Call Center: Najlepsi specjaliści 2025

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco
Wszystkie firmy
10 lat doświadczenia
* Nasza firma to doświadczony partner w obszarze obsługi telefonicznej, działający na rynku od 2015 roku. Jesteśmy dumni z szerokiego zakresu usług call center, które oferujemy naszym Klientom na terenie całej Polski. Dzięki możliwości zdalnej obsługi, jesteśmy w stanie obsłużyć Klientów z każdego regionu, dostosowując się do ich indywidualnych potrzeb. B2B, SPOTKANIA, TELESPRZEDAŻ, PROFESJONALNE CALL CENTER ** Nasza specjalizacja obejmuje umawianie spotkań oraz telesprzedaż. Bez względu na branżę i charakter Twojego biznesu, jesteśmy gotowi sprostać Twoim wymaganiom. Nasza wiedza oraz doświadczeni pracownicy w obszarze obsługi Klientów przez telefon - pozwalają nam dostarczać usługi na najwyższym poziomie. *** Nasza oferta skierowana
Sprawdzona firma
1 rok doświadczenia
Jesteśmy nowoczesnym call center, które od 10 lat wspiera firmy w obsłudze klienta i sprzedaży. Naszą misją jest tworzenie relacji z klientami Twojej firmy, które przekładają się na realne wyniki biznesowe. Dzięki własnemu działowi IT zapewniamy pełne wsparcie techniczne, szybką integrację systemów i stabilność procesów – Ty zyskujesz spokój, a Twoi klienci najwyższą jakość obsługi. Naszą misją jest wdrażanie innowacyjnych technologii i procesów, które umożliwiają efektywne skalowanie obsługi klienta i osiąganie przewagi konkurencyjnej.
Wybrany przez 2 Zlecających
Toruń
3 lata doświadczenia
Quality Center to firma z Torunia, działająca w województwie kujawsko-pomorskim, specjalizująca się w nowoczesnych usługach Call Center. Obsługuje klientów na terenie całej Polski oraz w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Zespół doświadczonych konsultantów łączy wiedzę branżową z innowacyjnym podejściem, oferując elastyczne rozwiązania dopasowane do potrzeb odbiorców. Jakie usługi świadczy Quality Center? - tele biura, - obsługa klienta i help desk, - mailing i badania rynku, - obsługa prawna firm. Firma wyróżnia się wdrażaniem nowatorskich rozwiązań oraz indywidualnym podejściem do każdego projektu, zapewniając wysoką efektywność działań komunikacyjnych i operacyjnych.
Sprawdzona firma
11 lat doświadczenia
Firma GRUPA EVRES oferuje usługi z zakresu: -kompleksowe sprzątanie (EVRES Cleaning) -ochrona mienia (V88 Security) -szkolenia BHP i P.POŻ (EVRES BHP) -windykacja, ubzepieczenia, finanse (EVRES Finance) -wynajem pracowników (EVRES HR) -call center Oferujemy 80% ulgi we wpłatach na PFRON !!! Działamy na terenie całego kraju. Obsługujemy każdą firmę. Wyceny przygotowywujemy pod indywidualne wymagania klienta. Sprzątamy tereny wewnętrzne i zewnętrzne biur, instytucji państwowych, osiedli mieszkaniowych, lokali usługowych, magazynów itp. Doczyszczamy posadzki. Polimeryzacja i olejowanie. Koszenie trawników. Odśnieżanie dachów. Ochraniamy wspólnoty mieszkaniowe, sklepy, parkingi, obiekty państwowe. Prowadzimy recepcję, portiernię. Zakładamy
Reklama
Miejsce na reklamę
11 lat doświadczenia
CALL CENTER - CREATIVE MIND Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta. Proponujemy Państwu: - Obsługę infolinii, - Telesprzedaż, - Badania metodą CATI (badania: rynku, marki, wizerunkowe, satysfakcji klienta i inne.). - Konsultacje w zakresie obszaru badań telefonicznych, konstrukcji scenariuszy rozmów do badań telefonicznych, analizę wyników badań - Szybką i precyzyjną wycenę naszych usług, spersonalizowaną do Państwa indywidualnych potrzeb Na każdym etapie współpracy: - zwiększamy Państwa zyski, po przez systematyczną pracę doświadczonego zespołu sprzedażowego; - gwarantujemy bieżący monitoring postępów, dzięki czemu mają Państwo gwarancje, że projekt zostanie wykonany na
Sprawdzona firma
10 lat doświadczenia
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi. Oferujemy profesjonalne usługi dla biznesu: - rejestrację i utrzymanie domen - tworzenie stron, sklepów internetowych, hosting - bazy telemarketingowe b2b - automatyzację sprzedaży allegro i treści cyfrowych - marketing internetowy, telemarketing, kampanie SMS - tworzenie baz danych b2b, b2c, weryfikację - obsługę prawną dla branży e-commerce Kontakt: tel: (+48) 12 347 60 11 fax: (+48) 12 341 48 50
Reklama
Miejsce na reklamę
4 lata doświadczenia
Nasz zespół ekspertów SuperLex to sprawdzeni fachowcy, doświadczeni prawnicy i ekonomiści. Mamy wieloletnią praktykę pracy w bankach i innych instytucjach finansowych, która przekłada się na rzetelne przygotowanie. Przeprowadzimy Cię przez gąszcz informacji i pokażemy wszystkie możliwości. Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Z nami cały proces odzyskania TWOICH PIĘNIĘDZY będzie zrozumiały i szybki.
Sprawdzona firma
2 lata doświadczenia
Jesteśmy godnym partnerem w dążeniu do osiągnięcia wspólnych celów biznesowych. Wyróżnia nas indywidualne podejście. Satysfakcja klienta jest na pierwszym miejscu. Świadczymy usługi Twoim klientom w oparciu o najwyższe standardy jakości. Dbamy o wszystkie parametry na których najbardziej Ci zależy. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, dlatego stawiamy na partnerskie relacje. Dzięki naszemu doświadczeniu zdążyliśmy już wypracować skuteczny model współpracy z klientami.
4 miesiące w Oferteo
1.0 / 5
K KROPKA HONORATA WRONA
Pani Weronika jest miła i kontaktowa do momentu opłacenia FV, potem ślad po niej zanika. Leady po 150 zł, a odzewu z nich brak. Reklamacje nie są w większości uwzględniane, a jak są to nie są wymieniane na inne leady. Klienci nie odbierają albo nie są zainteresowani. Zgłaszane uwagi nie są rzetelnie weryfikowane. Nie polecam. Utopione pieniądze.
9 lat doświadczenia
Naszym zadaniem jest stworzenie i podtrzymanie jak najlepszych relacji biznesowych, które będą otwierać drogę do porozumienia i wzajemnej współpracy. Zatrudniamy najlepszych, uznanych specjalistów w branży call center. Przeszkoleni konsultanci posiadają wiedzę na temat obecnych trendów w sektorze B2B oraz B2C. Używamy własnych, sprawdzonych i skutecznych baz teleadresowych. Nasze call center zbudowaliśmy od podstaw, dzięki czemu mieliśmy szansę na opracowanie i zachowanie wyłącznie najlepszych rozwiązań. Zaufali nam tacy partnerzy jak Play, Virgin Mobile, Mercedes, Edison, Sunday, Toshiba, Makro, Wakacje.pl
Sprawdzona firma
3 lata w Oferteo
Posiadamy 15 letnie doświadczenie w prawadzeniu wszelkiego rodzaju kampanii telemarketingowych b2b, b2c- umawianie Spotkań, generowanie Leadów, Badanie Lost Business, Obsługa Leadów Przychodzących, Obsługa Infolinii, Badania Marketingowe, Telesprzedaż oraz pełna Obsługa Biura Klienta. Jesteśmy w stanie dopasować się do potrzeb każdego klienta. Zapraszamy do kontaktu :)
1 rok doświadczenia
Jesteśmy zespołem przyjaciół z branży, którzy stworzyli własne call center, aby zapewnić Ci najlepsze wsparcie telefoniczne dla Twojej firmy. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu, możemy zapewnić Ci profesjonalną obsługę klienta, skuteczne zarządzanie rozmowami oraz kompleksowe wsparcie w dziedzinie telefonicznej komunikacji. Jesteśmy elastyczni, kreatywni i zawsze gotowi sprostać Twoim potrzebom. Skontaktuj się z nami już dziś i pozwól nam pomóc Ci zwiększyć efektywność działania Twojej firmy.
12 lat doświadczenia
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe. Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów na rozwiązania mające na celu zwiększenie sprzedaży oraz zadowolenia i lojalności Klientów. Firmę tworzą praktycy sztuki call/contact center, którzy przez wiele lat zdobywali wiedzę w największych firmach branży outsourcingowej. Kompetencje naszych specjalistów, to ponad 10-cio letnie doświadczenia przy realizacji ponad stu kampanii dla branży: telekomunikacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej, wydawniczej, metalowej, farmaceutycznej, FMCG,
16 lat doświadczenia
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie przez naszych klientów wymiernych korzyści. Nasi telemarketerzy to doskonale przeszkolona grupa specjalistów, którzy rozumieją potrzeby klientów i w pełni wykorzystują posiadaną wiedzę, by pomóc im rozwijać biznesowe możliwości. Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów biznesowych, wspieraniem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową, obsługą linii przychodzących, windykacją oraz badaniem rynku. To jednak nie wszystko, co możemy Państwu
13 lat doświadczenia
Debesis to doświadczony dostawca usług IT specjalizujący się w cyfryzacji procesów biznesowych, rozwoju oprogramowania, sztucznej inteligencji oraz chmurze. Realizujemy zlecenia od 2012. Nasze kluczowe obszary specjalizacji: - Automatyzacja procesów biznesowych i workflow - Chatboty, voiceboty i AI w obsłudze klienta - Tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm - Systemy chmurowe - Integracje IT, API Komu pomagamy: ✅ Firmy usługowe i produkcyjne ✅ Centra obsługi klienta (call center, contact center) ✅ Branża e-commerce, finansowa, ubezpieczeniowa i logistyczna ✅ Startupy i korporacje w fazie skalowania
19 lat doświadczenia
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych branżach, bezustannie zdobywamy nowe doświadczenia oraz poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności. COTEL to jedno z czołowych call center w Polsce. Wysoki poziom usług, takich jak telesprzedaż, zawdzięczamy ogromnemu zaangażowaniu w powierzone nam zadania oraz pozytywnym opiniom naszych zadowolonych partnerów biznesowych. Dysponujemy profesjonalną kadrą trenerską, która z powodzeniem zajmuje się szkoleniami i doradztwem. Zakres naszej działalności nie ogranicza się
11 lat doświadczenia
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient". W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas realizowaliśmy kampanie min. Windykacyjne, kredytowe, ubezpieczeniowe, energetyczne, IT, księgowe. W kampaniach outbound charakteryzuje nas duża skuteczność rozmów sprzedażowych, a w ruchu przychodzącym wysoka jakość. Staramy się aby nasze ceny były najlepsze na rynku dlatego wycena dla każdego klienta jest przygotowywana indywidualnie. Posiadamy własne bazy sprzedażowe z możliwością filtracji pod konkretne zlecenie (np. branża, miejscowość). Akceptujemy rozliczenia w systemach ze stałą opłatą miesięczną,
Sprawdzona firma
Wybrany przez 1 Zlecającego
Kraków
4 lata doświadczenia
Jesteśmy wyjątkowym Call Center, kładziemy nacisk na ludzi i na ich rozwój, dlatego trafiają do nas tylko sprzedawcy i konsultanci z największym potencjałem. Doświadczenie zarówno w branży B2B jak i B2C. Realizujemy projekty całościowo, a to oznacza, że posiadamy własne systemy, dział terenowy oraz rozbudowany dział IT przyjmujący zlecenia na zewnętrzne inwestycje.
10 lat doświadczenia
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta. Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center. Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie. Zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której ustalimy zakres, w którym moglibyśmy Państwa wspomóc.
4 lata doświadczenia
Polmedicall Center świadczy profesjonalne, kompleksowe i skalowalne usługi call center dla firm z całej Polski. Od 2021 roku, czyli cztery lata praktyki, centrum z siedzibą w Kielcach sukcesywnie rozwija kompetencje, łącząc doświadczenie konsultantów z nowoczesną infrastrukturą, co przekłada się na elastyczne modele współpracy. Główne obszary działania: • Obsługa klienta i helpdesk, zapewniające ciągłość kontaktu oraz sprawne rozwiązywanie zgłoszeń; • Telemarketing i wsparcie sprzedaży, obejmujące umawianie spotkań oraz prezentację ofert; • Kampanie marketingowe i badania rynku, wspierające decyzje biznesowe. Powiązane usługi: • wdrożenia i konfiguracja central telefonicznych, umożliwiające płynną integrację z istniejącymi systemami; •
11 lat doświadczenia
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy usługi najwyższej jakości, oparte o nowoczesną technologię teleinformatyczną. Jako profesjonalny partner w biznesie od ponad 10 lat wspieramy naszych Klientów w procesach sprzedażowych i telemarketingowych. Naszym atutem są profesjonalnie przygotowani Konsultanci oraz otwartość na nowe wyzwania, co ważne każdego Klienta traktujemy indywidualnie, służymy pomocą w projektowaniu kampanii telemarketingowych, a także wsłuchujemy się w potrzeby naszych Kontrahentów. Firmę Contact Center Outsourcing tworzą ludzie z bogatym doświadczeniem zdobytym w wewnętrznych oraz zewnętrznych centrach obsługi. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło wyeliminować błędy które
1 rok w Oferteo
Connect eXpert z siedzibą w Luboniu (województwo wielkopolskie) specjalizuje się w usługach call center na terenie całej Polski. Firma realizuje szeroki zakres działań, obejmujący obsługę połączeń przychodzących, sprzedaż telefoniczną (outbound), wsparcie działów obsługi klienta oraz badania satysfakcji. Zespół Connect eXpert tworzą doświadczeni konsultanci, których wiedza branżowa przekłada się na skuteczną realizację kampanii i wysoką efektywność sprzedażową. Firma zapewnia bezpieczeństwo i ciągłość usług dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Działania Connect eXpert cechuje wysoka skalowalność – możliwa jest obsługa zarówno mniejszych projektów, jak i dużych kampanii ogólnopolskich. W codziennej pracy firma stawia na: -
22 lata doświadczenia
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów gospodarczych w zakresie kampanii telefonicznych "wychodzących" i "przychodzących". Oraz obsługą własnych projektów sprzedażowych. Obecnie zatrudniamy kilkudziesięciu pracowników. Nasza kadra managerska to osoby z wieloletnim doświadczeniem. W branży call center funkcjonujemy od 2005 roku. Obsługujemy klientów z całej Polski. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z zaangażowaniem. Zawsze staramy się wykonać zlecenie na najlepszym z możliwych poziomie. Nie jesteśmy najtańsi ale z pewnością nie jesteśmy najdrożsi. Lokalizacja w małej,
10 lat doświadczenia
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu. Oferujemy: - umawianie spotkań, - poszukiwanie nowych odbiorców, - przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych, - badanie satysfakcji klientów, - ankiety telefoniczne, - akcje promocyjne e-mailingowe, - tworzenie baz danych i inne niestandardowe usługi dopasowane do potrzeb każdej firmy, gwarantujące skuteczną sprzedaż nawet najbardziej nietypowych towarów i usług. Zapewniamy profesjonalne podejście, krótki czas wdrożenia projektu, ograniczenie do minimum formalności oraz elastyczne formy rozliczeń. W naszej ofercie ponadto: - infolinie
Sprawdzona firma
9 lat doświadczenia
Jestem przedstawicielem Spółki, która od wielu lat realizuje różnorodne kampanie telemarketingowe. Kluczowym elementem naszej działalności jest stabilny zespół Doradców, którzy codziennie poszerzają swoją wiedzę w zakresie obsługi klienta. Specjalizujemy się w projektach obsługowych (Infolinii, Badań Rynku), umawiania spotkań, generowanie leadów, lecz nasze największe doświadczenie zdobyliśmy prowadząc projekty sprzedażowe. Jesteśmy na bieżąco z nowymi technologiami, zatem cechuje nas duża elastyczność oraz niestandardowe podejście do codziennych zadań. Obecnie obsługujemy również klientów z branży IT wspierając ich działania technologiczne oraz marketingowe. Zdobytą wiedzę oraz historie prowadzonych akcji potwierdzaj nasze
19 lat doświadczenia
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą dykcją, wysoką kulturą osobistą, doświadczeniem na stanowisku telekonsultanta oraz zaangażowaniem w powierzone im zadania. Podejmując współpracę z Voicecenter.pl mają Państwo pewność, że dobre imię firmy będzie profesjonalnie nagłaśniane w zleconej kampanii. Obszarem naszej działalności jest: umawianie spotkań handlowych poszukiwanie odbiorców przeprowadzanie kampanii reklamowych zapraszanie na organizowane konferencje badanie satysfakcji klientów telemarketing rozwojowy Twojej firmy Obecnie
Sprawdzona firma
4 lata doświadczenia
Nasza Firma oferuje wszystkie usługi związane z Call Centre. Jesteśmy na rynku od 2015 roku. W chwili obecnej zajmujemy się obsługą miedzy innymi prywatnych przychodni na terenie Wielkiej Brytanii i Polski. Dysponujemy w pełni wyposażonymi, nowoczesnymi stanowiskami pracy, dzięki czemu zapewniamy naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie. Świadczymy usługi związane z obsługą infolinii, rejestracji medycznej do przychodni i gabinetów prywatnych, umawiamy spotkania handlowe i sprzedażowe, prowadzimy wirtualny sekretariat, rezerwacje, zamówienia, obsługa nadwyżek połączeń przychodzących i wieli innych. Działamy na terenie całej Polski i Wielkiej Brytanii. Oferujemy obsługę w języku polskim i angielskim. Z nami uzyskasz optymalizacje
11 lat doświadczenia
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta. Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli handlowych, jak również wszelkie potrzebne narzędzia, włącznie z ogólnopolską bazą klientów. Nasze motto: "Dajcie nam produkt, my wprowadzimy go na rynek" - ma to pokrycie z wynikami jakie osiągnęliśmy dla naszych dotychczasowych zleceniodawców. Fachowość naszych usług doprowadziła Ich na ugruntowaną pozycję na rynku.
9 lat doświadczenia
High Sales to usługowe contact center, które zostało zbudowane przez managerów z wieloletnim doświadczeniem na każdym szczeblu pracy w działach obsługi klienta. Specjalizujemy się w telefonicznych procesach przychodzących, wychodzących oraz w oparciu o takie kanały jak: LiveChat E-mail SMS ROZWIĄŻEMY PROBLEMY TWOJEJ FIRMY Bo wiemy jak! Niska sprzedaż Niewystarczająca liczba i wysokie koszty pozyskania nowych klientów Wysokie koszty obsługi klienta Brak kontroli nad działaniami sprzedażowymi Niska lojalność klienta spowodowana złą obsługą klienta Brak zasobów ludzkich w firmie do zadań związanych z obsługą klienta Korzyści ze współpracy z nami: Zmniejszenie kosztów obsługi klienta – płacisz tylko za realnie
22 lata doświadczenia
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego kontaktu ze sprzedawcą w sklepie. Dzięki znajomości rynku baz danych oraz posiadanym kompetencjom z obszaru sprzedaży bezpośredniej (Contact Center) gwarantuje dotarcie ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów oraz jej skuteczną sprzedaż. Firma specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze komunikacji z klientem (telefon stacjonarny, telefon komórkowy, sms, internet, fax, tradycyjna poczta). Dzięki wykorzystywaniu posiadanych zasobów technologicznych, doświadczeniu w realizacji projektów wsparcia
Sprawdzona firma
15 lat doświadczenia
Firma KT-TECH OD 8 lat zajmuje się profesjonalnym outsourcingiem sił sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży dla firm. Głównie realizujemy projekty dla: branży Energetycznej, Gazowej, Telekomunikacyjnej i Ubezpieczeniowej oraz z zakresu marketingu internetowego. Nasz zespół to: grupa Przedstawicieli Handlowych D2D działających na rynku SOHO/SME w obszarze mazowieckim, podlaskim oraz warmińsko-mazurskim. Posiadamy także 30 osobowe Call Center, w którym pracują doświadczeni konsultanci telefoniczni realizujący kampanie na obszarze całego kraju. Do pomocy posiadamy profesjonalny dział back-office merytorycznie przygotowany do obsługi każdego rodzaju projektu sprzedażowego. Nasza firma wyposażona jest również w najnowocześniejsze rozwiązania z
Sprawdzona firma
4 lata doświadczenia
Dopasowujemy nasze działania do strategii przedsiębiorstw różnych branż. Wzmacniamy wizerunek, rozpowszechniamy brand oraz pozyskujemy odbiorców na towary i usługi. Jesteśmy przy tym niezwykle skuteczni. Nie boimy się stawianych przed nami wyzwań. Nasze call center stanowi skuteczne narzędzie dla małych i dużych firm. To my odpowiadamy za kreowanie kampanii przedsiębiorstw na całym świecie. Dysponujemy nowoczesną infrastrukturą, dzięki której pozyskujemy lojalnych i zdecydowanych Klientów. Wspomagamy Twój biznes na płaszczyźnie skutecznego telemarketingu. Zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy odbiorców usług, czynimy doskonałą reklamę. Nie jesteśmy zwykłym call center. Kreujemy rynek zbytu i nowoczesnej obsługi Klienta. Zachowując najwyższe
Sprawdzona firma
1 rok doświadczenia
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i Outbound, kampanie SMS i VMS, a także Mailing. Nasi klienci otrzymują od Nas szczegółowe raporty dotyczące ich kampanii. Korzystamy z najnowszych i najbardziej innowacyjnych systemów pozwalających w sposób satysfakcjonujący obsługiwać nawet najbardziej wymagających klientów. Kampanie realizujemy w języku polskim jak i angielskim, rosyjskim czy ukraińskim. Nasze Call Center idealnie się sprawdza w projektach dla małych i dużych firm Miasta w których realizujemy usługę Call Center to Łódź, Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań oraz
14 lat doświadczenia
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczne, z jakich korzystamy umożliwiają nam obsługę projektu, według określonych przez Państwa założeń. Realizujemy m.in projekty z zakresu: - Sprzedaży - Umawiania spotkań - Przeprowadzania ankiet i badania rynku - Obsługi infolinii
9 lat doświadczenia
• Rekrutacja i outsourcing pracowników • Badania marketingowe • Usługi call center • Audyty tajemniczego klienta • Organizacja akcji marketingowych (hostessy, catering)
Sprawdzona firma
2 lata doświadczenia
ElitPro to call center nastawione na wynik. Prowadzimy aktywną sprzedaż i leadowanie (pozyskiwanie, weryfikację i kwalifikację leadów), umawiamy spotkania i wspieramy domykanie transakcji. Realizujemy kampanie outbound/omnichannel. Działamy w modelach CPL/CPA, szybko uruchamiamy projekty i integrujemy się z Twoim CRM.
4 lata doświadczenia
Jeżeli szukasz wsparcia dla kampanii marketingowych lub działań sprzedażowych, możesz liczyć na naszą pomoc i wieloletnie doświadczenie. Dostarczamy najwyższej jakości leady min.dla branż: motoryzacja, CFM, OZE, ubezpieczenia, finanse i bankowość, telekomunikacja, transport i spedycja , HoReCa. Znajdziesz u nas również wsparcie leadowe w temacie pomp ciepła! Generujemy leady w oparciu o historyczne dane i preferencje klientów, zarówno z segmentu B2B jak i B2C.
Sprawdzona firma
2 lata w Oferteo
Jesteśmy firmą telemarketingową z ponad 16-letnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Działamy w trybie 24/7 i zatrudniamy ponad trzystu operatorów w pięciu miastach Polski, dzięki czemu jesteśmy w stanie obsłużyć nawet ponad 50 000 połączeń dziennie. Mamy dla Ciebie sprawdzone i elastyczne rozwiązania, które usprawnią Twój biznes na wielu płaszczyznach. Pomagamy budować relacje, sprzedajemy, obsługujemy, usprawniamy. Oszczędzamy Twój czas jednocześnie wzmacniając pozycję Twojej marki. Wiemy, że każdy biznes musi nadążać za zmieniającym się rynkiem. Outsourcing jest jednym z czołowych sposobów na efektywny rozwój firmy lub optymalizację wewnętrzną. MultiContact.pl oferuje kompleksowe usługi telemarketingowe na zasadach
11 lat w Oferteo
Umawianie spotkań domowych. W zależności od wymagań projektu oraz bazy za umówione spotkanie podstawa oraz za każde odbyte dodatkowa prowizja. Przygotowanie projektu, skryptu. Schemat współpracy na zasadzie sekretarki każdy handlowiec ma przypisanego stałego tele. który z nim współpracuje – wprowadza spotkania do kalendarza oraz pracuje na zasadach danego handlowca. Schemat umawiania - kontakt z potencjalnym klientem, umawianie spotkania – wprowadzenie danych spotkania do kalendarza on-line handlowca - dzień przed spotkaniem tel. potwierdzenie spotkania z klientem – przesłanie mapki dojazdowej do handlowca. - w dniu spotkania sms z przypomnieniem wysłany do klienta oraz handlowca. Skrypt umawiania kontrolowany przez zleceniodawcę - każde
9 lat doświadczenia
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Realizujemy szeroką gamę projektów w sektorze Call Center dopasowując się do nawet najbardziej wymagających oczekiwań naszych Klientów. Specjalizujemy się w prowadzeniu dedykowanych kampanii telefonicznych, zarówno w zakresie sprzedaży produktów, usług, jak również obsługi infolinii i serwisów informacyjnych czy też umawianie prezentacji hotelowych.
Sprawdzona firma
16 lat doświadczenia
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Dzięki połączeniu umiejętności rozpoznawania potrzeb naszych Klientów, ambitnemu podejściu do stawianych nam celów, a jednocześnie skutecznemu wykorzystaniu zdobytej przez lata wiedzy w praktyce, zbudowaliśmy mocną pozycję na rynku Call/Contact Center w regionie. Każdy prowadzony przez nas projekt jest wyjątkowy. Połączenie profesjonalizmu oraz elastyczności w procesie realizacji projektów stanowi gwarancję wysokiej jakości i skuteczności
18 lat doświadczenia
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego. Współpracujemy z ogólnopolskimi oraz lokalnymi partnerami - na życzenie udostępniamy listy referencyjne. Realizujemy następujące projekty: - Infolinia i serwisy konsumenckie, obsługa programów lojalnościowych, - Kampanie telemarketingowe i telesprzedażowe, - Badania CATI, - Umawianie spotkań handlowych, - Obsługa programow lojalnościowych, - Kampanie SMS - owe, mailingowe i fax-mailingowe, - Call center rezerwowe, -
3 lata w Oferteo
Witam. Zajmujemy się, jako call center. -Pozyskiwaniem klientów, czyli Leady -Umawianiem spotkań -Prowadzeniem infolinii oraz kompleksową obsługą klienta -Tworzeniem Voice bota - Przeprowadzaniem telefonicznych ankiet tzw. badaniem CATI Mamy doświadczenie w branży ubezpieczeniowej , kredytowej, leasingowej czy też w badaniach CATI oraz wielu innych. Posiadamy zespół około 100 konsultantów, który sukcesywnie się zwiększa. Nasi konsultanci mają wiedze na temat wymogów jakościowych oraz doświadczenie. Posiadamy własne bazy klientów indywidualnych oraz biznesowych. Oczywiście nasi konsultanci swoją wiedzę wykorzystują również w praktyce, dzięki czemu osiągają świetne rezultaty i zostawiają klienta z miłym nastawieniem. Nasi konsultanci
10 lat doświadczenia
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów biznesowych. Towarzyszymy im w każdym elemencie produkcji, w trakcie podnoszenia kwalifikacji pracowników czy przy doradztwie personalnym. Tworzymy centrum wielokanałowej obsługi klientów. Założone przez grupę managerów z wieloletnim branżowym doświadczeniem efektywnie działa na polu budowania współpracy z partnerami. Przez ostatnie lata byliśmy czynnym obserwatorem procesów zachodzących w sektorze finansowym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, edukacyjnym,
Wybrany przez 1 Zlecającego
Wola, Warszawa
2 lata doświadczenia
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej. Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy naszą pracę sumiennie, uczciwie i tak, żeby każdy nasz klient był zadowolony ze współpracy z nami.
Sprawdzona firma
10 lat w Oferteo
Profesjonalne usługi call center Nasza gama usług to m.in: - wsparcie sprzedaży - umawianie spotkań - obsługa Klienta - zarządzanie należnościami ] - Help Desk i BOK - Badania rynku Realizujemy każde zlecenie z największą starannością. Konkurencyjne ceny i gwarancja satysfakcji. Sprawdź nas!
9 lat doświadczenia
Spółka Expansion Vision Jacek Lackowski Sp. k. została założona w 2016 roku. W 2017 roku przejęliśmy Ideal Contact Center, które działa na polskim rynku usług outsourcingowych kontakt center od roku 2013. ICC pierwsze kroki stawiało razem budując pozycję na rynku Ogólnopolskiego Centrum Medycznego, owocna współpraca trwa do dnia dzisiejszego. Obecnie zajmujemy się równolegle budowaniem od podstaw projektów outsourcingowych zarówno w zakresie szeroko pojętej obsługi klienta, jak i projektów stricte sprzedażowych. Mamy bardzo bogate doświadczenie zdobyte na rynku polskim. Naszą siłą jest zespół profesjonalistów, którzy zdobywali swoje doświadczenie latami i teraz wykorzystują swoją wiedzę, aby zapewnić najwyższy możliwy poziom usług naszym
11 lat w Oferteo
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i wsparcia. Oferowane przez nas usługi obejmują szeroko pojęte pozyskanie Klientów(outbound), obsługę połączeń przychodzących(infolinię), obsługę kampanii marketingowych prowadzonych przez Zleceniodawcę oraz zarządzanie należnościami(telewindykacja). Zatrudniamy uznanych specjalistów w branży call center. Przeszkoleni konsultanci posiadają wiedzę na temat obecnych trendów w sektorze B2B oraz B2C. Używamy własnych, aktualizowanych baz teleadresowych. Nad panującymi standardami działań czuwa
11 lat doświadczenia
Firma KEY.T - telemarketing wyspecjalizowany głównie w branży farmaceutycznej. Nasz zespół stanowią osoby posiadające szerokie, długoletnie (od 1992 roku) doświadczenie i kwalifikacje zawodowe związane z funkcjonowaniem rynku farmaceutycznego oraz obsługa klienta. Jako wsparcie na rynku lokalnym oferujemy możliwość organizowania szkoleń branżowych. Dysponujemy dwoma salami w ścisłym centrum Poznania. Oferowane usługi: - aktywna sprzedaż przez telefon produktów i usług - wprowadzanie na rynek nowych produktów - oferowanie akcji promocyjnych - sprzedaż cykliczna - budowanie relacji z klientem - organizowanie spotkań przedstawicielskich - weryfikowanie uczestników, zapraszanie, potwierdzanie uczestnictwa - przeprowadzanie ankiet -
12 lat doświadczenia
Call Center Glasensis umożliwia najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Świadczymy usługę polegającą na obsłudze telefonicznych oraz kontaktów docierających za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferty są przygotowywane z nastawieniem na konkretnego partnera. Obsługa klientów odbywana jest za pośrednictwem najnowszych technologii pozwalających dotarcie do wybranej grupy klientów. Nasz profesjonalny zespół zadba o wszelkie szczegóły i wizerunek naszych partnerów. Umożliwiamy monitorowania systemu działań konsultantów w każdym projekcie: - Doradztwo energetyczne - Doradztwo ekologiczne - Doradztwo farmaceutyczne - Wsparcie sprzedażowe - Florystyka - Numizmatyka - Windykacja Podejmujemy się

Dołącz do naszych Specjalistów od Call-Center

Działasz na rynku jako Specjalista od Call-Center i szukasz nowych Klientów? Załóż konto i zdobywaj nowe zlecenia z Oferteo!

Call Center w innych miejscowościach