Call Center - Najlepsi w 2025

Najlepsze Call Center blisko Ciebie, 2025

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco
Wszystkie firmy
Call Center
9 lat doświadczenia
zobacz 1 zdjęcie
Perfect Call to małe nietypowe call center stworzone z kilku osób posiadających kilku, a nawet kilkunastu letnie doświadczenie w obsłudze klienta. Specjalizujemy się w uzyskiwaniu danych kontaktowych do osób decyzyjnych i innych potrzebnych informacji dla naszych partnerów. Z uwagi na fakt, że zespół jest kilku osobowy wszystkie zadania i zlecenia wykonywane są przez osoby z doświadczeniem, a nie przez zwykłego konsultanta, który dostaje gotową formułkę, gdzie w obecnych czasach klienci są wyczuleni na '' zwykły marketingowy slang ''. Analizujemy bazy danych i uaktualniamy rekordy wraz z konkretnymi danymi klienta, dzięki czemu nasi partnerzy nie martwią się o bezpośrednie telefony do osób decyzyjnych. Dodatkowo zajmujemy się sprzedażą i obsługą firm pod kątem przyjmowania zamówień i wprowadzania na rynek kolejnych produktów. Informujemy klientów naszych partnerów o nadchodzących promocjach, badamy rynek i starannie zapewniamy całą obsługę. W naszym biurze udzielamy również kredytów i ubezpieczeń. Zapraszamy do współpracy.pokaż więcej
Expatium. Wirtualna asystentka Warszawa, cała Polska. - Umawianie Spotkań Warszawa
1 rok w Oferteo
Szanowni Państwo, posiadam niemal 20-letnie doświadczenie w obsłudze klientów i wsparciu asystenckim, zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i sektorze publicznym. Pracuję również w języku angielskim, poziom C1. Bardzo dobrze znam środowisko MS Office, ze szczególnym podkreśleniem excel, power point. Obsługa e-commerce, wordpress, mailerlite, media społecznościowe. Jestem bardzo kontaktową i zaangażowaną osobę, lubię prace z ludźmi. Zwiększ swoją efektywność w biznesie, zlecając sprawy administracyjne wirtualnej asystentce! Sam zajmij się tym, w czym się specjalizujesz i co generuje CI najwyższy dochód! Nie musisz zatrudniać wirtualnej asystentki na umowę! Możemy umówić się na określoną liczbę godzin lub zlecenie i współpracować na takich zasadach. OFERUJĘ: - WSPARCIE I OBSŁUGĘ ADMINISTRACYJNĄ np. obsługa korespondencji, skrzynki mailowej, kalendarza, rezerwacja biletów, hoteli, organizacja spotkań, konferencji, delegacji, kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług, z interesantami, redagowanie pism, składanie reklamacji, notatki ze spotkań, prezentacje, zestawienia, sprawozdania, transkrypcje ze spotkań, wysyłka dokumentów; - OFFICE ADMINISTRATION I MANAGEMENT- sprawdzenie i weryfikowanie umów z dostawcami usług, jeżeli trzeba monit, re-negocjowanie i aktualizacja warunków współpracy; nadzór dostaw, terminów, płatności; zarządzanie fakturami/wydatkami i kontrola budżetu firmy; obsługa rachunku firmowego i terminowych przelewów; kontakt, wsparcie i współpraca z księgowością; kontakt z instytucjami, urzędami oraz zajmuję się wszelkimi sprawami, które można załatwić online; organizacja, porządkowanie dokumentów biurowych, w tym umów; - WSPARCIE BIZNESU - np. obsługa mailowa klientów, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, wystawianie faktur, wprowadzanie faktur do systemu, pakowanie i wysyłka zamówień, asysta w pracach księgowo-kadrowych, zarządzanie i obsługa baz danych, opracowywanie raportów, analiz, obsługa klienta anglojęzycznego, drobne tłumaczenia, obsługa przesyłek, odprawy celne, przygotowywanie dokumentów; - WSPARCIE PROCESU REKRUTACJI - przygotowywanie ogłoszeń, umieszczanie i promowanie, wstępna selekcja, wsparcie rekrutacji, headhunting, wyszukiwanie specjalistów (oddzielna wycena), współpraca z kontrahentami i specjalistami; - ASYSTENTKA PERSONALNA, CONCIERGE - organizacja i zarządzanie kalendarzem, umawianie spotkań, wizyt, rezerwacji, wyszukiwanie specjalistów, zakup prezentów, zamawianie zakupów online, organizowanie podróży, wakacji, wysyłanie podziękowań, zarządzanie rachunkami i kontrola budżetu, pomoc w innych, drobnych sprawach; - WSPARCIE W PROWADZENIU BUSINESSU ONLINE I E-COMMERCE - zarządzanie mediami społecznościowymi i grupami, przygotowywanie i planowanie postów, odpowiadanie na wiadomości i komentarze, moderowanie komentarzy, ustawienia automatyzacji i reklam; wordpress - obsługa i tworzenie stron internetowych, tworzenie landing page, stron sprzedażowych, zapisy na webinary; listy mailingowe, newslettery (MailerLite, GetResponse), wsparcie bloga, przygotowywanie tekstów, materiałów edukacyjnych, monitoring treści, grafiki (i nie tylko) w canvie, obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów online, research internetowy; - INNE - wsparcie w organizacji spotkań, warsztatów, eventów, sesji, tłumaczenia etc. a także: - KOORDYNACJA I ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI; Porozmawiajmy, poznajmy się :) pokaż więcej
MOBIME LEAD GEN. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Umawianie Spotkań Warszawa
15 lat doświadczenia
Od 2011 roku aktywnie działamy na rynku bazodanowym. Specjalizujemy się w marketingu baz danych i domykaniu konwersji sprzedażowej. Oferujemy efektywne rozwiązania z możliwością personalizacji przekazu i bezpośredniego dotarcia do konsumenta, skutecznie generując lepszą efektywność kampanii i przewagę konkurencyjną. Mobime to zespół 35 zgranych osób, działających jak dobrze naoliwiony mechanizm. Stawiamy na pozytywne emocje, ciężką pracę i budowanie długofalowych relacji zarówno z Klientami, jak i między sobą.pokaż więcej
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. - Telefoniczna Obsługa Klientów Poznań
8 lat w Oferteo
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy własnym contact center, wyposażonym w najnowocześniejsze narzędzia teleinformatyczne oraz stałym zespołem Konsultantów. Sprawia to, że prowadzone przez nas projekty charakteryzuje najwyższa jakość i poziom stabilności. Realizujemy projekty z zakresu całodobowej, wielokanałowej obsługi klienta i infolinii, badań i analiz rynku oraz szeroko rozumianego wsparcia sprzedaży. Dzięki doświadczeniu i umiejętności słuchania naszych Kontrahentów, skutecznie i profesjonalnie podążamy za ich potrzebami. Nie tylko realizujemy zlecenia, ale także analizujemy i modelujemy procesy, wspierając cele naszych Partnerów, na każdym etapie cyklu życia ich produktów. Oferujemy także możliwość wynajmu profesjonalnych stanowisk Contact Center w naszym Profi Center w Poznaniu. Jeżeli Twoja Firma: • realizuje lub planuje realizować projekty z zakresu telemarketingu • potrzebuje w krótkim czasie uruchomić efektywne Call Contact Center • chce zwiększyć ilość stanowisk lub wykorzystać nowoczesne technologie teleinformatyczne • chce przetestować działanie swojej telesprzedaży w nowoczesnym środowisku • chce uruchomić infolinie konsultacyjną, sprzedażową lub back office • działa w Poznaniu lub Wielkopolsce Wynajmij u nas profesjonalne stanowiska Call Center • Posiadamy do wynajęcia w pełni wyposażone Contact Center w bliskości centrum Poznania. • CC posiada do wynajęcia stanowiska dla konsultantów pełni wyposażone w sprzęt komputerowy i niezbędne oprogramowanie oraz media • wykorzystuje zakupiony w zeszłym roku system będący nowoczesnym narzędziem Call Contact Center, w pełni funkcjonalny zarówno dla ruchu wychodzącego jak i przychodzącego, • Oprogramowanie CC zapewnia pełną kontrolę procesów, nieograniczone możliwości konfiguracji oraz rejestrację i archiwizację rozmów i innych aktywności, zarządzanie kampaniami i użytkownikami etc. • Contact Center posiada dedykowane łącze telekomunikacyjne i internetowe wraz z łączami zapasowymi. • Firma zapewnia pełen suport techniczny i programistyczny oraz przeszkolenie , • Opcjonalnie możliwe wsparcie merytoryczne w zakresie wdrożenia i zarządzania projektami. • CC znajduje się w nowocześnie wyposażonym biurze z sekretariatem, dostępem do sali szkoleniowej, kuchni, pomieszczeń sanitarnych oraz mini strefy rekreacji. Oferujemy bardzo korzystne warunki wynajmu. Kontakt: tel. lub e-mail: wynajemcc@targetmarketing.pl Zapraszamy do kontaktu. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wspólnie wypracujemy właściwe rozwiązanie.pokaż więcej
Grupa ContactHouse.pl Sp. z o.o. - Usługi Call Center Warszawa
15 lat doświadczenia
Oferujemy kompleksowe usługi Call Center dopasowane pod potrzeby klienta - projekty dedykowane. Specjalizujemy się w projektach: Sprzedaż, Obsługa klienta, Badania telefoniczne, Bazy danych, Doradztwo i szkolenia, Infolinie oraz wszelkie "trudne" projekty. Podejmujemy współpracę z klientami biznesowymi, firma została założona w 2010 roku. Działamy w segmencie Internetu, Marketingu oraz Call Center. Naszą firmę wyróżnia świetna organizacja, nowoczesne podejście oraz wysoka skuteczność. Zachęcamy do współpracy wszystkich kontrahentów oczekujących usług wysokiego poziomu.pokaż więcej
Transcom Worldwide Poland sp. z o.o. - Usługi Call Center Olsztyn
22 lata doświadczenia
Transcom WorldWide Poland jest częścią międzynarodowej korporacji zajmującej się outsourcingiem usług call/contact center, mającej 70 lokalizacji w 27 krajach, zatrudniającej ok 30,000 specjalistów obsługujących klientów w 33 językach. Polski oddział został założony w 2003 roku W Olsztynie. Obecnie posiadamy dwie lokalizacje (w Olsztynie i w Gdańsku), gdzie na ok 600 stanowiskach pracuje ponad 1200 konsultantów. W swoim zakresie mamy cały wachlarz usług związanych z obsługą klienta, którą dzielimy na: 1) Połączenia przychodzące: Infolinia, wsparcie techniczne klientów, sprzedaż, utrzymanie klientów 2) Połączenia wychodzące: utrzymanie klientów, sprzedaż, UP&Cross sale, ankiety, win back, telefony przypominające klientom o zaległościach płatniczych, weryfikacja klientów, aktualizacja baz danych, umawianie spotkań, badanie satysfakcji klienta 3) Usługi Back office: reklamacje pisemne i elektroniczne, obsługa e-mail, obsługa chatu, obsługa listów (włącznie z wysyłką), obsługa faktur oraz innych procesów zleconych przez naszych klientów (weryfikacje, blokady, duplikaty faktur, zwroty, korekty itd.) Naszą firmę cechuje zawsze indywidualne podejście do klienta oraz elastyczność. Oferujemy nie tylko usługi BPO (Business Process Outsourcing), ale również KPO (Knowledge Process Outsourcing), czyli dzielimy się naszym doświadczeniem zdobytym nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach na całym świecie i aktywnie uczestniczymy w optymalizacji procesów, która pozwala naszym Klientom nie tylko zmniejszyć koszty, ale również poprawić jakość obsługi klienta końcowego (wewnętrznego, bądź zewnętrznego).pokaż więcej
Foxir Sp.z o.o. - Prezentowanie Produktów Częstochowa
5 lat w Oferteo
Firma Foxir Sp. z o.o. posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług branży Call Center. Chcąc rozwijać zakres świadczonych przez nas usług, pragniemy podjąć współpracę w zakresie prowadzenia Infolinii. Oferujemy do dyspozycji centra operacyjne w kilku polskich miastach, które prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę zarządzającą oraz doświadczonych telemarketerów. Zapewnimy kompleksową obsługę, wdrożenie nowych skryptów oraz podejmiemy wszelkie niezbędne działania wspierające mające na celu osiągnięcie wspólnego sukcesu. Chętnie podejmujemy wszelkie wyzwania, dlatego każda propozycja współpracy w zakresie prowadzenia Infolinii będzie brana pod uwagę. Liczymy na wieloletnią owocną współpracę. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt mailowy: pkalemba@foxir.pl lub telefoniczny pod nr . Po umówionej rozmowie skontaktuje się z Państwem nasz ekspert.pokaż więcej
"4EverNET Sp. z o.o. - Telefoniczna Obsługa Klientów Katowice
23 lata doświadczenia
Od 18 lat świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing w ramach Contact Center. Świadcząc nasze usługi wykorzystujemy wiele kanałów: telefon, chat, video, mail, MMS, SMS. Realizujemy zlecenia dla dużych firm i liderów rynku w branży ubezpieczeń, bankowości, telekomunikacji. Posiadamy duże, nowoczesne Call Center w Katowicach pracujące 6 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym. Działamy w oparciu o najnowocześniejsze technologie, m.in. Hermes Vocalcom, systemy PDS, IVR, systemy rejestracji i archiwizacji, rozwiązania WFM (Workforce Management), rozwiązania WFO (Workforce Optimization), systemy DPA (Desktop and Process Analytics),które pozwalają wykonywać jednemu agentowi 150 połączeń dziennie przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa. Realizujemy różnego rodzaju kampanie zarówno dla Klientów B2C jak i B2B: sprzedażowe, obsługowe, informacyjne oraz ankiety metodą CATI. Opracowujemy i wykorzystujemy nowe autorskie metody świadczenia usług, np. SATIS – stworzona przez naszych specjalistów metoda badania satysfakcji Klientów. Specjalizujemy się w działaniach dla branży: - Ubezpieczeń / usług finansowych (ING, AXA, COLONNADE, Allianz, Generali) - Energetyki (Tauron, Polski Koks) W naszych działaniach kierujemy się trzema podstawowymi zasadami. Indywidualnie podchodzimy do każdego Klienta i zadania oferując usługi dobrane do potrzeb. Dbamy o bezpieczeństwo danych, dlatego każde działanie zgodne jest z wytycznymi normy ISO 27001. Cenimy sobie współzawodnictwo, dlatego szanujemy konkurencję, która motywuje nas do udoskonalania naszych działań i naszej oferty.pokaż więcej
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o. - Przeprowadzanie Ankiet Warszawa
10 lat doświadczenia
Key Decisions Business Consulting Sp. z o.o. Jesteśmy zespołem profesjonalnych, niezależnych, odpowiedzialnych i zaufanych ekspertów. Nasze usługi kierujemy do mikro, małych i średnich firm. Pozyskujemy kapitał na bieżącą działalność oraz rozwój przedsiębiorstw, wprowadzamy innowacyjne usługi wspierające rozwój firm, sprzedaż usług, pozyskanie klienta oraz przeprowadzamy kampanie marketingowe poprzez przygotowanie profesjonalnej strategii komunikacji, stron internetowych i aplikacji interaktywnych. Zapraszamy do współpracy. Nasza siedziba mieści się w centrum Warszawy dzięki czemu zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji i można do Nas dogodnie dotrzeć z każdego miejsca w Warszawie i w Polsce. Co nas wyróżnia – posiadamy własne zaplecze biurowo – technologiczne oraz kadry – projekty wykonujemy osobiście a nie zlecamy podwykonawcom co gwarantuje Państwu wysoką jakość usług. Nasza firma posiada nowoczesne i w pełni przygotowane zaplecze Contact Center wraz z świetnie wyszkoloną kadrą dzięki czemu oferujemy najwyższej jakości usługi. Sprzedaż przez multimedialne Contact Center -Prowadzenie aktywnej sprzedaży telefonicznej -Prowadzenie badań efektywności kampanii Wsparcie biznesu przez Contact Center -Contact Center -Infolinia -Obsługa reklamacji -Lojalizacja -Odzyskiwanie klientów -Up i cross sellingpokaż więcej
11 lat doświadczenia
Agencja reklamowa, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, które pojawiają się na rynku wszystko co tworzymy jest robione na najwyższym poziomie. Nasze produkty cechują się przede wszystkim najwyższą jakością dzianin oraz materiałów jakie są na rynku, dzięki nawiązaniu współpracy z wieloma wiodącymi firmami promocyjnymi w Europie, dostajemy towar bezpośrednio od producentów co przekłada się na najniższą cenę jaka jest na rynku. Zajmujemy się przede wszystkim wysokiej jakości nadrukami na odzieży,ale nie zamykamy się tylko i wyłącznie w tym temacie , ciągle się rozwijamy dzięki czemu tworzymy coraz większą ilość produktów, w szczególności chcielibyśmy wyróżnić kubki oraz puzzle,gdyż jest to jakość na poziomie międzynarodowym. Staramy się podchodzić bezpośrednio oraz indywidualnie do każdego kontrahenta, niezależnie od tego jaka jest wielkośc zlecenia, dzięki czemu cieszymy się dobrą opinią pośród byłych zleceniodawców.Nasze hasło przewodnie brzmi następująco:" Najpierw jakość , później cena".pokaż więcej
SmilePhone - Sprzedaż Telefoniczna Zabrze
1 rok doświadczenia
Wiemy że świetna obsługa zaczyna się i kończy na doświadczonych i przyjaznych pracownikach, dlatego prowadzimy rygorystyczny proces rekrutacji fachowców. Wierzymy, że nasz zespół jest najlepszy w branży i mamy pełne i całkowite zaufanie do każdej osoby świadczącej nasze usługi. Firma SmilePhone kończy każdy projekt zgodnie z harmonogramem i gwarantuje najwyższą jakość. Zależy nam na spersonalizowanej obsłudze, konkurencyjnych cenach i zadowoleniu klientów, dlatego zawsze dążymy do spełnienia ich oczekiwań. Najważniejsze dla nas jest aby sprzedażowe wyniki naszych partnerów wchodziły na wyższy szczebel z dnia na dzień . Dlatego kładziemy nacisk na innowacyjne a tak że skuteczne a zarazem sprawdzone metody aby każdy z naszych klientów jak i rozmówców był w pełni usatysfakcjonowany z naszej pracy.pokaż więcej
K&K Kontakt Sp. z o.o. - Contact Center Białystok
3 lata doświadczenia
Firma K&K KONTAKT to ludzie z ogromnym doświadczeniem, którzy przez lata rozwijali swoje umiejętności w branży call center. Wspólnie postanowiliśmy połączyć swoje kompetencje by móc oferować usługi na najwyższym poziomie. Nie pracujemy na szablonach i szablonowo nie podchodzimy do naszych klientów - dla Nas głównie liczy się ludzkie podejście w rozmowie z klientem. Nie jesteśmy również setką anonimowych słuchawek, tzw botów. Nasz zespół to stałe grono najlepiej wyszkolonych ludzi, z pasją i chęcią do pracy, co w dzisiejszych czasach nie jest do końca oczywiste. Głównie w Naszej firmie stawiamy na atmosferę, która doprowadza Nas do sukcesu. Naszą specjalizacją są rozwiązania z branży OZE, jednak nie boimy się nowych wyzwań. pokaż więcej
3 lata doświadczenia
Oferujemy kompleksowe usługi call center. Naszą pracę wspiera wysokiej klasy system informatyczny dedykowany do obsługi call center, który pozwala jednocześnie zapewnić płynną pracę konsultantów, jak również stały monitoring efektywności podejmowanych działań, w tym przygotowywania raportów dla naszych Klientów. Mamy przeszkolonych Konsultantów z długoletnim doświadczeniem. Nasi telemarketerzy mają dostęp do wielu narzędzi, pozwalających na stały rozwój swoich umiejętności. A wdrożone procedury kontroli powodują, że jakość świadczonych usług pozostaje na wysokim poziomie. Oferta obejmuje m.in. • Umawianie spotkań handlowych; • Infolinie, kampanie przychodzące; • Przeprowadzanie ankiet; • Sprzedaż usług; • Kampanie SMS.pokaż więcej
Małgorzata Styrna - Prezentowanie Produktów Dębica
nowy w Oferteo
zobacz 4 zdjęcia
1 rok w Oferteo
zobacz 2 zdjęcia
1.0 / 5
zobacz 3 opinie
M Mirosław M.
Czekam na realizację zamówienie(opłacone) od 16 kwietnia 2024, wielokrotnie pisałem na E-mail prośby o informacje kiedy zostanie zrealizowane. I nic, cisza. Na moim koncie w sklepie status zamówienia: w realizacji. Dramat z tą firma nie realizują zamówień , ale je przyjmują. Regulamin sklepu ze strony usunięty.pokaż więcej
11 lat w Oferteo
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu nieustannie podnoszących swoje kwalifikacje operatorom, zaliczamy się do europejskiej elity w branży telemarketingowej. Podczas naszej wieloletniej działalności na rynku przeprowadziliśmy ponad 1000 udanych projektów nie tylko na Słowacji ale również w Czechach. Naszymi klientami były firmy z Austrii, Francji, Węgier a także z Anglii i Niemiec. Poszczególne call centa znajdują się : • Słowacja–Bratysława, Trencin, Topolcany • Czechy – Zlin • Polska – Bielsko Biała • Węgry - Újlengyel • Rumunia – Oradea Wszystkie one są połączone redundantną prywatną siecią a także bezpośrednio z centrum danych w Bratysławie (Data Centrum - Tier III). Pomieszczenia CC ją klimatyzowane a zabezpieczone CCTV oraz systemem elektronicznych kart które monitorują przemieszczanie się wszystkich pracowników a także zabezpieczają wejście do CC tylko uprawnionym osobą. Momentalnie Crystal Call s.a. dysponuje 451 operatorskimi miejscami a ponad 900 przeszkolonymi pracownikami. Technologia Call Centa jest założona na dwóch niezależnych systemach które są połączone ze sobą. Centrala i wszystkie serwery kontaktowego centra są w strukturze klastra, a kopia bezpieczeństwa jest robiona on-line. Wszystkie systemy są podłączone do niezależnych źródeł energii. (UPS+ dieslowy agregat) które zabezpieczają ciągłą prace nawet przy zaniku energii elektrycznej. Usługi głosowe jak również transmisji danych są zabezpieczone przez dwóch niezależnych operatorów za pomocą łączy optycznych i radiowych. Od roku 2006 pracujemy w systemie całodobowego call centra 24/7/365 z gwarancją 99,5% dostępności. Przy obecnych trendach orientowania się firm na core business outsourcing działań telemarketingowych w Crystal Call przyczynia się nie tylko do powiększenia przewagi konkurencyjnej oraz zniżenie nakładów, ale przede wszystkim uzyskujecie dostęp do najnowocześniejszych technologii i w pełni profesjonalną a kompleksową komunikacje z waszymi klientami. Dzięki outsourcingowi usług w Crystal Call zyskujecie Państwo:  jesteśmy jednym z czołowych komercyjnych call centrum na rynku Środkowej Europy i dlatego możemy zaproponować najwyższą jakość od samego początku kampanii w przeciwieństwie do „samodoskonalenia”  nieograniczony czas pracy całą dobę 24/7 (wliczając follow the sun )  najbardziej zawansowane technicznie Call centrum na Słowacji  know-how a doświadczenia zdobyte przy realizacji ponad 1000 projektów  projekt manager dostępny 24/7 dla danego projektu Duże zniżki na opłaty telekomunikacyjne w tym na zielone i niebieskie numery  Operacyjna możliwość zmiany operatorskich miejsc w przypadku jednorazowych akcji bez konieczności inwestycji do rozbudowy własnego call centrum  regularne wysyłanie raportów i statystyk według przez was zdefiniowanych kryteriów  możliwość korzystania z technologii Crystal Call oraz know-how bezpośrednio w waszej firmie (IP telefonia)  Duże oszczędności finansowe, brak inwestycyjnych kosztów na back-up systemy oraz zasilanie awaryjne (więcej na www.crystalcall.eu)  Na Słowacji mamy status zakładu pracy chronionej. ( możliwość wypełnia obowiązku wynikającej z ustawy 5/2004 )pokaż więcej
8 lat w Oferteo
ForSell Sp. z o.o. specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych strategii Business Process Outsourcing w zarządzaniu relacjami z klientami. Pod pojęciem Business Process Outsourcing rozumiemy oferowanie naszym zleceniodawcom zarówno w kraju jak i za granicą, najwyższej jakości w procesach tworzenia łańcucha wartości Klienta. W zakres naszych usług wchodzi: doradztwo w zakresie planowania kanałów sprzedaży, optymalizacja kompletnych działów obsługi klienta, sprzedaży lub usług IT, dopasowanie rozwiązań do optymalizacji procesów, pozyskanie jak i odzyskanie klienta przy zastosowaniu zindywidualizowanej oraz wielokanałowej komunikacji, wsparcie działań sprzedażowych, budowanie koncepcji oraz zarządzanie programami lojalnościowymi, przygotowanie akcji marketingowych, sprzedaż typu Up-Sell i Cross-Sell, badania telefoniczne, wielokanałowa obsługa Klienta, fullfilment, zarządzanie finansami w back office, zarządzanie wierzytelnościami aż do działań windykacyjnych, lettershop i zarządzanie dokumentacją, zarządzanie promocjami i bazami danych. Firma założona w 2011 r. przez wieloletnich praktyków, którzy byli pionierami branży call/contact center w Polsce. Naszą ambicją jest, aby z powodzeniem przez dostosowane doradztwo i indywidualną obsługę klienta oraz koncept dystrybucji udostępnić Zleceniodawcy komunikację i współdziałanie z odbiorcą w jego segmencie rynku, a tym samym umożliwić długotrwałą relację z klientem i jego utrzymanie. Najwyższa jakość usług oraz zespół 370 zmotywowanych i zdolnych pracowników z międzynarodowym doświadczeniem i nowoczesne rozwiązania tele-techniczne stanowią niezbędny pomost pomiędzy naszymi usługami a Zleceniobiorcą w kontekście efektywnego pozyskania i utrzymania klienta.pokaż więcej
4 lata w Oferteo
databroker S.A. obecna jest na rynku od 2003r. Od niemal dwóch dekad budujemy solidność naszej marki w oparciu o współpracę z czołowymi brandami operującymi na różnych płaszczyznach biznesowych. Skuteczność działania w wielokanałowej obsłudze klienta łączymy z etyką w biznesie i przyjaznym, elastycznym podejściem do naszych partnerów. Dysponujemy stustanowiskowym Contact Center przystosowanym do obsługi projektów opartych na ruchu wychodzącym i przychodzącym, obsługą czatów, loterii i łączenia się z klientami za pośrednictwem komunikatorów internetowych. Nasze wieloletnie doświadczenie jako brokera baz danych, daje gwarancję najwyższej jakości świadczonych usług i rozszerza nasze możliwości w zakresie pozyskiwania klientów. W codziennej praktyce, kierujemy się przede wszystkim dobrem naszych partnerów biznesowych oraz dbałością o wysoki standard realizacji powierzonych nam projektów. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i elastyczność w działaniu, świadomość zmieniającego się rynku oraz najwyższe standardy etyczne połączone ze skutecznością w biznesie gwarantują stabilną i owocną współpracę. O powyższym świadczyć mogą nasze wieloletnie relacje z czołowymi i najbardziej innowacyjnymi markami. pokaż więcej
Natalia C - Wsparcie Sprzedaży Krosno
28 lat doświadczenia
Firma Mikrotech S.A. powstała w lutym 1990 roku w Krośnie. Obecnie zatrudnia ponad 900 osób i należy do największych i najszybciej rozwijających się firm usługowo-handlowych w południowo - wschodniej Polsce.pokaż więcej
MOBIME LEAD GEN. Sp. z o.o. - Przeprowadzanie Ankiet Warszawa
15 lat doświadczenia
Od 2011 roku aktywnie działamy na rynku bazodanowym. Specjalizujemy się w marketingu baz danych i domykaniu konwersji sprzedażowej. Oferujemy efektywne rozwiązania z możliwością personalizacji przekazu i bezpośredniego dotarcia do konsumenta, skutecznie generując lepszą efektywność kampanii i przewagę konkurencyjną.pokaż więcej
Halo Polska Sp. z o.o. - Sprzedaż Telefoniczna Wrocław
9 lat doświadczenia
Jesteśmy zespołem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Naszą misją jest tworzenie idealnych procesów obsługi – komplementarnych wobec procesów przedsiębiorstwa i wzmacniających markę. Innymi słowy – dajemy firmie ludzki głos.pokaż więcej
11 lat w Oferteo
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma powstała w 2013 roku. Czynnikiem wyróżniającym jest doświadczenie kadry oraz poziom obsługi klienta na projekcie.pokaż więcej
ElitPro - Telemarketing Katowice
2 lata doświadczenia
Witam serdecznie. Jesteśmy firmą z branży call center, pomagamy naszym partnerom biznesowym w zwiększeniu sprzedaży i osiąganiu celów poprzez usługi call center, między innymi pozyskiwanie kontaktów, obsługa obecnych klientów kanałem telefonicznym, e-mail, czat, jak również realizujemy kampanie dedykowane pod specjalnie skrojone akcje marketingowe.pokaż więcej
10 lat doświadczenia
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych oraz sklepów internetowych na terytorium WNP, Stanów Zjednoczonych i Europy. Wykorzystujemy wszystkie kanały komunikacji aby dotrzeć, pozyskać i utrzymać Klienta. Oferujemy usługi: telesprzedaż, badania ankietowe, infolinie, hotline, outsourcing pracowników.pokaż więcej
2 lata doświadczenia
Specjalizuję się w prowadzeniu rozmów sprzedażowych, tworzeniu baz kontaktów oraz pisaniem schematów rozmowy. Zajmuje się również opracowywaniem skutecznych maili reklamowych oraz ich wysyłką. Posiadam wieloletnie doświadczenie w tej branży. Zachęcam do kontaktu osoby, które chcą zwiększyć sprzedaż jak i wdrożyć nowe kreatywne rozwiązania dla swoich firm.pokaż więcej
4 lata doświadczenia
Nasza specjalizacja to usługi typu doradztwo w zarządzaniu firmą, rozwój firmy, projekty new business, marketing finansowy, marketing w gastronomii, doradztwo finansowe. Świadczymy usługi na rynku od 2005. Firma świadczy usługi na obszarze takim jak Warszawa. Dbamy o zadowolenie każdego Klienta.pokaż więcej
14 lat doświadczenia
Wykonamy dla Ciebie prace w zakresie takim jak usługi telefonii komórkowej Play dla firm, terminale płatnicze, internet, komunikacja SMS. Realizujemy prace od 2007. Firma świadczy usługi na terenie takim jak województwo śląskie. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie Klientów.pokaż więcej
6 lat w Oferteo
Usługi, które świadczymy to call-center, telemarketing, infolinia, obsługa klienta. Realizujemy prace od 2007. Firma świadczy usługi na obszarze takim jak cała Polska. Liczy się dla nas zadowolenie naszych Klientów.pokaż więcej
13 lat doświadczenia
8 lat w Oferteo
Jeżeli szukacie Państwo profesjonalnego, a co za tym idzie skutecznego call center do umawiania spotkań, prezentacji - zapraszamy do współpracy. Wyróżnia nas : -Skuteczność umawiania spotkań na poziomie pow.80 %, -krótki czas wdrożenia projektu, -elastyczne formy rozliczania. Jeśli szukasz nowych rozwiązań i możliwości - zgłoś się do nas, pomożemy Ci zaplanować i wdrożyć całą kampanię. Wszelkie pytania i oferty proszę kierować na adres email bądź telefonicznie.pokaż więcej
Angelika Makoś - Firma Call Center Kraków
3 lata w Oferteo
Dzień dobry! Jestem osoba bardzo komunikatywną, uwielbiam kontakt z ludźmi. Otwartość to jedna z moich zalet, z chęcią podejmę się nowych rzeczy. Dużo pracowałam w restauracjach jako kelnerka przez co jestem cierpliwa nawet przy najbardziej wymagających klientach. Staram się rozwiązywać jakiekolwiek napotkane przeszkody bez narzekania. Szybko się uczę i nie boję się nowych wyzwań! Mam nadzieje ze nasza współpraca będzie zadowalająca dla obu stron! pokaż więcej
7 lat w Oferteo
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie rozwiązań. Obejmuje to pełne spektrum urządzeń od telefonów komórkowych i smartfonów, przez komputery i tablety do stacjonarnych urządzeń multimedialnych, sprzętu sieciowego, konsol do gier, e-czytników, telewizorów czy drukarek.pokaż więcej
6 lat w Oferteo
1. Usługi sprzątania powierzchni biurowych oraz powierzchni wspólnych w osiedlach mieszkaniowych. 2.Rozsyłanie korespondencji masowej (np. reklamowej). 3. Skanowanie dokumentacji i kserowanie. 4. Tworzenie baz danych 5. usługi Call-Centerpokaż więcej
6 lat doświadczenia
Od 4 lat realizuję projekty sprzedażowe oraz obsługowe. Doświadczenie w sprzedaży na bazach zimnych oraz ciepłych, obsługa ruchu popytowego.
4 lata w Oferteo
Działamy w branży od 2014 roku. Nasza specjalność to obsługa klienta :sprzedaż, pozyskanie. Administracja :obsługa biura Szkolenia :coaching, na terenie Praca zdalna.
9 lat doświadczenia
nowy w Oferteo
7 miesięcy w Oferteo
1 rok w Oferteo
2 lata w Oferteo
4 lata w Oferteo

Dołącz do naszych Specjalistów od Call-Center

Działasz na rynku jako Specjalista od Call-Center i szukasz nowych Klientów? Załóż konto i zdobywaj nowe zlecenia z Oferteo!

Call Center w innych miejscowościach