O pozycjonowaniu słów kilka: prosto, lecz nie prostacko
Wiele osób, którym zdarzyło się założyć własny biznes, niedługo potem tworzy strony internetowe mające na celu promocję swojej działalności. Bardzo często skłania to ich do zastanowienia, co mogą jeszcze zrobić w obrębie strony WWW, aby klient szukający danej usługi w Internecie, trafił właśnie na ich firmę. Odpowiedzią na takie rozważania jest pozycjonowanie stron internetowych, kryjące się również pod skrótowcem SEO.
Z poradnika dowiesz się
Co to jest SEO?
SEO (search engine optimization, optymalizacja treści dla wyszukiwarek internetowych) to różnego rodzaju działania wchodzące w skład marketingu internetowego, które mają na celu sprawienie, aby dana strona internetowa wyświetlała się wyżej na liście wyników różnych wyszukiwarek internetowych. Procesy te muszą nieprzerwanie i nieustannie trwać, ponieważ algorytmy, na których opierają się poszczególne wyszukiwarki, ciągle się zmieniają, a lista wyników dla różnych użytkowników może się od siebie w znaczący sposób różnić.
Do działań, które wchodzą w skład optymalizacji treści, można zaliczyć m.in. następujące czynności:
- umieszczanie słów kluczowych w tekstach publikowanych na stronach internetowych,
- tworzenie odpowiednich nagłówków,
- uproszczenie adresów internetowych konkretnych podstron,
- pozyskiwanie linków ze stron zewnętrznych,
- optymalizacja kodu strony.
Dlaczego warto współpracować z agencją SEO?
Oczywiście wyżej wymienione akcje nie są wszystkimi możliwymi przykładami postępowania firm od pozycjonowania stron internetowych: istnieje wiele różnych sposobów sprawienia, aby strona internetowa zawędrowała wyżej na liście wyświetlanych wyników. Trzeba jednak pamiętać, że każdy przypadek jest inny, toteż lepiej oddać swoją stronę WWW w ręce specjalistów, którzy dla każdej firmy znajdą najlepsze rozwiązanie. Zabawy w domowe pozycjonowanie mogą skończyć się nie najlepiej – istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że wklejanie linków na forach internetowych może zostać uznane za działanie spamerskie, a co za tym idzie, wyszukiwarki nie będą uwzględniały w wynikach danej strony internetowej. Warto zadbać o swój biznes i uniknąć tego typu problemów. Wsparcie firmy, która zajmuje się profesjonalnie SEO sprawi, że zaoszczędzimy swój czas i pieniądze.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o stronach internetowych
Oferteo to platforma, na której pomagamy Wykonawcom zdobywać nowe zlecenia i klientów – bez względu na branżę. Już ponad 700 tys. Wykonawców zaufało nam i uczyniło Oferteo swoim partnerem biznesowym. Do tej pory dzięki naszej platformie Wykonawcy wysłali ponad 19 mln ofert do 5 mln Zlecających. To nie tylko obietnice – to realne możliwości. Sprawdź, co możesz zyskać, współpracując z nami!
12.12.2024Obecność w sieci można sobie zapewnić różnymi sposobami. Na przykład poprzez własną witrynę. Jak stworzyć stronę internetową domową, dla szkoły, a może dla firmy? Czy każda będzie taka sama? Zobacz, jak stworzyć stronę internetową – samodzielnie czy lepiej zlecić takie prace programistom i web deweloperom?
04.12.2023Powszechnym jest fakt, że kolorom można przypisać ogólne znaczenie. Koncepcja, czy też definicja kolorów jest przestrzegana zwłaszcza w biznesie. Należy jednak pamiętać, że ujednolicone znaczenie kolorów działa tylko w obszarach nacechowanym znacznym podobieństwem kulturowym. Np. kolor biały w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kojarzony jest z nieskazitelnością, niewinnością i czystością, natomiast w Azji, a przede wszystkim w Chinach i Japonii kolor ten jest powszechnie używany w uroczystościach żałobnych.
20.04.2015Marketing internetowy jest szczególnym rodzajem marketingu, czyli działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży produktów i usług przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik działania. Domena działania marketingu internetowego jest jednak nieco szersza, a zakres zainteresowania obejmuje również kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
08.09.2022Z technologiami stosowanymi do tworzenia stron internetowych jest jak z technikami malarskimi. Po pierwsze jest ich wiele, a po drugie każdy korzysta z tych, które zna, w których najlepiej się czuje. Nie chodzi tutaj o to żeby wymienić Ci każdą możliwą technologię prezentując jej wady i zalety, czy też przekonywać Cię, że właśnie ta jest najlepsza a nie tamta. Chodzi o to abyś Ty sam, nabrał świadomości o tym jak ważne jest to zagadnienie i dlaczego warto zwrócić na to szczególną uwagę.
20.04.2015Zaczynaliśmy w świecie bez Facebooka i wszystkich mediów społecznościowych. Przez lata obserwowaliśmy rozwój branży – technologie przychodziły i odchodziły, ale przez cały ten czas strony były najprzyjemniejszym ze sposobów poznania oferty danej firmy. Kontakt zazwyczaj zaczynał się w gazecie, telewizji, radiu czy na reklamie, ale by zgłębić klimat firmy, jej ofertę, poznać historię i przekonać się, czy jest dla nas odpowiednia, wchodziliśmy na stronę.
06.06.2022