Sprawdzona agencja marketingowa – czyli jaka? 5 cech, których nie możesz pominąć
Otrzymaj oferty od specjalistów jak Minimal Office - Agencja Marketingowa nawet w kilka minut
Chcę otrzymać ofertę

Minimal Office - Agencja Marketingowa

Sprawdzona agencja marketingowa – czyli jaka? 5 cech, których nie możesz pominąć

Autor: Minimal Office – Agencja Marketingowa, publikacja: 2021-06-10

Wybór agencji marketingowych na rynku jest bardzo szeroki: od ogromnych koncernów medialnych po niewielkie firmy specjalizujące się w danej branży. Jak spośród tego wszystkiego wybrać tę jedną jedyną, która najskuteczniej wypromuje nasz produkt? Minimal Office podpowiada: zajrzyj do środka.

Marketing internetowy

100% zaangażowania w rozwój klienta

Przy wyborze agencji potencjalni klienci najczęściej kierują się aspektem finansowym. Jest to oczywiście ważne kryterium, ale nie powinno jako jedyne decydować o tym, z kim współpracujemy.

Sprawdźmy, jak będziemy potraktowani podczas rozmowy wstępnej. Część firm marketingowych zaproponuje nam standardowy pakiet kilku postów miesięcznie i na tym skończy się ich udział w naszym projekcie. Nie powinno tak być! Agencja jest od tego, aby wesprzeć klienta w prowadzeniu jego biznesu – media społecznościowe to tylko wierzchołek góry lodowej. Może będziemy potrzebować atrakcyjnego graficznie CV? Albo chcemy, aby nasi klienci dostawali dopracowane wizualnie umowy oraz broszury? Na początku działalności w każdej dziedzinie biznesu przyda się sesja zdjęciowa pracowników oraz oferowanego produktu.

Właściwie wybrana agencja postara się spełnić wszystkie te oczekiwania. Dla chcącego nic trudnego!

Zapoznaj się z propozycjami firm: Oferty na reklamę internetową

Dbanie o relacje z klientem

Czy osoba odpowiedzialna za twoją stronę jest wiecznie niedostępna i nie da się do niej dodzwonić? To nie jest dobry znak. Nasze doświadczenie pokazało nam, że bardzo wiele rzeczy dzieje się nagle i trzeba zrobić je na ostatnią chwilę. Wsparcie agencji w takim czasie okazuje się nieocenione. Dzięki temu mamy szybki dostęp do copywritera, który zadba o treść naszego ogłoszenia albo wprowadzimy szybką zmianę na stronie, ponieważ osoba administrująca jest zawsze w pogotowiu.

Bardzo ważny jest też aspekt osobowy: chcemy rozmawiać z osobami, które kochają swoją pracę i mają mnóstwo pomysłów, jak ją realizować i są po prostu serdeczne. Nie chcemy standardowych, schematycznych postów, które są takie same jak u innych, a tym bardziej nie szukamy kogoś, kto będzie podchodził do nas jak do najgorszego wroga.

Kiedy wybierasz współpracownika, a tym właśnie jest dla ciebie agencja, wybieraj mądrze.

Autorskie zdjęcia i estetyka

O sesjach zdjęciowych wspominaliśmy już wcześniej. W social mediach wartość obrazu jest ogromnie ważna, czasem nawet bardziej, niż zdajemy sobie z tego sprawę. Wiedzą to doświadczeni marketingowy, którzy dbają o każdy detal na zdjęciu.

Liczy się estetyka – kochamy, kiedy posty układają się w jedną, spójną całość. Dlatego też firmy na samym początku wybierają kolory marki oraz logo, które pozwoli im na powtarzalność i trzymanie się obranej konwencji. Agencja marketingowa na miarę twoich potrzeb sprosta oczekiwaniom także w tym zakresie – grafik zwróci uwagę na szczegóły, a także zaproponuje interesujące treści w obrębie wybranego przez ciebie schematu.

Stawianie na różnorodność

Część agencji nie decyduje się na przyjęcie start-upów, ponieważ wprowadzenie na rynek nowej marki wiąże się z ogromną ilością pracy oraz tuzinem formalności. Dużo łatwiej przyjąć dobrze rozwiniętą markę z ugruntowaną pozycją, której zasięgi należy tylko podtrzymywać.

Doświadczeni w branży specjaliści potrafią stworzyć reklamę nawet za jedyne 10 zł, by klient mógł odnieść realne korzyści. Skąd wiemy? W Minimal Office przetestowaliśmy to na własnej skórze! Odpowiednio dobrany content i właściwa grupa docelowa umieją czynić cuda 😉.

Skuteczna organizacja pracy

W marketingu liczy się jakość i czas, co nie zawsze idzie ze sobą w parze. Trudno połączyć te dwie wartości, ale jest jeden sposób, który na to pozwala: skrupulatna organizacja pracy.

Jeśli rozmawiasz z osobą doświadczoną, to miej pewność, że zada ci kilka szczegółowych pytań, które pozwolą ustalić odpowiednią strategię dla twojego biznesu.

Jeśli masz wrażenie, ze content, który dostajesz, mógłby pasować do każdego innego profilu w twojej niszy, spróbuj jak najszybciej rozwiązać umowę. Tylko autorskie, stworzone specjalnie dla ciebie treści mogą dotrzeć do najbardziej wymagających klientów. Inaczej zginiesz w tłumie. Agencja, z którą współpracujesz, powinna być w stanie ci to zapewnić.

Minimal Office – twoja agencja

Tych zasad trzymamy się w Minimal Office. W naszym portfolio znajdziesz początkujące start-upy, jak i dobrze prosperujące, ogromne przedsiębiorstwa. Nie boimy się podjąć żadnego tematu – zamiast problemów, szukamy kreatywnych rozwiązań. Pracujemy przez Internet, więc jesteśmy dostępni dla każdego niezależnie od miejsca zamieszkania. Śledzimy nowości marketingowe na rynku międzynarodowym, co pozwala nam być na bieżąco z trendami. Inspirujemy się wielkimi autorytetami w dziedzinie marketingu i staramy się być najlepsi w tym, co robimy.

Życzymy ci, abyś znalazł wymarzoną agencję marketingową i odniósł sukces, którego pragniesz!

Reklama internetowa - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 3 551 Specjalistów od Kampanii Reklamowych najlepszych w 2021 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o reklamie internetowej