Skuteczna strona internetowa
W Internecie znajdują się miliony stron internetowych. Codziennie powstają nowe strony, które mają za zadanie przyciągnąć do siebie nowych internautów. Jednym z głównych problemów nowo powstających stron jest to, że zamiast przyciągać odwiedzających wręcz ich odpychają.
Z poradnika dowiesz się
Zrób dobre wrażenie
Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, więc kilka pierwszych sekund decyduje o tym czy internauta pozostanie na danej stronie czy też nie. Wśród wielu firm, szczególnie małych, istnieje przekonanie, że zrobienie jakiejkolwiek strony internetowej gwarantuje większą ilość klientów. To niestety błędne przekonanie.
Potraktuj stronę www jako świetną reklamę
Profesjonalna strona internetowa jest świetną reklamą dla firmy. Pełni ona rolę wizytówki przedsiębiorstwa w sieci. Strona internetowa jest obecnie pierwszym krokiem dla nowo powstałych firm. Dzięki profesjonalnej stronie www firma będzie miała możliwość rozwinięcia swojego biznesu, a nawet zwiększenie swoich przychodów.
Poświęć na to czas
Nie każdy ma świadomość ile pracy i czasu wymaga stworzenie dobrej strony internetowej. Czas tworzenia strony trzeba poświęcić na zapoznanie się z oczekiwaniami klienta, doborem odpowiedniej szaty graficznej, uzyskaniem kompromisu pomiędzy użytecznością strony a jej wyglądem. Dobrze zaprojektowana strona charakteryzuje się ładnym wyglądem, łatwą nawigacją oraz czytelnym przekazem treści.
Dobierz odpowiednią grafikę
Dobranie odpowiedniej grafiki, robiącej dobre wrażenie na odbiorcy to także kolejny krok do pozyskania nowego klienta. Podczas tworzenia trzeba pamiętać nie tylko o strukturze i układzie wizualnej grafiki, ale również o tym, aby była odpowiednio dobrana do wizerunku firmy, grupy odbiorców, usługi lub produktu. Dużą rolę pełni też optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (SEO), który skutecznie pozycjonuje stronę internetową.
Bądź na bieżąco
Ważnym elementem strony jest jej częsta aktualizacja, która powoduje „świeżość” strony. Ułatwić Nam to może system CMS, który umożliwia wprowadzanie nowych treści oraz kontrolę nad istniejącą już treścią.
Podsumowując profesjonalna strona internetowa buduje pozytywny wizerunek firm. Dociera do nowych klientów a przede wszystkim jest niezbędnikiem do prowadzanie nowocześniej firmy.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o stronach internetowych
Marketing internetowy jest szczególnym rodzajem marketingu, czyli działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży produktów i usług przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik działania. Domena działania marketingu internetowego jest jednak nieco szersza, a zakres zainteresowania obejmuje również kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
08.09.2022Jakie korzyści daje i ile kosztuje strona internetowa? Cena zależy od kilku czynników, m.in. od technologii i narzędzi, zakresu wymagań, zaawansowania funkcjonalności i rodzaju działalności (koszt sklepu internetowego będzie zazwyczaj znacznie wyższy niż cena strony internetowej – wizytówki firmy). Dodatkowo na cenę strony internetowej wpływają dodatkowe usługi – zakup hostingu i domeny, pozycjonowanie strony, integracja z mediami społecznościowymi czy narzędziami marketingowymi. Jaki jest aktualny cennik stron internetowych w 2023 r.? Ile kosztuje strona internetowa w zależności od rodzaju? Jaki jest koszt utrzymania strony internetowej? Sprawdź i znajdź najlepsze oferty na stworzenie strony internetowej z prostą wyceną, którą dostaniesz w mailu.
27.10.2023Powszechnym jest fakt, że kolorom można przypisać ogólne znaczenie. Koncepcja, czy też definicja kolorów jest przestrzegana zwłaszcza w biznesie. Należy jednak pamiętać, że ujednolicone znaczenie kolorów działa tylko w obszarach nacechowanym znacznym podobieństwem kulturowym. Np. kolor biały w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kojarzony jest z nieskazitelnością, niewinnością i czystością, natomiast w Azji, a przede wszystkim w Chinach i Japonii kolor ten jest powszechnie używany w uroczystościach żałobnych.
20.04.2015Wielu przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, chcąc złożyć zamówienie na stronę internetową, zastanawia się, dlaczego identyczny projekt, który przekazał tym samym firmom, potrafi kosztować w jednej z nich 1500 zł, a drugiej 4000 zł. Reguła "im droższe, tym lepsze" nie ma tutaj zastosowania. Natomiast jeżeli wymagamy prawidłowego funkcjonowania i pozycjonowania strony w wyszukiwarkach, to nie warto na tym oszczędzać.
02.11.2020Zaczynaliśmy w świecie bez Facebooka i wszystkich mediów społecznościowych. Przez lata obserwowaliśmy rozwój branży – technologie przychodziły i odchodziły, ale przez cały ten czas strony były najprzyjemniejszym ze sposobów poznania oferty danej firmy. Kontakt zazwyczaj zaczynał się w gazecie, telewizji, radiu czy na reklamie, ale by zgłębić klimat firmy, jej ofertę, poznać historię i przekonać się, czy jest dla nas odpowiednia, wchodziliśmy na stronę.
06.06.2022Jedną z najpopularniejszych wtyczek do optymalizacji treści strony na WordPressie jest Yoast SEO. Wtyczka ta w bardzo intuicyjny sposób wskazuje, jakie elementy strony internetowej warto dopracować, żeby była lepiej odczytywana przez roboty Google.
09.04.2019