Call Center: Najlepsi specjaliści 2025

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco
Wszystkie firmy
1 rok w Oferteo
Wspieramy marki w skutecznej komunikacji telefonicznej. Nasz doświadczony zespół konsultantów call center łączy rzetelne umiejętności sprzedażowe z dbałością o wysoką kulturę rozmów, dlatego realizujemy projekty o różnej skali i profilu. Co robimy? - obsługa infolinii oraz hotline; - kampanie telemarketingowe, sprzedażowe i umawianie spotkań; - telefoniczna obsługa klienta i wsparcie sprzedaży w branży OZE; - tworzenie, aktualizacja i wzbogacanie baz danych. Dla kogo? Specjalizujemy się w projektach dla OZE, lecz elastyczne procedury pozwalają nam skutecznie wspierać także inne sektory. Jak pracujemy? Działamy zdalnie, dzięki czemu zapewniamy płynną obsługę firm w całej Polsce. Każdy projekt poprzedzamy analizą potrzeb i doborem
9 lat doświadczenia
Zapraszamy do kontaktu, jeżeli potrzebujesz ofert w zakresie call center, telemarketingu, sprzedaży, generowania leadów. Realizujemy zlecenia od 2012. Nasz obszar działania to cała Polska. Liczy się dla nas zadowolenie naszych Klientów.
9 lat doświadczenia
Umawiamy Spotkania na Fotowoltaikę i Pompy Ciepła spotkania umawiane na godzinę lub bez godzin. Klient otrzymuje wszystkie dane o kliencie. Umawiamy również spotkania na sprzedaż naczyń pościeli lub urządzeń masujących umawiamy za klienta hotele restauracje sale osp w ramach zapotrzebowania
5 lat w Oferteo
Posiadam bardzo dużą wiedzę na temat marketingu oraz sprzedaży internetowej. Bardzo dobrze czuję się też w mediach społecznościowych. A więc żadne zadanie z tej branży nie jest dla mnie większym problemem . Ponadto zadanie z copywritingu są moim dodatkowym atutem: redakcja , edycja jak i korekta to dla mnie czysta przyjemność . Ostatnia nisza jaką się zajmuje to świadczenie usług jako Wirtualna Asystentka . Zapraszam do kontaktu i owocnej współpracy.
Reklama
Miejsce na reklamę
9 lat w Oferteo
1.0 / 5
M Michał Jasiukiewicz, Lider Specjalistów ds. Obsługi Klienta
Konto użytkownika zostało tymczasowo zablokowane. Powodem blokady jest brak terminowej płatności za zamówione usługi.
8 lat doświadczenia
Rozpoczęliśmy działalność od 2014. Firma świadczy usługi na obszarze takim jak cały kraj. Jesteśmy firmą wykonującą usługi typu usługi call center. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty.
Reklama
Miejsce na reklamę
7 lat doświadczenia
Rozpoczęliśmy działalność od 2018. Działamy na terenie województwa śląskiego. Nasza firma realizuje call center, zlecenia outsourcingowe. Zapraszamy do zadawania pytań.
9 lat w Oferteo
3.0 / 5
2 lata doświadczenia
Tele Center to nowoczesna firma z siedzibą w Lublinie, specjalizująca się w usługach call center oraz kompleksowym wsparciu procesów sprzedażowych i obsługowych dla firm działających w modelu B2B i B2C. Naszym głównym celem jest generowanie wysokiej jakości leadów sprzedażowych, umawianie spotkań handlowych oraz budowanie trwałych relacji z klientami naszych partnerów. Działamy na rynku polskim i międzynarodowym, obsługując kampanie w wielu branżach – od fotowoltaiki i OZE, przez usługi finansowe, aż po edukację, suplementy diety i opiekę medyczną.
Sprawdzona firma
9 lat doświadczenia
Interim Sales Managers to zespół doświadczonych managerów, specjalizujących się w generowaniu leadów oraz sprzedaży B2B, działający też jako zewnętrzny dział handlowy dla firm. Co możemy dla Ciebie zrobić? W ramach Interim Sales Managers, poprowadzimy Twoje działania sprzedażowe dobierając najskuteczniejszą metodę w zależności od grupy docelowej. W jaki sposób to zrobimy? Oto nasze kanały dotarcia taki kanałami jak: ✓ Cold Calling - dzięki dobrze zdefiniowanej grupie docelowej i osobie decyzyjnej, a także skrupulatnie opracowanemu scenariuszowi rozmowy i odpowiedniemu poznaniu oferowanego przez Ciebie produktu, dotrzemy do Twoich odbiorców i umówimy Cię z właściwą osobą na spotkanie ️ ✓ Cold Mailing - dzięki spersonalizowanej kampanii
Sprawdzona firma
11 lat doświadczenia
Jesteśmy agencją marketingu bezpośredniego. Dostarczamy bazy danych osób fizycznych i firm oraz realizujemy kampanie SMS/E-Mail/Telemarketingowe. Aktualnie w naszych zasobach znajduje się około 20 mln osób fizycznych oraz 3 mln przedsiębiorstw. Mamy oczywiście możliwości targetowania na podstawie wielu kryteriów typu wiek, płeć, lokalizacja oraz m.in statusów majątkowych czy też zainteresowań behawioralnych typu np. potrzeby kredytowe, inwestycje, ubezpieczenia na życie itd. W przypadku baz biznesowych gwarantujemy 100% aktualności rekordów, co oznacza, że każdy rekord, który jest nieaktualny wymieniamy na inny, lub zwracamy za niego pieniądze. Przykładowe kryteria doboru bazy danych: - Wiek - Płeć - Lokalizacja - Wysokość zarobków -
Sprawdzona firma
13 lat doświadczenia
Świadczymy usługi kreacji, marketingu i PR, wzmacniające wizerunek marki oraz skutecznie promujące produkty i usługi za pomocą tradycyjnych nośników (na które składają się projektowanie materiałów marketingowych, copywriting, organizowanie imprez branżowych, czy audyt usług marketingowych), jak i technologii internetowych (e-marketing, e-PR, Social Media, projektowanie i optymalizacja stron www, Adwords). Strategiczne i długofalowe działania zapewniają skuteczną promocję klientów indywidualnych, firm oraz przedsiębiorstw.
14 lat doświadczenia
- Tworzenie serwisów i stron www oraz aplikacji na telefony i tablety - Tworzenie reklam wideo i filmowych - youtube, TV, kina, prowadzenie kampanii reklamowych. - Dbamy o wizerunek w Internecie i pozycję w wyszukiwarkach - Filmujemy, tworzymy animacje 2D/3D, efekty specjalne, zajmujemy się montażem i kompozycją. - Projekty logo firmy, akcydensy, wizualizacje itd. - Opracowywanie biznesplanów, projektów i pozyskiwanie dotacji UE. to my Cię w tym wyręczymy. Ze współpracy z nami zadowolone są tak samo małe, dopiero co raczkujące firmy jak i podmioty zatrudniające setki osób z utrwaloną już pozycją.
Sprawdzona firma
25 lat doświadczenia
Anovo Polska Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w obsłudze serwisowej sprzętu elektronicznego (drukarki, telefony, tablety, modemy/routery i wiele innych), a portfolio naszych usług obejmuje również zarządzanie zwrotami oraz kompleksową logistykę. Grono naszych klientów stanowią najwięksi światowi producenci, jak również firmy o zasięgu lokalnym. Anovo jest członkiem grupy Ingram Micro.
Wybrany przez 1 Zlecającego
Radom
4 lata doświadczenia
Witam Jestem specjalistą do spraw sprzedaży . Działam w handlu już od małego mam 36 lat. Posiadam biuro call center i najlepszych fachowców w tej dziedzinie.Nasza firma ma dużą bazę klientów firmowych . Daj znać w sprawie zlecenia na pewno się dogadamy
4 lata w Oferteo
Od 2007 roku dostarczamy naszym Klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (usługi telemarketingowe tj. umawianie spotkań, generowanie leadów, sprzedaż, badania rynku, wdrożenie i obsługa infolinii). Jesteśmy także producentem, administratorem i brokerem baz danych, zarówno konsumenckich (B2C) jak i biznesowych (B2B). Oprócz dotarcia do szerokiej grupy potencjalnych klientów dzięki możliwości wynajęcia baz danych, klienci mogą skorzystać z innych usług bazodanowych oferowanych tj. deduplikacja, czyszczenie baz, aktualizacja czy pozyskiwanie specjalistycznych informacji.
5 lat w Oferteo
1) bazy danych - aktualizowane na bieżąco profilowane bazy danych klientów indywidualnych z całej Polski 2) leady sprzedażowe - pozyskujemy osoby zainteresowane danym zagadnieniem 3) umawianie spotkań handlowych - umawianie spotkań wg. Państwa wytycznych
3 lata w Oferteo
Usługi, które świadczymy: - systemy Contact Center/Call Center - telefoniczne łącza VoIP ( SiP Trunk - wirtualne centrale PBX
16 lat doświadczenia
10 lat w Oferteo
7 lat doświadczenia
Nasza specjalność to umawianie spotkań, tworzenie leadów kredytowych, odnawialne źródła energii, leady odszkodowania czy sprzedaż dla sieci telefonii komórkowej. Swoimi działaniami obejmujemy całą Polskę. Wyróżniamy się doświadczeniem 10 letnim w branży call center. Zawsze podchodzimy profesjonalnie do projektów które obsługujemy. Zaczynamy od zebrania informacji i wyszczególnienia potrzeb kontrahenta, przygotowanie materiałów niezbędnych dla doradców, szkolenie oraz realizację założonego celu dla klienta. Każdy dzień prac jest raportowany przez Naszych Managerów i bezpośrednio wysyłane wyniki do kontrahenta. Dbamy o to aby klient zawsze był zadowolony z Naszych usług. Zapraszamy do współpracy.
Sprawdzona firma
8 lat doświadczenia
Nasza Firma posiada doświadczenie w budowie Stron WWW jak i Sklepów Internetowych od Podstaw. Posiadamy szereg rozwiązań dla Klientów, którzy wiedzą jak ma ich strona wyglądać w sieci oraz Specjalne Narzędzie w postaci Ankiety dla Klientów, którzy chcą mieć Stronę WWW lub Sklep Internetowy, ale nie wiedzą jak graficznie oraz technicznie ma się prezentować w sieci. Zaprojektujemy Indywidualną Szatę Graficzną, aby się wyróżniała na tle konkurencji. Zakres Usług: Tworzenie Stron WWW, Tworzenie Sklepów Internetowych, Administrowanie, Rejestracja Domeny, Hosting, Tworzenie Skrzynek Pocztowych, Płatności Online, Reklama, Poligrafia, Grafika, Reklama, Marketing Internetowy, Google Ads, Google Maps, Opieka nad Stroną po założeniu oraz tak zwany
5 lat doświadczenia
Układamy i weryfikujemy dla Ciebie procesy dotarcia do grupy docelowej, zainteresowania jej Twoim produktem lub usługą, dostarczenie leadów sprzedażowych, a nawet zamknięcia lejka sprzedażowego - sprzedaży Twoich produktów lub usług. Maksymalizujemy efekty poprzez targetowanie Cold Callingów. Możemy być wsparciem w zakresie dostarczania większej ilości leadów i wykonywania działań "na zimno", aby odciążyć Twój dział sprzedaży. Możesz nam przekazać cały proces realizacyjny, zajmiemy się wszystkim. Obsługujemy największego dostawce terminali płatniczych oraz agencje pośrednictwa pracy.
6 lat doświadczenia
Rozpoczęliśmy działalność w 2018 roku. Nasza specjalność to pisanie planów biznesowych oraz strategii biznesowych, doradztwo gospodarcze w tym restrukturyzacyjne, doradztwo ubezpieczeniowe oraz marketing. Dla branży gastronomicznej oferujemy szereg sprawdzonych rozwiązań, które podnoszą efektywność biznesu. Obsługujemy Klientów na terenie województwa wielkopolskiego. Zapraszamy do kontaktu.
Sprawdzona firma
8 lat doświadczenia
Klienci biznesowi, obszar działalności to Warszawa i mazowieckie. Firma na rynku od 2000 roku. Działamy jako operator telekomunikacyjny.
8 lat doświadczenia
1.0 / 5
R Radek
strata czasu, gosciu wszystkich odbiera jako nieuczciwych a sam nie potrafi zajac sie doprowadzeniem do wlasnej sprzedazy. NIE POLECAM.
3 lata doświadczenia
Reprezentuję duże Call Center z ugruntowaną pozycją na rynku oraz rozbudowanym zapleczem operacyjnym. Obecnie jesteśmy otwarci na nawiązanie współpracy partnerskiej z innym, rzetelnym partnerem, który – podobnie jak my – ceni sobie jakość, efektywność i rozwój. Rozważamy różne formy współdziałania, takie jak: realizacja wspólnych projektów, wzajemne wsparcie operacyjne, czy wymiana kompetencji. Jesteśmy elastyczni – zarówno pod względem zasobów kadrowych, technologicznych, jak i know-how. Wierzymy, że odpowiednio dopasowana współpraca może przynieść obustronne korzyści. Jeśli widzą Państwo przestrzeń do rozmowy i chcielibyśmy sprawdzić potencjał ewentualnej współpracy – z przyjemnością umówię się na krótkie spotkanie zapoznawcze.
9 lat doświadczenia
Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Polskie Kadry to nowoczesna, prężnie rozwijająca się agencja zatrudnienia o ogólnopolskim zasięgu działania. Kreujemy rynek pracy, wspierając firmy w pozyskiwaniu pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej oferty. Dostarczamy usługi w obszarze zatrudnienia, HR oraz zarządzania zasobami ludzkimi dla wszystkich branż, zarówno dla dużych firm, jak i małych rodzinnych przedsiębiorstw. Specjalizujemy się rekrutacji stałej, leasingu pracowników (outsourcing) z Polski oraz Ukrainy, a także wsparciu sił sprzedaży i merchandisingu.
11 miesięcy w Oferteo
Sanmarks Sp. z o.o. od 2007 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (usługi telemarketingowe, kampanie SMS, voice-mailing, konsumenckich i biznesowych baz danych, mailingi tradycyjne i elektroniczne, obsługa social media, masowa wysyłka SMS/E-mail). Bazy danych Sanmarks jest także producentem, administratorem i brokerem baz danych, zarówno konsumenckich (B2C) jak i biznesowych (B2B). Oprócz dotarcia do szerokiej grupy potencjalnych klientów dzięki możliwości wynajęcia baz danych, klienci mogą skorzystać z innych usług bazodanowych oferowanych przez Sanmarks tj. deduplikacja, czyszczenie baz, aktualizacja czy pozyskiwanie specjalistycznych informacji.
5 lat doświadczenia
LEGALNE BAZY DANYCH Szukasz nowych klientów? Chcesz szybko dotrzeć do nich z ofertą? A może chcesz wiedzieć jaki produkt chcą dziś kupić Twoi kontrahenci? Gotowe zestawienia baz danych z podziałem na branże, dla podmiotów chcących złożyć ofertę handlową konkretnym, sprofilowanym firmom. Gotowe zestawienia baz danych z podziałem terytorialnym, dla podmiotów chcących złożyć ofertę lokalnym firmom, nie koniecznie z podziałem na branże. Tworzymy nowe niestandardowe bazy w oparciu o wyznaczone kryteria. Bazy nowo zarejestrowanych firm. Bazy są połączonymi zbiorami źródeł takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG) Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Krajowy Rejestr Urzędowy Podmiotów Gospodarki Narodowej
13 lat doświadczenia
Firma zajmuje się sprzedażą produktów bądź usług firm zewnętrznych w systemie Call Center. W dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon powoduje znaczne przyspieszenie sprzedaży produktu/usługi. Firma posiada wysoko wykształconą kadrę zarządzającą, która szkoli pracowników firmy z zakresu przeprowadzania rozmów z klientami, strategii komunikacyjnych oraz technik sprzedaży. Kadra zarządzająca przeprowadza spotkania firmowe coaching-owe w celu poprawy wydajności pracownika. Jesteśmy w stanie sprzedać każdy produkt bądź usługę ponieważ nasi telemarketerzy dzwonią w całym kraju. Firma zajmuje się również interdyscyplinarnymi szkoleniami z zakresu prawa, psychologii, rehabilitacji, pedagogiki (tyflo, oligofreno, surdo). Owe szkolenia
12 lat doświadczenia
Cenimy sobie i zawsze stosujemy wysokie standardy jakości do świadczonych przez nas usług. Do współpracy z naszymi klientami podchodzimy w sposób zindywidualizowany, dopasowując spektrum oferowanych usług do rzeczywistych potrzeb danej instytucji. Stosowana przez nas metodologia pracy pozwala na stworzenie rozwiązań odpowiadających wymogom klientów i zapewniających powodzenie realizowanych przedsięwzięć. W trakcie naszych działań przestrzegamy Systemu Zarządzania Jakością obowiązującego w naszej firmie. Jako Centrum Kontaktu od ponad 8 lat obsługujemy projekty rowerowe na terenie całego kraju oraz klientów koncesyjnej autostrady A2 Świecko-Konin. Oferujemy pełną elastyczność w prowadzeniu projektów. Wykorzystujemy nowoczesne kanały
11 lat doświadczenia
Zajmujemy się świadczeniem usług typu: call-center. Mamy bogate doświadczenie szczególnie w umawianiu spotkań handlowych dla branż technicznych i nowych technologii jak: • Energia Odnawialna / Kolektory słoneczne / Fotowoltaika / Pompy ciepła / Rekuperacja • Operatorzy Energetyczni / dostawcy • Operatorzy Telekomunikacyjni / stacjonarni oraz komórkowi • Producenci / Sprzedawcy systemów grzewczych - piecy Dzięki nam – nasi Kontrahenci zyskują szybki i łatwy dostęp do grupy odbiorców zainteresowanych ich produktem/usługą. Natomiast Handlowcy mogą realizować swoje cele sprzedażowe i odwiedzać potencjalnych klientów, których dla nich zdobyliśmy. Takie rozwiązanie to również oszczędność czasu i nakładu pracy wielu innych osób w osiągnięciu
12 lat doświadczenia
Przez lata działalności zaufało nam wiele firm, zlecając nam realizację około 300 projektów. Miarą jakości i sukcesu jest dla nas fakt, że opieramy się w głównej mierze na marketingu szeptanym. Nasi zadowoleni klienci promują nas, polecając nas swoim partnerom biznesowym. To nam daje dużo satysfakcji a klientom gwarancję, że robimy wszystko na najwyższym poziomie jakości, nie zawodząc polecających nas partnerów
4 miesiące w Oferteo
Od 2018 roku Mobilya Sp. z o.o. z sukcesem buduje swoją pozycję w branży call center, dostarczając usługi na najwyższym poziomie. Jako stabilna i wiarygodna spółka z kapitałem zakładowym w wysokości 1 000 000 zł obsługujemy kluczowych graczy rynkowych, takich jak T-Mobile Polska S.A. oraz Canal+ Polska S.A.. Nasze doświadczenie, technologia i profesjonalny zespół sprawiają, że jesteśmy partnerem, któremu można powierzyć najbardziej wymagające projekty. Bezpieczeństwo danych naszych klientów jest dla nas priorytetem, co potwierdza posiadany przez nas międzynarodowy certyfikat ISO 27001. Wdrożone procedury, nowoczesne systemy teleinformatyczne, szyfrowanie komunikacji, stały monitoring oraz regularne szkolenia pracowników gwarantują, że
3 lata w Oferteo
Zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta i skuteczną sprzedażą. Wprowadzając pionierskie rozwiązania i technologie przekształcamy nasze CC w nowoczesne, wielokanałowe centrum interakcji. Pomagamy przedsiębiorcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez kompleksową, nowoczesną, efektywną komunikację bezpośrednią z rynkiem. Reprezentujemy firmy w kontaktach z ich klientami i partnerami. Wartością jest dla nas dobro naszych zleceniodawców, satysfakcja ich klientów oraz wzajemna pomoc i wsparcie. W zakres naszych usług wchodzi: - outsourcing sprzedaży, telesprzedaż - outsourcing procesów sprzedażowych - logistyka sprzedażowa - umawianie spotkań - marketing SMS, wsparcie sprzedaży - obsługa infolinii i Helpdesk - budowanie relacji (
10 lat doświadczenia
Perfect Call to małe nietypowe call center stworzone z kilku osób posiadających kilku, a nawet kilkunastu letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Specjalizujemy się w uzyskiwaniu danych kontaktowych do osób decyzyjnych i innych potrzebnych informacji dla naszych partnerów. Z uwagi na fakt, że zespół jest kilku osobowy wszystkie zadania i zlecenia wykonywane są przez osoby z doświadczeniem, a nie przez zwykłego konsultanta, który dostaje gotową formułkę, gdzie w obecnych czasach klienci są wyczuleni na '' zwykły marketingowy slang ''. Analizujemy bazy danych i uaktualniamy rekordy wraz z konkretnymi danymi klienta, dzięki czemu nasi partnerzy nie martwią się o bezpośrednie telefony do osób decyzyjnych. Dodatkowo zajmujemy się sprzedażą i
nowy w Oferteo
"Dzień dobry, jako firma, która od 15 lat specjalizuje się w pozyskiwaniu klientów dla różnych branż, m.in. OZE, usług odszkodowawczych oraz projektów medycznych, poszukujemy obecnie partnerów do współpracy w segmencie edukacyjnym. Oferujemy profesjonalne pozyskiwanie klientów na kursy językowe – dla szkół stacjonarnych, kursów online oraz platform edukacyjnych. Wspieramy w skalowaniu sprzedaży oraz budowaniu stabilnej bazy kursantów. Dysponujemy własnymi oddziałami call center w Polsce i za granicą, dzięki czemu zapewniamy pełną, 100% weryfikację jakościową każdego kontaktu przed przekazaniem go do partnera. Chętnie porozmawiamy o szczegółach oraz przedstawimy pełną ofertę naszych leadów
16 lat doświadczenia
Od 2011 roku aktywnie działamy na rynku bazodanowym. Specjalizujemy się w marketingu baz danych i domykaniu konwersji sprzedażowej. Oferujemy efektywne rozwiązania z możliwością personalizacji przekazu i bezpośredniego dotarcia do konsumenta, skutecznie generując lepszą efektywność kampanii i przewagę konkurencyjną. Mobime to zespół 35 zgranych osób, działających jak dobrze naoliwiony mechanizm. Stawiamy na pozytywne emocje, ciężką pracę i budowanie długofalowych relacji zarówno z Klientami, jak i między sobą.
2 lata w Oferteo
Szanowni Państwo, posiadam niemal 20-letnie doświadczenie w obsłudze klientów i wsparciu asystenckim, zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i sektorze publicznym. Pracuję również w języku angielskim, poziom C1. Bardzo dobrze znam środowisko MS Office, ze szczególnym podkreśleniem excel, power point. Obsługa e-commerce, wordpress, mailerlite, media społecznościowe. Jestem bardzo kontaktową i zaangażowaną osobę, lubię prace z ludźmi. Zwiększ swoją efektywność w biznesie, zlecając sprawy administracyjne wirtualnej asystentce! Sam zajmij się tym, w czym się specjalizujesz i co generuje CI najwyższy dochód! Nie musisz zatrudniać wirtualnej asystentki na umowę! Możemy umówić się na określoną liczbę godzin lub zlecenie i
9 lat w Oferteo
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy własnym contact center, wyposażonym w najnowocześniejsze narzędzia teleinformatyczne oraz stałym zespołem Konsultantów. Sprawia to, że prowadzone przez nas projekty charakteryzuje najwyższa jakość i poziom stabilności. Realizujemy projekty z zakresu całodobowej, wielokanałowej obsługi klienta i infolinii, badań i analiz rynku oraz szeroko rozumianego wsparcia sprzedaży. Dzięki doświadczeniu i umiejętności słuchania naszych Kontrahentów, skutecznie i profesjonalnie podążamy za ich potrzebami. Nie tylko realizujemy zlecenia, ale także analizujemy
15 lat doświadczenia
Oferujemy kompleksowe usługi Call Center dopasowane pod potrzeby klienta - projekty dedykowane. Specjalizujemy się w projektach: Sprzedaż, Obsługa klienta, Badania telefoniczne, Bazy danych, Doradztwo i szkolenia, Infolinie oraz wszelkie "trudne" projekty. Podejmujemy współpracę z klientami biznesowymi, firma została założona w 2010 roku. Działamy w segmencie Internetu, Marketingu oraz Call Center. Naszą firmę wyróżnia świetna organizacja, nowoczesne podejście oraz wysoka skuteczność. Zachęcamy do współpracy wszystkich kontrahentów oczekujących usług wysokiego poziomu.
nowy w Oferteo
Pomagam w zdalnej realizacji usług Call center/contact center. Obsługa klienta, telesprzedaż, chat, email w wymienionych językach języki: chorwacki, serbski, niemiecki, słoweński, węgierski. Współpracuje z lokalnymi CC z Serbii, Chorwacji.
22 lata doświadczenia
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach. Polski oddział został założony w 2003 roku W Olsztynie. Obecnie posiadamy dwie lokalizacje (w Olsztynie i w Gdańsku), gdzie na ok 600 stanowiskach pracuje ponad 1200 konsultantów. W swoim zakresie mamy cały wachlarz usług związanych z obsługą klienta, którą dzielimy na: 1) Połączenia przychodzące: Infolinia, wsparcie techniczne klientów, sprzedaż, utrzymanie klientów 2) Połączenia wychodzące: utrzymanie klientów, sprzedaż, UP&Cross sale, ankiety, win back, telefony przypominające klientom o zaległościach
5 lat w Oferteo
Firma Foxir Sp. z o.o. posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług branży Call Center. Chcąc rozwijać zakres świadczonych przez nas usług, pragniemy podjąć współpracę w zakresie prowadzenia Infolinii. Oferujemy do dyspozycji centra operacyjne w kilku polskich miastach, które prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę zarządzającą oraz doświadczonych telemarketerów. Zapewnimy kompleksową obsługę, wdrożenie nowych skryptów oraz podejmiemy wszelkie niezbędne działania wspierające mające na celu osiągnięcie wspólnego sukcesu. Chętnie podejmujemy wszelkie wyzwania, dlatego każda propozycja współpracy w zakresie prowadzenia Infolinii będzie brana pod uwagę. Liczymy na wieloletnią owocną współpracę. W sprawie szczegółów prosimy o
23 lata doświadczenia
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości, telekomunikacji. Posiadamy duże, nowoczesne Call Center w Katowicach pracujące 6 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym. Działamy w oparciu o najnowocześniejsze technologie, m.in. Hermes Vocalcom, systemy PDS, IVR, systemy rejestracji i archiwizacji, rozwiązania WFM (Workforce Management), rozwiązania WFO (Workforce Optimization), systemy DPA (Desktop and Process Analytics),które pozwalają wykonywać jednemu agentowi 150 połączeń dziennie przy zachowaniu wszelkich standardów
10 lat doświadczenia
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o. Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał na bieżącą działalność oraz rozwój przedsiębiorstw, wprowadzamy innowacyjne usługi wspierające rozwój firm, sprzedaż usług, pozyskanie klienta oraz przeprowadzamy kampanie marketingowe poprzez przygotowanie profesjonalnej strategii komunikacji, stron internetowych i aplikacji interaktywnych. Zapraszamy do współpracy. Nasza siedziba mieści się w centrum Warszawy dzięki czemu zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji i można do Nas dogodnie dotrzeć z każdego miejsca w Warszawie i w Polsce. Co nas wyróżnia – posiadamy własne zaplecze
11 lat doświadczenia
Agencja reklamowa, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, które pojawiają się na rynku wszystko co tworzymy jest robione na najwyższym poziomie. Nasze produkty cechują się przede wszystkim najwyższą jakością dzianin oraz materiałów jakie są na rynku, dzięki nawiązaniu współpracy z wieloma wiodącymi firmami promocyjnymi w Europie, dostajemy towar bezpośrednio od producentów co przekłada się na najniższą cenę jaka jest na rynku. Zajmujemy się przede wszystkim wysokiej jakości nadrukami na odzieży,ale nie zamykamy się tylko i wyłącznie w tym temacie , ciągle się rozwijamy dzięki czemu tworzymy coraz większą ilość produktów, w szczególności chcielibyśmy wyróżnić kubki oraz puzzle,gdyż jest to jakość na poziomie międzynarodowym. Staramy
4 lata doświadczenia
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym przygotowywania raportów dla naszych Klientów. Mamy przeszkolonych Konsultantów z długoletnim doświadczeniem. Nasi telemarketerzy mają dostęp do wielu narzędzi, pozwalających na stały rozwój swoich umiejętności. A wdrożone procedury kontroli powodują, że jakość świadczonych usług pozostaje na wysokim poziomie. Oferta obejmuje m.in. • Umawianie spotkań handlowych; • Infolinie, kampanie przychodzące; • Przeprowadzanie ankiet; • Sprzedaż usług; • Kampanie SMS.

Dołącz do naszych Specjalistów od Call-Center

Działasz na rynku jako Specjalista od Call-Center i szukasz nowych Klientów? Załóż konto i zdobywaj nowe zlecenia z Oferteo!

Call Center w innych miejscowościach