• »
  • Zasady zwrotów kontaktów

Zasady zwrotów kontaktów

Abyś jeszcze chętniej kontaktował się ze Zlecającymi dajemy Ci możliwość zwrotu kontaktów, w których nie miałeś realnej szansy na zdobycie Klienta. Możesz zwrócić 15% punktów z Twojego ostatniego doładowania za kontakty, które spełniają kryteria opisane poniżej.

Możesz zwrócić kontakt w następujących sytuacjach:

  • Brak kontaktu, nie można się skontaktować ze zleceniodawcą,
  • Niewłaściwa osoba wskazana jako kontaktowa,
  • Zlecenie nieaktualne już przy pierwszym kontakcie,
  • Duplikat zlecenia, które już wcześniej zakupiłeś w Oferteo,
  • Nie oferujesz tej usługi/produktu lub w odległej lokalizacji,
  • Naruszenie regulaminu Oferteo lub niezgodność zlecenia z prawem.

Kilka rzeczy, o których należy pamiętać:

  • Aby otrzymać zwrot punktów za dany kontakt, prześlij wypełniony formularz zwrotu w ciągu 3 dni roboczych od zakupu kontaktu,
  • Punkty za zwrócone kontakty pojawią się na Twoim koncie najdalej w ciągu 1-2 dni roboczych,
  • W momencie udostępnienia możliwości zwrotów kontaktów Twój limit zwrotów został ustalony na kwotę 15% z Twojego salda punktów,
  • Każde kolejne płatne doładowanie punktów powoduje ustawienie limitu zwrotów na 15% wartości ostatniego doładowania,
  • W przypadku kiedy cena ostatniego zwracanego kontaktu przewyższa limit 15% punktów Twojego ostatniego doładowania to zwrócimy Ci całość ceny tego kontaktu,
  • Pracownik Oferteo może się skontaktować w sprawie weryfikacji powodu dokonanego zwrotu. Zgłoszenie powodu zwrotu niezgodnego ze stanem faktycznym może skutkować całkowitą blokadą zwrotów kontaktów.

Jak dokonać zwrotu?

  • Przejdź do sekcji Moje Oferteo/Kontakty i wybierz kontakt, który chcesz zwrócić. Kiedy trafisz na widok czatu, kliknij na ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu. Ekran zwrotu kontaktu
  • Możliwość zwrócenia kontaktu istnieje również z poziomu podglądu zapytania. Ekran zwrotu kontaktu Ekran zwrotu kontaktu
  • Następnie otworzy się okno, z którego należy wybrać ostatnią pozycję “Zwróć kontakt”. Ekran zwrotu kontaktu Ekran zwrotu kontaktu Ekran zwrotu kontaktu
  • W dodatkowym oknie modalnym zostaniesz poinformowany o tym, ile punktów odzyskasz oraz ile wynosi Twój limit punktów. Następnie kliknij w przycisk “Zwróć kontakt”. Ekran zwrotu kontaktu Ekran zwrotu kontaktu
  • Wybierz powód zwrotu w listy i kliknij “Zwróć kontakt” Ekran zwrotu kontaktu Ekran zwrotu kontaktu
  • Zaznacz kanały, przez które kontaktowałeś się z Klientem i kliknij “Prześlij”. Ekran zwrotu kontaktu Ekran zwrotu kontaktu
  • Kontakt został zwrócony. Punkty za zwrócone kontakty pojawią się na Twoim koncie w ciągu 1-2 dni roboczych. Ekran zwrotu kontaktu Ekran zwrotu kontaktu Ekran zwrotu kontaktu