Zobacz wszystkie (7)
O nas
Kompleksowa obsługa księgowa, kadry i płace małych działalności gospodarczych.
Doświadczenie w prowadzeniu księgowości uproszczonej, kadr i płac w działalnościach gospodarczych:
• usługi remontowo-wykończeniowe
• prace elektryczne
• prace wod-kan-co
• usługi dekarskie
• usługi sprzątania
• usługi fryzjerskie
• akrobatyka sportowa
• w zakresie architektury
• usługi prawnicze
• usługi programistyczne.
Zakres czynności comiesięcznej obsługi księgowo-podatkowej i ZUS Zleceniodawcy:
• prowadzenie KPIR;
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
• prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT;
• ustalanie wysokości należnych zaliczek na podatek dochodowy;
• sporządzanie i wysyłanie drogą elektroniczną do organów Krajowej Administracji Skarbowej dokumentów stanowiących podstawę ustalenia zobowiązania podatkowego w zakresie VAT;
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS za osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie dokumentów celem uzyskania świadczenia chorobowego przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS za osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie zeznania rocznego w podatku dochodowym od osób fizycznych za osobę prowadząca działalność na podstawie danych wynikających z prowadzonych ksiąg.
Zakres czynności comiesięcznej obsługi kadrowo-płacowej:
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umowy cywilnoprawnej i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie list płac pracowników oraz ustalanie comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
• sporządzanie/weryfikowanie rachunków osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
• sporządzanie dokumentów ZUS celem uzyskania świadczenia chorobowego przez pracowników i osoby zatrudnione na umowy cywilnoprawne;
• prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników z tytułu chorób, macierzyństwa oraz urlopu bezpłatnego na podstawie informacji otrzymanych od Zleceniodawcy;
• sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umów cywilnoprawnych i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie raportów ZUS IMIR dla pracowników oraz osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych oraz przekazywanie ich drogą elektroniczną do Zleceniodawcy;
• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11.
Serdecznie zapraszam do kontaktu
n.rynarzewska@enemefertax.com
Doświadczenie w prowadzeniu księgowości uproszczonej, kadr i płac w działalnościach gospodarczych:
• usługi remontowo-wykończeniowe
• prace elektryczne
• prace wod-kan-co
• usługi dekarskie
• usługi sprzątania
• usługi fryzjerskie
• akrobatyka sportowa
• w zakresie architektury
• usługi prawnicze
• usługi programistyczne.
Zakres czynności comiesięcznej obsługi księgowo-podatkowej i ZUS Zleceniodawcy:
• prowadzenie KPIR;
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
• prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT;
• ustalanie wysokości należnych zaliczek na podatek dochodowy;
• sporządzanie i wysyłanie drogą elektroniczną do organów Krajowej Administracji Skarbowej dokumentów stanowiących podstawę ustalenia zobowiązania podatkowego w zakresie VAT;
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS za osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie dokumentów celem uzyskania świadczenia chorobowego przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS za osobę prowadzącą działalność gospodarczą;
• sporządzanie zeznania rocznego w podatku dochodowym od osób fizycznych za osobę prowadząca działalność na podstawie danych wynikających z prowadzonych ksiąg.
Zakres czynności comiesięcznej obsługi kadrowo-płacowej:
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umowy cywilnoprawnej i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie list płac pracowników oraz ustalanie comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
• sporządzanie/weryfikowanie rachunków osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
• sporządzanie dokumentów ZUS celem uzyskania świadczenia chorobowego przez pracowników i osoby zatrudnione na umowy cywilnoprawne;
• prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników z tytułu chorób, macierzyństwa oraz urlopu bezpłatnego na podstawie informacji otrzymanych od Zleceniodawcy;
• sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umów cywilnoprawnych i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie raportów ZUS IMIR dla pracowników oraz osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych oraz przekazywanie ich drogą elektroniczną do Zleceniodawcy;
• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11.
Serdecznie zapraszam do kontaktu
n.rynarzewska@enemefertax.com
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Najlepsi 2025
Klienci wysoko oceniają pracę tego wykonawcy.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 1 roku
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
1033586
markValuePositive
Natalia
2025-09-04 18:31:08.451063
-1
false
Bardzo kompetentna, profesjonalna i pomocna księgowa. Pani Nadia ma indywidualne podejście do klienta, elastyczność terminów a do tego szybką realizację. Zawsze znajduje rozwiązanie w powierzonej sprawie. Otwarta na współpracę i widać że wykonuje pracę z pasją oraz dużym zaangażowaniem. Polecam z czystym sumieniem! Zapewne wrócę. Dziękuję!
false
true
919007
markValuePositive
KV
2024-10-31 10:14:08.462671
-1
false
Polecamy współpracę w zakresie obsługi administracyjnej
false
true
911066
markValuePositive
Jarosław
Z
2024-10-09 14:25:46.600612
-1
false
Z pełną odpowiedzialnością POLECAM usługi firmy ENEMEFER Tax Nadia Magdalena Rynarzewska .
Profesjonalizm i zaangażowanie .
false
true
906505
markValuePositive
AZ
2024-09-24 21:11:59.800562
-1
false
Z całego serca polecam Panią Nadię . Bezstresowe roczne rozliczenia PITÓW .
false
true
905658
markValuePositive
KB
2024-09-22 13:20:34.643203
-1
false
Polecam współpracę z Panią Nadią.
Dla niej nie ma sytuacji stresowej :), zawsze uspokoi i znajdzie wyjście :)
false
true
905646
markValuePositive
Jakub
2024-09-22 11:56:45.06065
-1
false
Z czystym sumieniem polecam Panią Nadię każdemu, kto potrzebuje rzetelnej księgowej. To osoba, na której można polegać.
false
true
904978
markValuePositive
Sara
2024-09-19 22:56:15.633012
-1
false
Polecam przesympatyczną współpracę .
Zawsze na spokojnie wytłumaczy .
Dzięki Pani Nadii pozytywnie rozpatrzone wnioski w ZUS i US.
Rozliczenia ZUS , US i VAT zawsze na czas .
false
true
904975
markValuePositive
MP
2024-09-19 22:49:10.311985
-1
false
Pani Nadia to profesjonalistka. Potrafi pomóc w każdej sprawie, księgowością zajmuje się na najwyższym poziomie. Polecam z całego serca mieć tak cudowną księgową.
false
true
904967
markValuePositive
Jagoda
2024-09-19 22:19:16.780167
-1
false
Pani Nadia to niezwykle profesjonalna i rzetelna księgowa. Zawsze terminowa, dokładna i gotowa do pomocy. Jej wiedza i zaangażowanie sprawiają, że wszystkie sprawy finansowe są w najlepszych rękach. Zdecydowanie polecam współpracę!
false
true
Oferty
10% rabatu na usługę w danym miesiącu - dostarczenie dokumentów do 02 dnia kalendarzowego
od 15 zł
Dostarczenie dokumentów do 02 dnia kalendarzowego następującego po miesiącu, którego dokumenty dotyczą 10% rabatu na usługę w danym miesiącu - rabat od 15 zł/na miesiąc w zależności od kwoty faktury za dany miesiąc.
roczne zeznanie podatkowe właściciela
Sporządzanie zeznania rocznego w podatku dochodowym od osób fizycznych za osobę prowadząca działalność na podstawie danych wynikających z prowadzonych ksiąg - bezpłatne w ramach comiesięcznej obsługi księgowej.
Roczne zeznanie podatkowe właściciela zawierające dodatkowe dokumenty/informacje poza działalnością gospodarczą – rozliczenie z małżonki...em, ulgi, inne odliczenia – 40,00 zł za każdy dokument/ulgę.
bezpłatna pomoc w założeniu działalności gospodarczej
ENEMEFER Tax poprowadzi Cię przez cały proces założenia działalności krok po kroku i pomoże w wypełnieniu dokumentów.
sporządzenie pisma/wniosku w imieniu i na zlecenie klienta
od 50 zł
Sporządzenie pisma/wniosku w imieniu i na zlecenie klienta – 50,00 zł/h m.in.:
◦ wniosek o zwrot nadpłaty w ZUS;
◦ wniosek o rozliczenie konta w ZUS;
◦ wniosek o rozłożenie na raty zaległości ZUS/podatkowych;
◦ wniosek o zwrot z kasy fiskalnej;
◦ odpowiedź na zajęcie komornicze;
◦ sporządzenie ś...wiadectwa pracy;
◦ sporządzenie dokumentu RP-7;
comiesięczna obsługa płacowa: za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy o dzieło
od 35 do 35 zł
comiesięczna obsługa płacowa: za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy zlecenie
od 50 do 50 zł
Zakres czynności do comiesięcznej obsługi kadrowo-płacowej:
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umowy cywilnoprawnej i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie list płac pracowników oraz ustalanie comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
• sporz...ądzanie/weryfikowanie rachunków osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
• sporządzanie dokumentów ZUS celem uzyskania świadczenia chorobowego przez pracowników
i osoby zatrudnione na umowy cywilnoprawne;
• prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników z tytułu chorób, macierzyństwa oraz urlopu bezpłatnego na podstawie informacji otrzymanych od Zleceniodawcy;
• sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umów cywilnoprawnych i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie raportów ZUS IMIR dla pracowników oraz osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych oraz przekazywanie ich drogą elektroniczną do Zleceniodawcy;
• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11.
comiesięczna obsługa płacowa: za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę
od 60 do 60 zł
Zakres czynności do comiesięcznej obsługi kadrowo-płacowej:
• sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umowy cywilnoprawnej i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie list płac pracowników oraz ustalanie comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
• sporz...ądzanie/weryfikowanie rachunków osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
• sporządzanie dokumentów ZUS celem uzyskania świadczenia chorobowego przez pracowników
i osoby zatrudnione na umowy cywilnoprawne;
• prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników z tytułu chorób, macierzyństwa oraz urlopu bezpłatnego na podstawie informacji otrzymanych od Zleceniodawcy;
• sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS za osoby zatrudnione na umowę o pracę oraz
na podstawie umów cywilnoprawnych i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS;
• sporządzanie raportów ZUS IMIR dla pracowników oraz osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych oraz przekazywanie ich drogą elektroniczną do Zleceniodawcy;
• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11.
usługa księgowości uproszczonej: ryczałt + zwolnienie z VAT
od 150 zł
usługa księgowości uproszczonej: ryczałt + czynny podatnik VAT
od 200 zł
usługa księgowości uproszczonej: skala podatkowa/podatek liniowy + zwolnienie z VAT
od 200 zł
usługa księgowości uproszczonej: skala podatkowa/podatek liniowy + czynny podatnik VAT
od 250 zł
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Inne usługi księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Adwokat rozwodowy, Dotacje unijne, Firma audytorska, Kredyt, Kredyt gotówkowy, Pełna księgowość Poznań, Prawnik rodzinny Poznań, Prawo budowlane Poznań, Prawo spółek Poznań, Rejestracja spółek Poznań
O Firmie
Adres
Ulica
Strzeszyńska 30Kod pocztowy
60-479Miasto
PoznańNIP
779-221-62-96Godziny pracy
Pon. - Pt.
10:00 - 17:00Dane kontaktowe
Numer telefonu
880 ••• •••
Numer został potwierdzony
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Wielkopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
ENEMEFER Tax Nadia Magdalena Rynarzewska
Imię (pierwsze)
NADIA
Drugie imię
MAGDALENA
Nazwisko
RYNARZEWSKA
Data rozpoczęcia działalności
2024-10-02
NIP
7792216296
Regon
529638150
Siedziba
Kraj
Polska
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA