O nas
Spółka DC Finanse została założona w lipcu 2015 roku, jednak początki jej działalności sięgają do roku 2011. Wtedy to w ramach rozwoju spółki DC Centrum powstał plan stworzenia nowego działu, jako uzupełnienia do świetnie rozwijających się w tamtym czasie usług w zakresie pozyskiwania dotacji. Stworzenie tego działu ówczesny zarząd powierzył Dawidowi Laskowskiemu (Prezesowi spółki DC Finanse w okresie od lipca 2015 do dnia dzisiejszego). Rozpoczęto od intensywnych szkoleń i pozyskania odpowiedniej kadry, która mogłaby świadczyć usługi księgowe. Zespół zaczęto budować w 2012 roku, podpisano w tym czasie pierwsze umowy na prowadzeniu usług księgowych i kadrowych. Z pierwszymi klientami, którzy do nas trafili, będziemy w przyszłym roku obchodzić 10-lecie współpracy. Lata 2012-2014 to okres poświęcony głównie na pozyskiwanie klientów i tworzenie odpowiedniej struktury w powiązaniu z działalnością dotacyjną. W połowie roku 2015 walne zgromadzenie wspólników podjęło decyzję o wydzieleniu ze spółki DC Centrum całego działu księgowości i kadr w celu utworzenia nowej spółki. W lipcu 2015 powstała spółka DC Finanse, do której miesiąc później został przeniesiony zespół księgowo-kadrowy. Od tego momentu tworzy się już historia samego DC Finanse. W roku 2016 spółka przeniosła się do biura na ulicy Śniadeckich 15/2, pod którym to adresem pozostała do roku 2022 (kiedy przeniosła się na ul. Składową 5b). Od początku tego roku przez kolejne dwa lata zarząd spółki skupiał się na tworzeniu odpowiednich działów, stworzono osobny dział księgowości i osobny dział kadr. W spółce postawiono na rozbudowę zespołu złożonego z pracowników o mniejszym doświadczeniu. W biurze zrobiło się tłoczno, każdy dawał z siebie wszystko i pracował z pełnym zaangażowaniem, niemniej jednak nikt z pracowników, którzy dołączyli do spółki w tamtym okresie, nie został z nami na dłużej, ale warto wspomnieć, iż większość z tych osób z powodzeniem wykorzystało wiedzę i doświadczenie w dalszej karierze.
W tych latach zarząd spółki skupiał się też na analizie rentowności odpowiednich działów, doszło do rozdzielania faktur za usługi księgowe i kadrowe oraz wyodrębnienia kosztów wg tych samych kryteriów. Z racji doświadczenia Prezesa Zarządu, który pełnił w przeszłości rolę kierownika controllingu, w spółce tworzy się coroczny budżet i analizuje wyniki na bieżąco. Tego typu usługi spółka wdrożyła również u swoich klientów, nawiązując współpracę z doświadczonymi partnerami. W kolejnych latach począwszy od roku 2018, zmieniono procedurę rekrutacji. Spółka z roku na rok sięga po lepszych fachowców, wokół których buduje zespoły. Ogromny nacisk kładzie też na ciągłe podnoszenie kwalifikacji - zespoły biorą udział w szkoleniach zewnętrznych, a poszczególni pracownicy wysyłani są na kursy dokształcające. Wszystko to sprawia, iż struktura zespołu staję się coraz bardziej stabilna, a jakość usług wzrasta. Spółka buduje bazę partnerów, związanych z usługami około księgowymi, w tym z doradcami podatkowymi, prawnikami oraz partnerami pozyskującymi kapitał.
Co będzie dalej?
Nowy ład pokaże...
W tych latach zarząd spółki skupiał się też na analizie rentowności odpowiednich działów, doszło do rozdzielania faktur za usługi księgowe i kadrowe oraz wyodrębnienia kosztów wg tych samych kryteriów. Z racji doświadczenia Prezesa Zarządu, który pełnił w przeszłości rolę kierownika controllingu, w spółce tworzy się coroczny budżet i analizuje wyniki na bieżąco. Tego typu usługi spółka wdrożyła również u swoich klientów, nawiązując współpracę z doświadczonymi partnerami. W kolejnych latach począwszy od roku 2018, zmieniono procedurę rekrutacji. Spółka z roku na rok sięga po lepszych fachowców, wokół których buduje zespoły. Ogromny nacisk kładzie też na ciągłe podnoszenie kwalifikacji - zespoły biorą udział w szkoleniach zewnętrznych, a poszczególni pracownicy wysyłani są na kursy dokształcające. Wszystko to sprawia, iż struktura zespołu staję się coraz bardziej stabilna, a jakość usług wzrasta. Spółka buduje bazę partnerów, związanych z usługami około księgowymi, w tym z doradcami podatkowymi, prawnikami oraz partnerami pozyskującymi kapitał.
Co będzie dalej?
Nowy ład pokaże...
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Usługi dla firmy, biura
Wirtualne biuro
Usługi prawne
Pisma, wnioski, podania
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
Doradztwo gospodarcze
Powiązane produkty i usługi:
Adwokat rozwodowy, Ubezpieczenia, Kredyt hipoteczny, Copywriter, Adwokat Poznań, Prawnik rodzinny Poznań, Prawo pracy Poznań
O Firmie
Adres
Ulica
Składowa 5BKod pocztowy
61-897Miasto
PoznańNIP
7792432887Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Wielkopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
DC FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILANOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2015-07-07
NIP
7792432887
Regon
361958781
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Powiat
Poznań
Gmina
Poznań-Grunwald
Miejscowość
Poznań
Kod pocztowy
60773
Poczta
Poznań
Ulica
ul. Śniadeckich
Numer nieruchomości
15
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7120B
POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7711Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7733Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA