Wirtualne biuro Świdnica: Najlepsze oferty 2025

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco

Wirtualne biuro Świdnica - ranking Najlepsi 2025

Wszystkie firmy
14 lat doświadczenia
Nasza brygada zajmuję się głównie sprzedażą i profesjonalnym montażem produktów stolarki otworowej typu (okna PCV,ALU,DREWNO,drzwi zew. i wew.,rolety, parapety, bramy garażowe, ogrody zimowe). Ponadto wykonujemy docieplenia budynków z zew. jak i kompleksowe wykończenia w wewnątrz obiektów podłogi, malowanie, biały montaż. Podejmiemy się również prac typu drobne wyburzenia, kompleksowe przygotowanie otworów pod konkretne wymagania np. wycinanie, zabudowa, pomniejszanie, powiększanie. Posiadamy busa Fiat Ducato MAXI którym oferujemy usługi transportowe. Jak nazwa wskazuje 6ŚCIAN "podłoga,sufit i cztery ściany z boku"
3 miesiące w Oferteo
6 lat w Oferteo
5.0 / 5
M Milena M.
Biuro odpowiada szybko, jest zainteresowane klientem, merytorycznie przygotowuje do danej sprawy, kontaktuje się z klientem w rozwiązywaniu problemu aby wybrać optymalny wariant. Cena przystępna, a biuro " nie naciąga" na dalsze koszty. Polecam
15 lat w Oferteo
Firma PERSONAL zajmuje się prowadzeniem dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczaniem wynagrodzeń, przygotowaniem dokumentów płatniczych, sporządzeniem deklaracji miesięcznych. Ponadto zajmujemy się szkoleniami z zakresu BHP i Ppoż.
Reklama
Miejsce na reklamę
11 lat doświadczenia

Jak znajdę dobre wirtualne biuro w Świdnicy?

Odpowiedz na kilka pytań i złóż niezobowiązujące zapytanie w Oferteo, a otrzymasz oferty od dopasowanych wirtualnych biur dostępnych w Świdnicy w podanym terminie. W Świdnicy mamy już 52 takich firm. Porównasz ich ceny, doświadczenie oraz opinie, aby wyłonić ofertę, z której warto skorzystać - bezpłatnie!

Jakiej usługi poszukujesz?

Jakie oceny mają wirtualne biura w Świdnicy?

Wirtualne biura oferujące usługi w Świdnicy są oceniane w Oferteo średnio na 5.0 na podstawie 167 opinii.

Jakie zlecenia na wirtualne biuro są w Świdnicy?

Oto kilka wybranych przykładów z 32 zleceń, jakie wirtualne biura otrzymują do obsługi w Świdnicy:

Inni specjaliści w Świdnicy

9 miesięcy w Oferteo
Reklama
Miejsce na reklamę
5 lat doświadczenia
Szukasz biura rachunkowego, które nie tylko bierze kasę za rozliczenie i mówi "do zobaczenia za rok" ?Znalazłeś!! Nasze biuro rachunkowe to nie tylko kalkulator i stos papierów. To miejsce, gdzie księgowość spotyka się z magią biznesu! Zapraszamy do kontaktu i współpracy. Współpracujemy online !
4 lata w Oferteo
Dzień dobry, Pracuję na stanowisku administracyjnym z doświadczeniem 6- letnim. Praca to moja pasja nie obowiązek. Zajmuję się m.in: - wystawieniem oraz ewidencją faktur, - kompleksową organizacją pracy biurowej, - koordynacja oraz archiwizacją dokumentów, - składanie wniosków do wszystkich placówek w tym: ZUS i US - umawianiem spotkań, - dodatkowo ukończyłam kurs kadry i płace. Chętnie pomogę w twoich pracach abyś Ty mógł zająć się prowadzeniem swojego biznesu, dokumenty należną do mnie. Zapraszam do rozmowy.
7 lat w Oferteo
Okres naszej działalności rozpoczął się w 2015. Nasz obszar działania to woj. dolnośląskie. Specjalizujemy się w wirtualnej asystentce. Liczy się dla nas zadowolenie naszych Klientów.
3 lata doświadczenia
Posiadam 11 letnie doświadczenie jako animatorka dla dzieci i dorosłych, jestem pedagogiem cyrku, po szkoleniach animacyjnych, integracji zespołu. Na co dzień pracuję z dziećmi oraz realizuję zlecenia na przeprowadzenie warsztatów rękodzielniczych. W Ambasadzie mam jedni powiedzenie: konsul wymyśli wszystko dla swojego klienta, nawet te najbardziej niemożliwe z nami jest już na wyciągnięcie ręki. Posiadam 2 dmuchańce na imprezy firmowe, jak i te mniejsze. Kadra która pracuje ze mną jest przeszkolona, tu nie znajdziesz animatora bez Podstawowej i rozszerzonej wiedzy jak postępuje się z najważniejszym naszym klientem czyli dziećmi. Uwielbiamy uśmiechy, kolekcjonujemy się na każdej imprezie jak motyle, bo one dają nam mnóstwo motywacji do
Sprawdzona firma
9 lat doświadczenia
5.0 / 5
Poniżej znajdziesz informację na temat naszych usług, które zawsze są na najwyższym poziomie i zawsze są konkurencyjne. Adres pocztowy Podstawową ofertą naszego biura jest wynajem adresu do kierowania na niego korespondencji. Dzięki temu cała Twoja poczta trafia w jedno miejsce, gdzie zostaje zeskanowana i zarchiwizowana a Ty masz do niej stały dostęp dzięki panelowi klienta Adres rejestracyjny Jeśli zależy Ci na obniżeniu kosztów lub zachowaniu dyskrecji możesz wynająć nasz adres do rejestracji swojej firmy. Siedziba Twojej firmy będzie znajdowała się w naszym biurze oraz odbierzemy Twoją korespondencję a następnie będzie ona dostępna dla Ciebie w panelu klienta. Miejsce do pracy Potrzebujesz okazjonalne miejsce do pracy ? Chcesz
6 lat w Oferteo
3 lata doświadczenia
Posiadam wieloletnie doświadczenie w różnych dziedzinach min: zakupach, sprzedaży, księgowości, administracji biurowej, koordynacji projektów. Doświadczenie zdobywałam w wielu branżach począwszy od sklepu czy banku a skończywszy na produkcjach min kriokomór, serwisach maszyn budowlanych czy produkcji drewnianych mebli ogrodowych. Specjalizuję się jako : ✅ Asystentka finansowa ✅ Wirtualna asystentka ✅ Social Media Specialist ✅ Project Manager Zapraszam po więcej szczegółów.
Wybrany przez 1 Zlecającego
Jelenia Góra
6 lat doświadczenia
Wirtualne biuro. Oferujemy wynajem adresu do działalności wraz z obsługą korespondencji klienta. W ofercie także możliwość skorzystania z pomieszczeń biurowych - sala wykładowa na 20 osób. Jelenia Góra ul. Karola Miarki 52 - bezpłatny duży parking.
27 lat doświadczenia
OTREK" prowadzi wyodrębnione organizacyjnie Biuro Rachunkowe świadczące usługi specjalistyczne z zakresu prowadzenia rachunkowości oraz obsługi płacowej i personalnej małych i średnich firm, organizacji i instytucji. Atuty biura rachunkowego: •Biuro zatrudnia profesjonalistów z zakresu rachunkowości, finansów, prawa podatkowego i prawa pracy. •Biuro posiada ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji tego typu usług. •Pracownicy Biura są zawsze do dyspozycji Klientów. •Pracownicy Biura zapewniają profesjonalny kontakt z Urzędami Skarbowymi i ZUS w imieniu Klientów. •Biuro ubezpiecza usługi realizowane dla Klientów. •Biuro zapewnia poufność finansów i spraw personalnych Klientów.
15 lat w Oferteo
Jesteśmy doświadczoną firmą działającą we Wrocławiu od 1997 r. u nas możesz rozliczyć firmowe składki i podatki po przystępnych cenach, posiadamy uprawnienia MF 3908/97, ubezpieczenie OC działalności, wystawiamy faktury VAT
9 lat w Oferteo
Działamy w branży od 2016 roku. Nasza specjalność to outsourcing usług IT, na terenie Polska.
7 lat doświadczenia
Asystentka w sieci to wirtualna asystentka, której możesz powierzyć swoje zawodowe i prywatne sprawy. Zajmuję się pomocą m.in. w pracach biurowych, obsłudze klienta, organizacji eventów oraz spotkań biznesowych. Wyręczam klientów w sprawach prywatnych. Piszę krótkie teksty, profesjonalnie prowadzę fan page oraz profile na Instagramie. Zajmuję się wszystkim na co klient nie ma czasu.
nowy w Oferteo
IdeaPlace to przestrzeń, która łączy elastyczność wynajmu biur z kompleksowym wsparciem dla Twojego biznesu. Oferujemy elastyczny wynajem przestrzeni biurowych, prestiżowy wirtualny adres, coworking dla firm i freelancerów, wynajem sal szkoleniowych oraz biznesowych, a także usługę wirtualnej asystentki, która pozwala skoncentrować się na rozwoju firmy. Jako partner dla biznesu, IdeaPlace dostarcza rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnych przedsiębiorstw. Dzięki naszym usługom, Twoja firma zyska komfortową przestrzeń do pracy oraz wsparcie administracyjne, które pozwala skupić się na najważniejszych celach biznesowych.
12 lat doświadczenia
4.92 / 5
B Beata
Kompleksowa obsługa najwyższej jokoŝci. Uzyskałam wiedzę na temat wszystich alternatyw w mojej sprawie i fachową pomoc w realizacji jednej z nich. Polecam szczególnie osobą, które mieszkają poza granicami i potrzebują pomocy na odległość.
12 lat doświadczenia
5.0 / 5
M Mole
Super specjaliści, pomogli mi w ciężkiej sytuacji finansowej mojej firmy związanej z pandemią, polecam za indywidualne podejście do mnie i fachowość. Dziękuję.
Sprawdzona firma
3 lata doświadczenia
Szukasz profesjonalnego biura rachunkowego? A może potrzebujesz wirtualnego adresu dla swojej firmy lub wsparcia przy zakładaniu działalności? Świetnie trafiłeś! Taxstone to nie tylko doświadczone biuro rachunkowe, ale także doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców szukających prestiżowego wirtualnego adresu. Dzięki naszej wyjątkowej lokalizacji oraz kompleksowym usługom, łączymy najwyższy standard obsługi z wygodą i nowoczesnością. Zadzwoń już teraz i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces. Zapraszam do współpracy, Szczepan Mól
5 miesięcy w Oferteo
Pomagam firmom uporządkować ich dokumentację, wprowadzać faktury i zadbać o prawidłowy obieg dokumentów – dzięki czemu przedsiębiorcy mogą zająć się tym, co najważniejsze. Doświadczenie w księgowości i dokumentacji Pracuję dokładnie, terminowo i z zachowaniem poufności Elastyczne godziny pracy – dopasuję się do Twoich potrzeb Możliwość stałej współpracy lub jednorazowych zleceń Brak potrzeby zatrudniania dodatkowej osoby na etat Pomagam w dokumentacyjnym „ogarnięciu firmy”
6 lat doświadczenia
5.0 / 5
B Bartosz G.
Firmę mogę polecić za szybkość działania i profesjonalną obsługę klienta.
Sprawdzona firma
7 lat doświadczenia
Wirtualne Biuro Wrocław - atrakcyjny adres dla Twojej firmy w centrum Wrocławia. Udostępniamy adres do zarejestrowania firmy, obsługujemy korespondencję, oferujemy usługi księgowe! Wszystko w atrakcyjnych cenach, które jeszcze obniżamy w promocjach czy przy rejestracji kilku firm na naszym adresie :) Skontaktuj się po więcej informacji.
Sprawdzona firma
1 rok doświadczenia
Witamy na stronie naszej firmy, która z zaangażowaniem wspiera przedsiębiorców w skutecznym zarządzaniu finansami i księgowością. Nasza firma powstała z połączenia wieloletniego doświadczenia w branży księgowej oraz pasji do dostarczania kompleksowych rozwiązań, które pomagają naszym klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Priorytetyzujemy indywidualne podejście do każdego klienta. Dzięki dogłębnej znajomości przepisów prawa oraz najnowszych trendów rynkowych, oferujemy usługi księgowe na najwyższym poziomie, dostosowane do unikalnych potrzeb zarówno małych, średnich, jak i dużych firm. Zawsze stawiamy na transparentność, rzetelność i terminowość – wartości, które są podstawą naszej współpracy z klientami. Nasza oferta obejmuje
11 miesięcy w Oferteo
Romashov to wrocławskie biuro rachunkowe, które stawia na terminowość, jasną komunikację i elastyczne dopasowanie usług do sytuacji przedsiębiorcy. Jakie usługi zapewnia? - uproszczona księgowość: księga przychodów i rozchodów, ryczałt, karta podatkowa; - pełna księgowość dla spółek prawa handlowego; - wirtualne biuro, doradztwo gospodarcze oraz factoring. Dlaczego warto wybrać tego specjalistę? - przejrzyste harmonogramy i czytelne raporty wspomagające bieżące decyzje; - terminowe rozliczenia ograniczające ryzyko sankcji podatkowych; - możliwość wyboru zakresu wsparcia – od pojedynczych zadań po kompleksową obsługę. Gdzie realizowane są zlecenia? - Wrocław i całe województwo dolnośląskie; - wybrane powiaty
10 miesięcy w Oferteo

Dołącz do naszych Wirtualnych Biur w Świdnicy

Działasz na rynku jako Wirtualne Biuro i szukasz nowych Klientów z Świdnicy lub okolic? Załóż konto i realizuj potrzeby zainteresowanych Klientów z Oferteo!

Ranking Wirtualnych Biur w Świdnicy obejmuje również takie miejscowości jak Świebodzice, Strzegom, Żarów, Marcinowice, Jaworzyna Śląska, Pszenno, Dobromierz, Roztoka, Witków, Goczałków, Wierzbna, Mrowiny, Tąpadła, Milikowice, Zebrzydów, Stanowice, Mokrzeszów, Bolesławice, Słotwina.

Poradniki o wirtualnych biurach

Jak profesjonalnie i bezpiecznie korzystać z Terminarza Oferteo?
Jak profesjonalnie i bezpiecznie korzystać z Terminarza Oferteo?

Terminarz Oferteo to narzędzie, które ma ułatwić Twoją codzienną pracę. Aby w pełni wykorzystać jego możliwości, warto pamiętać o kilku kluczowych zasadach, dzięki którym wszystko będzie odbywać się sprawnie i bezpiecznie. Wyjaśniamy, jak to robić, aby chronić dane, budować zaufanie klientów i zapewnić sobie komfort pracy.

20.08.2025
Korzystaj z przywilejów, jakie daje tytuł NAJLEPSI 2022
Korzystaj z przywilejów, jakie daje tytuł NAJLEPSI 2022

Oferteo.pl to największy w Polsce serwis łączący firmy świadczące przeróżne usługi z potencjalnymi klientami. Na platformie działa ponad 500 tysięcy firm. 17 maja 2022 roku poznaliśmy laureatów corocznego plebiscytu Najlepsi, organizowanego przez nasz serwis. Wybrane firmy zostały odznaczone specjalnym emblematem „Najlepsi 2022”. Na jakiej zasadzie wyłaniano te firmy i dlaczego warto być aktywnym na ...

26.08.2022
Poznaj MULTI-KORZYŚCI działania Twojej firmy na Oferteo
Poznaj MULTI-KORZYŚCI działania Twojej firmy na Oferteo

Oferteo to platforma, na której pomagamy Wykonawcom zdobywać nowe zlecenia i klientów – bez względu na branżę. Już ponad 700 tys. Wykonawców zaufało nam i uczyniło Oferteo swoim partnerem biznesowym. Do tej pory dzięki naszej platformie Wykonawcy wysłali ponad 19 mln ofert do 5 mln Zlecających. To nie tylko obietnice – to realne możliwości. Sprawdź, co możesz zyskać, współpracując z nami!

12.12.2024