ENEMEFER Tax Nadia Magdalena Rynarzewska

ENEMEFER Tax Nadia Magdalena Rynarzewska

 
Poznań, Wielkopolskie
5.0/5
(9 opinii)

O nas

Kompleksowa obsługa księgowa, kadry i płace małych działalności gospodarczych.

Doświadczenie w prowadzeniu księgowości uproszczonej, kadr i płac w działalnościach gospodarczych:
• usługi remontowo-wykończeniowe
• prace elektryczne
• prace wod-kan-co
• usługi dekarskie
• usługi sprzątania
• usługi fryzjerskie
• akrobatyka sportowa
• w zakresie architektury
• usługi prawnicze
• usługi programistyczne.

Zakres czynności comiesięcznej obsługi księgowo-podatkowej i ZUS Zleceniodawcy:
• prowadzenie KPIR;
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
• prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT;
• ustalanie wysokości należnych zaliczek na podatek dochodowy;
• sporządzanie i wysyłanie drogą elektroniczną do organów Krajowej Administracji Skarbowej dokumentów stanowiących podstawę ustalenia zobowiązania podatkowego w zakresie VAT;
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS za osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie dokumentów celem uzyskania świadczenia chorobowego przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS za osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie zeznania rocznego w podatku dochodowym od osób fizycznych za osobę prowadząca działalność na podstawie danych wynikających z prowadzonych ksiąg.

Zakres czynności comiesięcznej obsługi kadrowo-płacowej:
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umowy cywilnoprawnej i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie list płac pracowników oraz ustalanie comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
• sporządzanie/weryfikowanie rachunków osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
• sporządzanie dokumentów ZUS celem uzyskania świadczenia chorobowego przez pracowników i osoby zatrudnione na umowy cywilnoprawne;
• prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników z tytułu chorób, macierzyństwa oraz urlopu bezpłatnego na podstawie informacji otrzymanych od Zleceniodawcy;
• sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umów cywilnoprawnych i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie raportów ZUS IMIR dla pracowników oraz osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych oraz przekazywanie ich drogą elektroniczną do Zleceniodawcy;
• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11.

Serdecznie zapraszam do kontaktu
n.rynarzewska@enemefertax.com
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Najlepsi 2025
Klienci wysoko oceniają pracę tego wykonawcy.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.

Opinie

5.0  / 5 (9 opinii)
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie są opisane w Regulaminie
Na Oferteo od 1 roku
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%

Oferty

10% rabatu na usługę w danym miesiącu - dostarczenie dokumentów do 02 dnia kalendarzowego

od 15 zł
Dostarczenie dokumentów do 02 dnia kalendarzowego następującego po miesiącu, którego dokumenty dotyczą 10% rabatu na usługę w danym miesiącu - rabat od 15 zł/na miesiąc w zależności od kwoty faktury za dany miesiąc.

roczne zeznanie podatkowe właściciela

Sporządzanie zeznania rocznego w podatku dochodowym od osób fizycznych za osobę prowadząca działalność na podstawie danych wynikających z prowadzonych ksiąg - bezpłatne w ramach comiesięcznej obsługi księgowej. Roczne zeznanie podatkowe właściciela zawierające dodatkowe dokumenty/informacje poza działalnością gospodarczą – rozliczenie z małżonki...
rozwiń

bezpłatna pomoc w założeniu działalności gospodarczej

ENEMEFER Tax poprowadzi Cię przez cały proces założenia działalności krok po kroku i pomoże w wypełnieniu dokumentów.

sporządzenie pisma/wniosku w imieniu i na zlecenie klienta

od 50 zł
Sporządzenie pisma/wniosku w imieniu i na zlecenie klienta – 50,00 zł/h m.in.: ◦ wniosek o zwrot nadpłaty w ZUS; ◦ wniosek o rozliczenie konta w ZUS; ◦ wniosek o rozłożenie na raty zaległości ZUS/podatkowych; ◦ wniosek o zwrot z kasy fiskalnej; ◦ odpowiedź na zajęcie komornicze; ◦ sporządzenie ś...
rozwiń

comiesięczna obsługa płacowa: za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy o dzieło

od 35 do 35 zł

comiesięczna obsługa płacowa: za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy zlecenie

od 50 do 50 zł
Zakres czynności do comiesięcznej obsługi kadrowo-płacowej: • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz na podstawie umowy cywilnoprawnej i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS; • sporządzanie list płac pracowników oraz ustalanie comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy; • sporz...
rozwiń

comiesięczna obsługa płacowa: za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę

od 60 do 60 zł
Zakres czynności do comiesięcznej obsługi kadrowo-płacowej: • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz na podstawie umowy cywilnoprawnej i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS; • sporządzanie list płac pracowników oraz ustalanie comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy; • sporz...
rozwiń

usługa księgowości uproszczonej: ryczałt + zwolnienie z VAT

od 150 zł

usługa księgowości uproszczonej: ryczałt + czynny podatnik VAT

od 200 zł

usługa księgowości uproszczonej: skala podatkowa/podatek liniowy + zwolnienie z VAT

od 200 zł

usługa księgowości uproszczonej: skala podatkowa/podatek liniowy + czynny podatnik VAT

od 250 zł

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Inne usługi księgowe

O Firmie

Adres
Ulica
Strzeszyńska 30
Kod pocztowy
60-479
Miasto
Poznań
NIP
779-221-62-96
Godziny pracy
Pon. - Pt.
10:00 - 17:00
Dane kontaktowe
Numer telefonu
880 ••• •••
Numer został potwierdzony
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon

Obszar działania

Wielkopolskie
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
ENEMEFER Tax Nadia Magdalena Rynarzewska
Imię (pierwsze)
NADIA
Drugie imię
MAGDALENA
Nazwisko
RYNARZEWSKA
Data rozpoczęcia działalności
2024-10-02
NIP
7792216296
Regon
529638150
Siedziba
Kraj
Polska
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: