Zasady zwrotów kontaktów

Zasady zwrotów kontaktów

Abyś jeszcze chętniej kontaktował się ze Zlecającymi dajemy Ci możliwość zwrotu kontaktów, w których nie miałeś realnej szansy na zdobycie Klienta. Możesz zwrócić 30% punktów z Twojego ostatniego doładowania za kontakty, które spełniają kryteria opisane poniżej.

Możesz zwrócić kontakt w następujących sytuacjach:

  • Brak kontaktu, nie można się skontaktować ze zleceniodawcą,
  • Niewłaściwa osoba wskazana jako kontaktowa,
  • Zlecenie nieaktualne już przy pierwszym kontakcie,
  • Duplikat zlecenia, które już wcześniej zakupiłeś w Oferteo,
  • Nie oferujesz tej usługi/produktu lub w odległej lokalizacji,
  • Naruszenie regulaminu Oferteo lub niezgodność zlecenia z prawem.

Kilka rzeczy, o których należy pamiętać:

  • Aby otrzymać zwrot punktów za dany kontakt, prześlij wypełniony formularz zwrotu w ciągu 3 dni roboczych od zakupu kontaktu,
  • Punkty za zwrócone kontakty pojawią się na Twoim koncie najdalej w ciągu 1-2 dni roboczych,
  • W momencie udostępnienia możliwości zwrotów kontaktów Twój limit zwrotów został ustalony na kwotę 30% z Twojego salda punktów,
  • Każde kolejne płatne doładowanie punktów powoduje ustawienie limitu zwrotów na 30% wartości ostatniego doładowania,
  • W przypadku kiedy cena ostatniego zwracanego kontaktu przewyższa limit 30% punktów Twojego ostatniego doładowania to zwrócimy Ci całość ceny tego kontaktu,
  • Pracownik Oferteo może się skontaktować w sprawie weryfikacji powodu dokonanego zwrotu. Zgłoszenie powodu zwrotu niezgodnego ze stanem faktycznym może skutkować całkowitą blokadą zwrotów kontaktów.

Jak dokonać zwrotu?

  • Na podglądzie zakupionego zlecenia lub w sekcji Moje Oferteo / Prowadzę rozmowy wybierz zlecenie i kliknij Zwróć kontakt
  • Wybierz powód zwrotu i kliknij Zwróć
Ekran zwrotu kontaktu