O nas
Jesteśmy godnym partnerem w dążeniu do osiągnięcia wspólnych celów biznesowych.
Wyróżnia nas indywidualne podejście.
Satysfakcja klienta jest na pierwszym miejscu.
Świadczymy usługi Twoim klientom w oparciu o najwyższe standardy jakości.
Dbamy o wszystkie parametry na których najbardziej Ci zależy.
Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, dlatego stawiamy na partnerskie relacje.
Dzięki naszemu doświadczeniu zdążyliśmy już wypracować skuteczny model współpracy z klientami.
Wyróżnia nas indywidualne podejście.
Satysfakcja klienta jest na pierwszym miejscu.
Świadczymy usługi Twoim klientom w oparciu o najwyższe standardy jakości.
Dbamy o wszystkie parametry na których najbardziej Ci zależy.
Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, dlatego stawiamy na partnerskie relacje.
Dzięki naszemu doświadczeniu zdążyliśmy już wypracować skuteczny model współpracy z klientami.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
Otwórz Call Center w swojej firmie - Już od 1 stanowiska
od 2000 do 10000 zł
W swoim portfolio mamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu Call Center. Rynek na przestrzeni 10 lat się diametralnie zmienił, wcześniej call center było zarezerwowane dla dużych firm. Obecnie większość firm otwiera wewnątrz dział telefonicznego kontaktu z klientem nawet od 1 stanowiska z uwagi na pełną kontrolę i niskie koszta w porównaniu do zlec...ania usług zewnętrznym call center, gdzie nie mamy pełnej kontroli nad pozyskiwaniem klientów, obsługi bądź sprzedaży.
Co oferujemy?
Wiedzę w zakresie pozyskiwania, utrzymywania klientów kanałem telefonicznym przy użyciu automatycznych systemów, raportowanie efektów, zarządzenia bazą klientów oraz targetowania w zakresie swojej branży i obszarze działania. Wdrożenie zawiera tworzenie skryptów i szkolenia pod kątem wyżej wymienionych umiejętności. Nasza firma działa kompleksowo od A-Z
Otwórz Call Center w swojej firmie - Już od 1 stanowiska
od 2000 do 10000 zł
W swoim portfolio mamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu Call Center. Rynek na przestrzeni 10 lat się diametralnie zmienił, wcześniej call center było zarezerwowane dla dużych firm. Obecnie większość firm otwiera wewnątrz dział telefonicznego kontaktu z klientem nawet od 1 stanowiska z uwagi na pełną kontrolę i niskie koszta w porównaniu do zlec...ania usług zewnętrznym call center, gdzie nie mamy pełnej kontroli nad pozyskiwaniem klientów, obsługi bądź sprzedaży.
Co oferujemy?
Wiedzę w zakresie pozyskiwania, utrzymywania klientów kanałem telefonicznym przy użyciu automatycznych systemów, raportowanie efektów, zarządzenia bazą klientów oraz targetowania w zakresie swojej branży i obszarze działania. Wdrożenie zawiera tworzenie skryptów i szkolenia pod kątem wyżej wymienionych umiejętności. Nasza firma działa kompleksowo od A-Z
Otwórz Call Center w swojej firmie - Już od 1 stanowiska
od 2000 do 10000 zł
W swoim portfolio mamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu Call Center. Rynek na przestrzeni 10 lat się diametralnie zmienił, wcześniej call center było zarezerwowane dla dużych firm. Obecnie większość firm otwiera wewnątrz dział telefonicznego kontaktu z klientem nawet od 1 stanowiska z uwagi na pełną kontrolę i niskie koszta w porównaniu do zlec...ania usług zewnętrznym call center, gdzie nie mamy pełnej kontroli nad pozyskiwaniem klientów, obsługi bądź sprzedaży.
Co oferujemy?
Wiedzę w zakresie pozyskiwania, utrzymywania klientów kanałem telefonicznym przy użyciu automatycznych systemów, raportowanie efektów, zarządzenia bazą klientów oraz targetowania w zakresie swojej branży i obszarze działania. Wdrożenie zawiera tworzenie skryptów i szkolenia pod kątem wyżej wymienionych umiejętności. Nasza firma działa kompleksowo od A-Z
Otwórz Call Center w swojej firmie - Już od 1 stanowiska
od 2000 do 10000 zł
W swoim portfolio mamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu Call Center. Rynek na przestrzeni 10 lat się diametralnie zmienił, wcześniej call center było zarezerwowane dla dużych firm. Obecnie większość firm otwiera wewnątrz dział telefonicznego kontaktu z klientem nawet od 1 stanowiska z uwagi na pełną kontrolę i niskie koszta w porównaniu do zlec...ania usług zewnętrznym call center, gdzie nie mamy pełnej kontroli nad pozyskiwaniem klientów, obsługi bądź sprzedaży.
Co oferujemy?
Wiedzę w zakresie pozyskiwania, utrzymywania klientów kanałem telefonicznym przy użyciu automatycznych systemów, raportowanie efektów, zarządzenia bazą klientów oraz targetowania w zakresie swojej branży i obszarze działania. Wdrożenie zawiera tworzenie skryptów i szkolenia pod kątem wyżej wymienionych umiejętności. Nasza firma działa kompleksowo od A-Z
Otwórz Call Center w swojej firmie - Już od 1 stanowiska
od 2000 do 10000 zł
W swoim portfolio mamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu Call Center. Rynek na przestrzeni 10 lat się diametralnie zmienił, wcześniej call center było zarezerwowane dla dużych firm. Obecnie większość firm otwiera wewnątrz dział telefonicznego kontaktu z klientem nawet od 1 stanowiska z uwagi na pełną kontrolę i niskie koszta w porównaniu do zlec...ania usług zewnętrznym call center, gdzie nie mamy pełnej kontroli nad pozyskiwaniem klientów, obsługi bądź sprzedaży.
Co oferujemy?
Wiedzę w zakresie pozyskiwania, utrzymywania klientów kanałem telefonicznym przy użyciu automatycznych systemów, raportowanie efektów, zarządzenia bazą klientów oraz targetowania w zakresie swojej branży i obszarze działania. Wdrożenie zawiera tworzenie skryptów i szkolenia pod kątem wyżej wymienionych umiejętności. Nasza firma działa kompleksowo od A-Z
Budowa własnego Call Center- Już od 1 stanowiska
od 2000 do 10000 zł
W swoim portfolio mamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu Call Center. Rynek na przestrzeni 10 lat się diametralnie zmienił, wcześniej call center było zarezerwowane dla dużych firm. Obecnie większość firm otwiera wewnątrz dział telefonicznego kontaktu z klientem nawet od 1 stanowiska z uwagi na pełną kontrolę i niskie koszta w porównaniu do zlec...ania usług zewnętrznym call center, gdzie nie mamy pełnej kontroli nad pozyskiwaniem klientów, obsługi bądź sprzedaży.
Co oferujemy?
Wiedzę w zakresie pozyskiwania, utrzymywania klientów kanałem telefonicznym przy użyciu automatycznych systemów, raportowanie efektów, zarządzenia bazą klientów oraz targetowania w zakresie swojej branży i obszarze działania. Wdrożenie zawiera tworzenie skryptów i szkolenia pod kątem wyżej wymienionych umiejętności. Nasza firma działa kompleksowo od A-Z
Otworzę dział Call Center w Twojej firmie - Już od 1 stanowiska
od 2000 do 10000 zł
W swoim portfolio mamy szerokie doświadczenie w zarządzaniu Call Center. Rynek na przestrzeni 10 lat się diametralnie zmienił, wcześniej call center było zarezerwowane dla dużych firm. Obecnie większość firm otwiera wewnątrz dział telefonicznego kontaktu z klientem nawet od 1 stanowiska z uwagi na pełną kontrolę i niskie koszta w porównaniu do zlec...ania usług zewnętrznym call center, gdzie nie mamy pełnej kontroli nad pozyskiwaniem klientów, obsługi bądź sprzedaży.
Co oferujemy?
Wiedzę w zakresie pozyskiwania, utrzymywania klientów kanałem telefonicznym przy użyciu automatycznych systemów, raportowanie efektów, zarządzenia bazą klientów oraz targetowania w zakresie swojej branży i obszarze działania. Wdrożenie zawiera tworzenie skryptów i szkolenia pod kątem wyżej wymienionych umiejętności. Nasza firma działa kompleksowo od A-Z
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Usługi Call Center
Produkty dla firmy, biura
Centrale telefoniczne
Biura
Tele biura
Marketing, reklama, teksty
Marketing bezpośredni
Usługi IT
Obsługa klienta, help desk
Doradztwo, audyt
Doradztwo marketingowe
O Firmie
Adres
Ulica
Jana III Sobieskiego 11/18Kod pocztowy
40-001Miasto
KatowiceNIP
634-302-02-58Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Podlaskie, Podkarpackie, Wielkopolskie, Opolskie, Pomorskie, Lubuskie, Lubelskie, Mazowieckie, Zachodniopomorskie, Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Świętokrzyskie, Małopolskie, Łódzkie, Warmińsko-mazurskie, Śląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
ELITPRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2023-02-08
NIP
6343020258
Regon
524420015
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Kod pocztowy
40014
Ulica
ul. Mariacka
Numer nieruchomości
37
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
Przeważające PKD
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4619Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU