O nas
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy usługi najwyższej jakości, oparte o nowoczesną technologię teleinformatyczną. Jako profesjonalny partner w biznesie od ponad 10 lat wspieramy naszych Klientów w procesach sprzedażowych i telemarketingowych. Naszym atutem są profesjonalnie przygotowani Konsultanci oraz otwartość na nowe wyzwania, co ważne każdego Klienta traktujemy indywidualnie, służymy pomocą w projektowaniu kampanii telemarketingowych, a także wsłuchujemy się w potrzeby naszych Kontrahentów.
Firmę Contact Center Outsourcing tworzą ludzie z bogatym doświadczeniem zdobytym w wewnętrznych oraz zewnętrznych centrach obsługi. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło wyeliminować błędy które zaobserwowaliśmy pracując w firmach o podobnym profilu. Jesteśmy przekonani iż spełnimy Państwa oczekiwania!
Firmę Contact Center Outsourcing tworzą ludzie z bogatym doświadczeniem zdobytym w wewnętrznych oraz zewnętrznych centrach obsługi. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło wyeliminować błędy które zaobserwowaliśmy pracując w firmach o podobnym profilu. Jesteśmy przekonani iż spełnimy Państwa oczekiwania!
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Obsługa: infolinii, Helpdesk, Serwisy informacyjne Obsługa reklamacji
Zadowolenie Klienta jest niezbędne do osiągania celów biznesowych. Idealnym rozwiązaniem jest utrzymywanie wysokiej jakości obsługi idące w parze z minimalizacją kosztów oraz zmniejszaniem nakładów pracy. Korzystając z usług call/contact center Zleceniodawca może osiągnąć ten cel, ma możliwość szybszej reakcji na potrzeby Klienta przy zachowaniu ef...ektywności kosztowej. Dla Klienta naturalną formą kontaktu stał się telefon jako najprostsza i najwygodniejsza forma uzyskania informacji, dokonania transakcji, czy skorzystania z pomocy technicznej. Współpraca z nami pozwala zapewnić Klientowi opiekę w każdej chwili, gdy tego potrzebuje, bez względu na porę dnia. Nasza oferta to także sposób na budowanie pozycji marki na rynku dzięki kompetentnej i pro klienckiej obsłudze. Podejście takie sprawia, że Klient odbiera produkt lub usługę bardziej przychylni, przez co poleca je innym, a rekomendacją jest jednym z najlepszych metod na promocję firmy, produktu, czy usług
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Usługi Call Center
Biura
Tele biura
Marketing, reklama, teksty
Marketing bezpośredni
Badania rynku
Usługi IT
Obsługa klienta, help desk
O Firmie
Adres
Ulica
Urzędnicza 9Kod pocztowy
30-051Miasto
KrakówNIP
6772382140Godziny pracy
Pon. - Sob.
9:00 - 21:00Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
CCO KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2014-06-27
NIP
6772382140
Regon
123159426
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Krowodrza
Miejscowość
Kraków
Kod pocztowy
30051
Poczta
Kraków
Ulica
ul. Urzędnicza
Numer nieruchomości
9
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
Przeważające PKD
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA