Krafton Accounting Sp. Z o.o. Sp. k.
Od 2004 roku zapewniamy naszym klientom rzetelną obsługę w zakresie księgowości, kadr i płac oraz nadzoru podatkowego.
1. Jaki jest nasz zespół?
• działamy na rynku 15 lat
• posiadamy zespół 13 specjalistów, ds. księgowości oraz kadr i płac
• obsługujemy 60 klientów z różnych branż
• gwarantujemy ubezpieczenie OC na 300 tys. złotych
• zapewniamy pomoc prawną we współpracy z radcą prawnym
• doradzamy w sprawach podatkowych we współpracy z doradcą podatkowym
2. JAKIE PRACE KSIĘGOWE WYKONAMY ZA CIEBIE?
1) księgowanie dokumentów przychodowych i kosztowych według indywidualnie dostosowanego planu kont,
2) księgowanie płatności zobowiązań i należności oraz kontrola rozrachunków z odbiorcami, dostawcami, pracownikami, urzędami,
3) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
4) rozliczanie międzyokresowych kosztów i przychodów,
5) rozliczanie podatku od towarów i usług VAT, przygotowanie i wysłanie plików JPK_VAT
6) prezentowanie wyników finansowych za poszczególne miesiące,
7) kalkulacja dochodów / strat podatkowych oraz zaliczek na CIT,
8) bieżące doradztwo w zakresie stosowania prawa podatkowego i bilansowego,
9) sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS,
10) przygotowanie raportów wymaganych przez NBP,
11) sporządzanie indywidualnych raportów finansowych dla zarządu, właścicieli,
12) przygotowanie rozliczeń związanych z podatkiem u źródła,
13) prace związane z zamknięciem ksiąg rachunkowych oraz przygotowaniem e-sprawozdania finansowego na dzień bilansowy,
14) rozliczenie podatku dochodowego CIT / PIT na koniec roku podatkowego,
15) pomoc niezbędna w przypadku badania ksiąg rachunkowych przez biegłych rewidentów,
16) wsparcie merytoryczne oraz niezbędna pomoc w przypadku kontroli podatkowych.
3. JAKIE PRACE KADROWO-PŁACOWE WYKONAMY ZA CIEBIE?
1) przygotowanie list płac osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, zlecenia, o dzieło, powołania,
2) obliczenie zaliczek na podatek dochodowy PIT o osób zatrudnionych,
3) przygotowanie miesięcznych rozliczeń z ZUS,
4) przygotowanie miesięcznych informacji dotyczących wynagrodzenia pracowników,
5) zarejestrowanie oraz wyrejestrowanie zatrudnionych osób dla celów ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego,
6) bieżące doradztwo w zakresie stosowania prawa podatkowego oraz ubezpieczeń,
7) przygotowanie informacji do komorników oraz urzędów skarbowych w związku z zajęciem wynagrodzeń,
8) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
9) prowadzenie akt osobowych pracowników,
10) przygotowanie świadectw pracy dla pracowników,
11) przygotowanie deklaracji PIT-11 dla zatrudnionych,
12) przygotowanie deklaracji PIT-4R o zaliczkach na podatek dochodowy,
13) przygotowanie deklaracji do PFRON, SOD,
14) sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS,
15) wsparcie merytoryczne oraz niezbędna pomoc w przypadku kontroli podatkowych, ZUS, PIP,
Wielkopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradca finansowy, Fundusze europejskie, Kredyt, Kredyt dla firm, Księgowość Poznań, Prawo gospodarcze Poznań, Prawo spółek Poznań, Wirtualne biuro Poznań
Nazwa firmy | KRAFTON ACCOUNTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA |
Data rozpoczęcia działalności | 2010-09-03 |
NIP | 7792381569 |
Regon | 301533798 |
Kraj | Polska |
Województwo | WIELKOPOLSKIE |
Powiat | Poznań |
Gmina | Poznań-Grunwald |
Miejscowość | Poznań |
Kod pocztowy | 60142 |
Poczta | Poznań |
Ulica | ul. Promienista |
Numer nieruchomości | 132 |
Telefon kontaktowy | 607644387 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 120 - Spółki komandytowe |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2010-09-15 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2010-09-15 |
Data powstania | 2010-09-03 |
Data rozpoczęcia działalności | 2010-09-03 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
6499Z | POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7312C | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET) |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7810Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW |
7830Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
W mojej opinii to solidna firma. Polecam tego wykonawcę!