Skuteczna strona internetowa
W Internecie znajdują się miliony stron internetowych. Codziennie powstają nowe strony, które mają za zadanie przyciągnąć do siebie nowych internautów. Jednym z głównych problemów nowo powstających stron jest to, że zamiast przyciągać odwiedzających wręcz ich odpychają.
Z poradnika dowiesz się
Zrób dobre wrażenie
Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, więc kilka pierwszych sekund decyduje o tym czy internauta pozostanie na danej stronie czy też nie. Wśród wielu firm, szczególnie małych, istnieje przekonanie, że zrobienie jakiejkolwiek strony internetowej gwarantuje większą ilość klientów. To niestety błędne przekonanie.
Potraktuj stronę www jako świetną reklamę
Profesjonalna strona internetowa jest świetną reklamą dla firmy. Pełni ona rolę wizytówki przedsiębiorstwa w sieci. Strona internetowa jest obecnie pierwszym krokiem dla nowo powstałych firm. Dzięki profesjonalnej stronie www firma będzie miała możliwość rozwinięcia swojego biznesu, a nawet zwiększenie swoich przychodów.
Poświęć na to czas
Nie każdy ma świadomość ile pracy i czasu wymaga stworzenie dobrej strony internetowej. Czas tworzenia strony trzeba poświęcić na zapoznanie się z oczekiwaniami klienta, doborem odpowiedniej szaty graficznej, uzyskaniem kompromisu pomiędzy użytecznością strony a jej wyglądem. Dobrze zaprojektowana strona charakteryzuje się ładnym wyglądem, łatwą nawigacją oraz czytelnym przekazem treści.
Dobierz odpowiednią grafikę
Dobranie odpowiedniej grafiki, robiącej dobre wrażenie na odbiorcy to także kolejny krok do pozyskania nowego klienta. Podczas tworzenia trzeba pamiętać nie tylko o strukturze i układzie wizualnej grafiki, ale również o tym, aby była odpowiednio dobrana do wizerunku firmy, grupy odbiorców, usługi lub produktu. Dużą rolę pełni też optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (SEO), który skutecznie pozycjonuje stronę internetową.
Bądź na bieżąco
Ważnym elementem strony jest jej częsta aktualizacja, która powoduje „świeżość” strony. Ułatwić Nam to może system CMS, który umożliwia wprowadzanie nowych treści oraz kontrolę nad istniejącą już treścią.
Podsumowując profesjonalna strona internetowa buduje pozytywny wizerunek firm. Dociera do nowych klientów a przede wszystkim jest niezbędnikiem do prowadzanie nowocześniej firmy.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o stronach internetowych
Obecność w sieci można sobie zapewnić różnymi sposobami. Na przykład poprzez własną witrynę. Jak stworzyć stronę internetową domową, dla szkoły, a może dla firmy? Czy każda będzie taka sama? Zobacz, jak stworzyć stronę internetową – samodzielnie czy lepiej zlecić takie prace programistom i web deweloperom?
04.12.2023Powszechnym jest fakt, że kolorom można przypisać ogólne znaczenie. Koncepcja, czy też definicja kolorów jest przestrzegana zwłaszcza w biznesie. Należy jednak pamiętać, że ujednolicone znaczenie kolorów działa tylko w obszarach nacechowanym znacznym podobieństwem kulturowym. Np. kolor biały w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kojarzony jest z nieskazitelnością, niewinnością i czystością, natomiast w Azji, a przede wszystkim w Chinach i Japonii kolor ten jest powszechnie używany w uroczystościach żałobnych.
20.04.2015Pytanie postawione w tytule tego artykułu na pewnym etapie prowadzenia firmy zadaje sobie każdy przedsiębiorca. Niestety, nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi. Dla jednych strona internetowa to wizytówka w sieci, natomiast dla innych jest to kanał sprzedażowy, gdzie klienci mogą kupować i płacić za produkty oraz usługi.
14.06.2022Wiele osób, którym zdarzyło się założyć własny biznes, niedługo potem tworzy strony internetowe mające na celu promocję swojej działalności. Bardzo często skłania to ich do zastanowienia, co mogą jeszcze zrobić w obrębie strony WWW, aby klient szukający danej usługi w Internecie, trafił właśnie na ich firmę. Odpowiedzią na takie rozważania jest pozycjonowanie stron internetowych, kryjące się również pod skrótowcem SEO.
25.05.2016Zaczynaliśmy w świecie bez Facebooka i wszystkich mediów społecznościowych. Przez lata obserwowaliśmy rozwój branży – technologie przychodziły i odchodziły, ale przez cały ten czas strony były najprzyjemniejszym ze sposobów poznania oferty danej firmy. Kontakt zazwyczaj zaczynał się w gazecie, telewizji, radiu czy na reklamie, ale by zgłębić klimat firmy, jej ofertę, poznać historię i przekonać się, czy jest dla nas odpowiednia, wchodziliśmy na stronę.
06.06.2022Aktualizacja algorytmu Google w ostatnim czasie dała wielu serwisom sporo do myślenia. Google już od pewnego czasu zwraca uwagę na to, jak strona wygląda i czy jest dostosowana do urządzeń mobilnych, co plusuje dla jej pozycji w wynikach organicznych Google. To, czy strona jest przystosowana pod urządzenia mobilne, ma wpływ również na płatną reklamę i jej opłacalność. Wykonanie responsywnej strony internetowej, czyli dostosowanej do urządzeń mobilnych, to w tych czasach podstawa. Jeżeli chcemy ją promować w sieci, jeżeli będzie ona nieresponsywna, to wówczas możemy liczyć się z dużym współczynnikiem odrzuceń na naszej firmowej stronie internetowej.
02.03.2017