Powiedz jak możemy Ci pomóc

Obsługa Płatności

Warszawa

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Specjalizujemy się w obsłudze firm, które z różnych powodów borykają się z brakiem terminowego wpływu należności za świadczone usługi czy sprzedane towary. Naszymi Klientami są firmy, które nie mają systematycznej kontroli należności z prawdziwego zdarzenia a raczej zrywy w momentach trudnych.

Świadczymy usługi dla firm, które chciałyby poprawić swoją płynność finansową, obniżyć koszty finansowania zewnętrznego czy zwyczajnie zabrać przykry obowiązek pracownikowi, który generalnie jest bardzo dobry w tym co robi, ale zwyczajnie nie chce dodatkowo prosić się o pieniądze firmy.

Skracamy okres spływu należności o średnio 39%. Owocem naszych usług jest większa płynność finansowa firmy, niższe koszty finansowania i mniejsza liczba spraw windykowanych.

Branża

Obszar działania

Łódzkie, Mazowieckie

Opinie

5.0

Gwiazdki opinii

2 opinie

Pozytywna (2)

Neutralna (0)

Negatywna (0)

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Oceń Specjalistę
Marcjanna G. 2 stycznia 2020
Pozytywna opinia

Po różnego rodzaju doświadczeniach z firmami wspierającymi w obszarze monitoringu i windykacji nareszcie partner, który spełnia nasze oczekiwania - terminowość, skrupulatność, uprzejmość w kontaktach z kontrahentami, otwartość i reagowanie na uwagi, bardzo przyjazna i relacja zarówno z osobą bezpośrednio zaangażowaną w proces jak i z właścicielem. Jesteśmy zadowoleni w najwyższym stopniu, serdecznie rekomendujemy!

Anna J. 30 grudnia 2019
Pozytywna opinia

Współpraca w znacznym stopniu przyczyniła się do zwiększenia ściągalności naszych należności i poprawy płynności finansowej. Firma bardzo profesjonalna, komunikacja odbywa się bardzo sprawnie.

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak Obsługa Płatności
Co chcesz zlecić lub kupić?

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Domaniewska 39a, Warszawa

WWW

www.obslugaplatnosci.pl

Telefon

221 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy KANCELARIA WIERZYTELNOŚCI MAREK KRAWCZYK
Imię (pierwsze) MAREK
Drugie imię PAWEŁ
Nazwisko KRAWCZYK
Data rozpoczęcia działalności 2010-09-01
NIP 9512116839
Regon 140498425

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAZOWIECKIE
Powiat Warszawa
Gmina Mokotów
Miejscowość Warszawa
Kod pocztowy 02672
Poczta Warszawa
Ulica ul. Domaniewska
Numer nieruchomości 39A

Kontakt

Strona www www.monitoringplatnosci.pl

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2010-08-27
Data powstania 2010-08-20
Data rozpoczęcia działalności 2010-09-01
Data wznowienia działalności 2017-06-19

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
8291Z DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
Przeważające PKD
4799Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
6203Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
6619Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6621Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
6622Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
6629Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.