O nas
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego.
Współpracujemy z ogólnopolskimi oraz lokalnymi partnerami - na życzenie udostępniamy listy referencyjne.
Realizujemy następujące projekty:
- Infolinia i serwisy konsumenckie, obsługa programów lojalnościowych,
- Kampanie telemarketingowe i telesprzedażowe,
- Badania CATI,
- Umawianie spotkań handlowych,
- Obsługa programow lojalnościowych,
- Kampanie SMS - owe, mailingowe i fax-mailingowe,
- Call center rezerwowe,
- Call center w siedzibie klienta.
Posiadamy ok. 100 wyposażonych stanowisk gotowych do pracy w systemie 24/7/365.
Wyróżnia nas zespół doświadczonych w branży specjalistów, wdrożone procedury zarządzania call center oraz w pełni profesjonalny system informatyczny do obsługi ruchu przychodzącego, wychodzącego oraz maili.
Zapraszamy do kontaktu!
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego.
Współpracujemy z ogólnopolskimi oraz lokalnymi partnerami - na życzenie udostępniamy listy referencyjne.
Realizujemy następujące projekty:
- Infolinia i serwisy konsumenckie, obsługa programów lojalnościowych,
- Kampanie telemarketingowe i telesprzedażowe,
- Badania CATI,
- Umawianie spotkań handlowych,
- Obsługa programow lojalnościowych,
- Kampanie SMS - owe, mailingowe i fax-mailingowe,
- Call center rezerwowe,
- Call center w siedzibie klienta.
Posiadamy ok. 100 wyposażonych stanowisk gotowych do pracy w systemie 24/7/365.
Wyróżnia nas zespół doświadczonych w branży specjalistów, wdrożone procedury zarządzania call center oraz w pełni profesjonalny system informatyczny do obsługi ruchu przychodzącego, wychodzącego oraz maili.
Zapraszamy do kontaktu!
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Usługi Call Center
Kontakt
Adres
Ulica
ul. Skarżyńskiego 14Kod pocztowy
31-866Miasto
KrakówNIP
677-22-85-201Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
TELEINVENTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2007-01-18
NIP
6772285201
Regon
120405110
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Nowa Huta
Miejscowość
Kraków
Kod pocztowy
31866
Poczta
Kraków
Ulica
ul. Stanisława Skarżyńskiego
Numer nieruchomości
14
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
Przeważające PKD