Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego.
Współpracujemy z ogólnopolskimi oraz lokalnymi partnerami - na życzenie udostępniamy listy referencyjne.
Realizujemy następujące projekty:
- Infolinia i serwisy konsumenckie, obsługa programów lojalnościowych,
- Kampanie telemarketingowe i telesprzedażowe,
- Badania CATI,
- Umawianie spotkań handlowych,
- Obsługa programow lojalnościowych,
- Kampanie SMS - owe, mailingowe i fax-mailingowe,
- Call center rezerwowe,
- Call center w siedzibie klienta.
Posiadamy ok. 100 wyposażonych stanowisk gotowych do pracy w systemie 24/7/365.
Wyróżnia nas zespół doświadczonych w branży specjalistów, wdrożone procedury zarządzania call center oraz w pełni profesjonalny system informatyczny do obsługi ruchu przychodzącego, wychodzącego oraz maili.
Zapraszamy do kontaktu!
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Sklepy internetowe, Usługi komputerowe
Nazwa firmy | TELEINVENTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2007-01-18 |
NIP | 6772285201 |
Regon | 120405110 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAŁOPOLSKIE |
Powiat | Kraków |
Gmina | Kraków-Nowa Huta |
Miejscowość | Kraków |
Kod pocztowy | 31866 |
Poczta | Kraków |
Ulica | ul. Stanisława Skarżyńskiego |
Numer nieruchomości | 14 |
Telefon kontaktowy | 0122980760 |
Fax | 0122980761 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 225 - Własność mieszana w sektorze prywatnym z przewagą własności prywatnej krajowej pozostałej |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data powstania | 2007-01-18 |
Data rozpoczęcia działalności | 2007-01-18 |
Data zakończenia działalności | 2016-05-13 |
Data skreślenia z regon | 2016-06-17 |
Kod PKD | Nazwa |
8220Z |
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) Przeważające PKD |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.