Obsługa klienta, help desk Kraków - Najlepsi w 2021

Obsługa klienta, help desk w Krakowie, 2021

57 Specjalistów

Odpowiedz na kilka pytań

Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty

Otrzymaj oferty

Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy

Wybierz najlepszą

Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco

Najlepsze z 57 firm
w kategorii Obsługa klienta, help desk

Obsługa klienta, help desk Kraków

ZAFI Sp. z o.o.

  • Kraków
Prv

Wzorowa firma. Na wystawione ogłoszenie bardzo szybko otrzymałem ofertę i rzeczową konkretną konsultację. Po pierwszej rozmowie wiedziałem, że są to ludzie którzy poradzą sobie z dopasowaniem rozwiązań konkretnie pod wymagania tak bardzo konkretne jak moje. Bardzo polecam tą firmę, konkretnie na podstawie moich doświadczeń mogę powiedzieć że: •Są pod telefonem I nie ma żadnych problemów z kontaktem nawet w nagłych sprawach. • Bardzo istotne jest, że w złożonych zadaniach zdarza się że klient nie wie jak konkretnie rozwiązać daną funkcjonalność dlatego konsultacje, czasami dłuższe rozmowy są niezbędne, nie ma z tym żadnych problemów. Chętnie konsultują wymagania klienta (co da się osiągać w rozsądnych kosztach, czego nie warto, a

IB Ray Bartosz Adamski - Obsługa klienta, help desk Kraków
Marian M.

Zastanawiałeś się kiedyś skąd w sieci biorą się piękne, szybkie i intuicyjne strony internetowe? A może zastanawiałeś się skąd w wielu firmach, sklepach czy innych miejscach tak świetnie skonstruowana sieć, że WiFi jest szybsze niż myśl? Nie powiemy Ci, że wszystko my zrobiliśmy, bo pewnie brakło by nam na to życia. Natomiast powiem Ci, że Quick IT jest w tej grupie profesjonalistów, którzy oddają siebie całym sercem swojej pracy. Firma Quick IT została stworzona z myślą o Was i o Waszych przedsiębiorstwach. W Quick IT cenimy sobie nade wszystko zadowolenie naszych klientów i uśmiech na ich twarzy w sytuacji kiedy wszystko już działa prawidłowo. Obsługę informatyczną zawsze wykonujemy na najwyższym poziomie, a strony przygotowane przez naszych WordPressowych speców są dopracowane w najmniejszym szczególe. Zapraszamy na naszą stronę internetową po więcej szczegółów - www.quickit.com.pl

Vario | Design Studio - Obsługa klienta, help desk Kraków
Horcha sp. z o.o.

Współpraca od początku układa się bardzo dobrze. Zrealizowaliśmy wspólnie wiele projektów, z których jesteśmy bardzo zadowoleni. Polecamy firmę Vario wszystkim tym, którzy szukają porządnie wykonanych projektów graficznych i chcą wyróżnić się na tle konkurencji.

Pietras IT Kamil Pietras - Obsługa klienta, help desk Kraków
Marcin K.

- sieci - systemy operacyjne : Linux, Windows - wsparcie techniczne

WEBSITTER - Obsługa klienta, help desk Kraków

WEBSITTER

  • Kraków
Nie podano

Wybrałam tę firmę ze wzg na kontakt. Super podejście, wyrozumiałość, cierpliwość, od początku najlepsze porozumienie co do współpracy. Polecam.

Dołącz do naszych Specjalistów od Obsługi Klienta w Krakowie

Działasz na rynku jako Specjalista od Obsługi Klienta i szukasz nowych Klientów z Krakowa lub okolic? Załóż konto i realizuj potrzeby zainteresowanych Klientów z Oferteo!

Załóż bezpłatne konto
ITMATRIX Informatyka dla Każdego Aleksander Bucała - Obsługa klienta, help desk Kraków

Firma ITMATRIX Informatyka dla Każdego jest stworzona z myślą o Klientach biznesowych jak i prywatnych. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która zajmuje się dostarczaniem sprzętu IT ale nie tylko. Służymy gotowymi rozwiązania sprzętowymi oraz oprogramowaniem dla firm. Tworzymy infrastruktury sieciowe. Bierzemy pod opiekę naszych klientów zarówno biznesowych jak i prywatnych. Podstawową cechą rozpoczęcia współpracy jest wysłuchanie klienta i dostosowanie konfiguracji sprzętowej pod jego potrzeby. Swoją wiedzę opieramy na doświadczeniach biznesowych oraz na doświadczonej kadrze Informatyków którzy sprostają każdemu wyzwaniu. Działamy szybko sprawnie i tanio. U nas zajmujemy się indywidualnie każdym problemem związanym z IT,

PCP NET s.c. - Obsługa klienta, help desk Kraków

PCP NET s.c.

  • Kraków

PCP NET s.c Dostarczyciel rozwiązań IT Firma PCP NET s.c powstała w roku 2001 jako kolejny z krakowskich sklepów komputerowych. Po kilku latach zadaniem firmy stało się dostarczanie optymalnych rozwiązań z zakresu informatyki, systemów bezpieczeństwa oraz telekomunikacji. Naszymi klientami są małe i średnie firmy, które oczekują stabilnych i niezawodnych rozwiązań oraz profesjonalnego wsparcia z zakresu IT.

Blackice Networks Sp. z o. o. - Obsługa klienta, help desk Kraków

Kompleksowa obsługa informatyczna dla firm i optymalizacja kosztów IT Naszą specjalnością jest kompleksowa obsługa informatyczna dla firm. Świadczymy profesjonalne usługi informatyczne dla firm z Krakowa optymalizując koszty IT oraz podnosząc bezpieczeństwo i dostępność infrastruktury informatycznej swoich Klientów. Prowadzimy pogotowie informatyczne / jednorazowy serwis z dojazdem do Klienta obejmującym Kraków i okolice – skutecznie usuwamy nagłe problemy oraz wsparcie informatyczne / outsourcing IT w ramach elastycznych planów abonamentowych – obniżamy koszty IT. Obszary realizowanych usług dotyczących IT: – outsourcing, – obsługa informatyczna, – pomoc i wsparcie technologiczne, – chmura obliczeniowa. Oszczędność czasu i

ITMATRIX Informatyka dla Każdego Aleksander Bucała - Obsługa klienta, help desk Kraków

Firma ITMATRIX oferuje usługi z zakresu: outsourcingu IT, dostarczania sprzętu komputerowego, usług informatycznych. Outsourcing IT obejmuje: tworzenie informatycznej infrastruktury, bieżącą obsługę informatyczną oraz hosting. Dodatkowo uzupełniamy to oferujemy administrację infrastruktur sieciowych, Wyróżnia nas szeroka wiedza oraz duże doświadczenie zawodowe– to właśnie dzięki niemu możemy sprostać każdemu wyzwaniu, które nam Państwo powierzą. Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych i biznesowych, dlatego zapewniamy Państwu: –sprawdzone, gotowe rozwiązania sprzętowe i profesjonalne oprogramowania dla firm, –kompleksową obsługę informatyczną, –oszczędność kosztów związanych z zatrudnieniem specjalistów w zakresie IT w

IT Mania Mateusz Wroński - Obsługa klienta, help desk Kraków

Jesteśmy na rynku od 2018 roku. Nasza specjalność to tworzenie stron internetowych w oparciu o najnowsze technologie oraz serwis komputerów. Zapewniamy opiekę informatyczną, na terenie Krakow oraz zdalnie w każdym miejscu na świecie! :) Projektowanie stron www najlepiej zlecić programistom z doświadczeniem, którzy będą w stanie stworzyć nowoczesną, a zaraz responsywną stronę, zgodną z najnowszymi standardami, zoptymalizowaną pod kątem pozycjonowania, intuicyjną w obsłudze oraz przejrzystą dla klienta. Tworzymy strony oparte o najnowsze technologie HTML5, CSS, JS oraz oparte o silniki CMS, np. Wordpress, Woocomerce itd. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, uzgadniając wygląd jak i funkcjonowanie przyszłej strony z klientem. W

Bluevirt - Obsługa klienta, help desk Kraków

Bluevirt

  • Kraków

BLUEVIRT to firma, która specjalizuje się w bezpieczeństwie informatycznym. Prowadzimy kompleksową obsługę informatyczną dla przedsiębiorstw na terenie Unii Europejskiej. Zajmujemy się: - weryfikacją zabezpieczeń IT: audyty, testy penetracyjne, monitoring IT; - wdrażamy rozwiązania zapewniające ochronę danych w firmie; - prowadzimy administrację sieciami i serwerami firmowymi. https://www.facebook.com/bluevirt

Inglitin Łukasz Kurek - Obsługa klienta, help desk Kraków

Inglitin Łukasz Kurek

  • Kraków

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która zapewnia kompleksową obsługę IT dla firm oraz przedsiębiorstw. Doświadczenie rynkowe, zgrany zespół specjalistów rozumiejący współczesne potrzeby biznesowe klientów oraz znajomość nowoczesnych technologii pozwalają nam świadczyć usługi ‘szyte na miarę’, ściśle dopasowane do aktualnej sytuacji klienta.

Lockus sp. z o. o.

  • Kraków

Usługi, które świadczymy to call-center, telemarketing, infolinia, obsługa klienta. Realizujemy prace od 2007. Firma świadczy usługi na obszarze takim jak cała Polska. Liczy się dla nas zadowolenie naszych Klientów.

Artur Blonski

  • Kraków

Usługi IT: 1. Zarządzanie projektami 2. Konsultacje - w zakresie pracy Service Desku, konfiguracji i optymalizacji małego biura 3. Prowadzenie szkoleń: Lean, MS Office, MS Project,

MACIEJ OSZAL ABDAR BIURO PODRÓŻY

  • Kraków

michal tatar

  • krakow

Rozpoczęliśmy działalność w 2011 roku. Nasza specjalność to ogrodnictwo, na terenie malopolskie.

Sławomir Zając - Obsługa klienta, help desk Pcim

Sławomir Zając

  • Pcim
  • 33 km od Kraków

Działamy w branży od 2012 roku. Nasza specjalność to Grafika komputerowa Website developing (frontend developing HTML i CSS) Serwis i naprawa elektroniki, na terenie woj. Małopolskie.

ActiVirt

  • Trzebinia
  • 39 km od Kraków

Kotyla Design

  • Oświęcim
  • 51 km od Kraków

Zajmujemy się działalnością związaną z tworzeniem stron internetowych, pozycjonowaniem stron, projektowaniem wizytówek, ulotek.

Sebastian Nowak

  • Kąty
  • 54 km od Kraków

Nasza specjalność to strony WWW, marketing IT, serwis IT. Zajmujemy się branżą od 2019. Obsługujemy Klientów z lokalizacji takich jak woj. małopolskie. Zależy nam na budowaniu i utrzymywaniu zaufania wśród klientów.

Firma DuKom - Obsługa klienta, help desk Dąbrowa Górnicza

Firma DuKom

  • Dąbrowa Górnicza
  • 58 km od Kraków

Firma DuKom o profilu usługowo-handlowym prowadzi działalność w zakresie kompleksowej obsługi informatycznej, połączonym z serwisem informatycznym oraz doradztwem w zakresie: - sprzętu komputerowego i oprogramowania - technologii monitoringowych oraz rozwiązań telewizji przemysłowej - dedykowanych rozwiązań technologicznych branży IT Nasza specjalizacja polega na kompleksowej i kompetentnej obsłudze informatycznej Klienta ze szczególnym uwzględnieniem osobistych oczekiwań i wymogów. Celem firmy jest rzetelne i wiarygodne doradztwo w sferze rozwiązań informatycznych poprzez trafny dobór sprzętu i oprogramowania. Uwzględniamy zmieniające się warunki rynkowe i postęp w zakresie technologii informatycznych. Czynniki te wymagają nowoczesnych

Marcin Janoska

  • Zawiercie

Oferuje usługi informatyczne w zakresie: *Bezproblemowej instalacji/uaktualnienia do Windows 10 *Naprawy i konfiguracji komputerów *Skuteczne usuwanie wirusów z komputera. *Projektowanie stron internetowych (Wordpress, Joomla, Drupal ) oraz sklepów internetowych. *Aukcje allegro , przygotowanie szablonu, obsługa i wsparcie użytkownika. *Konfiguracja internetu Netia, Neostrada, Orange , sieci kablowe i osiedlowe, Internet Mobilny LTE. *Konfiguracja Routerów, Przełączników wszystkich producentów w tym takich jak Mikrotik,Ubiquiti,Cisco *Wgrywanie map do wszystkich nawigacji *Naprawa systemów operacyjnych: Windows , Linux *Odzyskiwanie danych z kart pamięci , dysków twardych *Pomoc w instalacji oraz konfiguracji certyfikatów

Vertebit

  • Zawiercie

Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Nasza specjalność to administracja serwerami baz danych, administracja central telefonicznych (softswitch).

BY-link Paweł Kurzak - Obsługa klienta, help desk Zawiercie

BY-link Paweł Kurzak

  • Zawiercie
Tomasz R.

Firma BY-link wykonywała instalacje elektryczną, telekomunikacyjną oraz alarmową, a także wideo-domofonową. Prace zostały wykonane rzetelnie i terminowo, a Pan Jacek był do dyspozycji w razie jakichkolwiek problemów służąc zarówno poradą przez telefon jak i na miejscu.

TECHNET Michał Fick - Obsługa klienta, help desk Mysłowice

TECHNET Michał Fick

  • Mysłowice

ITlab.pl sp. z o.o. - Obsługa klienta, help desk Mysłowice

ITlab.pl sp. z o.o.

  • Mysłowice

Od 2004 r specjalizujemy się w opiece informatycznej dla mikro i małych firm. Wzorując się na sprawdzonych rozwiązaniach dla średnich i dużych przedsiębiorstw, stworzyliśmy pakiet usług, w którym dostarczamy mikro i małym firmom korzyści oszczędności, bezpieczeństwa i komfortu, łamiąc dotychczasowe bariery wysokiej ceny. Pakiety usług ITLAB charakteryzuje kompleksowość, ale i modułowość, co oznacza, że można je wygodnie i oszczędnie dopasować do potrzeb każdej firmy z segmentu mikro i małego biznesu. Naszymi atutami są: innowacyjność i wysoka jakość usług informatycznych, zaangażowanie osobiste w relacje z klientem oraz niestandardowe podejście do problemów. Wszystko to przy zachowaniu niskiej ceny, jakiej oczekuje klient segmentu mikro i

IT-SAVE Krzysztof Malara - Obsługa klienta, help desk Mysłowice

IT-SAVE Krzysztof Malara

  • Mysłowice
Grzegorz M.

Sytuacja na rynku zmusiła nas do pracy zdalnej, a zabezpieczenie danych przed wyciekiem było dla nas bardzo delikatną i kluczową sprawą. Pan Krzysztof profesjonalnie wdrożył zmiany i rozwiązania, które pozwalają spać nam spokojnie. Bardzo polecam, osoba otwarta i kreatywna, widać doświadczenie, którego nie można podważyć. Dziękuję jeszcze raz.

GitKom - Obsługa klienta, help desk Sosnowiec

GitKom

  • Sosnowiec

GitKom to zespół pasjonatów nowych technologii . Działamy na rynku IT już od ponad 10 lat . Z uwagi na fakt iż branża IT jest jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki wychodzimy z założenia iż tylko ciągły rozwój pozwoli przedsiębiorcą utrzymać odpowiednie standardy funkcjonowania a nowoczesne technologie tylko to ułatwiają. Jako integrator staramy się optymalizować procesy biznesowe aby nakłady na dział IT nie były tylko kosztem a wymierną korzyścią . Nie pozwól aby twoja firma została w tyle za konkurencja . FUTURE IS NOW Zachęcamy do współpracy .

Bartosz Sobczyk

  • Tychy

LETSTART Damian Damek - Obsługa klienta, help desk Łodygowice

LETSTART Damian Damek

  • Łodygowice
Tomasz S.

Firma która można polecić w 100%, bezproblemowy kontakt telefoniczny, Profesjonalne podejście do klienta. Pan Damian informował mnie o etapach realizacji usługi, dzięki czemu wiedziałem, że moje zamówienie jest potraktowane bardzo poważnie. Naprawa i jej koszty konsultowane są z klientem, więc nie ma niespodzianek podczas płacenia rachunku.

IT Department Sp. z o.o.

  • Katowice

Spółka świadczy usługi w zakresie wsparcia informatycznego dla małych i średnich firm. Zapewniamy stałą opiekę informatyczną, szybką reakcję na zgłoszenia problemów i awarii. Doradzamy w zakresie organizacji i zabezpieczeń struktur IT, pomagamy w budowie wydajnych i bezpieczny systemów informatycznych.

Centrum Systemów Komputerowych - Obsługa klienta, help desk Dąbrowa Górnicza

Centrum Systemów Komputerowych

  • Dąbrowa Górnicza
  • 58 km od Kraków

Od ponad 25 lat obsługujemy różne podmioty, a naszymi klientami są zarówno firmy komercyjne (produkcyjne i usługowe), także wielooddziałowe, jaki i jednostki budżetowe. Dysponujemy bardzo mocnym kompetencyjnie zespołem inżynierów, którzy są ekspertami z zakresu różnych dziedzin, od administratorów systemów, sieci, poprzez sprzętowców oraz inżynierów obsługi helpdesku. Wiedza i kompetencje naszego zespołu w połączeniu z najnowocześniejszymi dostępnymi aktualnie narzędziami idealnie wspierają naszych klientów w codziennych zadaniach, chroniąc ich infrastrukturę oraz zapewniając szybki kontakt z naszym działem technicznym. Dedykowany zespół zajmuje się między innymi zapewnieniem ciągłości pracy całości systemów informatycznych, kompleksowym

Klaudia Praszczyk

  • Katowice

Mergers Net sp. z o.o. - Obsługa klienta, help desk Katowice

Mergers Net sp. z o.o.

  • Katowice

DATAPOINT to wiodący polski dostawca systemu typu Virtual Data Room (VDR), czyli aplikacji dostępnej przez Internet, która ma na celu efektywne zarządzanie poufnymi dokumentami wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Służy do bezpiecznego przechowywania i kontrolowanego udostępniania oraz wymiany plików, z naciskiem na współpracę pomiędzy członkami odrębnych organizacji. Umożliwia dowolnej liczbie osób równoczesny dostęp i zarządzanie dokumentami, 24 godziny na dobę, z dowolnego miejsca na ziemi. Aplikacja jest oferowana jako usługa działająca w chmurze, wraz ze wsparciem organizacyjnym dla klienta i technicznym dla użytkowników i nie wymaga wdrożeń po stronie klienta. Może być wykorzystana długofalowo do zarządzania dokumentami lub do wsparcia

Hexdesigners - Obsługa klienta, help desk Częstochowa

Hexdesigners

  • Częstochowa

HEXdesigners.com - specjalizujemy się w tworzeniu stron www, grafice projektowej oraz sieciach komputerowych. Pełną ofertę można znaleźć na naszej stronie internetowej. Najważniejsze technologie, z którymi pracujemy: - HTML5/CSS3, Javascript/jQuery/React - Wordpress - PHP/Symfony - Zarządzanie bazami danych (MySQL, PostgreSQL) - Adobe: Photoshop, Illustrator, Xd - Administracja systemami (Debian, Ubuntu, CentOs, Redhat) - Administracja sieciami, projektowanie i konfiguracja sieci LAN, WLAN (Cisco, Mikrotik, Ubiquity, FortiGate, Zyxell) - Administracja serwerami (Apache, DHCP, FTP, Radius, DNS) Oferujemy indywidualne rozwiązania dla każdego Klienta. https://hexdesigners.com Realizujemy zarówno zlecenia jednorazowe, jak i stałą

CASS Sp. z o.o. - Obsługa klienta, help desk Chorzów

CASS Sp. z o.o.

  • Chorzów

CASS (ang. Cloud and Security Services) specjalizuje się w samodzielnym tworzeniu, prowadzaniu oraz rozwijaniu infrastruktury informatycznej i działu IT w średniej i dużej wielkości przedsiębiorstwach. Posiadamy wiedzę, umiejętności i doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania, administracji i monitoringu środowiska informatycznego. Zmieniamy model działania lokalnej infrastruktury IT firmy poprzez projektowanie i wdrażanie rozwiązań chmurowych. Wdrażamy i poprawiamy szeroko rozumiane bezpieczeństwo informatyczne. Prowadzimy projekty IT z 4-osobowym zespołem skupiając się na ciągłym doskonaleniu procesów informatycznych i realizacji celów biznesowych firmy.

Wellbyte

  • Bielsko-Biała

INTELION s.c. - Obsługa klienta, help desk Bielsko-Biała

INTELION s.c.

  • Bielsko-Biała
AMAG

Usługa wykonana profesjonalnie i sprawnie. Polecam!

PECETECH Serwis sprzętu komputerowego

  • Czechowice-Dziedzice

Global Solutions Sp. z o.o. - Obsługa klienta, help desk Siemianowice Śląskie

Global Solutions Sp. z o.o.

  • Siemianowice Śląskie
Marcin W.

Profesjonalna firma. Bardzo dobry kontakt. Rzetelna pomoc. Kompetentni i godni polecenia.

Brak

  • Nowy Sącz

RKIT Usługi Informatyczne Rafał Kumor - Obsługa klienta, help desk Nowy Sącz

RKIT Usługi Informatyczne Rafał Kumor

  • Nowy Sącz
Radionet

Firma RKIT od razu podjęła współpracę, rozumiejąc nasz pilny do rozwiązania problem, z którym nie dawała sobie rady firma zarządzająca naszymi stronami. Strony zostały odwirusowane, postawione od nowa i co najważniejsze, profesjonalnie zabezpieczone. Gorąco polecam!

GREMIT Maciej Pielka - Obsługa klienta, help desk Chorzów

GREMIT Maciej Pielka

  • Chorzów

Firma GremIT zajmuje się kompleksową obsługą informatyczną firm. Nasze usługi kierujemy przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw zajmujących się gastronomią i hotelarstwem. Świadczymy usługi jednorazowe, okresowe lub stałe. Elastyczny cennik firmy pozwala nam na dopasowanie się do potrzeb naszych klientów a nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie gwarantują, że świadczone usługi są na jak najwyższym poziomie. Kładziemy duży nacisk na sprawną i miłą obsługę klientów, dzięki czemu możemy pochwalić się wciąż rosnącym zaufaniem, jakim nas obdarowują. Usługi Systemy informatyczne dla gastronomii i hoteli Oferujemy kompleksowe wdrożenia systemów informatycznych wspomagających obsługę i zarządzanie w lokalach gastronomicznych i

Mita-Tel Michał Taraska - Obsługa klienta, help desk Świętochłowice

Mita-Tel Michał Taraska

  • Świętochłowice
Doktor Leks Sp. z o.o.

Szybko i fachowo zrealizowany projekt, bez zbędnego przeciągania w czasie. Konkurencyjna cena. Serdecznie polecam

BIGNET - Obsługa klienta, help desk Ruda Śląska

BIGNET

  • Ruda Śląska

F.H.U. ROZBARK-NET

  • Rozbark

brak

  • Zakopane

MIRONSOFT

  • Zabrze

ASPERS Przemysław Biegała - Obsługa klienta, help desk Żory

ASPERS Przemysław Biegała

  • Żory

Outsourcing IT to rozwiązanie, po które coraz chętniej sięgają firmy. Dzięki niemu nie musisz wydawać tysięcy złotych na zatrudnianie specjalisty od IT – wystarczy, że zamówisz stałą obsługę informatyczną. Pozwoli Ci to zoptymalizować koszty obsługi informatycznej przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu wsparcia technicznego. Jestem do Twojej dyspozycji codziennie w ustalonych godzinach i zawsze będziesz pod opieką specjalisty. Cenny jest także nieustanny dostęp do doświadczonych specjalistów, bez konieczności ich zatrudniania. Rozwiązanie, jakim jest outsourcing IT przynosi niewymierne korzyści zarówno małym firmom, których sieć składa się z kilku stanowisk komputerowych, jak i dużym zakładom, korzystającym z kilkuset stanowisk

FHU Seven Stars - Obsługa klienta, help desk Zbrosławice

FHU Seven Stars

  • Zbrosławice
Andrzej K.

Gorąco polecam .Szybko,sprawnie ,kapitalny kontakt bez względu na godzinę.Problem rozwiązany.

Piotr Leśniak

  • Jastrzębie-Zdrój

IT-SOLVE - Obsługa klienta, help desk Częstochowa

IT-SOLVE

  • Częstochowa
Lech B.

Co robimy ? Szukasz przemyślanych rozwiązań, programu tworzonego z myślą o użytkownikach nie będącym hermetycznym produktem tylko dla twórców. Firma informatyczna IT-SOLVE powstała po to aby tworzyć starannie zaprojektowane, przyjazne i bezpieczne dedykowane programy o wysokiej użyteczności. Nasz pomysł na działalność to stworzenie firmy skupiającej uwagę na Kliencie a nie naszych korzyściach. Chcemy, by kierowane przez nas usługi i przekazywana wiedza jak najlepiej służyły Klientowi. Dlatego działamy w metodologi SCRUM. Działamy na etapowym wykonywaniu zadań. Na każdym etapie pracy bierzemy pod uwagę Twój punkt widzenia i staramy się zrozumieć istotę Twoich potrzeb. Zajmujemy się programowaniem serwisów oraz aplikacji internetowych. Dostarczamy rozwiązania pozwalające na automatyzacje procesów biznesowych. Podejmujemy się najbardziej nieszablonowych projektów. Głównymi odbiorcami są małe i średnie firmy. Chętnie podejmujemy się outsourcingu usług. Wykorzystujemy rozwiązania: ASP MVC, WCF, jQuery, Node.js, Knockout.js, Telerik Kendo Tworzymy serwisy internetowe oraz aplikacje internetowe zgodnie ze specyfikacją klienta. Służymy radą i wsparciem technicznym.

naprawaksero.pl - Obsługa klienta, help desk Częstochowa

naprawaksero.pl

  • Częstochowa

Firma PC-NET od 20 lat specjalizuje się w rozwiązywaniu technicznych problemów z kserokopiarkami, wszystkich modeli dostępnych na rynku. Kładziemy nacisk na wysoki poziom świadczonych przez nas usług i dlatego nasi technicy serwisu systematycznie rozwijają swoje umiejętności poprzez różnorakie szkolenia. Dysponujemy dobrze wyposażonym magazynem materiałów eksploatacyjnych i części, w które zaopatrujemy się bezpośrednio u dystrybutorów producentów takich jak Ricoh, Toshiba, Konica, Sharp, Develop czy Canon. Dzięki oferowanym przez nas czynnościom serwisowym będą Państwu mogli zapomnieć o kłopotach związanych z serwisem systemów kopiujących. Nasza firma świadczy usługi z zakresu naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń biurowych. Do

World Mart

  • Częstochowa

Daszki Na Wymiar S.C. - Obsługa klienta, help desk Częstochowa

Daszki Na Wymiar S.C.

  • Częstochowa
Marian P.

Bardzo konkretna firma z dobrym podejściem do klienta. Gorąco polecam.

Karolina Okunowicz

  • Częstochowa

InfoMed Maciej Korczak

  • Częstochowa

Rząska Libertów Golkowice Lusina Kraków więcej...
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i niezobowiązujące.