Skuteczna strona internetowa
W Internecie znajdują się miliony stron internetowych. Codziennie powstają nowe strony, które mają za zadanie przyciągnąć do siebie nowych internautów. Jednym z głównych problemów nowo powstających stron jest to, że zamiast przyciągać odwiedzających wręcz ich odpychają.
Z poradnika dowiesz się
Zrób dobre wrażenie
Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, więc kilka pierwszych sekund decyduje o tym czy internauta pozostanie na danej stronie czy też nie. Wśród wielu firm, szczególnie małych, istnieje przekonanie, że zrobienie jakiejkolwiek strony internetowej gwarantuje większą ilość klientów. To niestety błędne przekonanie.
Potraktuj stronę www jako świetną reklamę
Profesjonalna strona internetowa jest świetną reklamą dla firmy. Pełni ona rolę wizytówki przedsiębiorstwa w sieci. Strona internetowa jest obecnie pierwszym krokiem dla nowo powstałych firm. Dzięki profesjonalnej stronie www firma będzie miała możliwość rozwinięcia swojego biznesu, a nawet zwiększenie swoich przychodów.
Poświęć na to czas
Nie każdy ma świadomość ile pracy i czasu wymaga stworzenie dobrej strony internetowej. Czas tworzenia strony trzeba poświęcić na zapoznanie się z oczekiwaniami klienta, doborem odpowiedniej szaty graficznej, uzyskaniem kompromisu pomiędzy użytecznością strony a jej wyglądem. Dobrze zaprojektowana strona charakteryzuje się ładnym wyglądem, łatwą nawigacją oraz czytelnym przekazem treści.
Dobierz odpowiednią grafikę
Dobranie odpowiedniej grafiki, robiącej dobre wrażenie na odbiorcy to także kolejny krok do pozyskania nowego klienta. Podczas tworzenia trzeba pamiętać nie tylko o strukturze i układzie wizualnej grafiki, ale również o tym, aby była odpowiednio dobrana do wizerunku firmy, grupy odbiorców, usługi lub produktu. Dużą rolę pełni też optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (SEO), który skutecznie pozycjonuje stronę internetową.
Bądź na bieżąco
Ważnym elementem strony jest jej częsta aktualizacja, która powoduje „świeżość” strony. Ułatwić Nam to może system CMS, który umożliwia wprowadzanie nowych treści oraz kontrolę nad istniejącą już treścią.
Podsumowując profesjonalna strona internetowa buduje pozytywny wizerunek firm. Dociera do nowych klientów a przede wszystkim jest niezbędnikiem do prowadzanie nowocześniej firmy.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o stronach internetowych
Jedną z najpopularniejszych wtyczek do optymalizacji treści strony na WordPressie jest Yoast SEO. Wtyczka ta w bardzo intuicyjny sposób wskazuje, jakie elementy strony internetowej warto dopracować, żeby była lepiej odczytywana przez roboty Google.
09.04.2019Oferteo to platforma, na której pomagamy Wykonawcom zdobywać nowe zlecenia i klientów – bez względu na branżę. Już ponad 700 tys. Wykonawców zaufało nam i uczyniło Oferteo swoim partnerem biznesowym. Do tej pory dzięki naszej platformie Wykonawcy wysłali ponad 19 mln ofert do 5 mln Zlecających. To nie tylko obietnice – to realne możliwości. Sprawdź, co możesz zyskać, współpracując z nami!
12.12.2024Marketing internetowy jest szczególnym rodzajem marketingu, czyli działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży produktów i usług przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik działania. Domena działania marketingu internetowego jest jednak nieco szersza, a zakres zainteresowania obejmuje również kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
08.09.2022Reklama w wyszukiwarce Google to niewątpliwie jedno z najlepszych narzędzi do pozyskiwania klientów, ponieważ charakteryzuje się tym, że to właśnie klient sam wyszukuje informacje na dany, konkretny temat. Wszystko tak naprawdę zależy od intencji użytkownika - to, czy kliknięcie będzie powodowało konwersję, czyli - na ludzki język - sprzedaż lub inną realizację naszego celu biznesowego, takiego jak np. pozyskanie do potencjalnego klienta numeru telefonu, wykonanie przez niego połączenia czy wypełnienie formularza kontaktowego z prośbą o kontakt z nami.
02.03.2017Aktualizacja algorytmu Google w ostatnim czasie dała wielu serwisom sporo do myślenia. Google już od pewnego czasu zwraca uwagę na to, jak strona wygląda i czy jest dostosowana do urządzeń mobilnych, co plusuje dla jej pozycji w wynikach organicznych Google. To, czy strona jest przystosowana pod urządzenia mobilne, ma wpływ również na płatną reklamę i jej opłacalność. Wykonanie responsywnej strony internetowej, czyli dostosowanej do urządzeń mobilnych, to w tych czasach podstawa. Jeżeli chcemy ją promować w sieci, jeżeli będzie ona nieresponsywna, to wówczas możemy liczyć się z dużym współczynnikiem odrzuceń na naszej firmowej stronie internetowej.
02.03.2017Powszechnym jest fakt, że kolorom można przypisać ogólne znaczenie. Koncepcja, czy też definicja kolorów jest przestrzegana zwłaszcza w biznesie. Należy jednak pamiętać, że ujednolicone znaczenie kolorów działa tylko w obszarach nacechowanym znacznym podobieństwem kulturowym. Np. kolor biały w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kojarzony jest z nieskazitelnością, niewinnością i czystością, natomiast w Azji, a przede wszystkim w Chinach i Japonii kolor ten jest powszechnie używany w uroczystościach żałobnych.
20.04.2015