Trener osobisty Rzeszów - Opinie, Kontakt
Otrzymaj oferty od specjalistów jak Trener osobisty nawet w kilka minut
Chcę otrzymać ofertę

Trener osobisty

O specjaliście

Jak wygląda Plan dietetyczny?

Nie ma tzw. diet okresowych Rozpisuje DIETĘ dla Ciebie z propozycjami posiłków . Od Ciebie będzie zależało co zjesz na dany posiłek . Możesz jeść zarówno to samo cały dzień –wybór należy do ciebie . Nie musisz liczyć kalorii wystarczy , że będziesz się trzymać danej gramatury podanej na rozpisanej diecie . Dostaniesz propozycje zamienników produktowych . Nie chciałabym Ci komplikować życia nie dostaniesz żadnej skomplikowanej diety. Działam na prostych zasadach , które są 100 % skuteczne .

W skład planu dietetycznego wchodzą:
- Rozłożenie posiłków według trybu życia,
- Omówienie technik przyrządzenia posiłków,
- Wypisanie zalecanych i opcjonalnych suplementów, wspomagających dietę,
- Kilka uwag i wskazanie dotychczasowych błędów popełnianych w diecie

Jak wygląda trening personalny 1:1?

Trening personalny pod okiem doświadczonego trenera to jeden z najbezpieczniejszych sposobów na aktywność fizyczną. Ty decydujesz ile razy w tygodniu chcesz pracować z trenerem. Zalecam ćwiczyć 3 x w tygodniu dla lepszego efektu.

Jak wygląda plan treningowy ?

Nie można tak po prostu chodzić na siłownię, jeśli liczymy na widoczne rezultaty treningu. Aby zmaksymalizować efekty naszych wysiłków musimy działać według planu.
Rozpisuje trening na siłowni , trening w domu , treningi dla zaawansowanych , treningi dla początkujących , treningi prozdrowotne .

Jak wygląda Konsultacja / Ankieta Poznaje powód który sprowadza Cię do mnie . Umożliwia mi poznanie Twojej osoby i celów treningowych oraz dotychczasowych doświadczeń związanych ze światem fitness, poznaje również Twoją historie zdrowotną oraz ewentualne przeciwwskazania medyczne, które należałoby uwzględnić przy dalszej współpracy. Wypełnij formularz konsultacji, a na podstawie tego krótkiego wywiadu przygotuję dla Ciebie Twój indywidualny plan diety lub treningu , dopasowany do upragnionego celu, jakim może być: -odchudzanie, -optymalne i zdrowe odżywianie się, -poprawienie nastroju poprzez odpowiednio zbilansowaną dietę. -redukcja tkanki tłuszczowej, -przybranie na masie, -wzmocnienie siły mięśni, -poprawienie wytrzymałości, -uzyskanie smukłej i symetrycznej sylwetki,

Jak wygląda trening w domu klienta ?

Podczas treningu w domu korzystam z TRX , piłki do ćwiczeń, sztangielek oraz co najważniejsze - z obciążenia Twojego ciała. Przyjeżdzam do Ciebie z kompletnym zestawem treningowym , a więc nie musisz się martwić o brak sprzętu wystarczy , że masz trochę więcej miejsca w domu . Nie potrzebujesz wcale całej sali do ćwiczeń ze wszystkimi maszynami, by zbudować piękne ciało, wzmocnić swoje mięśnie, czy spalić zbędną tkankę tłuszczową. Wystarczą Twoje chęci by zacząć trening w domu .
*Koszty wejścia do klubu fitness w całości pokrywa klient.
* Nie ma konieczności opłacania wejścia dla trenera pod warunkiem treningu w siłowni wymienionej poniżej.
*Posiadam zawodowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
*Koszt wejścia klienta na siłownie nie wchodzi w skład pakietów.
*Przed rozpoczęciem współpracy należy podpisać umowę współpracy.
*Do wyboru kilka programów Treningowych

Trening dla kobiet w ciąży

Aktywność fizyczna w trakcie ciąży wiąże się z wieloma korzyściami zarówno dla ciała, jak i ducha przyszłej mamy. To nie tylko świetne przygotowanie do całej ciąży, porodu i macierzyństwa, ale sposób na dodanie sobie energii i zwalczenia zmęczenia dzięki prostym ćwiczeniom . Mądre treningi, według zasad, nie tylko nie szkodzą, ale pomagają zdrowo i w dobrym samopoczuciu przeżyć ciążę. Twoja sylwetka szybciej wróci do poprzedniej formy sprzed ciąży oraz zwiększysz swoją pewność siebie.

Trening przygotowujący do służb mundurowych

Jeśli marzyłaś o pracy w służbach mundurowych wojsku, policji, straży pożarnej, żandarmerii, służbach specjalnych, ochronie dóbr prywatnych to dla Ciebie trening ukierunkowany na dane ćwiczenia jakie obowiązują w torze do pokonania przez osoby chcące pracować w służbach mundurowych przeznaczony zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

Trening dla seniorów

W zdrowym ciele zdrowy duch .Możesz mieć więcej niż 70 lat i jeszcze długo będziesz cieszyć się zdrowiem i wspaniałą kondycją. Każda czynność fizyczna hamują procesy starzenia się oraz utraty tkanki mięśniowej . Będąc aktywnym zmniejszamy ryzyko pojawienia się nadwagi na którą cierpi teraz coraz więcej seniorów . Na trening można przychodzić z mężem , przyjaciółką dzięki temu znacznie lepiej jest nam się zmotywować .

Trening dla Dzieci

Trening dla dzieci to skuteczny sposób na odchudzanie , które mają problemy z nadwagą nie radzą sobie na zajęciach z wychowania fizycznego w szkole. Otyłe dzieci są często obiektem społecznej dyskryminacji. Stres psychiczny spowodowany nadwagą, prowadzi do niskiej samooceny , co z kolei ma negatywny wpływ na funkcjonowanie dziecka wśród rówieśników i na jego naukę. Warto sięgnąć po fachową pomoc trenera ponieważ walka z otyłością to nie tylko wyzwanie dla dziecka ale i także dla rodzica.

Trening funkcjonalny

Jedna z najbardziej popularnych form treningowych, wielopłaszczyznowa forma aktywności ruchowej, która wpłynie korzystnie na poprawę Twojej motoryki i kondycji fizycznej. Trening ten nie obciąża stawów, jest prozdrowotny i angażuje całe ciało.

Trening Odchudzający

Jednym z najpopularniejszych pytań dotyczących treningu nastawionego na odchudzanie , taki wybór pomiędzy formami siłowymi, a wytrzymałościowymi. Które się najlepiej sprawdzą w redukcji tkanki tłuszczowej w dłuższym terminie. Najskuteczniejsze okazuje się postawienie na formy
wytrzymałościowe o średniej lub wysokiej intensywności, lub formy wytrzymałościowe połączone z siłowymi. Czyli najprościej mówiąc trening oparty na treningu obwodowym jest to taki trening w którym będziemy mogli przetrenować całe ciało .

Trening na jędrne uda i pośladki

Regularne ćwiczenia ujędrnią uda i pośladki, a dzięki temu zmniejszą cellulit. Ćwiczenia na uda i pośladki wcale nie jest trudny. Pracujące mięśnie poprawiają krążenie krwi i limfy oraz "rozbijają" komórki tłuszczowe. Zwiększają też swoją masę. I o to chodzi. Bo kalorie spalane są właśnie w mięśniach - im częściej ćwiczą i im większa ich masa, tym szybciej pozbędziemy się niechcianej tkanki tłuszczowej. Treningi również poprawią nam kształt pośladków oraz zredukują nie chcianą tkankę tłuszczową . Bardzo dobre rezultaty daje trening aerobowy na steperze , orbitreku lub na schodach zaraz po treningu siłowym bądź obwodowym .

Trening Kettlebells

Trening ten to taki trening przy którym używamy rodzaj odważników, które wyglądem przypominają kulę armatnią z uchwytem. Trening z kettlebells nie tylko zwiększa siłę mięśni, ale także poprawia gibkość, koordynację i dobrze wpływa na wydolność sercowo-naczyniową. Ich unikalny kształt wpływa na większą efektywność treningu niż w przypadku zwyczajnych hantli. W przeciwieństwie do tradycyjnych ciężarków, kettlebells mają przesunięty środek ciężkości. To pozwala na skuteczniejsze wzmacnianie mięśni przedramienia, ale także wymusza trzymanie ciągłego balansu, przez co pracuje niemal każdy mięsień ciała. Dzięki temu w wyniku ćwiczeń sylwetka nie zyskuje atletycznej budowy, lecz pozostaje smukła i rozwija się harmonijnie.

Trening Siłowy

Polega na wykonywaniu ćwiczeń z obciążeniem na wszystkie grupy mięśniowe: klatkę piersiową, plecy (grzbiet), barki, ramiona (biceps,triceps), nogi, brzuch. Trening siłowy ze względu na objętość, intensywność i obciążenie zaliczany jest do treningu beztlenowego. Mało kto zdaje sobie sprawę, że obciążenia jakie przerzucamy podczas treningu, nie tylko pomagają nam w zwiększeniu siły, ale i potęgują spalanie tkanki tłuszczowej oraz pozwalają utrzymać tkankę mięśniową na stałym poziomie.

Trening TRX

Trening taśm i lin podwieszanych – to trening z zastosowaniem wagi własnego ciała przy użyciu najpopularniejszych sprzętów. Taśmy to wielofunkcyjne urządzenia przypominające liny z dwoma uchwytami i regulacją długości. Plusem jest to, że można je zabrać ze sobą wszędzie i do treningów wystarczy nawet konar drzewa. Trening z użyciem taśm doskonale wpływa na rozwój mięśni sylwetkowych i mięśni głębokich stabilizacyjnych.

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy Trener osobisty?

Dodaj swoje referencje

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak Trener osobisty

Kontakt

Formularz kontaktowy

Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo sp. z o.o., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Rejtana 65, Rzeszów

Telefon

667****** Pokaż numer

Osoba kontaktowa

Katarzyna Hajduk