O pozycjonowaniu słów kilka: prosto, lecz nie prostacko
Wiele osób, którym zdarzyło się założyć własny biznes, niedługo potem tworzy strony internetowe mające na celu promocję swojej działalności. Bardzo często skłania to ich do zastanowienia, co mogą jeszcze zrobić w obrębie strony WWW, aby klient szukający danej usługi w Internecie, trafił właśnie na ich firmę. Odpowiedzią na takie rozważania jest pozycjonowanie stron internetowych, kryjące się również pod skrótowcem SEO.
Z poradnika dowiesz się
Co to jest SEO?
SEO (search engine optimization, optymalizacja treści dla wyszukiwarek internetowych) to różnego rodzaju działania wchodzące w skład marketingu internetowego, które mają na celu sprawienie, aby dana strona internetowa wyświetlała się wyżej na liście wyników różnych wyszukiwarek internetowych. Procesy te muszą nieprzerwanie i nieustannie trwać, ponieważ algorytmy, na których opierają się poszczególne wyszukiwarki, ciągle się zmieniają, a lista wyników dla różnych użytkowników może się od siebie w znaczący sposób różnić.
Do działań, które wchodzą w skład optymalizacji treści, można zaliczyć m.in. następujące czynności:
- umieszczanie słów kluczowych w tekstach publikowanych na stronach internetowych,
- tworzenie odpowiednich nagłówków,
- uproszczenie adresów internetowych konkretnych podstron,
- pozyskiwanie linków ze stron zewnętrznych,
- optymalizacja kodu strony.
Dlaczego warto współpracować z agencją SEO?
Oczywiście wyżej wymienione akcje nie są wszystkimi możliwymi przykładami postępowania firm od pozycjonowania stron internetowych: istnieje wiele różnych sposobów sprawienia, aby strona internetowa zawędrowała wyżej na liście wyświetlanych wyników. Trzeba jednak pamiętać, że każdy przypadek jest inny, toteż lepiej oddać swoją stronę WWW w ręce specjalistów, którzy dla każdej firmy znajdą najlepsze rozwiązanie. Zabawy w domowe pozycjonowanie mogą skończyć się nie najlepiej – istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że wklejanie linków na forach internetowych może zostać uznane za działanie spamerskie, a co za tym idzie, wyszukiwarki nie będą uwzględniały w wynikach danej strony internetowej. Warto zadbać o swój biznes i uniknąć tego typu problemów. Wsparcie firmy, która zajmuje się profesjonalnie SEO sprawi, że zaoszczędzimy swój czas i pieniądze.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o stronach internetowych
Marketing internetowy jest szczególnym rodzajem marketingu, czyli działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży produktów i usług przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik działania. Domena działania marketingu internetowego jest jednak nieco szersza, a zakres zainteresowania obejmuje również kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
08.09.2022W Internecie znajdują się miliony stron internetowych. Codziennie powstają nowe strony, które mają za zadanie przyciągnąć do siebie nowych internautów. Jednym z głównych problemów nowo powstających stron jest to, że zamiast przyciągać odwiedzających wręcz ich odpychają.
22.08.2012Wielu przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, chcąc złożyć zamówienie na stronę internetową, zastanawia się, dlaczego identyczny projekt, który przekazał tym samym firmom, potrafi kosztować w jednej z nich 1500 zł, a drugiej 4000 zł. Reguła "im droższe, tym lepsze" nie ma tutaj zastosowania. Natomiast jeżeli wymagamy prawidłowego funkcjonowania i pozycjonowania strony w wyszukiwarkach, to nie warto na tym oszczędzać.
02.11.2020Zaczynaliśmy w świecie bez Facebooka i wszystkich mediów społecznościowych. Przez lata obserwowaliśmy rozwój branży – technologie przychodziły i odchodziły, ale przez cały ten czas strony były najprzyjemniejszym ze sposobów poznania oferty danej firmy. Kontakt zazwyczaj zaczynał się w gazecie, telewizji, radiu czy na reklamie, ale by zgłębić klimat firmy, jej ofertę, poznać historię i przekonać się, czy jest dla nas odpowiednia, wchodziliśmy na stronę.
06.06.2022Oferteo to platforma, na której pomagamy Wykonawcom zdobywać nowe zlecenia i klientów – bez względu na branżę. Już ponad 700 tys. Wykonawców zaufało nam i uczyniło Oferteo swoim partnerem biznesowym. Do tej pory dzięki naszej platformie Wykonawcy wysłali ponad 19 mln ofert do 5 mln Zlecających. To nie tylko obietnice – to realne możliwości. Sprawdź, co możesz zyskać, współpracując z nami!
12.12.2024Reklama w wyszukiwarce Google to niewątpliwie jedno z najlepszych narzędzi do pozyskiwania klientów, ponieważ charakteryzuje się tym, że to właśnie klient sam wyszukuje informacje na dany, konkretny temat. Wszystko tak naprawdę zależy od intencji użytkownika - to, czy kliknięcie będzie powodowało konwersję, czyli - na ludzki język - sprzedaż lub inną realizację naszego celu biznesowego, takiego jak np. pozyskanie do potencjalnego klienta numeru telefonu, wykonanie przez niego połączenia czy wypełnienie formularza kontaktowego z prośbą o kontakt z nami.
02.03.2017