Lead generation

Lead generation

Pozyskiwanie wartościowych kontaktów (leadów)

Lead generation to pojęcie z angielskiego słownika marketingowego, które oznacza pozyskiwanie potencjalnych klientów (lead), którzy są zainteresowani produktem lub usługą. Ważne jest nie tylko pozyskanie jak największej ilości kontaktów, ale również ich jakość, której miarą jest wartość lub liczba transakcji handlowych w stosunku do liczby wygenerowanych kontaktów.

Lead generation

Liczy się jakość a nie ilość

Pozyskiwanie potencjalnych Klientów może być oceniane przez ilość, ale naprawdę liczy się jakość uzyskiwanych kontaktów. Właśnie od jakości zależy, czy sprzedaż skupi swoje wysiłki na najbardziej obiecujących Klientach, czy też rozproszy swoje siły szerzej, co obniża skuteczność i wyniki sprzedaży. Celem procesu lead generation jest właśnie wygenerowanie takiej bazy kontaktów, która ma jak największy potencjał sprzedażowy dla danego produktu czy usługi.

Metody pozyskiwania Klientów (leadów)

Lead generation jest nowoczesnym sposobem pozyskiwania informacji o potencjalnych Klientach i coraz częściej zastępuje niektóre starsze metody masowego marketingu, które słabiej sprawdzają się w świecie, gdzie konsumenci używają Internetu, w tym wyszukiwarek i portali społecznościowych, by ułatwić sobie nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz kupowanie produktów i usług.

Znanych jest wiele sposobów pozyskiwania Klientów, część z może być wykorzystana również w procesie lead generation:

  • marketing w wyszukiwarkach internetowych,
  • reklama w internecie,
  • email marketing,
  • telemarketing,
  • wysyłka listów,
  • rozdawanie ulotek, materiałów promocyjnych, próbek,

Porównanie sposobów pozyskiwania Klientów »

Korzyści dla obu stron

Pozyskiwanie Klientów, którzy są zainteresowani produktem lub usługą jest korzystne zarówno dla dostawców, jak i dla Klientów, ponieważ nie muszą oni tracić czasu i energii na poszukiwanie kontrahentów. Dlatego właśnie Oferteo.pl poprzez proces lead generation ułatwia stronom nawiązanie kontaktu, dzięki czemu mają szansę się poznać i być może zawrzeć transakcję.

Porównując metody lead generation analizuj efektywność sprzedaży, a nie liczbę pozyskanych kontaktów.

Jakość potencjalnych Klientów »

Wycena lead generation dla Twojej firmy

Jeśli jesteś zainteresowany wyceną pozyskiwania potencjalnych Klientów dla Twojej firmy, skontaktuj się z nami.

Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo sp. z o.o., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51-57/102A. Na podstawie Twojej zgody będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w szczególności w celu prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, w tym w celu ogłoszenia zwycięzców, przyznania nagród, zarekomendowania innym Użytkownikom serwisu ocenianego przez Ciebie Dostawcy usług lub produktów. Dostawca, którego oceniasz będzie miał dostęp do Twoich danych kontaktowych. Jeśli Dostawca dokona Odkryć danych kontaktowych potencjalnych Klientów, oni również będą mogli zobaczyć Twoje dane kontaktowe wraz z treścią Opinii. Pozostali Użytkownicy zobaczą jedynie Twoje imię i treść Opinii. Nasi pracownicy mogą kontaktować się z Tobą w celu weryfikacji Twojej Opinii. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawa dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawa do ich przenoszenia, prawa wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawa do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Oferteo Sp. z o.o. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w szczególności w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a naszym Działem Obsługi Klienta, w tym do obsługi Twojej sprawy i udzielenia odpowiedzi w odpowiednim wątku oraz na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń i sporów. Tę podstawę przetwarzania nazywamy prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.