Reklama w Wyszukiwarce Google wraz z Remarketingiem kluczem do sukcesu firmy
Reklama w wyszukiwarce Google to niewątpliwie jedno z najlepszych narzędzi do pozyskiwania klientów, ponieważ charakteryzuje się tym, że to właśnie klient sam wyszukuje informacje na dany, konkretny temat. Wszystko tak naprawdę zależy od intencji użytkownika - to, czy kliknięcie będzie powodowało konwersję, czyli - na ludzki język - sprzedaż lub inną realizację naszego celu biznesowego, takiego jak np. pozyskanie do potencjalnego klienta numeru telefonu, wykonanie przez niego połączenia czy wypełnienie formularza kontaktowego z prośbą o kontakt z nami.
Z poradnika dowiesz się
Dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google?
Dzięki połączeniu reklamy w wyszukiwarce Google wraz z remarketingiem osiągniemy efekt synergii. Jeżeli klient od razu nie skonwertuje na naszej stronie, to wówczas w całej sieci reklamowej Google będzie wyświetlała mu się reklama naszej firmy. Oczywiście, żeby móc korzystać z takiego rozwiązania, najpierw należy naszą stronę internetową lub sklep internetowy do tego przystosować (aby móc wykorzystywać tę efektywną formę reklamy).
Posiadanie reklamy w Google może wiązać się z wieloma udogodnieniami dla klientów, chociażby dużym plusem jest to, że taka reklama nie jest nachalna, bo odpowiada właściwemu użytkownikowi na odpowiednią potrzebę, dlatego właśnie reklama w wyszukiwarce w połączeniu z remarketingiem pozwala nawet budować nam relacje, ponieważ płacimy tylko za kliknięcia, a konwersja jest aż o 50% większa przy ciepłym ruchu (czyli takim, który już odwiedził naszą stronę, bo szukał informacji na temat naszych produktów) niż przy pierwszym wyszukaniu. Google na polskim rynku ma udział aż 98% w ilości wyszukań informacji pod względem liczby aktywnych użytkowników, dlatego warto inwestować w tę formę reklamy po to, aby dać się znaleźć klientom w Internecie.
Pamiętaj o połączeniu konta Google Ads z usługą w Analytics
Przy tworzeniu strony internetowej dla firmy warto zadbać o nią, jeżeli chodzi o stronę techniczną, tak, aby móc zbierać listy remarketingowe poprzez połączenie Google AdWords z Google Analytics, w innym wypadku nie będziemy mogli wykorzystywać remarketingu, jeżeli na stronie nie będzie minimum 100 użytkowników miesięcznie, dlatego warto dbać o stałe ściąganie zainteresowanych klientów na stronę tak, aby efekt synergii sprzedaży w Internecie miał miejsce.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o stronach internetowych
Powszechnym jest fakt, że kolorom można przypisać ogólne znaczenie. Koncepcja, czy też definicja kolorów jest przestrzegana zwłaszcza w biznesie. Należy jednak pamiętać, że ujednolicone znaczenie kolorów działa tylko w obszarach nacechowanym znacznym podobieństwem kulturowym. Np. kolor biały w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kojarzony jest z nieskazitelnością, niewinnością i czystością, natomiast w Azji, a przede wszystkim w Chinach i Japonii kolor ten jest powszechnie używany w uroczystościach żałobnych.
20.04.2015Marketing internetowy jest szczególnym rodzajem marketingu, czyli działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży produktów i usług przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik działania. Domena działania marketingu internetowego jest jednak nieco szersza, a zakres zainteresowania obejmuje również kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
08.09.2022Wiele osób, którym zdarzyło się założyć własny biznes, niedługo potem tworzy strony internetowe mające na celu promocję swojej działalności. Bardzo często skłania to ich do zastanowienia, co mogą jeszcze zrobić w obrębie strony WWW, aby klient szukający danej usługi w Internecie, trafił właśnie na ich firmę. Odpowiedzią na takie rozważania jest pozycjonowanie stron internetowych, kryjące się również pod skrótowcem SEO.
25.05.2016Z technologiami stosowanymi do tworzenia stron internetowych jest jak z technikami malarskimi. Po pierwsze jest ich wiele, a po drugie każdy korzysta z tych, które zna, w których najlepiej się czuje. Nie chodzi tutaj o to żeby wymienić Ci każdą możliwą technologię prezentując jej wady i zalety, czy też przekonywać Cię, że właśnie ta jest najlepsza a nie tamta. Chodzi o to abyś Ty sam, nabrał świadomości o tym jak ważne jest to zagadnienie i dlaczego warto zwrócić na to szczególną uwagę.
20.04.2015Oferteo.pl to największy w Polsce serwis łączący firmy świadczące przeróżne usługi z potencjalnymi klientami. Na platformie działa ponad 500 tysięcy firm. 17 maja 2022 roku poznaliśmy laureatów corocznego plebiscytu Najlepsi, organizowanego przez nasz serwis. Wybrane firmy zostały odznaczone specjalnym emblematem „Najlepsi 2022”. Na jakiej zasadzie wyłaniano te firmy i dlaczego warto być aktywnym na Oferteo?
26.08.2022W Internecie znajdują się miliony stron internetowych. Codziennie powstają nowe strony, które mają za zadanie przyciągnąć do siebie nowych internautów. Jednym z głównych problemów nowo powstających stron jest to, że zamiast przyciągać odwiedzających wręcz ich odpychają.
22.08.2012