O nas
Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze to odpowiedź na potrzeby i sugestie dynamicznego rynku szkoleniowego. Naszym Klientom oferujemy kompleksowe rozwiązania szkoleniowe oraz doradztwo na najwyższym poziomie. Cechuje nas kreatywne i pełne zaangażowania podejście w realizację każdego z projektów.
Wychodząc naprzeciw naszym klientom proponujemy różne, dostosowane do konkretnych możliwości oraz oczekiwań, modele rozwojowe:
Szkolenia otwarte – najlepszy wybór dla, tych którzy cenią sobie pracę w grupie oraz tych , dla których wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami jest podstawą poszerzania własnej wiedzy
Szkolenia indywidualne – optymalny wybór dla osób ceniących sobie pracę bezpośrednio z trenerem oraz możliwość dostosowania terminów zajęć do indywidualnych potrzeb.
Szkolenia online – dedykowane dla osób cierpiących na chroniczny brak czasu. Aby wziąć udział w zajęciach wystarczy komputer z dostępem do sieci Internet oraz komunikator Skype bądź dostępny bezpośrednio z przeglądarki Google Hangouts lub platforma ClickMeeting.
Szkolenia zamknięte – projektujemy działania szkoleniowo-rozwojowe polegające na prowadzeniu spójnego procesu począwszy od analizy aktualnych trendów i wyzwań dla danego biznesu, poprzez badanie przedsiębiorstwa oraz poszczególnych zespołów, diagnozę kompetencji pracowników, na wsparciu we wdrażaniu i utrwalaniu nabytych umiejętności kończąc. Kluczem do sukcesu jest efektywna komunikacja zespołu realizującego dany proces szkoleniowy z klientem. Budujemy zarówno typowe szkolenia oparte na wykładach/warsztatach wzbogaconych o liczne elementy aktywizacyjne uczestników jak i nowatorskie procesy szkoleniowe zbudowane w oparciu o metody takie jak blended learning oraz bite-size learning. Całość oparta na efektywnej metodologii 70/20/10.
Warto również zapoznać się z naszymi usługami doradczymi takimi jak:
Planowanie strategii wzrostu ambitnych przedsiębiorstw – Przygotowanie oraz wdrożenie strategii rozwoju firmy lub strategii funkcjonalnej dotyczącej np. sprzedaży, obsługi klienta, obsługi posprzedażowej, zarządzania projektami. Strategia firmy określa, w jaki sposób realizowane są jej podstawowe cele. Każda organizacja gospodarcza, niezależnie od posiadanej formy własności, dąży do utrzymania się w dynamicznej rzeczywistości rynkowej oraz rozwijania swojej działalności. Działania firmy na rynku określające sposób jej reakcji na otoczenie są jednocześnie wyznacznikiem jej strategii. W konsekwencji, każda firma posiada strategię, niezależnie czy to sobie uświadamia, czy też nie niezależnie też od tego czy jej działania są przemyślane, zaplanowane, czy też opierają się na spontanicznych jednostkowych decyzjach menadżerów.
Wdrożenie dobrych praktyk zarządzania projektami – Wdrożenie dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy dobrych praktyk projektowych ma przede wszystkim walor szybko usprawniający prace zespołów projektowych oraz usprawniający komunikację na temat projektów zarówno wewnątrz zespołów jak i na poziomie całej organizacji, dając Zarządowi przejrzysty obraz stanu realizowanego przez firmę portfela projektów.
Daje też podstawę do doskonalenia organizacji, przyjmując filozofię „krok po kroku” we wdrażaniu zmian. Najtrwalszym rozwiązaniem jest wypracowanie zintegrowanej z modelem zarządzania firmą kompletnej metodyki zarządzania projektami. Rozwiązanie takie pozwala na optymalne wykorzystanie potencjału pracowników organizacji przy określaniu i wdrażaniu nowych procesów. Jednocześnie całościowy charakter zmiany powoduje zasadniczą zmianę jakościową pracy całej organizacji, oddziałując pozytywnie także na pozostałe procesy biznesowe.
Wychodząc naprzeciw naszym klientom proponujemy różne, dostosowane do konkretnych możliwości oraz oczekiwań, modele rozwojowe:
Szkolenia otwarte – najlepszy wybór dla, tych którzy cenią sobie pracę w grupie oraz tych , dla których wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami jest podstawą poszerzania własnej wiedzy
Szkolenia indywidualne – optymalny wybór dla osób ceniących sobie pracę bezpośrednio z trenerem oraz możliwość dostosowania terminów zajęć do indywidualnych potrzeb.
Szkolenia online – dedykowane dla osób cierpiących na chroniczny brak czasu. Aby wziąć udział w zajęciach wystarczy komputer z dostępem do sieci Internet oraz komunikator Skype bądź dostępny bezpośrednio z przeglądarki Google Hangouts lub platforma ClickMeeting.
Szkolenia zamknięte – projektujemy działania szkoleniowo-rozwojowe polegające na prowadzeniu spójnego procesu począwszy od analizy aktualnych trendów i wyzwań dla danego biznesu, poprzez badanie przedsiębiorstwa oraz poszczególnych zespołów, diagnozę kompetencji pracowników, na wsparciu we wdrażaniu i utrwalaniu nabytych umiejętności kończąc. Kluczem do sukcesu jest efektywna komunikacja zespołu realizującego dany proces szkoleniowy z klientem. Budujemy zarówno typowe szkolenia oparte na wykładach/warsztatach wzbogaconych o liczne elementy aktywizacyjne uczestników jak i nowatorskie procesy szkoleniowe zbudowane w oparciu o metody takie jak blended learning oraz bite-size learning. Całość oparta na efektywnej metodologii 70/20/10.
Warto również zapoznać się z naszymi usługami doradczymi takimi jak:
Planowanie strategii wzrostu ambitnych przedsiębiorstw – Przygotowanie oraz wdrożenie strategii rozwoju firmy lub strategii funkcjonalnej dotyczącej np. sprzedaży, obsługi klienta, obsługi posprzedażowej, zarządzania projektami. Strategia firmy określa, w jaki sposób realizowane są jej podstawowe cele. Każda organizacja gospodarcza, niezależnie od posiadanej formy własności, dąży do utrzymania się w dynamicznej rzeczywistości rynkowej oraz rozwijania swojej działalności. Działania firmy na rynku określające sposób jej reakcji na otoczenie są jednocześnie wyznacznikiem jej strategii. W konsekwencji, każda firma posiada strategię, niezależnie czy to sobie uświadamia, czy też nie niezależnie też od tego czy jej działania są przemyślane, zaplanowane, czy też opierają się na spontanicznych jednostkowych decyzjach menadżerów.
Wdrożenie dobrych praktyk zarządzania projektami – Wdrożenie dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy dobrych praktyk projektowych ma przede wszystkim walor szybko usprawniający prace zespołów projektowych oraz usprawniający komunikację na temat projektów zarówno wewnątrz zespołów jak i na poziomie całej organizacji, dając Zarządowi przejrzysty obraz stanu realizowanego przez firmę portfela projektów.
Daje też podstawę do doskonalenia organizacji, przyjmując filozofię „krok po kroku” we wdrażaniu zmian. Najtrwalszym rozwiązaniem jest wypracowanie zintegrowanej z modelem zarządzania firmą kompletnej metodyki zarządzania projektami. Rozwiązanie takie pozwala na optymalne wykorzystanie potencjału pracowników organizacji przy określaniu i wdrażaniu nowych procesów. Jednocześnie całościowy charakter zmiany powoduje zasadniczą zmianę jakościową pracy całej organizacji, oddziałując pozytywnie także na pozostałe procesy biznesowe.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Komunikacja i zarządzanie zespołem
Polska
- Warszawa
1784.00 zł
Terminy:
22.09.2016 r.
26.10.2016 r.
23.11.2016 r.
15.12.2016 r.
Miejsce realizacji szkolenia:
ul. Chmielna 98, 00-801 Warszawa (obok CH Złote Tarasy)
Cel ogólny szkolenia:
- Doświadczenie przez grupę, czym jest zespół podczas współpracy i wzajemnej współzależności,
- Określenie najważniejszych aspektów prawidłowego funkcjonowania i ko...munikowania się w zespole,
- Nabycie umiejętności rozpoznawania sytuacji konfliktowych w zespole oraz ich twórczego rozwiązywania,
- Wypracowanie skutecznych sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w zespole,
- Nabycie umiejętności podejmowania trudnych, ale wspólnych decyzji w zespole,
- Zdobycie umiejętności identyfikacji barier komunikacyjnych między komórkami organizacyjnymi w firmie,
- Zdobycie umiejętności stawiania celów w organizacji i przekładania ich na cele wewnątrzdziałowe,
- Wypracowanie myślenia, które sprzyja pojmowania organizacji jako całości,
- Określenie najważniejszych aspektów prawidłowego funkcjonowania i komunikowania się w organizacji.
Potencjalne korzyści dla uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:
- Uczestnicy doświadczą, czym jest współpraca zespołowa i na czym ona polega,
- Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat efektywnej i skutecznej pracy zespołowej,
- Uczestnicy zdobędą narzędzia komunikacyjne niezbędne do efektywnej współpracy zespołowej,
- Uczestnicy będą się lepiej komunikować, dzięki czemu będą potrafić rozpoznawać sytuacje konfliktowe i skutecznie sobie z nimi radzić,
- Uczestnicy będą potrafili radzić sobie z trudnymi sytuacjami w zespole,
- Uczestnicy będą umieli wspólnie podejmować trudne decyzje zespołowe,
- Uczestnicy doświadczą, czym jest współpraca zespołowa i na czym ona polega, gdzie zespół pojmowany jest jako cała organizacja,
- Uczestnicy lepiej zrozumieją funkcjonowanie organizacji jako całości,
- Uczestnicy będą lepiej ze sobą współpracować poprzez zmniejszenie barier hierarchiczności w organizacji,
- Uczestnicy będą się komunikować ze wszystkimi działami w organizacji,
- Uczestnicy będą umieli wyznaczać cele organizacyjne zbieżne z celami wszystkich działów firmy,
- Uczestnicy wypracują standardy postępowania w zakresie komunikacji i współpracy pomiędzy działami firmy.
Zagadnienia merytoryczne:
1. Prawidłowa komunikacja kluczem do efektywnej i skutecznej współpracy zespołowej:
- Rozróżnienie pomiędzy grupą a zespołem,
- określenie najważniejszych elementów, składające się na efektywną i skuteczną współpracę zespołową,
- analiza najważniejszych etapów kształtowania się zespołu,
- rozpoznanie najważniejszych narzędzi komunikacyjnych w zespole.
2. Komunikacja zespołowa – przekazywanie informacji zwrotnej a aktywne słuchanie w zespole:
- schemat prawidłowej komunikacji z elementami komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- ćwiczenie narzędzi komunikacyjnych: komunikat „ja”,
- ćwiczenie przekazywania prawidłowej informacji zwrotnej,
- narzędzia aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja, zadawanie pytań otwartych i zamkniętych.
3. Style komunikacyjne a role zespołowe:
- analiza ról zespołowych z określeniem potencjał każdej z nich,
- określenie na czym polega rola lidera w zespole – przywództwa a komunikacja zespołowa,
- uświadomienie sobie, czym jest efekt synergii w zespole,
- budowanie „Karty Zespołu”,
- ćwiczenie wzajemnego komunikowania się podczas współpracy zespołowej.
4. Analiza komunikacji między działowej – diagnoza kultury organizacyjnej firmy:
- obieg informacji w firmie – sieć, tempo przekazu, bariery,
- czynnik ludzki a wzorce współpracy – różnice statusu, ambicje jednostkowe, struktura; socjometryczna (sympatie, antypatie), otwartość - zamkniętość w kontaktach,
- cele organizacyjne – sposób ich tworzenia oraz przekładalność na cele poszczególnych komórek organizacyjnych,
- wzorce współdziałania i podejmowanie decyzji – nastawienie rywalizacyjne lub kooperacyjne i jego konsekwencje.
5. Komunikacja międzydziałowa oraz współpraca zespołowa w organizacji:
- ukazanie roli prawidłowych wzorców komunikacji wewnętrznej jako warunków uzyskania wysokiej efektywności organizacyjnej,
- uświadomienie znaczenia podejścia do organizacji jako jednego zespołu – wskazanie, że osiąganie własnych interesów jest zależne od harmonijnego dążenia do realizacji celów całej organizacji,
- identyfikacja barier w komunikacji między komórkami organizacyjnymi firmy,
- zapoznanie się z najważniejszymi elementami współpracy zespołowej niezbędnych w prawidłowym funkcjonowaniu organizacji.
6. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami oraz podejmowanie trudnych decyzji w zespole:
- typologia zachowań podczas podejmowania trudnych decyzji zespołowych,
- analiza błędów i pułapek w procesie podejmowania decyzji zespołowych,
- analiza trudnych sytuacji zespołowych i wypracowywanie sposobów radzenia sobie z nimi,
- opanowanie technik twórczego rozwiązywania problemów w zespole.
7. Źródła konfliktów oraz ich twórcze rozwiązywanie w zespole:
- dookreślenie, czym jest konflikt i jakie są jego symptomy,
- analiza stylów komunikacyjnych, sprzyjających powstawaniu konfliktów,
- zapoznanie się z 5 strategiami podejścia do konfliktu: rywalizacja, dostosowanie, kompromis, konsensus, wycofanie,
- rozpoznanie przyczyn konfliktu wg Koła Konfliktu Ch. Moore’a,
- rozróżnienie 4 sposobów rozwiązywania konfliktów: Mediacja, Negocjacje, Arbitraż, Sąd,
- wypracowywanie strategii radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole.
Ramy czasowe:
16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Osoby na stanowiskach menadżerskich, które na co dzień zarządzają potencjałem ludzkim.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
Materiały szkoleniowe:
- komplet drukowanych, autorskich materiałów szkoleniowych
- materiały biurowe: notes, długopis, teczka
Zaświadczenie:
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 34 z 2012 r., poz. 186).
Zarządzanie projektami
Polska
- Warszawa
1784.00 zł
Terminy:
20.09.2016 r.
24.10.2016 r.
14.11.2016 r.
19.12.2016 r.
Miejsce szkolenia:
ul. Chmielna 98 lok. 25, 00-801 Warszawa (obok CH Złote Tarasy)
Cel ogólny szkolenia:
- Uzyskanie przez uczestników kluczowej wiedzy o zarządzaniu projektami oraz najpopularniejszych metodykach projektowych takich jak PRINCE2, PMI, AGILE;
- Zrozumienie ...różnic pomiędzy omawianymi metodykami;
- Poznanie najlepszych technik i narzędzi projektowych dobranych pod względem skuteczności zarządzania w organizacji.
Zagadnienia merytoryczne:
1. Wprowadzenie do projektu
- Czym jest projekt według różnych definicji?
- Ryzyko projektowe
- Cykl życia projektu
- Dlaczego projekty się nie udają?
2. Przegląd metodyk projektowych
- Ogólna charakterystyka metodyk projektowych
- Procesy PMI
- Procesy PRINCE2
- Procesy Agile
3. Inicjacja projektu
- Zarządzanie zmianą
- Struktura organizacyjna projektu
- Interesariusze projektu
- Cel i Zakres projektu
- Technika SMART
- Karta projektu
4. Zarządzanie zakresem projektu
- Planowanie zorientowane na produkt
- Struktura Podziału Produktu
- Diagram Następstwa Produktów
5. Zarządzanie czasem
- Techniki Szacowania
- Prawo Parkinsona
- Łańcuch krytyczny
- Ścieżka krytyczna
- WBS
- Wykres Gantta
- Harmonogram
6. Zarządzanie zespołem
- Nakładanie się struktur zarządzania
- Macierz RACII
- Leadership
- Piramida Maslowa
- Proces grupowy
7. Zarządzanie ryzykiem i budżetem
- Zarządzanie budżetem projektu
- Rezerwy budżetowe
- Techniki kontroli
- Kroki zarządzania ryzykiem
- Wycena ryzyka
- Odpowiedzi na ryzyko
- Rejestr ryzyk
8. Komunikacja i czynniki miękkie w projekcie
- Komunikacja formalna
- Komunikacja nieformalna
- Techniki skutecznej komunikacji
- Zagadnienia konfliktu i negocjacji
- Zakończenie projektu
- Gromadzenie doświadczeń
Ramy czasowe:
16 godzin (2 dni szkoleniowe)
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Osoby, które na co dzień zarządzają projektami.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
Materiały szkoleniowe:
- komplet drukowanych, autorskich materiałów szkoleniowych
- materiały biurowe: notes, długopis, teczka
Zaświadczenie:
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 34 z 2012 r., poz. 186).
Elektroniczne Postępowanie Upominawcze
Polska
- Warszawa
1080.00 zł
Terminy:
14.09.2016 r.
21.10.2016 r.
08.11.2016 r.
14.12.2016 r.
Miejsce:
ul. Chmielna 98 lok. 25, 00-801 Warszawa (obok CH Złote Tarasy)
Cel ogólny szkolenia:
Zdobycie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności korzystania z elektronicznego postępowania upominawczego potocznie zwanego EPU. Poznanie zasad postępowania windykacyjneg...o i sądowo - egzekucyjnego, przez zapoznanie z każdym elementem platformy elektronicznej EPU. Uczestnik po szkoleniu będzie dysponował wiedzą, aby przeprowadzi skuteczny proces odzyskania zaległych należności wraz ze wszystkimi dodatkowymi i przysługującymi kosztami, przygotowując pozew – otrzymując nakaz zapłaty wraz z klauzulą wykonalności po skierowanie wniosku egzekucyjnego do Komornika za pomocą platformy.
Potencjalne korzyści dla uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:
- Zdobycie wiedzy związanej z postępowaniem sądowym i egzekucyjnym;
- Poznanie zasad i różnic w postępowaniu nakazowym i uproszczonym;
- Otrzymanie pełnych informacji o Elektronicznym Postepowaniu Upominawczym (EPU);
- Przeszkolenie z zakresu działania EPU na przykładzie obecnie funkcjonującej platformy;
- Zaznajomienie z procesem rejestracji w EPU – przygotowaniu pierwszego pozwu oraz śledzeniu sprawy od momentu jej rozpoczęcia do wydania postanowienia/doręczenia/wydania klauzuli wykonalności nakazu zapłaty;
- Złożenie wniosku do Komornika za pomocą elektronicznej platformy;
- Przedstawienie praktycznych aspektów związanych z EPU wraz z metodami podniesienia efektywności działań egzekucyjnych, których rozpoczęcie umożliwiło wydanie postanowienia w trybie EPU;
- Każdy uczestnik szkolenia, po jego odbyciu i zapoznaniu się z otrzymanymi materiałami szkoleniowymi będzie samodzielnie w stanie przejść całą procedurę Elektronicznego Postępowania Sądowego wraz ze złożeniem wniosku do Komornika o prowadzenie postępowania egzekucyjnego z majątku dłużnika,
- Poza wiedzą teoretyczną uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z pełnym interfejsem platformy od etapu rejestracji przez zapoznanie z funkcjami konta, przygotowaniem i złożeniem pozwu po każdy etap postępowania, aż do złożenia wniosku do Komornika w formie elektronicznej.
Zagadnienia merytoryczne:
1. Postępowanie windykacyjne, upominawcze - egzekucyjne:
- skrótowe omówienie windykacji,
- omówienie postępowania egzekucyjnego,
- postępowanie egzekucyjne – upominawcze w świetle przepisów prawa,
- podstawa i zasady elektronicznego postępowania upominawczego (EPU):
*kiedy można i należy korzystać z EPU,
*opłaty sądowe i realna efektywność EPU,
*wady i zalety postępowania elektronicznego.
2. Prawne aspekty EPU:
- strony postępowania,
- zasady udzielania pełnomocnictwa,
- przygotowanie pism procesowych,
- zasady praktyczne, działania EPU,
- otrzymanie nakazu zapłaty i klauzula wykonalności,
- przekazanie sprawy do egzekucji komorniczej,
- sprzeciw w EPU.
3. Aktywne działania na platformie EPU:
- zasady funkcjonowania e-sądu:
*rejestracja na platformie e-sądu,
*podpis elektroniczny – jak go uzyskać,
*edycja danych użytkownika,
*zarządzenie kontem.
4. Złożenie pierwszego pozwu na platformie EPU:
- przygotowanie treści pozwu:
*prawidłowy wybór stron – powód i pozwany,
*przygotowanie listy dowodów,
*precyzyjne określenie roszczenia,
*ustalenie wartości przedmiotu sporu,
*prawidłowe naliczenie odsetek,
*prawidłowe złożenie podpisu.
- ustalenie wysokości opłaty sądowej i jej prawidłowe wniesienie,
- konsekwencje nieprawidłowo złożonego pozwu – omówienie przypadków.
5. Złożono pozew, co dalej? – kolejne etapy postępowania EPU:
- śledzenie spraw w których złożono pozew - na każdym etapie postępowania:
*postępowanie sądowe,
*postanowienia sądu,
*doręczenia pism procesowych,
*nakazy zapłaty i klauzule wykonalności.
- złożenie wniosku egzekucyjnego za pomocą platformy EPU:
*podpis wniosku,
*opłaty związane z wnioskiem,
*elementy wniosku mające na celu poprawę skuteczności egzekucji,
*prawa przysługujące wierzycielowi.
6. Podsumowanie EPU – jako skutecznej metody odzyskania należności:
- działania wierzyciela podnoszące efektywność w procesie egzekucji,
- przeciwdziałanie celowym działaniom dłużnika, powodującym przeciąganie postępowania sądowego i utrudnienia lub uniemożliwienia skutecznej egzekucji.
Ramy czasowe:
8 godzin (1 dzień szkoleniowy)
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które indywidualnie lub pracując potrzebują dostępu do skutecznych metod odzyskiwania należności bez angażowania zewnętrznych firm i dużej części własnego kapitału w stosunku do zaległych należności.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
Materiały szkoleniowe:
- komplet drukowanych, autorskich materiałów szkoleniowych
- materiały biurowe: notes, długopis, teczka
Zaświadczenie:
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 34 z 2012 r., poz. 186).
Windykacja
Polska
- Warszawa
1080.00 zł
Terminy:
15.09.2016 r.
14.10.2016 r.
16.11.2016 r.
09.12.2016 r.
Miejsce szkolenia:
ul. Chmielna 98 lok. 25, 00-801 Warszawa (obok CH Złote Tarasy)
Cel ogólny szkolenia:
Zdobycie wiedzy o skutecznym prowadzeniu windykacji od prowadzenia etapu polubownego do postępowania sądowego i egzekucyjnego.
Potencjalne korzyści dla uczestników z... uczestnictwa w szkoleniu:
- Zdobycie wiedzy związanej z procedurami windykacyjnymi,
- Zdobycie praktycznych umiejętności prowadzenia skutecznej windykacji,
- Ograniczenie postępowań sądowych związanych z windykacją i zamykanie odzyskiwania zaległych należności wykorzystując poznane metody i narzędzia, na etapie ugodowej windykacji,
- Ocenienie kosztów windykacji i postępowania sądowo-komorniczego,
- Poznanie zasady zniwelowania kosztów odzyskania Twoich należności i przysługujących Wierzycielowi praw do obciążenia Dłużnika dodatkowymi kosztami,
- Poznanie praw i obowiązków Wierzyciela w procesie windykacji,
- Zdobycie wiedzy związanej z postępowaniem sądowym i postępowaniem egzekucyjnym,
- Uczestnicy po szkoleniu będą w pełni samodzielnie prowadzili windykację w Firmie,
- Uczestnicy po szkoleniu wspomogą proces windykacji sądowej i egzekucyjnej znając możliwość prawne jakie przysługują Wierzycielowi,
- Uczestnicy po szkoleniu zabezpieczą firmę przed możliwymi w przyszłości procedurami windykacyjnymi wobec kontrahentów aktualnych i przyszłych.
Zagadnienia merytoryczne:
1. Obowiązki i prawa osoby prowadzącej windykację:
- czym jest windykacja:
*prewencja windykacyjna,
*polubowna windykacja – negocjacje/ugody,
*sądowa windykacja,
*komornicza windykacja z aktywną postawą wierzyciela,
*karna windykacja,
- jakie prawa mamy prowadząc windykację,
- zachowania niedozwolone w etapie windykacyjnym:
*co dłużnik wykorzysta przeciwko Tobie,
*w jaki sposób dłużnik wykorzysta złe prowadzenie windykacji, aby przedłużyć jej etap,
*czym możesz doprowadzić do uniknięcia przez dłużnika odpowiedzialności za swoje zobowiązania.
2. Modele komunikacji z dłużnikiem:
- podstawy konwersacji nie tworzącej konfliktu,
- odporność na stres towarzyszący procedurze windykacji – tzw. oporni dłużnicy,
- zasadność i powód wysyłania wezwań do zapłaty oraz „ostatecznych” i „przedsądowych wezwań do zapłaty”,
- prowadzenie windykacji w sposób umożliwiający dalszą współpracę z kontrahentem nie rozliczającym się terminowo,
- ocena zachowania i postawy dłużnika – jako podstawa do podjęcia odpowiednich działań,
- analiza sytuacji dłużnika pod względem krytycznym wobec jego osoby – uniknięcie błędu współczucia jako jeden z najczęstszych błędów.
- język perswazji w praktycznym prowadzeniu windykacji,
- zasady prowadzenia negocjacji:
*kiedy i czy warto prowadzić negocjacje z Wierzycielem,
*zawieranie ugody z korzyścią dla Wierzyciela,
*rozłożenie płatności na raty w sposób nie powodujący szkody dla Wierzyciela,
*umorzenie odsetek ustawowych,
*umorzenie części zobowiązania,
*rozliczenia barterowe,
*kiedy rozpatrzeć możliwość zgłoszenia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa przez Twojego.
3. Obciążanie dodatkowymi kosztami Dłużnika/Wierzyciela:
- jakie koszty dodatkowe możesz doliczyć w momencie rozpoczęcia windykacji,
- czy dozwolone jest stosowanie odsetek karnych i kar umownych,
- jak obciążyć i kiedy Dłużnika odsetkami ustawowymi,
- czy jesteś zobowiązany do wysyłania wszelkiego rodzaju wezwań do zapłaty,
- czy warto zainwestować w firmy zewnętrzne zajmujące się windykacją – jeżeli nie to kiedy/jeżeli tak to kiedy,
- jakie są koszty postępowania sądowego dla Wierzyciela,
- jakimi kosztami może obciążyć Dłużnika w postępowaniu sądowym,
- obniżenie kosztów postępowania sądowego i elektroniczne postępowanie upominawcze,
- koszty postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego dla Wierzyciela i Dłużnika,
- kiedy należy rozważyć wstrzymanie się od postępowania sądowego i komorniczego w celu ochrony własnych środków.
4. Negatywne dla Dłużnika, działania Wierzyciela zgodne z obowiązującym stanem prawnym:
- działające Rejestry Dłużników:
*Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A.,
*Rejestr Dłużników ERIF S.A.,
*Rejestr Dłużników BIG – Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.,
*Rejestr Dłużników Niewypłacalnych w KRS,
*zasadność istnienia innych rejestrów Dłużników.
- zasady umieszczenia wpisów w rejestrze:
*dotkliwość dla Dłużnika,
*odpowiedzialność i obowiązki Wierzyciela,
*koszty umieszczenia.
- przekazywanie informacji o długach i giełdy wierzytelności,
- występowanie wspólnie z innymi Wierzycielami przeciwko Dłużnikowi.
5.Rodzaje postępowań sądowych i komorniczych:
- nakaz w postępowaniu upominawczym,
- sprzeciw w postępowaniu upominawczym,
- nakaz w postępowaniu nakazowym,
- zarzuty w postępowaniu nakazowym,
- komornicze postępowanie zabezpieczające i wnioski wierzyciela,
- komornicze postępowanie egzekucyjne i wnioski wierzyciela,
- umorzenie postępowania egzekucyjnego,
- prawa i możliwości Wierzyciela otwierające możliwość przeprowadzenia skutecznej windykacji wobec Dłużnika na etapie egzekucji.
6. Alternatywne metody dochodzenia swoich należności:
- sprzedaż długu podmiotom zajmującym się ich ściąganiem,
- dokonanie cesji na rzecz innego podmiotu – podstawy, zasady, skuteczne dokonanie,
- kompensat wzajemnych wierzytelności – podstawy, zasady, skuteczne dokonanie,
- faktoring – zabezpieczy zobowiązania czy pogrąży firmę? Zalety i zagrożenia,
- zgodne z prawem działania Wierzyciela w ramach alternatywnego procesu windykacji,
- potraktowanie Dłużnika jako przyjaciela – jako metoda windykacji.
7. Działania skutecznie ograniczające konieczność windykacji:
- jak ocenić Twojego przyszłego kontrahenta:
*najczęstsze błędy dokonywane w ocenie przez firmy,
*chęć szybkiego zysku ponad zdrowy rozsądek decyzji w Firmie,
*jakie sygnały powinny być niepokojące dla Firmy.
- analiza sytuacji dotychczasowych klientów,
- przygotowanie pełnej oceny kontrahentów firmy i ich podział pod względem wypłacalności,
- kiedy podjąć trudną decyzję o rozstaniu z prawdopodobnie niewypłacalnym klientem Twojej firmy,
- korzyści z podejmowania działań prewencyjnych.
Ramy czasowe:
8 godzin (1 dzień szkoleniowy)
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Szkolenie skierowanie jest do osób, które na co dzień zajmują się kontrolą należności w firmie, w której pracują lub którą prowadzą, odpowiedzialne są za płynne rozliczenia i stałą współpracę z kontrahentami.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
Materiały szkoleniowe:
- komplet drukowanych, autorskich materiałów szkoleniowych
- materiały biurowe: notes, długopis, teczka
Zaświadczenie:
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 34 z 2012 r., poz. 186).
Prezentacje multimedialne dla biznesu w Microsoft Office PowerPoint
Polska
- Warszawa
968.00 zł
Cel ogólny szkolenia:
Nabycie umiejętności sprawnego posługiwania się narzędziami dostępnymi w programie Microsft Office PowerPoint.
Potencjalne korzyści dla uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:
- nabycie umiejętności jak w atrakcyjny sposób przedstawić temat prezentacji przy wykorzystaniu różnorodnych funkcji programu Microsoft Office Powe...rPoint,
- chcą zwiększyć swoja pewność siebie w trakcie prowadzenia prezentacji.
Zagadnienia merytoryczne:
1. Interfejs programu Microsoft Office PowerPoint
2. Wbudowane szablony prezentacji
3. Szablon prezentacji z wykorzystaniem samodzielnie przygotowanego wzorca:
- schematy kolorów,
- dobór tła,
- nagłówek i stopka,
- punktowanie i numerowanie,
- konspekty.
4. Multimedialne elementy w prezentacji
5. Tworzenie slajdów, metody zaawansowane
6. Materiały informacyjne
7. Pokazy niestandardowe
Ramy czasowe:
16 godzin
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do osób, które muszą przedstawić różnego rodzaju informacje w ciekawy, kreatywny i zrozumiały sposób dla odbiorców (np. kierownictwa, zarządu). Raporty i wyniki, zalety produktu czy też wyniki prac projektowych.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Szkolenie w całości oparte o warsztaty komputerowe oraz analizę ćwiczeń i case study. Zajęcia indywidualne prowadzone w Centrum Warszawy. Dni i godziny do ustalenia.
Szczegółowy program szkolenia: https://www.ocsd.pl/index.php/szkoleniamenu/szkolenia-indywidualne/18-prezentacje-multimedialne-dla-biznesu-w-microsoft-office-powerpoint
Przegląd zaawansowanych narzędzi Microsoft Office Excel [szkolenie indywidualne]
Polska
- Warszawa
968.00 zł
Cel ogólny szkolenia:
Nabycie umiejętności sprawnego posługiwania się zaawansowanymi narzędziami dostępnymi w programie Microsft Office Excel.
Potencjalne korzyści dla uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:
- dzięki znajomości tajników pracy z arkuszem kalkulacyjnym oszczędzisz sporo czasu realizując powierzone zadania,
- będziesz efektywnie...j przetwarzać duże ilości danych biznesowych,
- atrakcyjnie zaprezentujesz efekty swojej pracy przygotowując różnorakie raporty,
- zdecydowanie podwyższysz poziom kompetencji zawodowych przez co zyskasz realną szansę na awans.
Zagadnienia merytoryczne:
1. Przegląd najczęściej wykorzystywanych funkcji:
- funkcje logiczne, statystyczne i matematyczne: SUMA.JEŻELI(), LICZ.JEŻELI(), SUMA.WARUNKÓW(), LICZ.WARUNKI(), JEŻELI(), LUB(), ORAZ(),
funkcje wyszukiwania i odwołań: WYSZUKAJ.PIONOWO(), WYSZUKAJ.POZIOMO(), INDEKS() oraz PODAJ.POZYCJĘ(),
- funkcje daty i czasu: DZIŚ(), DATA.RÓŻNICA(), DATA(), DZIEŃ(), MIESIĄC(), ROK(), WEEKNUM(), DNI.ROBOCZE(), CZAS(),
funkcje tekstowe: LEWY(), PRAWY(), ZNAJDŹ(), FRAGMENT.TEKSTU(), USUŃ.ZBĘDNE.ODSTĘPY(), TEKST(), PODSTAW(), LITERY.WIELKIE(), Z.WIELKIEJ.LITERY(), DŁ(),
- funkcje informacyjne: CZY.BŁĄD(), JEŻELI.BŁĄD(), CZY.TEKST(), CZY.LICZBA(),
- zagnieżdżanie funkcji.
2. Import danych ze źródeł zewnętrznych:
- import plików tekstowych (*.txt, *.csv),
- import z baz danych,
- import z sieci Internet,
- konsolidacja danych.
3. Filtrowanie i sortowanie danych:
- zaawansowane możliwości sortowania,
- sortowanie wielopoziomowe,
- filtr niestandardowe.
4. Analiza danych przy użyciu tabel przestawnych:
- tworzenie tabel przestawnych,
- funkcje obliczeniowe,
- grupowanie,
- filtrowanie i sortowanie,
- pola i elementy obliczeniowe,
- tabela przestawna na podstawie danych zewnętrznych.
5. Wizualizacja danych:
- rodzaje wykresów,
- tworzenie wykresów złożonych,
- zmiana zakresów danych,
- zaawansowana modyfikacja wykresów,
- obiekty graficzne na wykresie,
- wykres z dwiema osiami,
- linie trendu.
6. Funkcje tablicowe
7. Zaawansowane możliwości formatowania warunkowego
8. Walidacja danych
9. Modelowanie:
- Solver,
- Scenariusze.
10. Makropolecenia
Ramy czasowe:
16 godzin
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Szkolenie adresowane jest dla osób wykorzystujących w swojej pracy arkusz kalkulacyjny Microsoft Office Excel, które chcą nabyć umiejętność zaawansowanej obsługi i jeszcze efektywniej wykorzystywać program w realizacji powierzonych zadań.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Szkolenie w całości oparte o warsztaty komputerowe oraz analizę ćwiczeń i case study. Zajęcia indywidualne prowadzone w Centrum Warszawy. Dni i godziny do ustalenia.
Szczegółowy program szkolenia: https://www.ocsd.pl/index.php/szkoleniamenu/szkolenia-indywidualne/17-przeglad-zaawansowanych-narzedzi-microsft-office-excel
Praktyczny wstęp do pracy z Microsoft Office Excel [szkolenie indywidualne]
Polska
- Warszawa
968.00 zł
Cel ogólny szkolenia:
Nabycie umiejętności obsługi programu Microsoft Office Excel, a tym samym zwiększenie efektywności pracy i kwalifikacji zawodowych w zakresie ICT. Zagadnienia zostały tak dobrane aby pokazać możliwości programu w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
Potencjalne korzyści d...la uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:
- Zyskasz umiejętność korzystania z najpopularniejszego arkusza kalkulacyjnego na rynku,
- Podniesiesz poziom swoich kompetencji zawodowych w zakresie ICT,
- Poprawisz swoją wydajność w pracy a także zyskasz szansę awansu.
Zagadnienia merytoryczne:
1. Specyfika pracy z arkuszem kalkulacyjnym
2. Dane i ich formatowanie
3. Operacje na arkuszach
4. Narzędzia formatowania obszernych danych
5. Wstawianie i edycja komentarzy
6. Funkcje i formuły w programie Microsoft Office Excel
7. Analiza i wyszukiwanie danych
8. Praca z wykresami
9. Drukowanie arkuszy programu Microsoft Office Excel
Ramy czasowe:
16 godzin
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do początkujących użytkowników arkusza kalkulacyjnego Microsft Office Excel oraz osób, które chcą nabyć umiejętności skutecznego tworzenia oraz wykorzystywania prostych arkuszy kalkulacyjnych. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z podstawowymi narzędziami programu, nauczą się wprowadzać, edytować i analizować dane, przedstawiać je w atrakcyjny sposób, tworzyć wykresy i podsumowania oraz przygotowywać dokumenty do wydruku.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Szkolenie w całości oparte o warsztaty komputerowe oraz analizę ćwiczeń i case study. Zajęcia indywidualne prowadzone w Centrum Warszawy. Dni i godziny do ustalenia.
Szczegółowy program szkolenia: https://www.ocsd.pl/index.php/szkoleniamenu/szkolenia-indywidualne/16-praktyczny-wstep-do-pracy-z-microsoft-office-excel
Płatnik,warsztaty praktyczne z zakresu programu Płatnik [szkolenie indywidualne]
Polska
- Warszawa
968.00 zł
Cel ogólny szkolenia:
Warsztaty mają na celu zapoznanie uczestników z nową wersją programu Płatnik, która będzie już ostatnim etapem wdrożenia Interaktywnego Płatnika Plus. Nowy Płatnik wraz z Interaktywnym Płatnikiem Plus to rewolucyjna zmiana dla użytkowników aplikacji. Wprowadza dalsze zmiany w zakresie weryfikacji poprawności dokumentów przesy...łanych do ZUS oraz odpowiada na zgłoszone sugestie przez płatników składek w zakresie funkcjonalności programu (m.in. możliwość pracy oddziałowej). Ponadto zdecydowanie dokładniej weryfikuje dokumenty przesyłane do ZUS i zwiększa ilość występowania komunikatów o wystąpieniu błędów krytycznych, które blokują wysyłkę, co ma sprawić, że dokumenty przesyłane do ZUS będą sporządzane prawidłowo. Zmiany w wersji 10.01.001 to również wiele rozwiązań usprawniających i ułatwiających pracę.
Potencjalne korzyści dla uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:
Szkolenie o charakterze wybitnie warsztatowym. Całość realizowana jest na samodzielnych stanowiskach komputerowych, dla każdego uczestnika, przez co nabywają umiejętności praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy.
Zagadnienia merytoryczne:
1. Wprowadzenie do programu Płatnik 10.01.001
2. Instalacja i rejestracja programu Płatnik
3. Zakładanie Kartotek w Rejestrze Płatników
4. Ustawienie opcji programu
5. Rejestr ubezpieczonych
6. Tworzenie i wysyłanie dokumentów
7. Tworzenie dokumentów rozliczeniowych
8. Przekaz elektroniczny, wysyłka i potwierdzanie dokumentów do ZUS
9. Archiwizacja danych w programie
10. Obsługa bazy danych
Ramy czasowe:
15 godzin
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do osób zainteresowanych pracą w działach kadrowo-płacowych, od których wymaga się znajomości obsługi programu Płatnik. Zapraszamy również na zajęcia osoby, które już pracują i chciałyby podnieść swoje kompetencje w zakresie obsługi programu Płatnik.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Szkolenie w całości oparte o warsztaty komputerowe oraz analizę ćwiczeń i case study. Zajęcia indywidualne prowadzone w Centrum Warszawy. Dni i godziny do ustalenia.
Szczegółowy program szkolenia:https://www.ocsd.pl/index.php/szkoleniamenu/szkolenia-indywidualne/33-platnik-warsztaty-praktyczne-z-zakresu-programu-platnik
Kadry i płace [szkolenie indywidualne]
Polska
- Warszawa
968.00 zł
Cel ogólny szkolenia:
Celem kursu jest usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy z obszaru kadr i naliczania wynagrodzeń.
Potencjalne korzyści dla uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:
Po zajęciach uczestnik będzie posiadał opanowane umiejętności zawodowe dające zdolność wykonywania pracy polegającej na:
- gromadzeniu i przygotowywaniu dokumen...tacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
- ustalaniu i rozliczaniu uprawnień urlopowych
- planowaniu i rozliczaniu czasu pracy
- sporządzaniu listy płac
- ustalaniu podstaw wymiaru zasiłku chorobowego
- umiejętności naliczania i ustalania wysokości poszczególnych składników wynagrodzeń
- umiejętności ustalania wysokości potraceń z wynagrodzeń
- umiejętności obliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych
Zagadnienia merytoryczne:
1. HR w przedsiębiorstwie
- planowanie zatrudnienia
- rekrutacja i selekcja pracowników
- zagadnienia prawne Prawa Pracy
2. Stosunek pracy
- nawiązywanie stosunku pracy
- podstawowa dokumentacja pracownicza
- rozwiązywanie stosunku pracy (zagadnienia i dokumentacja)
3. Obowiązki stron stosunku pracy
- obowiązki pracodawcy
- odpowiedzialność pracownika w miejscu pracy
4. Czas pracy – zagadnienia
- systemy czasu pracy
- ewidencja czasu pracy
- rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych
- urlopy pracownicze – ogólne zagadnienia
- uprawnienie pracowników związane z rodzicielstwem
- wynagrodzenia i odprawy – ogólne zagadnienia
5. Zasiłki i świadczenia - zasady nabywania praw, ustalanie podstawy
- wynagrodzenie chorobowe
- zasiłek chorobowy
- wypłacane zasiłki i składki na ubezpieczenia społeczne
- uprawnieni do ustalenia wysokości i wypłaty zasiłków
- okresy wyczekiwania na zasiłek chorobowy
- okres wypłacania wynagrodzenia chorobowego
6. Skargi i kontrole w firmie
7. Płace w przedsiębiorstwie
- listy płac i karty zarobkowe pracowników
- dokumentacja obliczeniowa umów cywilnoprawnych
8. Płace: przykłady obliczania wynagrodzenia
- obliczanie minimalnego wynagrodzenia
- obliczanie wynagrodzenia w przypadku nieobecności w pracy z powodu choroby
- obliczanie wynagrodzenia za godziny nadliczbowe
- obliczanie za pracę w porze nocnej
- wyliczanie ekwiwalentu za urlop i inne
9. Komunikacja werbalna i niewerbalna pracowników działu Kadr i Płac
10. Savoir vivre w biurze (umiejętność zachowania się w różnych sytuacjach dotyczących pracowników)
Ramy czasowe:
16 godzin
Do kogo skierowany jest program szkolenia:
Zapraszamy osoby, które pracują lub mają w planach pracę w działach kadrowych oraz płacowych. Osoby, które chcą poszerzyć swoje umiejętności oraz podnieść kwalifikacje, a także osoby, które z tą tematyką nie mają styczności na co dzień, ale interesuje ich i w przyszłości planują przekwalifikowanie się oraz zmianę pracy oraz jej specyfikacji.
W jakiej formie pracy zrealizowane zostaną zajęcia:
Kurs prowadzony jest w formie warsztatów poprzedzonych wykładem, podczas którego prowadzący przedstawia liczne przykłady i interpretacje, oraz motywuje uczestnika do samodzielnego rozwiązywania zadań, które systematyzują i porządkują wiedzę, oraz pomagają w zdobyciu praktyki z zakresu kadr i rozliczania wynagrodzeń. Zajęcia indywidualne prowadzone w Centrum Warszawy. Dni i godziny do ustalenia.
Szczegółowy program szkolenia: https://www.ocsd.pl/index.php/szkoleniamenu/szkolenia-indywidualne/34-kadry-i-place
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia kadrowe
Szkolenia z ekonomii i finansów
Szkolenia prawnicze
Szkolenia z informatyki i komputerów
Szkolenia techniczne
Inne szkolenia i kursy
Urzędy
Urzędy gmin
Urzędy miejskie
Urzędy statystyczne
Urzędy wojewódzkie
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Firma it, Dotacje unijne, Reklama internetowa, Terapeuta uzależnień Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Chmielna 98 lok. 25Kod pocztowy
00-801Miasto
WarszawaNIP
6321987421Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Podlaskie, Łódzkie, Dolnośląskie, Podkarpackie, Zachodniopomorskie, Lubelskie, Małopolskie, Mazowieckie, Pomorskie, Warmińsko-mazurskie, Opolskie, Kujawsko-pomorskie, Wielkopolskie, Lubuskie, Śląskie, Świętokrzyskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
OGÓLNOPOLSKIE CENTRUM SZKOLENIOWO DORADCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2010-06-01
NIP
6321987421
Regon
241547111
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Wola
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
00844
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Grzybowska
Numer nieruchomości
87
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8551Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH
8552Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
8553Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI Z ZAKRESU NAUKI JAZDY I PILOTAŻU
8559A
NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA