Zasady zwrotów kontaktów
Abyś jeszcze chętniej kontaktował się ze Zlecającymi dajemy Ci możliwość zwrotu kontaktów, w których nie miałeś realnej szansy na zdobycie Klienta. Możesz zwrócić 30% punktów z Twojego ostatniego doładowania za kontakty, które spełniają kryteria opisane poniżej.
Możesz zwrócić kontakt w następujących sytuacjach:
- Brak kontaktu, nie można się skontaktować ze zleceniodawcą,
- Niewłaściwa osoba wskazana jako kontaktowa,
- Zlecenie nieaktualne już przy pierwszym kontakcie,
- Duplikat zlecenia, które już wcześniej zakupiłeś w Oferteo,
- Nie oferujesz tej usługi/produktu lub w odległej lokalizacji,
- Naruszenie regulaminu Oferteo lub niezgodność zlecenia z prawem.
Kilka rzeczy, o których należy pamiętać:
- Aby otrzymać zwrot punktów za dany kontakt, prześlij wypełniony formularz zwrotu w ciągu 3 dni roboczych od zakupu kontaktu,
- Punkty za zwrócone kontakty pojawią się na Twoim koncie najdalej w ciągu 1-2 dni roboczych,
- W momencie udostępnienia możliwości zwrotów kontaktów Twój limit zwrotów został ustalony na kwotę 30% z Twojego salda punktów,
- Każde kolejne płatne doładowanie punktów powoduje ustawienie limitu zwrotów na 30% wartości ostatniego doładowania,
- W przypadku kiedy cena ostatniego zwracanego kontaktu przewyższa limit 30% punktów Twojego ostatniego doładowania to zwrócimy Ci całość ceny tego kontaktu,
- Pracownik Oferteo może się skontaktować w sprawie weryfikacji powodu dokonanego zwrotu. Zgłoszenie powodu zwrotu niezgodnego ze stanem faktycznym może skutkować całkowitą blokadą zwrotów kontaktów.
Jak dokonać zwrotu?
-
Na podglądzie zakupionego zlecenia lub w sekcji Moje Oferteo / Kontakty wybierz kontakt i kliknij na ikonę trzech kropek
-
Następnie otworzy się okno, z którego należy wybrać opcję zwróć kontakt
-
Zostaniesz poinformowany o tym ile punktów odzyskasz oraz ile wynosi twój limit punktów. Kliknij w przycisk Zwróć Kontakt
-
Wybierz powód zwrotu i kliknij Zwróć Kontakt