O nas
SENSIVIA to przestrzeń budowania relacji i porozumienia w Twojej firmie i w Twoim zespole. Prowadzę praktyczne warsztaty z zakresu budowania zespołów, zarządzania konfliktami, kreatywnego rozwiązywania problemów,komunikacji, współpracy, negocjacji. Prowadzę indywidualne sesje coachingowe oraz mediacje i zawodowe negocjacje. Ponadto zapraszam na kursy on-line i konsultacje. To, co wyróżnia moja markę to przede wszystkim praktyczne podejście do wszystkich zagadnień szkoleniowych i rozwojowych. Każdy klient otrzymuje idealne dopasowaną, elastyczną ofertę przygotowaną w oparciu o potrzeby i możliwości organizacji., Ponadto jako programy moich szkoleń są aktualizowane o najnowszą wiedzę naukową i najnowsze badania z największych uniwersytetów na świecie.
www.instytut-rozwoju-sensivia.eu
www.mediacje-rodzinne.eu
https://www.facebook.com/MediacjeSensivia/
www.instytut-rozwoju-sensivia.eu
www.mediacje-rodzinne.eu
https://www.facebook.com/MediacjeSensivia/
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Warsztat "Zarządzanie konfliktami z elementami mediacji w organizacji"
Polska
- Wrocław
1490.00 zł
Jak skutecznie zarządzać konfliktem, by wartość z jego rozwiązania stała się zasobem dla Twojej firmy, zespołu, organizacji?
W jaki sposób zarządzać konfliktami i kryzysami, aby odnaleźć rozwiązania satysfakcjonujące wszystkie zaangażowane strony?
Zarządzanie konfliktami to warsztat prowadzony przez mediatora sądowego, zawodowego negocjatora z pra...ktyką w zarządzaniu sytuacjami trudnymi, a nawet - pozornie bez wyjścia. Podczas szkolenia odbędziesz intensywny trening umiejętności i otrzymasz najnowszą naukową i praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania, neurobiologii, psychologii poznawczej i komunikacji. Żadnych nudnych wykładów, prezentacji i wiedzy, którą możesz znaleźć w podręczniku dla managerów. To wiedza z najwyższej półki przekazana w sposób na tyle dostępny, abyś po wyjściu z sali szkoleniowej mógł ją natychmiast zastosować!
Podczas warsztatu zobaczysz filmy instruktażowe, przeanalizujemy prawdziwe sytuacje konfliktowe z mojego doświadczenia, przetrenujemy umiejętności w grach i symulacjach sytuacji, omówimy Twoje przykłady konfliktów, porozmawiamy, podzielimy się doświadczeniem i będziemy kreatywnie wypracowywać nowe rozwiązania.
Program warsztatu obejmuje dwa dni intensywnej pracy na sali szkoleniowej:
Dzień 1
KONFLIKT W ORGANIZACJI
W pierwszym module zostaniesz wprowadzony w podstawową wiedzę z zakresu psychologii relacji, komunikacji międzyludzkiej i biznesowej, psychologię konfliktu. Spojrzymy na konflikt z różnych perspektyw. Przyjrzymy się pozytywnym i negatywnym konsekwencjom konfliktu w organizacji. Wymienimy się doświadczeniami. Zdefiniujemy zagadnienia ważne w rozważaniach o konflikcie. Na podstawie case study oraz gry wprowadzającej w zagadnienie konfliktu wejrzymy w to, co dzieje wewnątrz sytuacji konfliktowych, dookoła w kontekście konfliktu, a także na długo przed i na długo po eskalacji sytuacji spornej. Poznasz także neurobiologiczne podstawy i mechanizmy rządzące sytuacją konfliktową. Zrozumiesz, dlaczego nie jest łatwo opanować emocje, a Twoi pracownicy tylko pogarszają sytuację konfliktową gdy próbujesz im pomóc.
ŹRÓDŁA KONFLIKTÓW
Konflikt w organizacji może wynikać z wielu przyczyn: zarówno tych związanych ze sposobem kierowania zespołem, jak i podziałem zasobów. Może też stanowić efekt zetknięcia się różnych wartości, celów lub strategii realizacji tych celów. Dzięki odpowiednio przygotowanym ćwiczeniom, materiałom filmowym, testom oraz przykładom z innych firm – poznasz nie tylko przyczyny konfliktu, ale będziesz umiał dokonać trafnej oceny sytuacji konfliktowej w Twoim zespole. Otrzymasz kilka praktycznych narzędzi do zastosowania od zaraz, aby zdiagnozować co tak naprawdę się dzieje w Twoim zespole. I poznasz aktualne wyzwania w relacjach zarówno z pracownikami, jak i partnerami biznesowymi.
KONFLIKT TO PROCES
Konflikt w organizacji często żyje długo swoim życiem zanim zostanie zauważony. Nawet jeśli dostrzeżesz wczesne oznaki powstawania konfliktu- często długo rozwija się w ukryciu utrudniając podjęcie efektywnych działań. Dowiesz się co możesz zrobić w poszczególnych fazach konfliktu oraz co dokładnie dzieje się na poziomie psychologicznym i społecznym w sytuacji konfliktowej. Jeśli w twoim zespole aktualnie trwa konflikt otrzymasz szczegółową mapę - co możesz zrobić w określonej fazie rozwoju konfliktu. Dowiesz się, w jaki sposób to, co dzieje się w poszczególnych relacjach w pływa na całe funkcjonowanie zespołu i organizacji.
EFEKTYWNE I NIEEFEKTYWNE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
W tym module poznasz najskuteczniejsze sposoby zarządzania konfliktem. Ponadto opracujesz własne strategie rozwiązywania konfliktów biorąc pod uwagę dotychczas zgromadzoną wiedzę o sobie oraz specyfice funkcjonowania Twojej organizacji. Nie będzie to takie proste bo nasze nawyki często utrudniają nam zmianę. Dlatego dowiesz się, jak skutecznie wdrażać zmiany w zarządzaniu w swojej organizacji oraz w kontekście rozwoju własnych kompetencji. Ten moduł zostanie przeprowadzony o metody aktywizujące twórczość własną oraz łączenie zdobytej wiedzy łatwo zrozumiałe dla Ciebie strategie. Gra symulacyjna pomoże Ci doświadczyć jak skuteczne i wartościowe są kooperacyjne sposoby rozwiązywania sytuacji trudnych.
Dzień 2
KOMUNIKACJA BUDUJĄCA ZROZUMIENIE
Komunikacja w czasie gdy symbole i sygnały cyfrowe odgrywają coraz większą rolę – nabiera coraz większego znaczenia. Zapewne nie raz byłeś zdziwiony tym, że skonfliktowani pracownicy chcieli dokładnie tego samego. A jednak doszło pomiędzy nimi do poważnych nieporozumień. Budowanie atmosfery współpracy w często rotujących zespołach jest ogromnym wyzwaniem dla managera. Jednak znajomość psychologii komunikacji, podstawowych zasad społecznych kierujących relacjami oraz technik i strategii komunikowania się – to narzędzia, które pomogą podnieść jakość porozumiewania się w Twoim zespole. W tym module przejdziesz prawdziwy trening komunikacji i nie raz postawisz się w roli swojego przełożonego lub pracownika, aby uniknąć błędów mogących wpłynąć na rozwój konfliktów w Twojej firmie. Będziesz umiał rozpoznać manipulację i nie poddawać się perswazji słownej zachowując spokój i pewność siebie. Oczywiście dowiesz się także w jaki sposób Ty skutecznie możesz wpływać na zachowanie swoich pracowników w sytuacji konfliktowej (a tym samym, jak łatwo jest wszystko zepsuć:/
KONSTRUKTYWNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA KONFLIKTAMI
W końcu wiesz już tak wiele na temat relacji, że zapewne sam wyciągniesz odpowiednie wnioski-w jaki sposób skutecznie zarządzać konfliktem w Twojej firmie?Połączenie dotychczasowej wiedzy z kompetencjami komunikacyjnymi i poznawczymi to etap wdrażania konkretnych rozwiązań. To pytanie - JAK NAJLEPIEJ ROZWIĄZAĆ KONFLIKT? będziesz sobie zadawał dużo częściej ponieważ każda sytuacja konfliktowa będzie wymagała analizy i odpowiedzi. Nie ma uniwersalnych sposobów-jednak Twoje poznane na warsztacie umiejętności pomogą Ci wybrać te strategie, które zadziałają właśnie W TEJ KONKRETNEJ SYTUACJI. Otrzymasz narzędzi, metody i techniki, lecz przede wszystkim umiejętność błyskawicznego analizowania sytuacji, aby pokierować i zarządzić sytuacją kryzysową. Naprawdę szukasz złotej recepty? Oto ona-jest w Twojej głowie!
MEDIACJA W ORGANIZACJI
Ten moduł pozwoli Ci wejść w świat mediacji – w świat budowania porozumienia, zrozumienia i dialogu. Dowiesz się jak możesz skutecznie wykorzystywać elementy mediacji w swojej firmie. Przetrenujesz zastosowanie podstawowych technik i narzędzi, którymi posługuje się mediator. Poznasz aspekty pracy mediatora, na które musisz zwracać szczególną uwagę. Opowiem Ci przykłady z innych organizacji, w których zastosowana została mediacja. Jako trener zaprezentuję Ci symulację mediacji biznesowej z kontrahentem, abyś jeszcze lepiej zrozumiał ten proces i mógł skutecznie zastosować go w swojej firmie (Jeśli interesuje Cię pogłębienie wiedzy z zakresu stosowania mediacji w biznesie- skorzystaj ze szkolenia szczegółowo omawiającego ten aspekt pracy managera). Będziesz mógł również przetrenować wybrane umiejętności w specjalnie zaprojektowanych grach symulacyjnych.
EFEKTYWNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ W BUDOWANIU STRATEGII ZARZĄDZANIA KONFLIKTAMI
Jako, że konflikty stanowią nieodłączny element życia osobistego i zarządzania, warto mieć na uwadze to, że każda sytuacja konfliktowa będzie naszym nauczycielem na drodze doskonalenia. Właściwe nastawienie oraz korzystanie z naukowej wiedzy na temat tajemnic ludzkiego umysłu, komunikacji i postrzegania mogą nam pomóc rozwijać swoje umiejętności i budować autorytet odpowiedzialnego managera. W ostatnim module szkolenia dowiesz się, jak możesz praktycznie wykorzystać poznaną wiedzę i umiejętności. Pokażę Ci dobre praktyki skutecznego zarządzania procesami w organizacji, sprzyjającymi budowaniu kultury dialogu i porozumienia. Dowiesz się także jak możesz każdego dnia wzmacniać swój zespół w ciągłym doskonaleniu i motywowaniu ich do podnoszenia jakości swojej komunikacji, i współpracy.
Przede wszystkim odtąd zyskasz umiejętnoś przekształcania negatywnej siły konfliktu w zasób, który może wzmocnić Twój zespół i przyczynić się do podniesienia jakości komunikacji i panujących w Twojej firmie atmosfery współpracy.
Zaproponuję Ci także co możesz zrobić dalej, aby zdobyte informacje sukcesywnie wdrażać w swojej organizacji i w życiu osobistym. Po szkoleniu będziesz mógł umówić się na bezpłatną sesję coachingową, która umożliwi Ci skuteczną realizację celów założonych na ten proces szkoleniowy. Jeśli będziesz miał potrzebę dalszej pracy indywidualnej w procesie coachingu – będziesz miał możliwość skorzystania z pakietu sesji biznesowych wspierających Twój rozwój.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia E-learningowe
Inne szkolenia i kursy
Usługi dla firmy, biura
Inne usługi związane z firmą i biurem
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Usługi prawne
Inne usługi prawne
Doradztwo, audyt
Inne usługi związane z audytami i doradztwem
Powiązane produkty i usługi:
Biuro rachunkowe, Księgowy, Prawo budowlane, Prawo gospodarcze, Przegląd budowlany, Instalacje elektryczne Wrocław
O Firmie
Adres
Ulica
PolakaKod pocztowy
50-000Miasto
WrocławNIP
697-199-67-61Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Lubelskie, Łódzkie, Podlaskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Podkarpackie, Warmińsko-mazurskie, Mazowieckie, Świętokrzyskie, Małopolskie, Opolskie, Śląskie, Dolnośląskie, Zachodniopomorskie, Pomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
SENSIVIA Patrycja Dorsz vel Drożdż
Imię (pierwsze)
PATRYCJA
Drugie imię
MARIA
Nazwisko
DORSZ VEL DROŻDŻ
Data rozpoczęcia działalności
2019-03-01
NIP
6971996761
Regon
300876438
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Powiat
Leszno
Gmina
Leszno
Miejscowość
Leszno
Kod pocztowy
64100
Poczta
Leszno
Ulica
ul. Tadeusza Rejtana
Numer nieruchomości
56
Numer lokalu
5
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
9329B
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ROZRYWKOWA I REKREACYJNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA