Najlepsze Call Center

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco
Wszystkie firmy
2 lata doświadczenia
5.0 / 5
T Tomasz C.
Podoba mi się profesjonalne podejście -Polecam!
Sprawdzona firma
9 lat doświadczenia

Jak znaleźć korzystną ofertę na usługi call center w Kępnie?

Wystarczy złożyć niezobowiązujące zapytanie w Oferteo, a otrzymasz oferty zainteresowanych specjalistów od call-center dostępnych w Kępnie w wymaganym terminie. W tym rejonie mamy już 56 takich firm. Porównasz opinie o nich, doświadczenie oraz ceny usług, aby wybrać ofertę najbardziej optymalną dla Ciebie - bezpłatnie!

Jakiej usługi Call Center szukasz?

Jak są oceniani specjaliści od call-center w Kępnie?

Specjaliści od call-center wykonujący usługi w Kępnie są oceniani w Oferteo średnio na 5.0 na podstawie 17 opinii.

Inni specjaliści w Kępnie

23 lata doświadczenia
Nasza działalność rozpoczęła się w 1999 roku. Specjalizujemy się w produkcji etykiet białych, z nadrukiem i kolorowych .Działamy na terenie całej Polska. Wyróżnia nas sumienność, szybkość i dokładność przy realizacji zamówień. Dla nas najważniejszy jest Klient.
15 lat doświadczenia
Zajmujemy się instalacją: - central telefonicznych - systemów alarmowych - monitoringu wizyjnego - sieci strukturalnych - anten TV - wzmacniaczy GSM - telefonia IP Jesteśmy jedną z nielicznych firm zajmujących się w/w instalacjami od prawie 20 lat. Większość obsługiwanych klientów to firmy i instytucje z terenu Kalisza i okolic.
22 lata doświadczenia
Teleoperator.com to gotowe środowisko sprzedażowe składające się z systemu internetowego, bazy danych firm do których można dzwonić oraz opcjonalnie telemarketerów gotowych do pracy w Państwa imieniu (dzwonienie może realizować Państwa pracownik lub dowolny teleoperator zarejestrowany w naszej bazie danych).
2 lata w Oferteo
12 lat w Oferteo
Firma zajmuje się szeroko rozumianą obsługą projektów call center. W obecnej chwili prowadzimy projekty sprzedażowe ale także badawcze. Obszar działania obejmuje całą Polskę. Na ten moment prowadzone projekty są skierowane dla rynku b2c oraz b2b. Firma powstała w 2013 roku. Czynnikiem wyróżniającym jest doświadczenie kadry oraz poziom obsługi klienta na projekcie.
10 lat w Oferteo
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów. Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące projekty postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszych usług. Jesteśmy gotowi kontynuować nasze działania i razem z naszymi nowymi Klientami osiągać kolejne sukcesy w biznesie. Siedziba naszej firmy mieści się we Wrocławiu przy ulicy Słonimskiego 6. Jako firma Ozon Partner od 2012 roku świadczymy usługi z zakresu wspierania handlowców w obszarze podnoszenia efektywności kontaktowania się z potencjalnymi klientami i budowania przyjaznych i partnerskich relacji biznesowych. Żeby móc
10 lat doświadczenia
5.0 / 5
5 lat w Oferteo
13 lat doświadczenia
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i social media. Pracujemy zgodnie z certyfikatem ISO 9001 i PCI. Obslugujemy klientow w 15 jezykach i mozemy pochwalic sie wspolpraca z firmami, ktore są rozpoznawalne na calym swiecie
17 lat doświadczenia
5.0 / 5
P ProAsekuracja Sp. z o.o.
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
Sprawdzona firma
19 lat doświadczenia
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych branżach, bezustannie zdobywamy nowe doświadczenia oraz poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności. COTEL to jedno z czołowych call center w Polsce. Wysoki poziom usług, takich jak telesprzedaż, zawdzięczamy ogromnemu zaangażowaniu w powierzone nam zadania oraz pozytywnym opiniom naszych zadowolonych partnerów biznesowych. Dysponujemy profesjonalną kadrą trenerską, która z powodzeniem zajmuje się szkoleniami i doradztwem. Zakres naszej działalności nie ogranicza się
10 lat doświadczenia
Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Nasza specjalność to usługi call center. Poszukujemy nowych klientów z terenu całej Polski. Realizujemy projekty inbound & outbound. Zdobyliśmy doswiadczenie w pracy dla międzynarodowej sieci handlowej. Obsługujemy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa. Możemy pochwalić się certyfikatem ESOMAR oraz ITIL. Szukasz wsparcia? Skontaktuj sie z nami.
Sprawdzona firma
3 lata doświadczenia
Specjalizujemy się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Oferujemy leasing wykwalifikowanych konsultantów do obsługi infolinii przychodzącej, przeprowadzania ankiet, kampanii telemarketingowych oraz przedzwaniania baz danych – zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Wspieramy klientów z branż: finansowej, ubezpieczeniowej, e-commerce, usługowej i medycznej, zapewniając wysoką jakość rozmów oraz pełne raportowanie wyników. Nasze działania są zawsze dostosowane do celów i specyfiki danego projektu. Dodatkowo wdrażamy voiceboty i wirtualnych agentów, które automatyzują procesy kontaktu z klientami – od wstępnej weryfikacji po umawianie spotkań czy zbieranie informacji. To idealne rozwiązanie dla firm, które
11 lat doświadczenia
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta. Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli handlowych, jak również wszelkie potrzebne narzędzia, włącznie z ogólnopolską bazą klientów. Nasze motto: "Dajcie nam produkt, my wprowadzimy go na rynek" - ma to pokrycie z wynikami jakie osiągnęliśmy dla naszych dotychczasowych zleceniodawców. Fachowość naszych usług doprowadziła Ich na ugruntowaną pozycję na rynku.
4 lata w Oferteo
5.0 / 5
C Car-Go plus plus Robert Sarnek
Szybki kontakt, rzeczowa osoba. Polecam współpracę.

Dołącz do naszych Specjalistów od Call-Center w Kępnie

Działasz na rynku jako Specjalista od Call-Center i szukasz nowych Klientów z Kępna lub okolic? Załóż konto i realizuj potrzeby zainteresowanych Klientów z Oferteo!

Ranking Specjalistów od Call-Center w Kępnie obejmuje również takie miejscowości jak Bralin, Baranów, Rychtal, Trzcinica, Łęka Opatowska, Perzów, Mroczeń, Świba, Opatów, Zgorzelec, Hanulin, Myjomice, Laski, Mikorzyn, Mianowice, Olszowa, Granice, Kliny, Piaski.