Spółka DC Finanse została założona w lipcu 2015 roku, jednak początki jej działalności sięgają do roku 2011. Wtedy to w ramach rozwoju spółki DC Centrum powstał plan stworzenia nowego działu, jako uzupełnienia do świetnie rozwijających się w tamtym czasie usług w zakresie pozyskiwania dotacji. Stworzenie tego działu ówczesny zarząd powierzył Dawidowi Laskowskiemu (Prezesowi spółki DC Finanse w okresie od lipca 2015 do dnia dzisiejszego). Rozpoczęto od intensywnych szkoleń i pozyskania odpowiedniej kadry, która mogłaby świadczyć usługi księgowe. Zespół zaczęto budować w 2012 roku, podpisano w tym czasie pierwsze umowy na prowadzeniu usług księgowych i kadrowych. Z pierwszymi klientami, którzy do nas trafili, będziemy w przyszłym roku obchodzić 10-lecie współpracy. Lata 2012-2014 to okres poświęcony głównie na pozyskiwanie klientów i tworzenie odpowiedniej struktury w powiązaniu z działalnością dotacyjną. W połowie roku 2015 walne zgromadzenie wspólników podjęło decyzję o wydzieleniu ze spółki DC Centrum całego działu księgowości i kadr w celu utworzenia nowej spółki. W lipcu 2015 powstała spółka DC Finanse, do której miesiąc później został przeniesiony zespół księgowo-kadrowy. Od tego momentu tworzy się już historia samego DC Finanse. W roku 2016 spółka przeniosła się do biura na ulicy Śniadeckich 15/2, pod którym to adresem pozostała do roku 2022 (kiedy przeniosła się na ul. Składową 5b). Od początku tego roku przez kolejne dwa lata zarząd spółki skupiał się na tworzeniu odpowiednich działów, stworzono osobny dział księgowości i osobny dział kadr. W spółce postawiono na rozbudowę zespołu złożonego z pracowników o mniejszym doświadczeniu. W biurze zrobiło się tłoczno, każdy dawał z siebie wszystko i pracował z pełnym zaangażowaniem, niemniej jednak nikt z pracowników, którzy dołączyli do spółki w tamtym okresie, nie został z nami na dłużej, ale warto wspomnieć, iż większość z tych osób z powodzeniem wykorzystało wiedzę i doświadczenie w dalszej karierze.
W tych latach zarząd spółki skupiał się też na analizie rentowności odpowiednich działów, doszło do rozdzielania faktur za usługi księgowe i kadrowe oraz wyodrębnienia kosztów wg tych samych kryteriów. Z racji doświadczenia Prezesa Zarządu, który pełnił w przeszłości rolę kierownika controllingu, w spółce tworzy się coroczny budżet i analizuje wyniki na bieżąco. Tego typu usługi spółka wdrożyła również u swoich klientów, nawiązując współpracę z doświadczonymi partnerami. W kolejnych latach począwszy od roku 2018, zmieniono procedurę rekrutacji. Spółka z roku na rok sięga po lepszych fachowców, wokół których buduje zespoły. Ogromny nacisk kładzie też na ciągłe podnoszenie kwalifikacji - zespoły biorą udział w szkoleniach zewnętrznych, a poszczególni pracownicy wysyłani są na kursy dokształcające. Wszystko to sprawia, iż struktura zespołu staję się coraz bardziej stabilna, a jakość usług wzrasta. Spółka buduje bazę partnerów, związanych z usługami około księgowymi, w tym z doradcami podatkowymi, prawnikami oraz partnerami pozyskującymi kapitał.
Co będzie dalej?
Nowy ład pokaże...
Wielkopolskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Adwokat rozwodowy, Agencje ubezpieczeniowe, Kredyt hipoteczny, Pisanie tekstów, Prawnicy Poznań, Prawnik rodzinny Poznań, Prawo pracy Poznań, Usługi księgowe Poznań
Nazwa firmy | DC FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILANOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2015-07-07 |
NIP | 7792432887 |
Regon | 361958781 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Grunwald |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 60773 |
Poczta | Poznań |
Ulica | ul. Śniadeckich |
Numer nieruchomości | 15 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 225 - Własność mieszana w sektorze prywatnym z przewagą własności prywatnej krajowej pozostałej |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2015-07-07 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2015-07-07 |
Data powstania | 2015-07-07 |
Data rozpoczęcia działalności | 2015-07-07 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7120B | POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7711Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK |
7733Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.