Zasady zwrotów kontaktów
Abyś jeszcze chętniej kontaktował się ze Zlecającymi dajemy Ci możliwość zwrotu kontaktów, w których nie miałeś realnej szansy na zdobycie Klienta. Możesz zwrócić 15% punktów z Twojego ostatniego doładowania za kontakty, które spełniają kryteria opisane poniżej.
Możesz zwrócić kontakt w następujących sytuacjach:
- Brak kontaktu, nie można się skontaktować ze zleceniodawcą,
- Niewłaściwa osoba wskazana jako kontaktowa,
- Zlecenie nieaktualne już przy pierwszym kontakcie,
- Duplikat zlecenia, które już wcześniej zakupiłeś w Oferteo,
- Nie oferujesz tej usługi/produktu lub w odległej lokalizacji,
- Naruszenie regulaminu Oferteo lub niezgodność zlecenia z prawem.
Kilka rzeczy, o których należy pamiętać:
- Aby otrzymać zwrot punktów za dany kontakt, prześlij wypełniony formularz zwrotu w ciągu 3 dni roboczych od zakupu kontaktu,
- Punkty za zwrócone kontakty pojawią się na Twoim koncie najdalej w ciągu 1-2 dni roboczych,
- W momencie udostępnienia możliwości zwrotów kontaktów Twój limit zwrotów został ustalony na kwotę 15% z Twojego salda punktów,
- Każde kolejne płatne doładowanie punktów powoduje ustawienie limitu zwrotów na 15% wartości ostatniego doładowania,
- W przypadku kiedy cena ostatniego zwracanego kontaktu przewyższa limit 15% punktów Twojego ostatniego doładowania to zwrócimy Ci całość ceny tego kontaktu,
- Pracownik Oferteo może się skontaktować w sprawie weryfikacji powodu dokonanego zwrotu. Zgłoszenie powodu zwrotu niezgodnego ze stanem faktycznym może skutkować całkowitą blokadą zwrotów kontaktów.
Jak dokonać zwrotu?
- Przejdź do sekcji Moje Oferteo/Kontakty i wybierz kontakt, który chcesz zwrócić. Kiedy trafisz na widok czatu, kliknij na ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu.
- Możliwość zwrócenia kontaktu istnieje również z poziomu podglądu zapytania.
- Następnie otworzy się okno, z którego należy wybrać ostatnią pozycję “Zwróć kontakt”.
- W dodatkowym oknie modalnym zostaniesz poinformowany o tym, ile punktów odzyskasz oraz ile wynosi Twój limit punktów. Następnie kliknij w przycisk “Zwróć kontakt”.
- Wybierz powód zwrotu w listy i kliknij “Zwróć kontakt”
- Zaznacz kanały, przez które kontaktowałeś się z Klientem i kliknij “Prześlij”.
- Kontakt został zwrócony. Punkty za zwrócone kontakty pojawią się na Twoim koncie w ciągu 1-2 dni roboczych.