Nie musisz mnie zatrudniać, żeby skorzystać z mojej wiedzy i doświadczenia
Produkty / usługi oferowane prze firmę
Pojazdy ciężarowe:
- informacje / specyfikacje techniczne różnego typu naczep
- potwierdzanie danych odnośnie naczep (np. oznaczenie handlowe, rok produkcji, specyfikacja techniczna, kraj pochodzenia, ważność gwarancji itp.)
- pomoc w uzyskaniu certyfikatu / zaświadczenia dot. min.: wytrzymałości elementów nadwozia naczepy, EKMT (CEMT), 12642 L, 12642 XL,
- inne zaświadczenie producenta o spełnianiu przez pojazd określonych wymogów technicznych
- certyfikaty ATP niemieckie i polskie na naczepy chłodnie (potwierdzanie terminu ważności, załatwianie formalności związanych z uzyskaniem duplikatu, zmianą danych firmy / właściciela naczepy)
- części zamienne (dostępność w Niemczech i w Polsce, zapytania ofertowe, zamówienia itp.)
Tłumaczenia:
- tłumaczenia techniczne z j. niemieckiego na j. polski (i odwrotnie) wraz z odwołaniami (np. oferty, mandaty, kary nadkładane na kierowców, pouczenia i inne)
- tłumaczenia z j. niemieckiego na j. polski i odwrotnie (branża motoryzacyjna i transportowa) np. dokumentacja ekonomiczna, handlowa oraz techniczna (oferty, specyfikacje pojazdów, certyfikaty itd.)
- kontakt z kontrahentem niemieckojęzycznym (telefoniczny, mailowy / korespondencyjny) np. wsparcie w przypadku awarii pojazdu, kontroli itd.
Wnioski o dotacje:
Nie wiesz od czego zacząć, ani jak odnaleźć się w dotacjach?
Dookoła wszędzie zasypywani jesteśmy informacjami o możliwościach pozyskania dotacji z Unii Europejskiej czy to na założenie, czy też rozwój działalności gospodarczej. Jednakże uciekając się do źródeł wiedzy o szczegółach dofinansowania, często zastanawiamy się od czego zacząć.
- czy wpisujemy się w DEFINICJĘ BENEFICJENTA i jesteśmy uprawnieni do wsparcia?
- czy nasza działalność nie znajduje się w sektorze wyłączonym ze wsparcia?
- czy spełniamy inne kryteria właściwe dla konkretnego działania?
- czy koszty projektu są kosztami kwalifikowanymi do objęcia wsparciem ?
- czy mamy uregulowane kwestie administracyjno-prawne będące warunkiem koniecznym do realizacji projektu?
Ilość dokumentów programowych nas przytłacza.
Jeśli zamierzasz starać się o dotację unijną, a nie wiesz jak należy przygotować i napisać wniosek o dofinansowanie, to jest właśnie oferta dla Ciebie! Poprowadzimy Cię przez obsługę wniosków, a także wszystkie ważne punkty, jakie muszą się znaleźć w prawidłowo napisanym wniosku.
Sama procedura ubiegania się o dotacje nie jest skomplikowana, jednak dość łatwo jest popełnić mały błąd, przez który wniosek może zostać odrzucony. Dlatego też warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy przypilnują, aby cały proces pozyskiwania dotacji przebiegał sprawnie i szybko.
Oferujemy kompleksową pomoc w procedurze aplikowania o dotacje unijne - na wszystkich etapach - od rozpoznania potrzeb Klienta, poprzez dobór odpowiedniego programu i działania, optymalizację projektu pod kątem wymogów programowych i kryteriów oceny, przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów, zarządzanie projektem, aż po jego rozliczenie.
Nie pobieramy żadnych opłat za konsultacje oraz doradztwo w zakresie przygotowania do sporządzenia dokumentacji aplikacyjnej, dlatego też zachęcamy wszystkich do przedstawiania swoich pomysłów. Po spotkaniach i rozmowach z przedstawicielami naszej firmy, od Państwa zależy, czy podejmą z nami współpracę w zakresie przygotowania pełnej dokumentacji aplikacyjnej dla Państwa projektu.
Pamiętajmy, że jeżeli mamy pomysł na rozwój, a brak nam odpowiednich środków, to warto poświęcić trochę czasu na ich pozyskanie..
Jeśli są Państwo zainteresowani ofertą (wskazanie gdzie, kiedy i na jakich warunkach mogą się Państwo ubiegać się o fundusze), to prosimy o podanie adresu e-mail, na który prześlemy szczegółową ofertę współpracy oraz formularz zgłoszeniowy (ankieta – diagnoza potrzeb klienta) .
Inne:
- pomoc w wyszukiwaniu nowych i używanych pojazdów ciężarowych (ciągniki, naczepy, samochody dostawcze) w Polsce i krajach niemieckojęzycznych (zapytanie ofertowe, ew. tłumaczenia, negocjacje warunków zakupu i dostawy, zamówienie itd.)
- pomoc w wyszukiwaniu dostawców gadżetów reklamowych w Polsce i krajach niemieckojęzycznych (zapytanie ofertowe, ew. tłumaczenia, negocjacje warunków zakupu i dostawy, zamówienie itd.)
- organizacja podróży służbowych – również zagranicznych np. targi branżowe (przejazdy i przeloty, noclegi, bilety wstępu itp.)
- pomoc w obsłudze zagranicznych portali internetowych / wyszukiwanie konkretnych informacji dla Klienta
- przygotowywanie materiałów do publikacji (wsparcie merytoryczne)
- wsparcie procedury konkursowej przy wypełnianiu wniosku i kompletowaniu załączników w różnego rodzaju projektach (np. Przedsiębiorstwo Fair Play, Polski Sukces, Medal Europejski, Lider Polskiego Biznesu itd.)
- tworzenie korespondencji / zapytań ofertowych w oparciu o indywidualne potrzeby klienta – redagowanie pism (język polski i niemiecki)
- adresowanie kopert / wydruk etykiet adresowych, tworzenie korespondencji seryjnej w oparciu o bazy danych dostarczonych przez Klienta (np. akcja promocyjna, impreza okolicznościowa, wysyłka świąteczna / noworoczna itp.)
- inne usługi wspomagające prawidłowe działania firm zajmujących się nie tylko transportem, będące odpowiedzią na indywidualne zapotrzebowanie / zapytanie Klienta
Firma Fachowa Porada powstała w 2010 r., ale jej personel stanowią eksperci w branży motoryzacyjnej i transportowej z kilkunastoletnim doświadczeniem i szczegółową wiedzą techniczną na temat pojazdów ciężarowych. Posiadamy doświadczenie w pracy z firmami transportowymi, organizacjami certyfikującymi, dostawcami pojazdów (producenci, importerzy, sprzedawcy), zabudów i usług transportowych. Mamy wieloletnią praktykę w kontaktach z klientami, dostawcami (w tym zagranicznymi). Dysponujemy wiedzą na temat logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Inne nasze atuty to:
- wiedza i umiejętność w obszarze przygotowywania ofert / zapytań
- znajomość mechanizmów zakupowo-sprzedażowych, specyfiki świadczonych usług i zgłaszanych po stronie firm transportowych potrzeb
- wysoka jakość tłumaczonych tekstów i dokumentów, dostosowana do słownictwa używanego w danej branży (brak dodatkowych opłat za teksty specjalistyczne)
- terminowość, dyspozycyjność
- poufność, gwarancja dyskrecji, ochrona informacji, rzetelność
- skrupulatność, dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
- doświadczenie, profesjonalizm, kreatywne i dynamiczne podejście do realizacji zadań, niekonwencjonalność.
Działamy na obszarze Polski i Europy Zachodniej. Swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do firm transportowych.
Zapraszamy do współpracy
Mazowieckie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Nie pobieram żadnych opłat za konsultacje oraz doradztwo w zakresie przygotowania do sporządzenia dokumentacji aplikacyjnej. Nie żądam opłaty z góry, przed złożeniem wniosku.
Jeśli zamierzasz starać się o dotację unijną, a nie wiesz jak należy przygotować i napisać wniosek o dofinansowanie, to jest właśnie oferta dla Ciebie! Poprowadzę Cię przez...
Fachowe wsparcie techniczne dot. naczep ciężarowych (zaświadczenia i certyfikaty, potwierdzanie danych technicznych i roku produkcji, itp.). Tłumaczenia techniczne z j. niemieckiego na j. polski (i odwrotnie) wraz z odwołaniami (np. oferty, mandaty, kary nadkładane na kierowców, pouczenia, specyfikacje pojazdów, certyfikaty i inne) oraz kontakt z k...
Nazwa firmy | FACHOWA PORADAIWONA FIETKIEWICZ |
Imię (pierwsze) | IWONA |
Nazwisko | FIETKIEWICZ |
Data rozpoczęcia działalności | 2011-11-21 |
NIP | 7451438908 |
Regon | 145869978 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | legionowski |
Gmina | Serock |
Miejscowość | Serock |
Kod pocztowy | 05140 |
Poczta | Serock |
Ulica | ul. Oleńki |
Numer nieruchomości | 1 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2011-11-16 |
Data powstania | 2011-11-14 |
Data rozpoczęcia działalności | 2011-11-21 |
Kod PKD | Nazwa |
7022Z |
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA Przeważające PKD |
1813Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU |
3213Z | PRODUKCJA SZTUCZNEJ BIŻUTERII I WYROBÓW PODOBNYCH |
3299Z | PRODUKCJA POZOSTAŁYCH WYROBÓW, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
4719Z | POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
4799Z | POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI |
5811Z | WYDAWANIE KSIĄŻEK |
5819Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7430Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
8560Z | DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.