O nas
Biuro Rachunkowe Walczak Tomasz zostało założone w 1998 roku. Podczas kilkunastu lat istnienia firmy zdobyliśmy ogromne doświadczenie, które pozwoliło nam na zoptymalizowanie naszych działań, wypracowanie modelu współpracy z Klientami oraz zdobycie zaufania wielu przedsiębiorstw.
Od samego początku kładziemy duży nacisk na to, by nasze usługi były świadczone nie tylko profesjonalne, ale również w sposób otwarty i przyjazny. Dlatego postawiliśmy na kapitał ludzki: zatrudniamy najlepszych specjalistów, którzy rzetelnie wykonują wszystkie zadania, zapewniając całkowitą poufność.
Każdy Klient jest obsługiwany przez jedną osobę z naszego zespołu, która ma odpowiednią wiedzę księgową i doświadczenie w prowadzeniu danego rodzaju firm. Co warto podkreślić: znamy specyfikę przedsiębiorstw z różnych branż. Naszymi klientami są firmy zagraniczne i krajowe, spółki z o.o., akcyjne, spółki cywilne, jawne, komandytowe jednoosobowe działalności gospodarcze oraz fundacje.
Prowadzimy księgowość pełną i uproszczoną, rozliczamy ZUS, reprezentujemy klientów przed różnymi urzędami, (urzędy skarbowe, statystyczne, ZUS). Wyprowadzamy zaległości i kontrolujemy poprawność wcześniejszych zapisów. Pomagamy także przy rejestracji firm oraz podejmujemy się realizacji nietypowych zleceń.
Od samego początku kładziemy duży nacisk na to, by nasze usługi były świadczone nie tylko profesjonalne, ale również w sposób otwarty i przyjazny. Dlatego postawiliśmy na kapitał ludzki: zatrudniamy najlepszych specjalistów, którzy rzetelnie wykonują wszystkie zadania, zapewniając całkowitą poufność.
Każdy Klient jest obsługiwany przez jedną osobę z naszego zespołu, która ma odpowiednią wiedzę księgową i doświadczenie w prowadzeniu danego rodzaju firm. Co warto podkreślić: znamy specyfikę przedsiębiorstw z różnych branż. Naszymi klientami są firmy zagraniczne i krajowe, spółki z o.o., akcyjne, spółki cywilne, jawne, komandytowe jednoosobowe działalności gospodarcze oraz fundacje.
Prowadzimy księgowość pełną i uproszczoną, rozliczamy ZUS, reprezentujemy klientów przed różnymi urzędami, (urzędy skarbowe, statystyczne, ZUS). Wyprowadzamy zaległości i kontrolujemy poprawność wcześniejszych zapisów. Pomagamy także przy rejestracji firm oraz podejmujemy się realizacji nietypowych zleceń.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo gospodarcze
Powiązane produkty i usługi:
Adwokat rozwodowy, Kredyt na samochód, Biznes plan, Prawnik nieruchomości, Prawnik rodzinny Poznań, Ubezpieczenia Poznań, Ubezpieczenie na życie Poznań
Kontakt
Adres
Ulica
ul. Tadeusza Kościuszki 95Kod pocztowy
62-030Miasto
LubońNIP
783-18-48-334Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Wielkopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
GARDEPROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2021-12-23
NIP
7831848334
Regon
520762687
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Powiat
poznański
Gmina
Luboń
Miejscowość
Luboń
Kod pocztowy
62030
Poczta
Luboń
Ulica
ul. Tadeusza Kościuszki
Numer nieruchomości
95
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
6411Z
DZIAŁALNOŚĆ BANKU CENTRALNEGO
6419Z
POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
6420Z
DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH
6430Z
DZIAŁALNOŚĆ TRUSTÓW, FUNDUSZÓW I PODOBNYCH INSTYTUCJI FINANSOWYCH
6491Z
LEASING FINANSOWY
6492Z
POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
7010Z
DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7711Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7712Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
7721Z
WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA SPRZĘTU REKREACYJNEGO I SPORTOWEGO
7722Z
WYPOŻYCZANIE KASET WIDEO, PŁYT CD, DVD ITP.
7729Z
WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO
7731Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH
7732Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH
7733Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
7734Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU WODNEGO
7735Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU LOTNICZEGO
7739Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
7740Z
DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM