Call Center - Najlepsi w 2025

Najlepsze Call Center blisko Ciebie, 2025

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco
Wszystkie firmy
Call Center
8 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Od ponad 20 lat zajmujemy się komunikacją biznesową. Początkowo specjalizowaliśmy się działaniami na rynku reklamy i szeroko rozumianej poligrafii jednak obecnie docierając do wszystkich firm, którym pomagamy się rozwijać. Naszym podstawowym zadaniem jest budowanie i wspieranie mocnych relacji handlowych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Codziennie wykonujemy setki połączeń, które realnie mają wpływ na funkcjonowanie naszej firmy. Łącznie obdzwoniliśmy już ponad milion firm. Dlatego postanowiliśmy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z każdą firmą, która nie ma czasu na działania promocyjne, gdyż my zajmiemy się wszystkim. Uwaga - nie realizujemy usługi polegającej na domykaniu sprzedaży produktów lub usług. Nie możemy być specjalistą w każdej dziecinie :)pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
10 lat doświadczenia
* Nasza firma to doświadczony partner w obszarze obsługi telefonicznej, działający na rynku od 2015 roku. Jesteśmy dumni z szerokiego zakresu usług call center, które oferujemy naszym Klientom na terenie całej Polski. Dzięki możliwości zdalnej obsługi, jesteśmy w stanie obsłużyć Klientów z każdego regionu, dostosowując się do ich indywidualnych potrzeb. B2B, SPOTKANIA, TELESPRZEDAŻ, PROFESJONALNE CALL CENTER ** Nasza specjalizacja obejmuje umawianie spotkań oraz telesprzedaż. Bez względu na branżę i charakter Twojego biznesu, jesteśmy gotowi sprostać Twoim wymaganiom. Nasza wiedza oraz doświadczeni pracownicy w obszarze obsługi Klientów przez telefon - pozwalają nam dostarczać usługi na najwyższym poziomie. *** Nasza oferta skierowana jest zarówno do Klientów indywidualnych, jak i firm potrzebujących wsparcia w prowadzeniu działań związanych z obsługą telefoniczną. **** Jesteśmy solidni, rzetelni i słowni, co sprawia, że nasi Klienci mogą na nas polegać. Naszą pracę cechuje także doskonała organizacja, dzięki czemu jesteśmy w stanie efektywnie zarządzać projektami call center. ***** W kwestii terminów współpracy jesteśmy elastyczni i otwarci na Twoje potrzeby. Stawiamy na szybką i sprawną realizację powierzonych nam projektów. Naszym głównym celem jest dostarczenie efektywnych rozwiązań, które przyczynią się do rozwoju Twojego biznesu. KORZYSTNE WARUNKI REALIZACJI ZLECEŃ Chętnie nawiążemy kontakt z Tobą, aby omówić szczegóły i dostosować naszą ofertę do Twoich potrzeb. Oferujemy indywidualne wyceny, aby sprostać Twoim oczekiwaniom. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail lub telefon, a nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i przedstawią propozycję dostosowaną do Twoich potrzeb. Zapraszamy do współpracy!pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Silesian Contact Center - Umawianie Spotkań Katowice
9 lat doświadczenia
zobacz 2 zdjęcia
Rozpoczęliśmy działalność od 2015 roku. Usługi, które zapewniamy to sprzedaż produktów i usług. Teren działania firmy to Katowice. Angażujemy się w 100% w realizację oczekiwań naszych Klientów. Zapraszamy do kontaktu.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Baltus Sp. z o.o. - Telefoniczna Obsługa Klientów Wrocław
4 lata doświadczenia
zobacz 5 zdjęć
Jesteśmy profesjonalnym Call Center dla Twojej firmy Co możemy dla Ciebie zrobić Oferujemy wysokiej jakości obsługę przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych. Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia, pozostajemy otwarci na zmiany, jakie mają miejsce na obsługiwanych rynkach. Outsourcing Nawiązujemy kontakt już przy pierwszym połączeniu i utrzymujemy jakość obsługi na najwyższym poziomie aż do momentu, w którym klient jest w pełni usatysfakcjonowany naszą usługą. Obsługa klienta Jesteśmy grupą skupioną na efektach, dzięki czemu możemy pochwalić się bardzo dobrymi wynikami. Nasi klienci są zadowoleni i niejednokrotnie wracają właśnie do nas, bo pamiętają, że wiedza na temat produktu została przekazana profesjonalnie, a jakość obsługi zawsze zaspokajała wszelkie ich potrzeby. Sprzedaż Dzięki profesjonalnemu podejściu w połączeniu z empatią jesteśmy w stanie osiągnąć wysoką efektywność w windykacji należności od klientów przy jednoczesnym utrzymaniu z nimi relacji dla Twojej firmy. Windykacja Dzięki profesjonalnemu podejściu w połączeniu z empatią jesteśmy w stanie osiągnąć wysoką efektywność w windykacji należności od klientów przy jednoczesnym utrzymaniu z nimi relacji dla Twojej firmy. Nasza firma to zespół z zapałem do pracy oraz indywidualnym podejściem do każdego klienta. Te cechy stanowią filar naszej pracy, a hasło „Nie zatrudniamy robotów” jest czymś więcej niż tylko pustym sloganem. Na co dzień zajmujemy się projektami z szeroko pojętego sektora bankowo-finansowego i świadczymy usługi zarówno Inbound, jak i Outbound. Firma działa od 2015 roku obsługując klientów z całej Polski. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów jakości i obsługi klienta, każdego dnia zyskujemy coraz więcej zadowolonych klientów. Outsourcing Call Center dla firm to szybkie we wdrożeniu i skuteczne rozwiązanie. Dzięki naszemu doświadczeniu, wielokanałowej komunikacji i sprawności w działaniu możesz osiągnąć wymierne korzyści w postaci wzrostu sprzedaży, wyższej konwersji i wyższej satysfakcji klienta. Dodatkowo outsourcing call center z firmą Baltus to oszczędność finansowa i czasu na rekrutację, szkolenia, wdrożenia, rotacje zespołu – nie martwisz się kwestiami human resources.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Premium Contact Sp. z o. o - Usługi Call Center Warszawa
9 lat doświadczenia
zobacz 2 zdjęcia
Prowadzimy kompleksową obsługę klientów w ruchu przychodzącym, obsługując wszystkie procesy oraz kanały komunikacji nowoczesnego, premium contact center. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze klientów realizując następujące procesy: Infolinie/Biura Obsługi Klienta Rejestracja medyczna, telemedycyna Reklamacje, help desk Windykacja należności Back-office wspierający proces obsługowy Social Media Multilingual Customer Service. Jesteśmy PREMIUM w każdym aspekcie: rozumienie potrzeb współczesnych klientów, postrzeganiu prowadzenia procesów, realizacji procesów oraz samej jakości pracy z naszymi klientami. pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Simio Polska Sp. z o.o. - Usługi Call Center Katowice
13 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce. Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowisku współdzieląc wiedzę i doświadczenia na rynkach Polski, Czech i Słowacji. Wymieniamy się między sobą know-how, kadrą zarządzającą i sprawdzonymi rozwiązaniami, tworząc nową wartość dodaną dla partnerów. Specjalizujemy się w sprzedaży przez telefon, 100% naszych działań to działania sprzedażowe, podnoszenie wartości klientów, pozyskanie nowych czy utrzymanie obecnych. Mamy własny międzynarodowy dział IT, programistów, którzy tworzą i rozwijają nasze systemy. Modyfikowalne są od ręki dla potrzeb projektu. Ciągle się uczymy i wprowadzamy ulepszenia dlatego codziennie dopisujemy nową linię kodu. Realizujemy projekty dla branż: telekom, finansowej, energetyki, szkoleń, wydawniczej i dóbr luksusowych a także mediowej. Wiele z projektów prowadzimy jednocześnie w więcej niż jednym kraju, dlatego możemy je nawzajem usprawniać i rozwijać. Wiele z projektów prowadzimy jednocześnie w więcej niż jednym kraju, dlatego możemy je na wzajem usprawniać i rozwijać dostarczając partnerom unikalne know-how. Zapraszamypokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Loudbee - Prezentowanie Produktów Gdańsk
2 lata doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Loudbee to firma stworzona przez zawodowców w branży z ponad 15 letnim doświadczeniem. Dlaczego warto nas wybrać? Ponieważ od lat nasi klienci zarabiają z nami pieniądze! Wszystkie nasze działania są nastawione na poprawę jakości odbioru Waszej firmy przez Waszych klientów, wzrost liczby obsługiwanych zdarzeń czy wzrost skali biznesu poprzez wsparcie sprzedaży i dotarcie do nowych klientów. Wiemy jak działać i wiemy po co to robimy ;) Przez lata pracy nauczyliśmy się, że rozwiązanie musi być dostosowane do każdej potrzeby, dlatego zawsze stawiamy na dobry wywiad i porządne przygotowanie oferty. Jako firma wspieramy firmy w obsłudze kanałów telefonicznych i mailowych zarówno przy dużych projektach takich jak outsourcing usług call center (infolinia, back office, ankiety, obsługa sprzedaży) jak i tych uszytych na miarę i dostosowanych do potrzeb gdzie liczba specjalistów powinna być mniejsza. Korzystamy z najnowszych rozwiązań, poświęcamy dużo czasu by zawsze być w trendzie, znamy narzędzia i metody skutecznego realizowania zadań dla naszych klientów. Zapraszamy do rozmowy! pokaż więcej
Global Telemarketing - Telefoniczna Obsługa Klientów Kraków
13 lat doświadczenia
zobacz 2 zdjęcia
Mamy 10 lat doświadczenia w branży dlatego pomożemy Ci w skuteczny sposób wypromować firmę, zdobyć uznanie wśród konsumentów, oraz sprzedać Twoje produkty, czy usługi. Stale podnosimy kwalifikacje naszego personelu, aby sprawnie mógł pokonywać stawiane przed nim wyzwania. Pamiętaj, że …”kto nie rozmawia ze swoimi klientami wkrótce nie ma nic do powiedzenia na rynku” - nasi ludzie, to doskonali rozmówcy, więc współpraca z nimi zawsze przynosi efekty. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej. pokaż więcej
Pomorska Grupa Sprzedaż Sp. z o. o. - Przeprowadzanie Ankiet Gdańsk
8 lat doświadczenia
Naszym zadaniem jest stworzenie i podtrzymanie jak najlepszych relacji biznesowych, które będą otwierać drogę do porozumienia i wzajemnej współpracy. Zatrudniamy najlepszych, uznanych specjalistów w branży call center. Przeszkoleni konsultanci posiadają wiedzę na temat obecnych trendów w sektorze B2B oraz B2C. Używamy własnych, sprawdzonych i skutecznych baz teleadresowych. Nasze call center zbudowaliśmy od podstaw, dzięki czemu mieliśmy szansę na opracowanie i zachowanie wyłącznie najlepszych rozwiązań. Zaufali nam tacy partnerzy jak Play, Virgin Mobile, Mercedes, Edison, Sunday, Toshiba, Makro, Wakacje.plpokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
V88 Security sp. z o.o. - Telefoniczna Obsługa Klientów Łódź
10 lat doświadczenia
zobacz 3 zdjęcia
Firma GRUPA EVRES oferuje usługi z zakresu: -kompleksowe sprzątanie (EVRES Cleaning) -ochrona mienia (V88 Security) -szkolenia BHP i P.POŻ (EVRES BHP) -windykacja, ubzepieczenia, finanse (EVRES Finance) -wynajem pracowników (EVRES HR) -call center Oferujemy 80% ulgi we wpłatach na PFRON !!! Działamy na terenie całego kraju. Obsługujemy każdą firmę. Wyceny przygotowywujemy pod indywidualne wymagania klienta. Sprzątamy tereny wewnętrzne i zewnętrzne biur, instytucji państwowych, osiedli mieszkaniowych, lokali usługowych, magazynów itp. Doczyszczamy posadzki. Polimeryzacja i olejowanie. Koszenie trawników. Odśnieżanie dachów. Ochraniamy wspólnoty mieszkaniowe, sklepy, parkingi, obiekty państwowe. Prowadzimy recepcję, portiernię. Zakładamy system Active Gouard i monitoring. Posiadamy grupę szybkiego reagowania. Nasze call center przejmie Twoją nadwyżkę połączeń. Wynajmujemy osoby do sprzatania, ochrony , call center, do biura, na magazyn. Nasi pracownicy posiadają szkolenia BHP oraz badania lekarskie.pokaż więcej
Creative Mind - Sprzedaż Telefoniczna Suwałki
11 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
CALL CENTER - CREATIVE MIND Zapraszamy do współpracy firmy poszukujące partnera w zakresie telefonicznej obsługi klienta. Proponujemy Państwu: - Obsługę infolinii, - Telesprzedaż, - Badania metodą CATI (badania: rynku, marki, wizerunkowe, satysfakcji klienta i inne.). - Konsultacje w zakresie obszaru badań telefonicznych, konstrukcji scenariuszy rozmów do badań telefonicznych, analizę wyników badań - Szybką i precyzyjną wycenę naszych usług, spersonalizowaną do Państwa indywidualnych potrzeb Na każdym etapie współpracy: - zwiększamy Państwa zyski, po przez systematyczną pracę doświadczonego zespołu sprzedażowego; - gwarantujemy bieżący monitoring postępów, dzięki czemu mają Państwo gwarancje, że projekt zostanie wykonany na czas i osiągnie zakładane cele; - zaoszczędzą Państwo pieniądze, po przez delegowanie telefonicznej obsługi klienta; Obszar działania Polska.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Lemani Sp. z o.o. - Contact Center Kraków
10 lat doświadczenia
zobacz 3 zdjęcia
Firma LEMANI jest sprawnie funkcjonującą i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży informatycznej i teleinformatycznej, której głównym zadaniem jest dostarczenie swoim klientom kompleksowej obsługi. Oferujemy profesjonalne usługi dla biznesu: - rejestrację i utrzymanie domen - tworzenie stron, sklepów internetowych, hosting - bazy telemarketingowe b2b - automatyzację sprzedaży allegro i treści cyfrowych - marketing internetowy, telemarketing, kampanie SMS - tworzenie baz danych b2b, b2c, weryfikację - obsługę prawną dla branży e-commerce Kontakt: tel: (+48) 12 347 60 11 fax: (+48) 12 341 48 50pokaż więcej
Superlex Sp. z o.o. - Przeprowadzanie Ankiet Włocławek
4 lata doświadczenia
zobacz 3 zdjęcia
Nasz zespół ekspertów SuperLex to sprawdzeni fachowcy, doświadczeni prawnicy i ekonomiści. Mamy wieloletnią praktykę pracy w bankach i innych instytucjach finansowych, która przekłada się na rzetelne przygotowanie. Przeprowadzimy Cię przez gąszcz informacji i pokażemy wszystkie możliwości. Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Z nami cały proces odzyskania TWOICH PIĘNIĘDZY będzie zrozumiały i szybki. pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
CROMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Prezentowanie Produktów Warszawa
16 lat doświadczenia
Działamy już prawie 18 lat w sektorze Business Process Outsourcing, w branży marketingu bezpośredniego oraz wsparcia procesów administracyjnych. Prowadzimy projekty kompleksowego outsourcingu procesów obsługi Klienta oraz kampanie wsparcia Działów Sprzedaży i Marketingu dla firm polskich i międzynarodowych. Nasi Klienci to zarówno małe firmy rodzinne jak i wielkie koncerny, które doceniły doświadczenie i wiedzę naszego zespołu. Najważniejsze dziedziny naszych działań to: 1. Kompleksowa obsługa Klienta – budowa od podstaw lub przygotowanie procesu outsourcingu. 2. Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż. 3. E-marketing – przygotowanie i wysyłka e-mailingów. 4. Badania ankietowe – projekt, ankietowanie i analiza wyników. 5. Projektowanie i obsługa kampanii marketingu bezpośredniego w tym telemarketingowych. 6. Przygotowanie i obsługa konkursów, programów lojalnościowych, programów punktowych. Na potrzeby naszych działań związanych z usługami call center i marketingowymi wykorzystujemy system opracowany przez firmę Thulium oraz aplikację CATI zaprojektowaną i wykonaną przez nasz zespół IT. Jej funkcjonalności pozwalają na obsługę bardzo wyrafinowanych projektów zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym. System CATI pozwala nam na łatwe budowanie odpowiednich narzędzi, które optymalizują pracę Konsultantów. Rejestrują ważne informacje, automatycznie generują dokumenty do wysyłki do klientów (e-maile, faxy, listy z ofertą, potwierdzenia zamówień itp.). Pozwalają na szybkie i łatwe raportowanie w systemie online. Każde stanowisko Konsultanta wyposażone jest w wysokiej klasy komputer z dostępem do sieci lokalnej i możliwością dostępu sieci zewnętrznych i Internetu, o ile takiego dostępu wymaga projekt. Sieć wewnętrzna jest odpowiednio zabezpieczona przed włamaniem z zewnątrz przez specjalistyczne urządzenia i oprogramowanie.pokaż więcej
ElitPro - Prezentowanie Produktów Katowice
2 lata doświadczenia
Jesteśmy godnym partnerem w dążeniu do osiągnięcia wspólnych celów biznesowych. Wyróżnia nas indywidualne podejście. Satysfakcja klienta jest na pierwszym miejscu. Świadczymy usługi Twoim klientom w oparciu o najwyższe standardy jakości. Dbamy o wszystkie parametry na których najbardziej Ci zależy. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, dlatego stawiamy na partnerskie relacje. Dzięki naszemu doświadczeniu zdążyliśmy już wypracować skuteczny model współpracy z klientami.pokaż więcej
Ccpro Konrad Kwiatkowski - Telemarketing Częstochowa
3 lata w Oferteo
zobacz 6 zdjęć
Posiadamy 15 letnie doświadczenie w prawadzeniu wszelkiego rodzaju kampanii telemarketingowych b2b, b2c- umawianie Spotkań, generowanie Leadów, Badanie Lost Business, Obsługa Leadów Przychodzących, Obsługa Infolinii, Badania Marketingowe, Telesprzedaż oraz pełna Obsługa Biura Klienta. Jesteśmy w stanie dopasować się do potrzeb każdego klienta. Zapraszamy do kontaktu :)pokaż więcej
Multi Interactive Solutions Sp. z o.o. - Firma Call Center Warszawa
12 lat doświadczenia
zobacz 2 zdjęcia
Multi Interactive Solutions, to marka tworzona przez doświadczonych praktyków branży Call/Contact Center. Jesteśmy firmą świadcząca usługi w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży wykorzystując Contact Center wielojęzykowe. Naszą siłą jest know how i niezmierzone pokłady sprawdzonych pomysłów na rozwiązania mające na celu zwiększenie sprzedaży oraz zadowolenia i lojalności Klientów. Firmę tworzą praktycy sztuki call/contact center, którzy przez wiele lat zdobywali wiedzę w największych firmach branży outsourcingowej. Kompetencje naszych specjalistów, to ponad 10-cio letnie doświadczenia przy realizacji ponad stu kampanii dla branży: telekomunikacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej, wydawniczej, metalowej, farmaceutycznej, FMCG, motoryzacyjnej i paliwowej, IT i wielu innych. Nasza propozycja jest wielopoziomowa, gdzie wspólnie z Państwem zrealizujemy kampanie w języku Polskim oraz MultiLingual, zarówno kampanie inbound oraz outbound. Co ważne nie świadczymy innych usług aniżeli inne call center, zaś naszym wyróżnikiem jest doświadczenie i znajomość dobrych i złych praktyk naszej branży. Rozumiemy dokładnie czym jest "jakość w Call Center" i wyznajemy zasadę "dajemy jakość usług a nie, jakoś to będzie". Co więcej, jesteśmy młodą, dynamiczną marką rozwijającą się wielopoziomowo którą tworzą pasjonaci i miłośnicy Call Center. Dostarczamy audyt jakościowy i produktowy przed rozpoczęciem kampanii, badamy dokładnie oczekiwania i potrzeby gdzie dajemy rozwiązanie uszyte na te właśnie potrzeby. Zapraszamy Państwa do kontaktu i poznania naszego zespołu oraz możliwości współpracy. Dyrektor pionu Polskiego Monika Lis e-mail: ml@miscc.pl oraz Dyrektor pionu Multi Krzysztof Sawicki e-mail: ks@miscc.pl Zapraszamy Zespół MISpokaż więcej
Snapcall - Wsparcie Sprzedaży Warszawa
10 lat doświadczenia
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób, które poświęciły wiele lat aktywności zawodowej – tysiące dni i dziesiątki tysięcy godzin – przy organizacji, przeprowadzaniu i nadzorowaniu procesów realizacji planów sprzedażowych dla największych firm z branży telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej. Nasz model działalności bezpośredniej opiera się na telefonicznym kontakcie z Klientem, przy aktywnym wsparciu pozostałych, tradycyjnych oraz nowoczesnych form komunikacji. Zadanie to powierzamy profesjonalnie wyszkolonemu zespołowi naszych konsultantów telefonicznych. Dzięki intensywnym szkoleniom oraz opracowanym przez nas autorskim skryptom są oni w stanie podjąć każde wyzwanie sprzedażowe, elastycznie i na bieżąco dostosowując się do stawianych im wymagań. Swoim partnerom oferujemy wsparcie sprzedażowe przy użyciu najnowszych technologii telekomunikacyjnych call center, a pracownikom – satysfakcjonującą i angażującą pracę.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
First Contact Group - Wsparcie Sprzedaży Plewiska
16 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie przez naszych klientów wymiernych korzyści. Nasi telemarketerzy to doskonale przeszkolona grupa specjalistów, którzy rozumieją potrzeby klientów i w pełni wykorzystują posiadaną wiedzę, by pomóc im rozwijać biznesowe możliwości. Zajmujemy się pozyskiwaniem nowych klientów biznesowych, wspieraniem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową, obsługą linii przychodzących, windykacją oraz badaniem rynku. To jednak nie wszystko, co możemy Państwu zaoferować. W celu zapoznania się z bardziej szczegółową ofertą naszej firmy, zapraszamy do kontaktu.pokaż więcej
10 lat doświadczenia
Firma Cztery Strony Zmian to kameralne Call Center. CO ROBIMY? -Zajmujemy się telefoniczną obsługą klientów -Umawiamy rozmowy sprzedażowe -Obsługujemy leady pozyskane w wyniku prowadzonych przez Ciebie kampanii marketingowych (webinarów, aktywności w mediach społecznościowych, targów oraz innych form promocji, takich jak newslettery, strony internetowe i wydarzenia stacjonarne) -odświeżamy relacje z Twoimi klientami NASZE CALL CENTER JEST DLA TYCH, KTÓRZY: - Chcą podwyższyć wyniki sprzedażowe firmy -Nie mają czasu na telefoniczny kontakt z klientem -Chcą mieć kalendarz wypełniony rozmowami biznesowymi -Chcesz zminimalizować koszty związane z rekrutacją, zatrudnieniem, wdrożeniem, szkoleniem i ciągłym motywowaniem pracowników odpowiedzialnych za telefoniczny kontakt z klientem -Widzą inne obszary, w których może ich wesprzeć profesjonalnie przygotowany konsultant ZAOSZCZĘDZISZ: Pieniądze związane z: - Zatrudnieniem telemarketera - Rekrutacją, wdrożeniem i szkoleniem telemarketera - Stworzeniem nowego stanowiska pracy - Zakupem niezbędnych narzędzi pracy Czas związany z: - Szukaniem skutecznych sposobów działania - Rekrutacją, wdrożeniem i szkoleniem telemarketera - Budowaniem efektywnego warsztatu pracy telemarketera - Nadzorowaniem pracy telemarketera Call Center Cztery Strony Zmian- Z nami przyspieszysz sprzedaż! pokaż więcej
COTEL Sp. z o.o. - Sprzedaż Telefoniczna Wrocław
18 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych branżach, bezustannie zdobywamy nowe doświadczenia oraz poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności. COTEL to jedno z czołowych call center w Polsce. Wysoki poziom usług, takich jak telesprzedaż, zawdzięczamy ogromnemu zaangażowaniu w powierzone nam zadania oraz pozytywnym opiniom naszych zadowolonych partnerów biznesowych. Dysponujemy profesjonalną kadrą trenerską, która z powodzeniem zajmuje się szkoleniami i doradztwem. Zakres naszej działalności nie ogranicza się do telecentrum, ponieważ, dzięki doświadczeniu i kompetencjom pracowników, możemy realizować również inne projekty. Siedziba naszej firmy zlokalizowana jest w samym centrum miasta Wrocław, niedaleko wielu szkół i uczelni, co jest niezwykle wygodne dla pracowników o statusie studenta. Zespół młodych, ambitnych ludzi, którzy przeszli gruntowe szkolenia to główny atut naszego call center. Praca w COTEL polega na rzetelnym i zyskownym wykonywaniu obowiązków powierzonych nam przez Klientów. Nasi konsultanci otrzymują wsparcie wysoko wykwalifikowanych trenerów, którzy skutecznie przekazują umiejętności sprzedażowe, pomagają podnosić kompetencje niezbędne w pracy telemarketera oraz efektywnie motywują do działania. Do celów naszego personelu należy uzyskanie jak najlepszych wyników oraz zachowanie jak najwyższych standardów obsługi Klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty współpracy z Call Center Cotel.pokaż więcej
Mercado - Firma Call Center Łódź
11 lat doświadczenia
Oferujemy usługi call center w zakresie kampanii - inbound – obsługa po sprzedażowa, help desc oraz -outbound – telemarketing, badania rynku, ankieterzy, "tajemniczy klient". W branży aktywnie działamy od kilku lat, przez ten czas realizowaliśmy kampanie min. Windykacyjne, kredytowe, ubezpieczeniowe, energetyczne, IT, księgowe. W kampaniach outbound charakteryzuje nas duża skuteczność rozmów sprzedażowych, a w ruchu przychodzącym wysoka jakość. Staramy się aby nasze ceny były najlepsze na rynku dlatego wycena dla każdego klienta jest przygotowywana indywidualnie. Posiadamy własne bazy sprzedażowe z możliwością filtracji pod konkretne zlecenie (np. branża, miejscowość). Akceptujemy rozliczenia w systemach ze stałą opłatą miesięczną, płatnością za połączenie i sukces fee. Wiemy, że jakość obsługi telefonicznej jest bardzo ważna i wpływa na postrzeganie firmy, dlatego zatrudniamy tylko najlepszych konsultantów, a do każdej kampanii przygotowujemy indywidualne szkolenia pracowników. Jako potwierdzenie skuteczności i jakości realizowanych kampanii na życzenie klienta możemy przedstawić referencje otrzymane po realizacji poprzednich kampanii.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
NewGen Sales sp. z o.o. - Telemarketing Kraków
3 lata doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Jesteśmy wyjątkowym Call Center, kładziemy nacisk na ludzi i na ich rozwój, dlatego trafiają do nas tylko sprzedawcy i konsultanci z największym potencjałem. Doświadczenie zarówno w branży B2B jak i B2C. Realizujemy projekty całościowo, a to oznacza, że posiadamy własne systemy, dział terenowy oraz rozbudowany dział IT przyjmujący zlecenia na zewnętrzne inwestycje.pokaż więcej
S8 S.A. - Prezentowanie Produktów Warszawa
10 lat doświadczenia
zobacz 5 zdjęć
Jesteśmy S8 SA - Outsourcingowym Centrum Obsługi Klienta. Od 14 lat prowadzimy dla naszych partnerów działania na różnych płaszczyznach związanych z obsługą Contact / Call Center. Cechujemy się niespotykaną elastycznością oraz jakością na najwyższym poziomie. Zapraszamy do krótkiej rozmowy, podczas której ustalimy zakres, w którym moglibyśmy Państwa wspomóc.pokaż więcej
CCO Kraków Sp. z o.o. - Firma Call Center Kraków
10 lat doświadczenia
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy usługi najwyższej jakości, oparte o nowoczesną technologię teleinformatyczną. Jako profesjonalny partner w biznesie od ponad 10 lat wspieramy naszych Klientów w procesach sprzedażowych i telemarketingowych. Naszym atutem są profesjonalnie przygotowani Konsultanci oraz otwartość na nowe wyzwania, co ważne każdego Klienta traktujemy indywidualnie, służymy pomocą w projektowaniu kampanii telemarketingowych, a także wsłuchujemy się w potrzeby naszych Kontrahentów. Firmę Contact Center Outsourcing tworzą ludzie z bogatym doświadczeniem zdobytym w wewnętrznych oraz zewnętrznych centrach obsługi. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło wyeliminować błędy które zaobserwowaliśmy pracując w firmach o podobnym profilu. Jesteśmy przekonani iż spełnimy Państwa oczekiwania!pokaż więcej
Connexus PL Sp. z o.o. - Usługi Call Center Częstochowa
1 rok doświadczenia
Jesteśmy zespołem przyjaciół z branży, którzy stworzyli własne call center, aby zapewnić Ci najlepsze wsparcie telefoniczne dla Twojej firmy. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu, możemy zapewnić Ci profesjonalną obsługę klienta, skuteczne zarządzanie rozmowami oraz kompleksowe wsparcie w dziedzinie telefonicznej komunikacji. Jesteśmy elastyczni, kreatywni i zawsze gotowi sprostać Twoim potrzebom. Skontaktuj się z nami już dziś i pozwól nam pomóc Ci zwiększyć efektywność działania Twojej firmy.pokaż więcej
NOVUM AG Grzechnik Sp.j. - Przeprowadzanie Ankiet Strzelce Opolskie
22 lata doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Firma NOVUM AG to sprawnie funkcjonujące call center. Siedziba nasze firmy znajduje się w Strzelcach Opolskich, województwo opolskie. Zajmujemy się obsługą klientów instytucjonalnych i podmiotów gospodarczych w zakresie kampanii telefonicznych "wychodzących" i "przychodzących". Oraz obsługą własnych projektów sprzedażowych. Obecnie zatrudniamy kilkudziesięciu pracowników. Nasza kadra managerska to osoby z wieloletnim doświadczeniem. W branży call center funkcjonujemy od 2005 roku. Obsługujemy klientów z całej Polski. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z zaangażowaniem. Zawsze staramy się wykonać zlecenie na najlepszym z możliwych poziomie. Nie jesteśmy najtańsi ale z pewnością nie jesteśmy najdrożsi. Lokalizacja w małej, prowincjonalnej miejscowości daje nam możliwość rozsądniejszego zarządzać kosztami pracy Pozwala to nam stać się bardziej konkurencyjnym. Wierzę, że i to Państwo docenicie. Nasz system raportowy pozwoli Państwu mieć pełny wgląd w przebieg kampanii. Zachęcamy Państwa do kontaktu.pokaż więcej
VOICE CENTER Sp. z o.o. - Usługi Call Center Bielsko-Biała
10 lat doświadczenia
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu. Oferujemy: - umawianie spotkań, - poszukiwanie nowych odbiorców, - przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych, - badanie satysfakcji klientów, - ankiety telefoniczne, - akcje promocyjne e-mailingowe, - tworzenie baz danych i inne niestandardowe usługi dopasowane do potrzeb każdej firmy, gwarantujące skuteczną sprzedaż nawet najbardziej nietypowych towarów i usług. Zapewniamy profesjonalne podejście, krótki czas wdrożenia projektu, ograniczenie do minimum formalności oraz elastyczne formy rozliczeń. W naszej ofercie ponadto: - infolinie sprzedażowe, - help- desk, - back office. Jeżeli poszukujesz nowych rozwiązań- skontaktuj się z nami, opracujemy szczegółowy plan, zaplanujemy, wdrożymy i skutecznie przeprowadzimy kampanię.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Call&More Sp. z o.o. - Wsparcie Sprzedaży Kielce
9 lat doświadczenia
Jestem przedstawicielem Spółki, która od wielu lat realizuje różnorodne kampanie telemarketingowe. Kluczowym elementem naszej działalności jest stabilny zespół Doradców, którzy codziennie poszerzają swoją wiedzę w zakresie obsługi klienta. Specjalizujemy się w projektach obsługowych (Infolinii, Badań Rynku), umawiania spotkań, generowanie leadów, lecz nasze największe doświadczenie zdobyliśmy prowadząc projekty sprzedażowe. Jesteśmy na bieżąco z nowymi technologiami, zatem cechuje nas duża elastyczność oraz niestandardowe podejście do codziennych zadań. Obecnie obsługujemy również klientów z branży IT wspierając ich działania technologiczne oraz marketingowe. Zdobytą wiedzę oraz historie prowadzonych akcji potwierdzaj nasze referencje, które możemy zaprezentować podczas kolejnych etapów kontaktu. Zapraszamy do kontaktu.pokaż więcej
18 lat doświadczenia
VoiceCenter.pl to ogólnopolska firma działająca w branży call center. Nasze usługi skierowane są do firm które pragną rozwijać się minimalizując koszty a maksymalizując zyski. Nasi konsultanci to wyselekcjonowana grupa osób cechująca się dobrą dykcją, wysoką kulturą osobistą, doświadczeniem na stanowisku telekonsultanta oraz zaangażowaniem w powierzone im zadania. Podejmując współpracę z Voicecenter.pl mają Państwo pewność, że dobre imię firmy będzie profesjonalnie nagłaśniane w zleconej kampanii. Obszarem naszej działalności jest: umawianie spotkań handlowych poszukiwanie odbiorców przeprowadzanie kampanii reklamowych zapraszanie na organizowane konferencje badanie satysfakcji klientów telemarketing rozwojowy Twojej firmy Obecnie umawiamy spotkania dla firm zajmujących się sprzedażą kolektorów słonecznych i ekologicznymi systemami grzewczymi, montażem i renowacją kotłów grzewczych, pośrednictwem w obrocie nieruchomościami, sprzedażą usług internetowych, produktami finansowymi szkoleniami skierowanymi dla dzieci i młodzieży szkoleniami skierowanymi dla pedagogów i nauczycieli szkoleniami skierowanymi dla pracowników usług telefonicznych i internetowych Każdy z partnerów podejmujący współpracę z Voicecenter.pl jest traktowany indywidualnie. Przeprowadzamy pełen wywiad dotyczący zakresu świadczenia usługi, opracowujemy plan powierzonej kampanii, realizujemy pełen raport ze świadczonej usługi.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Call Center Wrocław S.A. - Contact Center Wrocław
10 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta. Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli handlowych, jak również wszelkie potrzebne narzędzia, włącznie z ogólnopolską bazą klientów. Nasze motto: "Dajcie nam produkt, my wprowadzimy go na rynek" - ma to pokrycie z wynikami jakie osiągnęliśmy dla naszych dotychczasowych zleceniodawców. Fachowość naszych usług doprowadziła Ich na ugruntowaną pozycję na rynku.pokaż więcej
2 lata doświadczenia
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klientów w takich branżach jak finanse, rynek samochodowy, suplementy oraz w ogólnie rozumianej sprzedaży telefonicznej. Hasłem naszej firmy jest łacińskie przysłowie ”Aut bene, aut nihil..” co oznacza: „Albo dobrze albo wcale..”, dlatego, że zawsze wykonujemy naszą pracę sumiennie, uczciwie i tak, żeby każdy nasz klient był zadowolony ze współpracy z nami.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Impulson Sp. z o.o. - Firma Call Center Kraków
9 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
• Rekrutacja i outsourcing pracowników • Badania marketingowe • Usługi call center • Audyty tajemniczego klienta • Organizacja akcji marketingowych (hostessy, catering) pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
High Sales - Usługi Call Center Warszawa
8 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
High Sales to usługowe contact center, które zostało zbudowane przez managerów z wieloletnim doświadczeniem na każdym szczeblu pracy w działach obsługi klienta. Specjalizujemy się w telefonicznych procesach przychodzących, wychodzących oraz w oparciu o takie kanały jak: LiveChat E-mail SMS ROZWIĄŻEMY PROBLEMY TWOJEJ FIRMY Bo wiemy jak! Niska sprzedaż Niewystarczająca liczba i wysokie koszty pozyskania nowych klientów Wysokie koszty obsługi klienta Brak kontroli nad działaniami sprzedażowymi Niska lojalność klienta spowodowana złą obsługą klienta Brak zasobów ludzkich w firmie do zadań związanych z obsługą klienta Korzyści ze współpracy z nami: Zmniejszenie kosztów obsługi klienta – płacisz tylko za realnie przepracowany czas, który dzięki efektom synergii jest niższy niż wdrożenie działu obsługi klienta w Twojej firmie. Zwiększenie przychodów ze sprzedaży – pozyskiwanie nowych klientów to nasza specjalność. Możemy być wsparciem dla Twojego działu sprzedaży i handlowców umawiając im efektywne spotkanie czy też sprzedając Twoje produkty przez telefon Podniesienie jakości obsługi klienta – wiemy jak ważne jest utrzymanie wysokiego zadowolenia klienta, bo koszt pozyskania nowego jest znacznie wyższy niż zadbanie o już pozyskanego. Pełne raportowanie, analiza, wsparcie w decyzjach biznesowych – nasze Call Center używa najnowocześniejszych systemów do zarządzania procesami obsługi klienta. Ponadto zyskujesz pełną informację na temat każdego klienta i procesu, który nam zlecasz. Efektywne zarządzanie – wiemy jak w optymalny sposób zarządzać ludźmi i procesami w Call Center, co przekłada się na większe zyski i oszczędności dla Twojej firmy. Integracja z kampaniami marketingowymi – dzięki nowoczesnym systemom umożliwiamy powiązanie Twoich działań reklamowych z szybką obsługą klienta. Obecnie klient oczekuje natychmiastowej reakcji ze strony firmy. Jesteśmy w stanie oddzwonić do klienta już w ciągu kilkudziesięciu sekund od interakcji.pokaż więcej
21 lat doświadczenia
DATABROKER S.A. od ponad 11 lat świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego kontaktu ze sprzedawcą w sklepie. Dzięki znajomości rynku baz danych oraz posiadanym kompetencjom z obszaru sprzedaży bezpośredniej (Contact Center) gwarantuje dotarcie ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów oraz jej skuteczną sprzedaż. Firma specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze komunikacji z klientem (telefon stacjonarny, telefon komórkowy, sms, internet, fax, tradycyjna poczta). Dzięki wykorzystywaniu posiadanych zasobów technologicznych, doświadczeniu w realizacji projektów wsparcia sprzedaży oraz bezpośredniemu dostępowi do najlepszych na rynku konsumenckich oraz biznesowych baz danych, DATABROKER SA systematycznie poszerza skalę prowadzonej działalności oraz zakres oferowanych usług. DATABROKER S.A. kładzie szczególny nacisk na rozwiązania procesowe oraz powiązanie ich realizacji z działaniami wewnętrznych struktur swoich zleceniodawców. Najbardziej rozpoznawalne obszary działalności/produkty firmy Databroker S.A. to: • Contact Center, • Bazy Danych, • Budowa Programów Lojalnościowych, • Business Process Outsourcing (BPO), • Programy Wsparcia Sprzedaży i Promocji, • Wdrożenia teleinformatyczne.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
14 lat doświadczenia
Firma KT-TECH OD 8 lat zajmuje się profesjonalnym outsourcingiem sił sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży dla firm. Głównie realizujemy projekty dla: branży Energetycznej, Gazowej, Telekomunikacyjnej i Ubezpieczeniowej oraz z zakresu marketingu internetowego. Nasz zespół to: grupa Przedstawicieli Handlowych D2D działających na rynku SOHO/SME w obszarze mazowieckim, podlaskim oraz warmińsko-mazurskim. Posiadamy także 30 osobowe Call Center, w którym pracują doświadczeni konsultanci telefoniczni realizujący kampanie na obszarze całego kraju. Do pomocy posiadamy profesjonalny dział back-office merytorycznie przygotowany do obsługi każdego rodzaju projektu sprzedażowego. Nasza firma wyposażona jest również w najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu IT, CRM i Dialer. W związku z długoletnią aktywną pracą na Polskim rynku Call Center posiadamy własne, obszerne zaplecze baz danych, które można wykorzystać w każdej branży. W swojej działalności prowadziliśmy kampanie sprzedaży produktów i usług, umawiania spotkań handlowych, generowania Leadów, obsługi po sprzedażowej oraz reklamacyjnej dla m.in: PGE Obrót S.A., ENEA S.A., Netia S. A., Orange Polska, UPC S. A., Gold finanse. W związku z rozwojem działalności poszukujemy nowych projektów i zleceń dla naszej firmy.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Grupa Eko Invest Sp. z o.o. - Contact Center Katowice
3 lata doświadczenia
Dopasowujemy nasze działania do strategii przedsiębiorstw różnych branż. Wzmacniamy wizerunek, rozpowszechniamy brand oraz pozyskujemy odbiorców na towary i usługi. Jesteśmy przy tym niezwykle skuteczni. Nie boimy się stawianych przed nami wyzwań. Nasze call center stanowi skuteczne narzędzie dla małych i dużych firm. To my odpowiadamy za kreowanie kampanii przedsiębiorstw na całym świecie. Dysponujemy nowoczesną infrastrukturą, dzięki której pozyskujemy lojalnych i zdecydowanych Klientów. Wspomagamy Twój biznes na płaszczyźnie skutecznego telemarketingu. Zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy odbiorców usług, czynimy doskonałą reklamę. Nie jesteśmy zwykłym call center. Kreujemy rynek zbytu i nowoczesnej obsługi Klienta. Zachowując najwyższe standardy obsługi, współtworzymy sukces Twojego biznesu na krajowym i światowych rynkach. Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, jak możemy pomóc! Dlaczego warto z nami współpracować ? -Oszczędzasz na specjalistycznej infrastrukturze, kosztach zatrudnienia i szkoleniach. -Pozwalają pozyskać Klientów na produkty i usługi w każdej branży. -Nasze call center jest liderem jakości w obsłudze Klienta -Jesteśmy gotowi na każde wyzwanie, które zostanie nam postawione.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
I-Call Center - Telemarketing Łódź
1 rok doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Firma I-Call Center oferuje Państwu w pełni profesjonalne i sprawdzone usługi Outsourcingowe w zakresie Contact Center. Pakiet Naszych usług Contact Center obejmuje zarówno kampanie telefoniczne Inbound jak i Outbound, kampanie SMS i VMS, a także Mailing. Nasi klienci otrzymują od Nas szczegółowe raporty dotyczące ich kampanii. Korzystamy z najnowszych i najbardziej innowacyjnych systemów pozwalających w sposób satysfakcjonujący obsługiwać nawet najbardziej wymagających klientów. Kampanie realizujemy w języku polskim jak i angielskim, rosyjskim czy ukraińskim. Nasze Call Center idealnie się sprawdza w projektach dla małych i dużych firm Miasta w których realizujemy usługę Call Center to Łódź, Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań oraz pozostałe lokalizacje na terenie całej Polski. Cały czas rozwijamy się i dążymy do samodoskonalenia. Jeśli poszukujesz Call Center do współpracy, sprawdź Nasz cennik a my przygotujemy ofertę dopasowana do Twoich potrzeb.pokaż więcej
APSTEL Anna Piątek - Umawianie Spotkań Wolsztyn
14 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując profesjonalizm oraz potencjał naszych pracowników. Jesteśmy przygotowani na duże projekty. Wdrożone procesy oraz systemy informatyczne, z jakich korzystamy umożliwiają nam obsługę projektu, według określonych przez Państwa założeń. Realizujemy m.in projekty z zakresu: - Sprzedaży - Umawiania spotkań - Przeprowadzania ankiet i badania rynku - Obsługi infoliniipokaż więcej
Scale Up Center Sp. z o. o. - Call Center Warszawa
1 rok doświadczenia
Nasze doświadczenie w call center sięga 2012 roku. Nasza specjalność to Usługi Call Center, outsourcing, sprzedaż, umawianie spotkań dla handlowców. Branże m in: -Nieruchomości -Kursy językowe -Windykacja (prowadzimy własną kancelarie windykacyjną) -Finanse -Suplementy diety Kampanie outbound i inbound, sprzedaż, generowanie leadów.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Multicontact.pl sp. z o.o. - Telemarketing Warszawa
2 lata w Oferteo
Jesteśmy firmą telemarketingową z ponad 16-letnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Działamy w trybie 24/7 i zatrudniamy ponad trzystu operatorów w pięciu miastach Polski, dzięki czemu jesteśmy w stanie obsłużyć nawet ponad 50 000 połączeń dziennie. Mamy dla Ciebie sprawdzone i elastyczne rozwiązania, które usprawnią Twój biznes na wielu płaszczyznach. Pomagamy budować relacje, sprzedajemy, obsługujemy, usprawniamy. Oszczędzamy Twój czas jednocześnie wzmacniając pozycję Twojej marki. Wiemy, że każdy biznes musi nadążać za zmieniającym się rynkiem. Outsourcing jest jednym z czołowych sposobów na efektywny rozwój firmy lub optymalizację wewnętrzną. MultiContact.pl oferuje kompleksowe usługi telemarketingowe na zasadach outsourcingu. Poznaj nas bliżej. Sprawdź, kim jesteśmy, jak działamy i dlaczego warto z nami współpracować. Każdą ofertę budujemy indywidualnie i bardzo dokładnie w oparciu o listę potrzeb i celów Twojego biznesu.pokaż więcej
Nuvano Sp. z o.o. - Telemarketing Warszawa
4 lata doświadczenia
Jeżeli szukasz wsparcia dla kampanii marketingowych lub działań sprzedażowych, możesz liczyć na naszą pomoc i wieloletnie doświadczenie. Dostarczamy najwyższej jakości leady min.dla branż: motoryzacja, CFM, OZE, ubezpieczenia, finanse i bankowość, telekomunikacja, transport i spedycja , HoReCa. Znajdziesz u nas również wsparcie leadowe w temacie pomp ciepła! Generujemy leady w oparciu o historyczne dane i preferencje klientów, zarówno z segmentu B2B jak i B2C.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
Saviano sp z.o.o - Telemarketing Warszawa
10 lat w Oferteo
zobacz 1 zdjęcie
Umawianie spotkań domowych. W zależności od wymagań projektu oraz bazy za umówione spotkanie podstawa oraz za każde odbyte dodatkowa prowizja. Przygotowanie projektu, skryptu. Schemat współpracy na zasadzie sekretarki każdy handlowiec ma przypisanego stałego tele. który z nim współpracuje – wprowadza spotkania do kalendarza oraz pracuje na zasadach danego handlowca. Schemat umawiania - kontakt z potencjalnym klientem, umawianie spotkania – wprowadzenie danych spotkania do kalendarza on-line handlowca - dzień przed spotkaniem tel. potwierdzenie spotkania z klientem – przesłanie mapki dojazdowej do handlowca. - w dniu spotkania sms z przypomnieniem wysłany do klienta oraz handlowca. Skrypt umawiania kontrolowany przez zleceniodawcę - każde umówione spotkanie do zweryfikowania poprzez odsłuchanie nagrania, kontakt saviano.biuro@gmail.com telefon : pokaż więcej
Active Telecom Polska Sp. z o.o. - Telemarketing Warszawa
9 lat doświadczenia
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Realizujemy szeroką gamę projektów w sektorze Call Center dopasowując się do nawet najbardziej wymagających oczekiwań naszych Klientów. Specjalizujemy się w prowadzeniu dedykowanych kampanii telefonicznych, zarówno w zakresie sprzedaży produktów, usług, jak również obsługi infolinii i serwisów informacyjnych czy też umawianie prezentacji hotelowych.pokaż więcej
verified company badge Sprawdzona firma
TIM Call Center P. Kałużny Sp. K. - Contact Center Warszawa
15 lat doświadczenia
Firma TIM Call Center została założona w 2003 roku. Zdobyte doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie Klientów sprawia, ze należymy do ścisłej czołówki firm świadczących usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Dzięki połączeniu umiejętności rozpoznawania potrzeb naszych Klientów, ambitnemu podejściu do stawianych nam celów, a jednocześnie skutecznemu wykorzystaniu zdobytej przez lata wiedzy w praktyce, zbudowaliśmy mocną pozycję na rynku Call/Contact Center w regionie. Każdy prowadzony przez nas projekt jest wyjątkowy. Połączenie profesjonalizmu oraz elastyczności w procesie realizacji projektów stanowi gwarancję wysokiej jakości i skuteczności prowadzonych przez nas działań. obsługa klienta wsparcie procesu sprzedaży produktów i usług usługi telemarketingowe usługi w językach obcych. Nasza siła to zgrany zespół wykwalifikowanych i odpowiednio wyszkolonych konsultantów, realizujących projekty w języku polskim oraz blisko dwudziestu językach obcych. Obecnie do dyspozycji naszych Klientów jest 180 stanowisk telemarketingowych w dwóch lokalizacjach: Warszawa i Gdańsk. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, a oferowane przez nas rozwiązania są szansą rozwoju jego organizacji. Profesjonalne wsparcie i jasne zasady budują wzajemne zaufanie i tworzą trwałe partnerstwo.pokaż więcej
Teleinvention Sp. z o.o. - Umawianie Spotkań Kraków
18 lat doświadczenia
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego. Współpracujemy z ogólnopolskimi oraz lokalnymi partnerami - na życzenie udostępniamy listy referencyjne. Realizujemy następujące projekty: - Infolinia i serwisy konsumenckie, obsługa programów lojalnościowych, - Kampanie telemarketingowe i telesprzedażowe, - Badania CATI, - Umawianie spotkań handlowych, - Obsługa programow lojalnościowych, - Kampanie SMS - owe, mailingowe i fax-mailingowe, - Call center rezerwowe, - Call center w siedzibie klienta. Posiadamy ok. 100 wyposażonych stanowisk gotowych do pracy w systemie 24/7/365. Wyróżnia nas zespół doświadczonych w branży specjalistów, wdrożone procedury zarządzania call center oraz w pełni profesjonalny system informatyczny do obsługi ruchu przychodzącego, wychodzącego oraz maili. Zapraszamy do kontaktu!pokaż więcej
Invo System - Telemarketing Malbork
2 lata w Oferteo
Witam. Zajmujemy się, jako call center. -Pozyskiwaniem klientów, czyli Leady -Umawianiem spotkań -Prowadzeniem infolinii oraz kompleksową obsługą klienta -Tworzeniem Voice bota - Przeprowadzaniem telefonicznych ankiet tzw. badaniem CATI Mamy doświadczenie w branży ubezpieczeniowej , kredytowej, leasingowej czy też w badaniach CATI oraz wielu innych. Posiadamy zespół około 100 konsultantów, który sukcesywnie się zwiększa. Nasi konsultanci mają wiedze na temat wymogów jakościowych oraz doświadczenie. Posiadamy własne bazy klientów indywidualnych oraz biznesowych. Oczywiście nasi konsultanci swoją wiedzę wykorzystują również w praktyce, dzięki czemu osiągają świetne rezultaty i zostawiają klienta z miłym nastawieniem. Nasi konsultanci stosują taktykę klient też człowiek niestatystyczna na wykresie wyników. Dzięki swojej wiedzy i podejściu Państwo otrzymujecie nie ciepłego leada tylko gorącego. Drodzy Państwo tak naprawdę wszystko jest do ustalenia w kwestii indywidualnej tak, że zapraszam do kontaktu.pokaż więcej
9 lat doświadczenia
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów biznesowych. Towarzyszymy im w każdym elemencie produkcji, w trakcie podnoszenia kwalifikacji pracowników czy przy doradztwie personalnym. Tworzymy centrum wielokanałowej obsługi klientów. Założone przez grupę managerów z wieloletnim branżowym doświadczeniem efektywnie działa na polu budowania współpracy z partnerami. Przez ostatnie lata byliśmy czynnym obserwatorem procesów zachodzących w sektorze finansowym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, edukacyjnym, sportowym oraz lotniczym. Ewoluowaliśmy razem z nimi czerpiąc ze zmian to co najlepsze. Mieliśmy to szczęście, że pracy i podejścia do standardów obsługi mogliśmy się uczyć od najlepszych z branży.Swoją wiedzę wspieramy modernizacyjnymi rozwiązaniami, co w efekcie pozwala zauważyć ciągły wzrost satysfakcji klienta ze świadczonych usług. Dzięki temu posiadamy miejsce pracy pełne pasji, gdzie zespół jest gotowy do realizacji celów postawionych przez biznesowego partnera. Wartości te wsparte naszym doświadczeniem i kreatywnością pozwalają z sukcesem reprezentować innowacyjne contact center.pokaż więcej
3 lata doświadczenia
Nasza Firma oferuje wszystkie usługi związane z Call Centre. Jesteśmy na rynku od 2015 roku. W chwili obecnej zajmujemy się obsługą miedzy innymi prywatnych przychodni na terenie Wielkiej Brytanii i Polski. Dysponujemy w pełni wyposażonymi, nowoczesnymi stanowiskami pracy, dzięki czemu zapewniamy naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie. Świadczymy usługi związane z obsługą infolinii, rejestracji medycznej do przychodni i gabinetów prywatnych, umawiamy spotkania handlowe i sprzedażowe, prowadzimy wirtualny sekretariat, rezerwacje, zamówienia, obsługa nadwyżek połączeń przychodzących i wieli innych. Działamy na terenie całej Polski i Wielkiej Brytanii. Oferujemy obsługę w języku polskim i angielskim. Z nami uzyskasz optymalizacje własnych kosztów, korzystne warunki współpracy, lojalność wobec klientów, pozytywny wizerunek i najwyższą skuteczność. Dla każdego mamy indywidualna propozycje. pokaż więcej
Ecall-Center - Wsparcie Sprzedaży Kościan
10 lat w Oferteo
zobacz 1 zdjęcie
Profesjonalne usługi call center Nasza gama usług to m.in: - wsparcie sprzedaży - umawianie spotkań - obsługa Klienta - zarządzanie należnościami ] - Help Desk i BOK - Badania rynku Realizujemy każde zlecenie z największą starannością. Konkurencyjne ceny i gwarancja satysfakcji. Sprawdź nas!pokaż więcej

Dołącz do naszych Specjalistów od Call-Center

Działasz na rynku jako Specjalista od Call-Center i szukasz nowych Klientów? Załóż konto i zdobywaj nowe zlecenia z Oferteo!

Call Center w innych miejscowościach