Posiadamy 20-letnie doświadczenie w branży księgowo-finansowej. Specjalizuję się w produktach dla biznesu. Nasze wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowana kadra oraz współpracownicy gwarantują osiągnięcie kompleksowych rozwiązań naszych klientów w sferze finansów, księgowości oraz zabezpieczeniu prawnym. Dzięki długoletniemu doświadczeniu w branży, firma może pochwalić się wieloma krajowymi oraz międzynarodowymi sukcesami. Nasz zespół specjalistów podejmie się rozwiązania każdej, nawet najbardziej problematycznej kwestii. Skutecznie działamy na polu funduszy europejskich, nasi specjaliści pracowali przy pozyskiwaniu funduszy przedakcesyjnych PHARE.
Pamiętaj, że czasami najprostsze rozwiązania są najtrudniejsze.
Pomorskie, Dolnośląskie, Lubelskie, Mazowieckie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Małopolskie, Kujawsko-pomorskie, Zachodniopomorskie, Lubuskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Opolskie, Podkarpackie, Łódzkie, Podlaskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
5 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Serdecznie polecam kancelarie rachunkową PFP PRO SP. Z O.O. Każdy kto oczekuje bezproblemowej obsługi powinien bez wahania skorzystać z usług które świadczone są na najwyższym poziomie. Profesjonaliści, bardzo życzliwi dla Przedsiębiorcy.
Pełen profesjonalizm i bardzo zindywidualizowane podejście do klienta. Na każdym etapie rozmów wiedziałam, że firma ma lata doświadczenia ze zróżnicowanymi klientami. Pierwszy raz spotkałam się z tak kompleksowym podejściem i jednocześnie zrozumieniem. Polecam serdecznie!
Profesjonalna księgowość, porady podatkowe, wsparcie prowadzonego biznesu, pomoc i fachowe podejście. Polecam współpracę.Firma monitoruje potrzeby i na bieżąco doradza w zakresie podatków, formy działalności i innych zagadnień biznesowych.
Dziękuję.
Dobra firma, szybko zalatwia sprawy, szyroka oferta uslug, plecam,
Dziękuję.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Adwokat rozwodowy, Agencja nieruchomości, Pozwolenia na budowę Poznań, Prawnik rodzinny Poznań, Ubezpieczenia Poznań, Ubezpieczenie na życie Poznań
Nazwa firmy | PFP PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2014-03-07 |
NIP | 1070029512 |
Regon | 147134726 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Nowe Miasto |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 61005 |
Poczta | Poznań |
Ulica | ul. św. Michała |
Numer nieruchomości | 100 |
Telefon kontaktowy | 606801559 |
HALINA.BYLINSKA@PARISOPTIQUE.PL |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 216 - Własność zagraniczna |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2014-03-14 |
Data powstania | 2014-03-07 |
Kod PKD | Nazwa |
7022Z |
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA Przeważające PKD |
8130Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI |
8129Z | POZOSTAŁE SPRZĄTANIE |
8122Z | SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
8121Z | NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
8110Z | DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH |
7830Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW |
7820Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ |
7810Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7312C | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET) |
7312B | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH |
7312A | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI |
7311Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7010Z | DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
6910Z | DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA |
6832Z | ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE |
6831Z | POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
6492Z | POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW |
6419Z | POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE |
4120Z | ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH |
4110Z | REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Omijać z daleka, wykupiłem usługę napisania wniosku o dofinansowanie. 90% pracy wykonałem ja (opisy projektu, zadania, budżet, analizę rynkową itd.). Przez 3 tygodnie nie wykonali żadnej pracy, a przed złożeniem składania wniosku powiedzieli mi, że nie dokończą, ponieważ firma według nich się nie kwalifikuje, co jest bzdurą, ponieważ rozmawiałem z instytutem funduszy europejskich o swojej sytuacji. Nie wyrobili się z niczym i nie odbierają ode mnie telefonów. Dodatkowo sami sobie piszą pozytywne opinie (4 pozytywne opinie w ciągu 2 dni na 4 opinie łącznie). Omijać szerokim łukiem, bo stracicie czas, a w ostatni dzień przed wykonaniem usługi urwą kontakt. Nie pozdrawiam.
Panie Kacprze wykupił Pan usługę konsultacji i weryfikacji wniosku, twierdził Pan, że chce Pan tylko by zweryfikować Panu wniosek, a nie go napisać od nowa. Po udostępnieniu przez Pana wniosku do weryfikacji okazało się, iż wniosek nie wymaga konsultacji, a całkowitego opracowania przez nas. Czas który został panu poświęcony to: Zakres prac we wniosku: Część informacje o projekcie - drobne modyfikacje stylistyczne, 30 min Część wnioskowca i realizatorzy - brak modyfikacji Część wskażniki projektu - w całości wykonane przez nas - ok. 1,5 godz _ konsultacja telefoniczna z instytucją ogłaszającą konkurs - 15 min Część zadania - modyfikacja i dostosowanie do wymogów regulaminu - ujęcie 11 zadań w max. Wymaganych 7 - 2,5h + drobne podliczenia sumaryczne - 1h Część budżet projektu - wykonany przez nas w 90% - ok. 2,5 h + konsultacja telefoniczna z instytucją ogłaszającą konkurs - 30 min Część podsumowanie budżetu - wykonana przez nas - ok. 45 min Część źródla finansowania - wykonany przez w całości - ok. 30 min Część analiza ryzyka - brak wprowadzonych zmian Część - dodatkowe informacje - wykonane przez nas w 75% - ok. 2,5 h Analiza dokumentów programowym, dokumentów klienta, mailing, kontakt telefoniczny z klientem - ok. 4,5 h Czas pracy poświęcony na wniosek - 17 h. Dodatkowo, jak Pan doskonale wie Nikt z naszej firmy nie urwał z Panem kontaktu. Rozumiem Pana niezadowolenie, iż minął się Pan z prawdą w zakresie przekazywanych do nas informacji - usługa za którą Pan zapłacił została wykonana przez nas w zakresie znacznie szerszym niż to co zostało ustalone.