta, gotowość do zakupu i poprawność danych kontaktowych, ale Klient wskazał odległy lub niepewny termin realizacji lub niski budżet.

uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Podczas rozmowy telefonicznej uzgodniliśmy z Klientem jego wstępne oczekiwania.

potwierdziliśmy dane kontaktowe

Podczas rozmowy telefonicznej potwierdziliśmy poprawność danych kontaktowych Klienta.

potwierdziliśmy nr telefonu SMS'em

Klient potwierdził swój numer telefonu poprzez wpisanie kodu aktywacyjnego.

potwierdziliśmy e-mail

Potwierdziliśmy poprawność adresu e-mail.

podano nr telefonu

Klient podał numer telefonu.

zweryfikowaliśmy treść wstępnych oczekiwań

Klient odpowiedział w formularzu na pytania dopasowane do branży, z której obecnie potrzebuje ofert.

cena kontaktu obniżona o 50%

Klient wskazał odległy lub niepewny termin realizacji albo wskazał niski budżet.

odnotowaliśmy niepewny lub odległy termin realizacji

Klient jeszcze nie zna lub planuje realizację usługi albo zakup produktu w zbyt odległym terminie.

odnotowaliśmy niski budżet Klienta

Klient wskazał niski budżet na realizację zlecenia.

odnotowaliśmy brak nr telefonu

Klient nie podał numeru telefonu. Możesz skontaktować się z nim poprzez czat Oferteo i e-mail.

Przeczytaj także: