Reklama w Wyszukiwarce Google wraz z Remarketingiem kluczem do sukcesu firmy
Reklama w wyszukiwarce Google to niewątpliwie jedno z najlepszych narzędzi do pozyskiwania klientów, ponieważ charakteryzuje się tym, że to właśnie klient sam wyszukuje informacje na dany, konkretny temat. Wszystko tak naprawdę zależy od intencji użytkownika - to, czy kliknięcie będzie powodowało konwersję, czyli - na ludzki język - sprzedaż lub inną realizację naszego celu biznesowego, takiego jak np. pozyskanie do potencjalnego klienta numeru telefonu, wykonanie przez niego połączenia czy wypełnienie formularza kontaktowego z prośbą o kontakt z nami.
Z poradnika dowiesz się
Dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google?
Dzięki połączeniu reklamy w wyszukiwarce Google wraz z remarketingiem osiągniemy efekt synergii. Jeżeli klient od razu nie skonwertuje na naszej stronie, to wówczas w całej sieci reklamowej Google będzie wyświetlała mu się reklama naszej firmy. Oczywiście, żeby móc korzystać z takiego rozwiązania, najpierw należy naszą stronę internetową lub sklep internetowy do tego przystosować (aby móc wykorzystywać tę efektywną formę reklamy).
Posiadanie reklamy w Google może wiązać się z wieloma udogodnieniami dla klientów, chociażby dużym plusem jest to, że taka reklama nie jest nachalna, bo odpowiada właściwemu użytkownikowi na odpowiednią potrzebę, dlatego właśnie reklama w wyszukiwarce w połączeniu z remarketingiem pozwala nawet budować nam relacje, ponieważ płacimy tylko za kliknięcia, a konwersja jest aż o 50% większa przy ciepłym ruchu (czyli takim, który już odwiedził naszą stronę, bo szukał informacji na temat naszych produktów) niż przy pierwszym wyszukaniu. Google na polskim rynku ma udział aż 98% w ilości wyszukań informacji pod względem liczby aktywnych użytkowników, dlatego warto inwestować w tę formę reklamy po to, aby dać się znaleźć klientom w Internecie.
Pamiętaj o połączeniu konta Google Ads z usługą w Analytics
Przy tworzeniu strony internetowej dla firmy warto zadbać o nią, jeżeli chodzi o stronę techniczną, tak, aby móc zbierać listy remarketingowe poprzez połączenie Google AdWords z Google Analytics, w innym wypadku nie będziemy mogli wykorzystywać remarketingu, jeżeli na stronie nie będzie minimum 100 użytkowników miesięcznie, dlatego warto dbać o stałe ściąganie zainteresowanych klientów na stronę tak, aby efekt synergii sprzedaży w Internecie miał miejsce.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o stronach internetowych
Pytanie postawione w tytule tego artykułu na pewnym etapie prowadzenia firmy zadaje sobie każdy przedsiębiorca. Niestety, nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi. Dla jednych strona internetowa to wizytówka w sieci, natomiast dla innych jest to kanał sprzedażowy, gdzie klienci mogą kupować i płacić za produkty oraz usługi.
14.06.2022Terminarz Oferteo to narzędzie, które ma ułatwić Twoją codzienną pracę. Aby w pełni wykorzystać jego możliwości, warto pamiętać o kilku kluczowych zasadach, dzięki którym wszystko będzie odbywać się sprawnie i bezpiecznie. Wyjaśniamy, jak to robić, aby chronić dane, budować zaufanie klientów i zapewnić sobie komfort pracy.
20.08.2025Wielu przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, chcąc złożyć zamówienie na stronę internetową, zastanawia się, dlaczego identyczny projekt, który przekazał tym samym firmom, potrafi kosztować w jednej z nich 1500 zł, a drugiej 4000 zł. Reguła "im droższe, tym lepsze" nie ma tutaj zastosowania. Natomiast jeżeli wymagamy prawidłowego funkcjonowania i pozycjonowania strony w wyszukiwarkach, to nie warto na tym oszczędzać.
02.11.2020Oferteo to platforma, na której pomagamy Wykonawcom zdobywać nowe zlecenia i klientów – bez względu na branżę. Już ponad 700 tys. Wykonawców zaufało nam i uczyniło Oferteo swoim partnerem biznesowym. Do tej pory dzięki naszej platformie Wykonawcy wysłali ponad 19 mln ofert do 5 mln Zlecających. To nie tylko obietnice – to realne możliwości. Sprawdź, co możesz zyskać, współpracując z nami!
12.12.2024Z technologiami stosowanymi do tworzenia stron internetowych jest jak z technikami malarskimi. Po pierwsze jest ich wiele, a po drugie każdy korzysta z tych, które zna, w których najlepiej się czuje. Nie chodzi tutaj o to żeby wymienić Ci każdą możliwą technologię prezentując jej wady i zalety, czy też przekonywać Cię, że właśnie ta jest najlepsza a nie tamta. Chodzi o to abyś Ty sam, nabrał świadomości o tym jak ważne jest to zagadnienie i dlaczego warto zwrócić na to szczególną uwagę.
20.04.2015Jakie korzyści daje i ile kosztuje strona internetowa? Cena zależy od kilku czynników, m.in. od technologii i narzędzi, zakresu wymagań, zaawansowania funkcjonalności i rodzaju działalności (koszt sklepu internetowego będzie zazwyczaj znacznie wyższy niż cena strony internetowej – wizytówki firmy). Dodatkowo na cenę strony internetowej wpływają dodatkowe usługi – zakup hostingu i domeny, pozycjonowanie strony, integracja z mediami społecznościowymi czy narzędziami marketingowymi. Jaki jest aktualny cennik stron internetowych w 2023 r.? Ile kosztuje strona internetowa w zależności od rodzaju? Jaki jest koszt utrzymania strony internetowej? Sprawdź i znajdź najlepsze oferty na stworzenie strony internetowej z prostą wyceną, którą dostaniesz w mailu.
27.10.2023