Notariusz 2025

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco

Notariusz - lista firm 2025

Wszystkie firmy
2 lata doświadczenia
5.0 / 5
Kancelaria Notarialna znajduję się w Kielcach przy ulicy Henryka Sienkiewicza 38 lokal 2, na pierwszym piętrze. Notariusz dokonuje czynności zarówno w siedzibie jak i w razie potrzeby w szczególnych okolicznościach poza siedzibą Kancelarii. W Polsce notariusz to zawód zaufania publicznego, który ma kluczowe znaczenie dla funkcjonowania systemu i ochrony prawa. Najważniejsza jest niezależność i bezstronność. Notariusz powinien być niezależny i bezstronny. Jego lojalność powinna znajdować się w pobliżu głównych praw i interesów klientów. Dobry notariusz działa w sposób profesjonalny, zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki.
Sprawdzona firma
3 lata doświadczenia
5.0 / 5
Świadczymy usługi notarialne służąc pomocą na każdym etapie – realizowane rzetelnie, profesjonalnie, uwzględniając indywidualny charakter każdej sprawy. Wszelkie informacje dotyczące czynności notarialnych, w tym o wymaganych dokumentach i kosztach czynności w Naszej Kancelarii możecie Państwo uzyskać nieodpłatnie telefonicznie oraz mailowo (kancelaria@notariusz-miotk.pl).
Sprawdzona firma
5 lat doświadczenia
5.0 / 5
Kancelaria zapewnia najwyższą jakość usług notarialnych. Naszą misją jest aby przelać wolę klientów do aktu notarialnego, w sposób najbardziej odpowiadający zamierzonemu celowi. Kancelaria mieści się przy ulicy Westerplatte 2/4 czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00. W soboty Kancelaria czynna po wcześniejszym umówieniu. Zapewniamy bezpłatny parking dla Klientów Kancelarii - znajduje się on przy ulicy Worcella 12 (róg Worcella i Pawiej - STEJKAR).
Sprawdzona firma
10 lat doświadczenia
5.0 / 5
tel.: 12 340 93 51, 12 340 93 54, 12 340 93 55, e-mail: kancelaria@notariuszbf.pl ZAKRES USŁUG NOTARIALNYCH Zgodnie z Ustawą z dnia 14 lutego 1991 roku Prawo o notariacie, notariusz w Krakowie Bartosz Franckiewicz dokonuje następujących czynności notarialnych: sporządza akty notarialne sporządza akty poświadczenia dziedziczenia ustawowego lub testamentowego, z wyłączeniem dziedziczenia na podstawie testamentów szczególnych sporządza poświadczenia: własnoręczności podpisu zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem daty okazania dokumentu pozostawania osoby przy życiu lub w określonym miejscu sporządza wypisy, odpisy i wyciągi dokumentów sporządza, na żądanie stron, projekty aktów, oświadczeń i innych dokumentów sporządza protesty weksli i czeków sporządza inne czynności wynikające z odrębnych przepisów a także: doręcza oświadczenia spisuje protokoły przyjmuje na przechowanie dokumenty, pieniądze i papiery wartościowe Za wykonane czynności notarialne notariusz w Krakowie pobiera wynagrodzenie zwane taksą notarialną. Wysokość taksy regulowana jest przez Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości
Sprawdzona firma
Reklama
Miejsce na reklamę
11 miesięcy doświadczenia
5.0 / 5
Kancelaria Notarialna KASPRZYK BĘTKOWSKI – NOTARIUSZE SPÓŁKA CYWILNA ul. Jagiellońska 88 bud. 51 lok. 124 03-215 Warszawa kasprzyk@notariusze.waw.pl Notariusze Maciej Kasprzyk i Ryszard Bętkowski. Wykonujemy pełen zakres czynności notarialnych. Przykładowe czynności notarialne/umowy przez nas sporządzane to: Darowizna domu (nieruchomości gruntowej zabudowanej) Darowizna lokalu z księgą wieczysta Darowizna nieruchomości gruntowej Darowizna spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu Dział spadku Pełnomocnictwo do sprzedaży nieruchomości Poddanie się egzekucji w związku z umową najmu okazjonalnego Poświadczenie dziedziczenia Poświadczenie podpisu Sporządzenie testamentu Sprzedaż domu (nieruchomości gruntowej zabudowanej) Sprzedaż lokalu z księgą wieczysta Sprzedaż nieruchomości gruntowej Sprzedaż spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu Umowa deweloperska Umowa majątkowa małżeńska Umowa najmu okazjonalnego Umowa przedwstępna Ustanowienie hipoteki Ustanowienie służebności Nasza kancelaria gwarantuje bezpieczne zawarcie planowanych przez Państwa umów. Notariusze w naszej kancelarii zabezpieczą Państwa prawa i interesy w najlepszy dla Państwa, prawem przewidziany sposób. Dokładnie wyjaśnimy Państwu skutki prawne dokonywanych czynności. Zapraszamy do kontaktu!

Jak znaleźć dobrego notariusza?

Wystarczy złożyć bezpłatne zapytanie w Oferteo, a otrzymasz oferty dopasowanych notariuszy dostępnych w wymaganym terminie. Obsługujemy już 879 takich firm. Porównasz opinie o nich, doświadczenie oraz ceny, aby wyłonić ofertę najkorzystniejszą dla Ciebie - niezobowiązująco!

Jaką sprawę chcesz zlecić notariuszowi?
Informacja jest niezbędna do oceny zlecenia i podania wstępnej ceny.

Jakie oceny mają notariusze?

Notariusze realizujący usługi w Oferteo są oceniani średnio na 4.98 na podstawie 1955 opinii. Ostatnie opinie, jakie wystawili im klienci:

Czym zajmuje się notariusz?

Oto kilka ostatnich z 17377 zapytań ofertowych, jakie notariusze przyjmują do zrealizowania z Oferteo:

Inni specjaliści

15 lat doświadczenia
5.0 / 5
Notariusz dokonuje następujących czynności: 1) sporządza akty notarialne; 2) sporządza akty poświadczenia dziedziczenia; 3) podejmuje czynności dotyczące europejskiego poświadczenia spadkowego; 4) podejmuje czynności związane z zarządem sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i z tymczasowym przedstawicielem w zakresie udziału małżonka przedsiębiorcy w przedsiębiorstwie, na zasadach określonych w ustawie z dnia 5 lipca 2018 r. o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i innych ułatwieniach związanych z sukcesją przedsiębiorstw (Dz. U. z 2021 r. poz. 170); 5) sporządza poświadczenia; 6) spisuje protokoły; 7) sporządza protesty weksli i czeków; 8) przyjmuje na przechowanie pieniądze, papiery wartościowe, dokumenty, dane na informatycznym nośniku danych, o którym mowa w przepisach o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; 9) prowadzi rejestry akcjonariuszy prostych spółek akcyjnych oraz podejmuje związane z tym czynności; 10) sporządza wypisy, odpisy i wyciągi dokumentów; 11) sporządza, na żądanie stron, projekty aktów, oświadczeń i innych dokumentów; 12) składa wnioski o wpis w księdze wieczystej wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu w księdze wieczystej; 13) sporządza inne czynności wynikające z odrębnych przepisów.
Sprawdzona firma
Reklama
Miejsce na reklamę
4 lata doświadczenia
5.0 / 5
Kancelaria Notarialna Anny Błażejowicz znajduje się w miejscowości Pysznica (w pobliżu miejscowości Stalowa Wola i Nisko), przy ulicy Podorenda numer 1A (wejście do Kancelarii Notarialnej znajduje się od ulicy Wolności, w budynku usytuowanym obok placówki Poczty Polskiej). Bezpośrednio obok budynku dostępne są liczne i bezpłatne miejsca parkingowe. W najbliższym sąsiedztwie Kancelarii Notarialnej znajduje się Urząd Gminy Pysznica oraz Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu Filia w Pysznicy. Kancelaria Notarialna czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 16:00. Istnieje możliwość dostosowania godzin funkcjonowania Kancelarii Notarialnej do potrzeb Klienta, również w dni wolne od pracy, po uprzednim uzgodnieniu z Notariuszem.
Sprawdzona firma
10 lat doświadczenia
5.0 / 5
Świadcząc usługi notarialne pragnę, aby klienci kancelarii mieli możliwość dokładnego i wcześniejszego zapoznania się z treścią przygotowywanego przeze mnie dokumentu. Dlatego też, przed spotkaniem w Kancelarii w celu dokonania czynności, oferuję możliwości zapoznania się ze stosownym projektem. Kancelaria jest otwarta na wszelkie sugestie, odpowiem również na pytania i rozwieje wątpliwości nasuwające się w toku prac, tak aby każda ze stron dokonywanej czynności miała poczucie bezpieczeństwa i poufności przeprowadzanej transakcji. Kancelaria notarialna w Kielcach Notariusz Kielce
Sprawdzona firma
13 lat doświadczenia
5.0 / 5
Profesjonalne doradztwo prawne – kompleksowa obsługa umów i transakcji Oferuję fachowe doradztwo prawne w zakresie sporządzania, analizy i negocjowania umów, w tym: ✔ umów najmu, darowizn, spadków i testamentów, działów spadków, zachowków, ✔ sprzedaży i zamiany nieruchomości, ✔ podziałów majątku, ✔ umów spółkowych. Działam w branży od ponad 10 lat, współpracując z kancelariami prawnymi, doradcami podatkowymi i tłumaczami, aby zapewnić kompleksową obsługę prawną. Jeśli sprawa wymaga poświadczenia notarialnego, polecam sprawdzone kancelarie notarialne, z którymi współpracuję. Skontaktuj się, aby skorzystać z fachowego wsparcia i pewnych rozwiązań prawnych.
Sprawdzona firma
7 lat doświadczenia
5.0 / 5
Kancelaria notarialna mieści się w Olsztynie przy ulicy Mickiewicza 14/4. W ramach prowadzonej działalności oferujemy Państwu profesjonalną obsługę w zakresie dokonywania czynności notarialnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami etyki zawodowej notariuszy. W Kancelarii uzyskają Państwo wyczerpujące informacje w zakresie dokumentów i danych niezbędnych do dokonania czynności notarialnych, wysokości taksy notarialnej, jak również wysokości podatków i opłat, których obowiązek pobrania spoczywa na notariuszu. W tym celu wskazany jest kontakt z Kancelarią notarialną w dogodny dla Państwa sposób: osobisty, telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Sprawdzona firma
4 lata doświadczenia
5.0 / 5
Nazywam się Damian Ziętal i jestem Notariuszem prowadzącym Kancelarię Notarialną w Mysłowicach przy Placu Wolności nr 4 lokale 22-24, oferuję Klientom wysoką jakość świadczonych czynności, zgodnie z Ustawą z dnia 14 lutego 1991 roku Prawo o notariacie. Podtrzymując długoletnie tradycje notariatu w Polsce zapewniam profesjonalizm, rzetelność oraz merytoryczne i indywidualne podejście do każdego Klienta. Notariusz Damian Ziętal dokonuje - w szczególności - następujących czynności notarialnych: a) sporządza akty notarialne; b) sporządza akty poświadczenia dziedziczenia (ustawowego, testamentowego), z wyłączeniem dziedziczenia na podstawie testamentów szczególnych; c) podejmuje czynności dotyczące europejskiego poświadczenia dziedziczenia; d) podejmuje czynności związane z zarządem sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i z tymczasowym przedstawicielem w zakresie udziału małżonka przedsiębiorcy w przedsiębiorstwie, na zasadach określonych w ustawie z dnia 5 lipca 2018 r. o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i innych ułatwieniach związanych z sukcesją przedsiębiorstw; e) sporządza poświadczenia (własnoręczności podpisu, zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, daty okazania dokumentu, pozostawania osoby przy życiu lub w określonym miejscu); f) spisuje protokoły; g) sporządza protesty weksli i czeków; h) przyjmuje na przechowanie pieniądze, papiery wartościowe, dokumenty, dane na informatycznym nośniku danych, o którym mowa w przepisach o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; i) sporządza wypisy, odpisy i wyciągi dokumentów; j) sporządza, na żądanie stron, projekty aktów, oświadczeń i innych dokumentów; k) składa wnioski o wpis w księdze wieczystej wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu w księdze wieczystej; l) sporządza inne czynności wynikające z odrębnych przepisów.
Sprawdzona firma
6 lat doświadczenia
5.0 / 5
Notariusz – zgodnie z art. 79 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie [dalej: „Ustawa”] – dokonuje następujących czynności: 1. sporządza – jeżeli wymaga tego przepis prawa lub taka jest wola stron – akty notarialne obejmujące: • umowy sprzedaży, darowizny, zamiany, zniesienia współwłasności/wspólności, o dział spadku, o dożywocie, przedwstępne, mające za przedmiot w szczególności nieruchomości gruntowe, lokalowe, spółdzielcze własnościowe prawa do lokali lub prawa użytkowania wieczystego; • warunkowe umowy sprzedaży i umowy przenoszące własność; • umowy deweloperskie; • umowy ustanowienia odrębnej własności lokali, podziału lokali, łączenia lokali; • umowy majątkowe małżeńskie; • umowy o podział majątku wspólnego; • umowy spółek; • oświadczenia o poddaniu egzekucji w trybie art. 777 Kodeksu postępowania cywilnego; • oświadczenia o poddaniu egzekucji z umowy najmu okazjonalnego/instytucjonalnego; • umowy/oświadczenia o ustanowieniu hipoteki; • umowy/oświadczenia o ustanowieniu służebności gruntowych i osobistych, albo użytkowania, • testamenty, testamenty z zapisem zwykłym, poleceniem, testamenty z zapisem windykacyjnym, które mogą być – na żądanie strony – zarejestrowane w Notarialnym Rejestrze Testamentów (NORT); • pełnomocnictwa; 2. sporządza akty poświadczenia dziedziczenia, 3. podejmuje czynności dotyczące europejskiego poświadczenia spadkowego, 4. podejmuje czynności związane z zarządem sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i z tymczasowym przedstawicielem w zakresie udziału małżonka przedsiębiorcy w przedsiębiorstwie, na zasadach określonych w ustawie z dnia 5 lipca 2018 r. o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i innych ułatwieniach związanych z sukcesją przedsiębiorstw, 5. sporządza poświadczenia, w tym: • własnoręczności podpisu/uznania podpisu za własnoręczny; • zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem; • datę okazania dokumentu, tzw. datę pewną; • pozostawanie osoby przy życiu lub w określonym miejscu; 6. spisuje protokoły, w tym: • protokoły z walnych zgromadzeń organizacji społecznych, stowarzyszeń, spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych, spółek i innych osób prawnych w przypadkach prawem przewidzianych; • protokoły ze zgromadzeń wspólników spółek z ograniczoną odpowiedzialnością i wlanych zgromadzeń akcjonariuszy spółek akcyjnych i komandytowo-akcyjnych; • protokoły z zebrania wspólników pozostałych spółek osobowych; • protokoły dziedziczenia; • protokoły z przyjęcia/odrzucenia spadku, • protokoły spisywane na żądanie stron w celu stwierdzenia zdarzeń wywołujących skutki prawne, takich jak stawiennictwo lub niestawiennictwo stron, otwarcie strony internetowej, itp., 7. sporządza protesty weksli i czeków, 8. przyjmuje na przechowanie pieniądze, papiery wartościowe, dokumenty, dane na informatycznym nośniku danych, o którym mowa w przepisach o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, 9. sporządza wypisy, odpisy i wyciągi dokumentów, 10. sporządza, na żądanie stron, projekty aktów, oświadczeń i innych dokumentów, 11. składa wnioski o wpis w księdze wieczystej wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu w księdze wieczystej, 12. sporządza inne czynności wynikające z odrębnych przepisów. Czynności notarialne polegające na poświadczeniach wymienionych w pkt 5 powyżej dokonywane są „od ręki” bez konieczności wcześniejszej rezerwacji terminu. W zakresie pozostałych czynności prosimy o kontakt (telefoniczny lub e-mailowy) w celu umówienia terminu i ustalenia zakresu dokumentów jakie należy zgromadzić przed przystąpieniem do czynności. Zgodnie z Ustawą notariusz dokonuje czynności notarialnych w Kancelarii notarialnej, przy czym czynność notarialna może być dokonana także w innym miejscu, jeżeli przemawia za tym charakter czynności lub szczególne okoliczności. Czynności notarialnych dokonuje się w języku polskim. Na żądanie strony notariusz może dokonać dodatkowo tej czynności w języku obcym, korzystając z pomocy tłumacza przysięgłego. Stronom – w związku z dokonywaną w Kancelarii czynnością notarialną – udzielane są osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną, bezpłatne porady prawne oraz wyczerpujące wyjaśnienia.
Sprawdzona firma
7 lat doświadczenia
5.0 / 5
Kancelaria Notarialna Martyna Rutkowska - Notariusz w Elblągu oferuje swoim Klientom pełny zakres czynności notarialnych, o których mowa w ustawie z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2017 r. Poz. 2291). Notariusz w Elblągu Martyna Rutkowska związana jest z notariatem od blisko 13 lat podczas to którego okresu zdobywała doświadczenie. Notariusz w Elblągu Martyna Rutkowska cechuje się indywidualnym podejściem do każdej sprawy, co w połączeniu z posiadaną przez nią szeroką wiedzą i wieloletnią praktyką gwarantuje należyte zabezpieczenie interesów Klientów kancelarii. Kancelaria znajduje się w centrum Starego Miasta w Elblągu, w sąsiedztwie Katedry Św. Mikołaja i Placu Katedralnego. Kancelaria czynna jest od poniedziałki do piątku. Dla wygody klientów dwa dni w tygodniu otwarta jest do późnych godzin popołudniowych. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość umówienia się na wizytę lub czynność także w innych godzinach, w weekendy czy w dni ustawowo wolne od pracy.
Sprawdzona firma
7 lat doświadczenia
5.0 / 5
Kancelaria świadczy szeroki wachlarz usług notarialnych, zapewnia fachową obsługę i pomoc notarialną. Kancelaria czynna jest w dni powszednie w godzinach od 10:00 do 19:00, a także w soboty w godzinach od 10:00 do 12:00. Po wcześniejszym uzgodnieniu, istnieje możliwość umówienia się poza wyznaczonymi godzinami pracy.
7 lat w Oferteo
5.0 / 5
Kancelaria Notarialna rozpoczęła działalność w 2000 r. Obszar, na którym obsługujemy Klientów to PL, DE, GB, a w szczególności woj. pomorskie, warmińsko-mazurskie i mazowieckie. Jesteśmy dla Ciebie, jeśli szukasz usług typu obrót nieruchomościami, prawo spółek, spadki, prawo rodzinne. Zależy nam na budowaniu i utrzymywaniu zaufania wśród klientów. Kancelaria Notarialna powstała w styczniu 2000r. Obecnie nad zabezpieczeniem Państwa interesów czuwają w niej Notariusz, asystenci oraz pracownicy sekretariatu. Kancelaria udziela informacji zarówno w języku polskim jak i niemieckim. Siedziba kancelarii znajduje się w Centrum, przy ul. Mickiewicza 8, lokal nr 2 –400 metrów od Urzędu Miasta, Dworca PKP i skrzyżowania dróg S7 i DK16. Ta lokalizacja sprawia, że dotarcie do naszego biura jest niezwykle proste zarówno dla zmotoryzowanych jak i użytkowników komunikacji miejskiej. Dla Państwa wygody przed biurem usytuowano parking, w tym dla osób niepełnosprawnych. Wykonując czynności notarialne w zakresie swoich uprawnień notariusz jest osobą zaufania publicznego.
5 lat doświadczenia
5.0 / 5
Notariusz Ruda Śląska Halemba Notariusz Agata Wieczorke prowadzi Kancelarię Notarialna w Rudzie Śląskiej Godziny urzędowania kancelarii: Poniedziałek 9:-17 Wtorek-Środa 9:00-18:00 Czwartek-Piątek : 9:00-16:00 Każda druga sobota miesiąca 9:00-12:00
Sprawdzona firma
3 lata doświadczenia
5.0 / 5
Wyszukujesz odpowiedniego notariusza w Olsztynie? Skorzystaj z profesjonalnych usług Notariusza Sebastiana Piszczatowskiego! Z jego wieloletnim doświadczeniem i wykształceniem, możesz być pewny, że Twoje interesy pozostaną zabezpieczone w perfekcyjny możliwy sposób.
Sprawdzona firma
8 lat doświadczenia
5.0 / 5
Kancelaria Notarialna Agnieszki Marii Adamonis działa w Gdańsku w dzielnicy Jasień, pomiędzy dzielnicami: Morena, Ujeścisko, Łostowice, Chełm. Kancelaria mieści się w Kompleksie biurowo-usługowym Nordika przy ulicy Jabłoniowej 20, lokal nr 316 (III piętro).
4 lata w Oferteo
5.0 / 5
Położone w centrum Krakowa biuro notarialne obsługuje mieszkańców miasta i powiatu krakowskiego. Notariusz zapewnia profesjonalizm, przejrzyste procedury oraz życzliwą, precyzyjną komunikację. Szybki kontakt, elastyczne terminy i jasno przedstawione stawki ułatwiają załatwienie formalności. W ofercie znajdują się: - akty notarialne oraz obrót nieruchomościami, - obsługa spółek i przedsiębiorców (umowy, protokoły, pełnomocnictwa), - czynności spadkowe i darowizny (testamenty, poświadczenia dziedziczenia), - poświadczenia podpisu, odpisy, protokoły, depozyt dokumentów. Kancelaria cierpliwie wyjaśnia każdy etap czynności i sprawnie prowadzi klientów przez wymagania prawa.
11 miesięcy doświadczenia
5.0 / 5
W kancelarii przeprowadzane są dla Państwa wszelkie czynności, dla których przepisy prawa wymagają nadania formy aktu notarialnego lub którym strony chcą nadać taką formę, przede wszystkim wszelkiego rodzaju umowy sprzedaży, darowizny, pełnomocnictwa, testamenty, jak również umowy spółek prawa handlowego.
2 lata doświadczenia
5.0 / 5
7 lat doświadczenia
5.0 / 5
Świadczymy usługi na rynku od 2018. Dziedzina, w której się specjalizujemy to działalność notarialna. Nasz obszar działania to Krapkowice. Jesteśmy przekonani, iż będą Państwo usatysfakcjonowani z poziomu naszych usług.
16 lat doświadczenia
5.0 / 5
Idę. Naprzód, przed siebie, śladami Chrisa McCandlessa - marzyciela, który prawie równo jedenaście lat wcześniej w tym samym miejscu wyruszył w swą ostatnią podróż. Początek maja a wiosna wydaje się być spóźniona.
11 lat doświadczenia
5.0 / 5
Notariusz Paulina Siekańska prowadzi Kancelarią Notarialną w Imielinie, przy ulicy Imielińskiej 87, w której odczytuje klientom tekst aktu notarialnego (umowy sprzedaży, protokoły, pełnomocnictwa, testamenty, ustanowienie służebności, ustanowienie hipoteki, i inne) oraz dokonuje poświadczeń dokumentów i poświadczenia dziedziczenia, przy czym w uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość dokonania czynności notarialnej poza siedzibą Kancelarii w domu, szpitalu, firmie klienta, musi być to jednak uwarunkowane szczególnymi okolicznościami bądź wymagać tego charakter czynności. Poprzez kontakt telefoniczny z Kancelarią można uzyskać informację o wymaganych dokumentach potrzebnych do sporządzenia aktu notarialnego, ustalić termin spotkania w celu złożenia dokumentów lub podpisania aktu notarialnego, poznać koszty notarialne (wysokość opłat notarialnych, sądowych i należnych podatków)
2 lata w Oferteo
5.0 / 5
Kancelaria notarialna świadczy profesjonalne i rzetelne usługi na terenie powiatu gryfickiego. Notariusz zapewnia fachową obsługę zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców, wykazując przy tym empatię oraz indywidualne podejście do każdej sprawy. Doświadczenie i znajomość przepisów pozwalają na skuteczne rozwiązywanie złożonych zagadnień prawnych. Zakres świadczonych czynności obejmuje: - sporządzanie aktów notarialnych, - poświadczenia dziedziczenia i podpisów, - sporządzanie odpisów dokumentów, - przyjmowanie depozytów. Działalność oparta jest na wysokich standardach zawodowych oraz dbałości o przejrzystość i bezpieczeństwo czynności notarialnych.
3 lata doświadczenia
5.0 / 5
Notariusz oferuje Klientom wysoką jakość świadczonych czynności, zgodnie z Ustawą z dnia 14 lutego 1991 roku Prawo o notariacie. Podtrzymując długoletnie tradycje notariatu w Polsce zapewnia profesjonalizm, rzetelność oraz merytoryczne i indywidualne podejście do każdego Klienta. Fachową obsługę zapewniają także zatrudnieni w kancelarii wykwalifikowani pracownicy, gotowi udzielić wszelkich informacji.
8 lat doświadczenia
5.0 / 5
Główny zakres naszej działalności to sprzedaż nieruchomości, darowizny, spadki. Wykonujemy prace od 2017. Obsługujemy Klientów na terenie Bydgoszczy. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
9 lat doświadczenia
5.0 / 5
4 lata doświadczenia
5.0 / 5
Działamy w branży od 2021 roku. Nasza specjalność to Usługi Notarialne, na terenie Warszawa.
10 lat w Oferteo
5.0 / 5
5 miesięcy w Oferteo
5.0 / 5
Adwokat Arkadiusz Malak działa na rynku usług prawnych od 2006 r. Adwokatem jest od 2011 r. Siedziba Kancelarii mieści się w Bolesławcu. Prowadzi sprawy na terenie całego kraju, w szczególności w województwie dolnośląskim, lubuskim, opolskim i wielkopolskim. Specjalizuje się w sprawach rodzinnych o rozwód, alimenty, kontakty, władzę rodzicielską i opiekę Specjalizuje się także w sprawach spadkowych i majątkowych o podział majątku, nieruchomości oraz w sprawach karnych. Współpracuje z Notariuszami oraz Komornikami Sądowymi na terenie całego kraju. Od czerwca 2024 r. dodatkowo pełni funkcję Zastępcy Rzecznika Dyscyplinarnego w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Wałbrzychu.
Sprawdzona firma
4 miesiące doświadczenia
5.0 / 5
Poniewierka Radcowie Prawni zasięgiem działania obejmuje teren całej Polski. Kancelaria Radców Prawnych specjalizuje się w pełnej i kompleksowej obsłudze przedsiębiorców, jak i osób fizycznych. Odnosząc się do kompleksowej obsługi przedsiębiorców należy wskazać, iż Kancelaria świadczy usługi doradcze w zakresie udziału w postępowaniach rejestrowych, wyborze właściwej formy prowadzenia działalności. W przypadku doradztwa w bieżącej działalności przedsiębiorców Kancelaria prowadzi kompleksową obsługę prawną w zakresie reprezentacji w sporach sądowych, sądowo – administracyjnych, jak i zastępowania Klientów w ramach postępowań prowadzonych przed organami administracji publicznej. Co szczególnie istotne bieżące doradztwo świadczone przez Kancelarię obejmuje również kontrolę oraz zabezpieczenie interesów reprezentowanych stron w ramach zawieranych umów handlowych. W ramach prowadzonej działalności Kancelaria w odniesieniu do dziedzin prawa objętych codzienną praktyką może pochwalić się licznym gronem zadowolonych Klientów.
14 lat doświadczenia
5.0 / 5
Mecenas Agnieszka Cisowska-Chruścicka Adwokat, założycielka Kancelarii Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 2007 roku członek Izby Adwokackiej. Mec. Agnieszka Cisowska - Chruścicka działalność zawodową rozpoczęła współpracując początkowo ze znanymi kancelariami we Wrocławiu, Opolu i Kluczborku. Zdobyte doświadczenie w prowadzeniu spraw przed sądami w Polsce i zagranicą m.in w Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii i Kanadzie pozwoliło jej w 2011 roku na założenie i rozwój własnej Kancelarii Adwokackiej. Skutecznie prowadziła wiele skomplikowanych spraw rodzinnych i odszkodowawczych. Specjalizuje się w prawie cywilnym, w tym spadkowym. W obszarze jej zainteresowań pozostaje również prawo karne - występuje przed sądami w charakterze obrońcy jak również pełnomocnika pokrzywdzonych przestępstwami. Od ponad 10 lat reprezentuje firmy w sporach sądowych i pozasądowych. Wraz z zespołem prawników kancelarii udziela pomocy prawnej w bieżącej działalności firm. Skutecznie prowadzi windykacje należności na etapach postępowania przedsądowego, sądowego i egzekucyjnego. Zawsze stara się rozwiać wszelkie wątpliwości i uczciwie ocenić szanse rozwiązania problemu prawnego. Jeżeli stan faktyczny na to pozwala dąży ona do najkorzystniejszego rozstrzygnięcia sporu w drodze mediacji.
Sprawdzona firma
Ekspert Oferteo
1 rok w Oferteo
5.0 / 5
Zajmuję się kompleksową obsługą finansową, ze szczególnym uwzględnieniem kredytów, ubezpieczeń oraz inwestycji. Moją główną specjalizacją jest pomoc klientom w uzyskaniu najkorzystniejszych warunków kredytowych, niezależnie od tego, czy potrzebują kredytu hipotecznego, gotówkowego, konsolidacyjnego czy firmowego. Działam jako pośrednik, negocjując z bankami najlepsze oferty i warunki, które są idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb i sytuacji finansowej klienta. Dzięki mojemu doświadczeniu i znajomości rynku, klienci mogą liczyć na wsparcie na każdym etapie procesu kredytowego – od analizy zdolności kredytowej, przez kompletowanie dokumentów, aż po finalizację umowy. Moim celem jest nie tylko ułatwienie klientom dostępu do finansowania, ale także zapewnienie, że wybór kredytu będzie najbardziej opłacalny i dostosowany do ich długoterminowych celów finansowych. Przykładam dużą wagę do transparentności i jasnej komunikacji, aby klienci czuli się pewnie i świadomie podejmowali decyzje. Aktualizacja: Dnia 01.10.2024 założyliśmy firmę Finanse-Niemcy, naszą specjalizacja stały się kredyty online i kredyty po polsku. Z uwagi na politykę naszej firmy, wszystko z jednej ręki, podjęliśmy współpracę z bankami ktore oferują kredyty bez SCHUFA, bez BIK i kredyty z negatywnymi wpisami do SCHUFA lub BIK. Jak i oferujemy wiele innych potrzebnych produktów jak internet, umowy na prąd i gas, abonamenty na telefon, usługi księgowe I wiele innych. Naszą ofertą stałe się powiększa a ty już nie musisz dalej szukać, Finanse-Niemcy to twoje polskie centrum usługowe w niemczech.
Sprawdzona firma

Dołącz do naszych Notariuszy

Działasz na rynku jako Notariusz i szukasz nowych Klientów? Załóż konto i zdobywaj nowe zlecenia z Oferteo!

Poradniki o czynnościach notarialnych

Najem okazjonalny – czy warto?
Najem okazjonalny – czy warto?

...Najem okazjonalny został wprowadzony do polskiego porządku prawnego w celu zapewnienia ochrony właścicielom lokali przed „niewygodnymi, niewypłacalnymi” lokatorami. Ten rodzaj najmu zapewnia szybką i skuteczną eksmisję niechcianego najemcy (czyli osoby, która zajmuje lokal)....

19.08.2022

Notariusz w innych miejscowościach