Oferteo dba o wysoką jakość zapytań Klientów
Zapewniamy najwyższą jakość kontaktów na polskim rynku
Dbamy, aby dochodziło do udanych transakcji pomiędzy Kupującymi i Sprzedającymi. Z tego powodu doradcy Oferteo przekazują do Dostawców i Wykonawców kontakty do Klientów spełniających następujące kryteria:
- szukają konkretnych usług i produktów właśnie w tym momencie,
- sami wyszli z inicjatywą zakupu danego produktu lub usługi,
- określili wstępne oczekiwania co do zakresu, wielkości i przewidywanego terminu realizacji zlecenia/zamówienia,
- podali dane kontaktowe (telefon kontaktowy, e-mail, imię i nazwisko oraz dane adresowe firmy),
- są dostępni przez telefon oraz/lub przed ekranem swojego urządzenia mailowo i na czacie.

Informacje o Kliencie i statusie weryfikacji możesz zobaczyć w podglądzie każdego zapytania o oferty. Stosowane oznaczenia znajdziesz poniżej.
Gorące leady sprzedażowe z Oferteo -
- o 95% Klientów powiadamiamy Cię w ciągu 10 sekund od złożenia przez nich zapytania o oferty.
Nasza skrupulatność + Twoje zaangażowanie = Sukces sprzedaży
Rolą Oferteo jest dotarcie do Klientów, którzy właśnie w tym momencie szukają danego produktu lub usługi, a następnie szybkie wyodrębnienie i przekazanie do firm tylko tych Klientów, którzy spełniają postawione kryteria jakościowe.
Sukces sprzedażowy wymaga zaangażowania, także z Państwa strony. Szybki kontakt, odpowiednie przygotowanie i chęć pomocy Klientowi, to cechy zwiększające naszą wspólną szansę na sukces.
Specjalnie dla naszych Dostawców i Wykonawców opracowaliśmy program Profesjonalny Sprzedawca Oferteo.pl, który pomaga sprzedawać produkty i usługi w sposób skuteczny. Szczegóły tego bezpłatnego programu znajdziecie Państwo na stronie: Profesjonalni sprzedawcy zyskują więcej. Zostań jednym z nich.
Aby Państwo chętniej kontaktowali się ze Zlecającymi dajemy możliwość zwrotu kontaktów, w których nie mieli Państwo realnej szansy na zdobycie Klienta. Dostawcy i Wykonawcy mogą zwrócić 30% punktów z ostatniego doładowania.
Oznaczenia stosowane w zapytaniach o oferty
Widzisz, czy użytkownik jest online lub ile minut temu był aktywny w Oferteo.
W Oferteo na każdym zapytaniu ofertowym, w sekcji „Informacje od opiekuna zlecenia” widoczna jest informacja o wyniku weryfikacji zapotrzebowania i danych kontaktowych Klienta. Znajdziesz tam komunikaty:
Podczas rozmowy telefonicznej potwierdziliśmy zapotrzebowanie Klienta, gotowość do zakupu i poprawność danych kontaktowych.
Podczas rozmowy telefonicznej potwierdziliśmy zapotrzebowanie Klienta, gotowość do zakupu i poprawność danych kontaktowych, ale Klient wskazał odległy lub niepewny termin realizacji lub niski budżet.
Podczas rozmowy telefonicznej uzgodniliśmy z Klientem jego wstępne oczekiwania.
Podczas rozmowy telefonicznej potwierdziliśmy poprawność danych kontaktowych Klienta.
Klient potwierdził swój numer telefonu poprzez wpisanie kodu aktywacyjnego.
Potwierdziliśmy poprawność adresu e-mail.
Klient podał numer telefonu.
Klient odpowiedział w formularzu na pytania dopasowane do branży, z której obecnie potrzebuje ofert.
Klient wskazał odległy lub niepewny termin realizacji albo wskazał niski budżet.
Klient jeszcze nie zna lub planuje realizację usługi albo zakup produktu w zbyt odległym terminie.
Klient wskazał niski budżet na realizację zlecenia.
Klient nie podał numeru telefonu. Możesz skontaktować się z nim poprzez czat Oferteo i e-mail.