Get the picture: Jak infografika może poprawić jakość Social Media
Obrazy zamieszczone na blogach i w artykułach, zwiększają ilość czasu spędzonego przez użytkownika na stronie internetowej. Obrazy są kluczowym czynnikiem, w każdym rodzaju Social Media Marketingu i strategii reklamowej. W czasopismach takich jak Elle czy Glamour, są zamieszczone głównie efektowne reklamy różnych marek i produktów, zawierających tę strategię w swoich kampaniach. Upewnij się czy wszystkie strony na Twojej witrynie mają przynajmniej jeden interesujący i istotny obraz, co nie tylko może pomóc przyciągnąć uwagę czytelnika do treści, ale również dać impuls do oceny.
Tworzenie infografiki jest wielkim atutem dla e-marketerów i stał się głównym źródłem informacji dla firm, które chcą poszerzyć swoje horyzonty marketingowe. Wiele marek wykorzystało zespoły grafików do stworzenia odpowiednich i niepowtarzalnych obrazów do treści umieszczanych na ich stronach. Dla firm które nie mają działu graficznego, zawsze znajdzie się sposób aby zrobić to samemu (np. PiktoChart jako pomocne narzędzie).
Serwis społecznościowy Pinterest, okazał się niedawno, najszybciej rozwijającym się serwisem, wysyłając więcej użytkowników do innych stron niż YouTube, Google+ i LinkedIn łącznie. Istnieje też wiele innych aplikacji opierających się na obrazach, które wspinają się na listach przebojów marketingowych. W lutym 2012 roku Facebook odnotował 35% wzrost zaangażowanych zdjęć niż tekstów w aktualizacji na osi czasu. Są również zabawne aplikacje takie jak np. Instagram, który pozwala na zrobienie niesamowitego zdjęcia za pomocą Smartfonu i edytować je, aby nadać zdjęciu taki wygląd jaki chcemy. Popularna aplikacja na iPada Flipboard gromadzi historię twoich newsów oraz inny kontent a następnie pokazuje to w sposób graficzny.
Bez względu na to jakiej aplikacji używasz czy strony internetowej, jeśli chcesz przetrwać w społecznej grze marketingowej w końcu będziesz zmuszony do zastosowania ww. narzędzi.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o projektowaniu logo i e-marketingu
Terminarz Oferteo to narzędzie, które ma ułatwić Twoją codzienną pracę. Aby w pełni wykorzystać jego możliwości, warto pamiętać o kilku kluczowych zasadach, dzięki którym wszystko będzie odbywać się sprawnie i bezpiecznie. Wyjaśniamy, jak to robić, aby chronić dane, budować zaufanie klientów i zapewnić sobie komfort pracy.
20.08.2025Oferteo.pl to największy w Polsce serwis łączący firmy świadczące przeróżne usługi z potencjalnymi klientami. Na platformie działa ponad 500 tysięcy firm. 17 maja 2022 roku poznaliśmy laureatów corocznego plebiscytu Najlepsi, organizowanego przez nasz serwis. Wybrane firmy zostały odznaczone specjalnym emblematem „Najlepsi 2022”. Na jakiej zasadzie wyłaniano te firmy i dlaczego warto być aktywnym na Oferteo?
26.08.2022Marketing internetowy jest szczególnym rodzajem marketingu, czyli działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży produktów i usług przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik działania. Domena działania marketingu internetowego jest jednak nieco szersza, a zakres zainteresowania obejmuje również kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
08.09.2022Oferteo to platforma, na której pomagamy Wykonawcom zdobywać nowe zlecenia i klientów – bez względu na branżę. Już ponad 700 tys. Wykonawców zaufało nam i uczyniło Oferteo swoim partnerem biznesowym. Do tej pory dzięki naszej platformie Wykonawcy wysłali ponad 19 mln ofert do 5 mln Zlecających. To nie tylko obietnice – to realne możliwości. Sprawdź, co możesz zyskać, współpracując z nami!
12.12.2024