O nas
EXO EDU to firma szkoleniowa. W swoim portfolio mamy szkolenia z zarządzania projektami, kompetencji biznesowych, sprzedażowe.
Szkoleniami zajmujemy się od kilkunastu lat, działamy w oparciu o potrzeby klientów, pod ich dopasowujemy szkolenia.
Pracujemy w oparciu o relacje, ponieważ wierzymy, że w ten sposób możemy stworzyć produkty odpowiadające potrzebom klientów.
Zapraszamy do kontaktu, abyśmy wzajemnie się poznali i ustalili zakres, w którym możemy Państwu pomóc.
Szkoleniami zajmujemy się od kilkunastu lat, działamy w oparciu o potrzeby klientów, pod ich dopasowujemy szkolenia.
Pracujemy w oparciu o relacje, ponieważ wierzymy, że w ten sposób możemy stworzyć produkty odpowiadające potrzebom klientów.
Zapraszamy do kontaktu, abyśmy wzajemnie się poznali i ustalili zakres, w którym możemy Państwu pomóc.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 5 lat
| 1 współpraca
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
450406
markValuePositive
Agnieszka
J
2021-03-10 14:29:07.467672
-1
false
Świetnie przygotowane i przeprowadzone szkolenie. Uczestnicy czuli zaangażowanie zarówno firmy, jak i wiodącego trenera.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
SPRZEDAŻ - WARSZTATY
Polska
- Warszawa
CELE SZKOLENIA:
- ZMIANA OBSŁUGI KLIENTA Z PASYWNEJ W AKTYWNĄ W OPARCIU O WIEDZĘ I RELACJE Z KLIENTAMI
PROGRAM
MODUŁ 1 - KLIENCI
1. Nawyki kupujących - zmiana
2. Kwalifikacja klienta - typy klientów
3. osoby decyzyjne - z kim warto rozmawiać?
4. Proces sprzedażowy
5. Ćwiczenia
MODUŁ 2 - BUDOWANIE RELACJI W BIZNESIE
1. Myślenie strategiczne
2. D...laczego klienci odchodzą - analiza
3. Jak rozmawiać, włączając do rozmowy klienta, aby wzbudzić jego zaangażowanie
4. Usłyszeć, co klient mówi między słowami
5. Nie sprzedawaj - pozwól kupić
MODUŁ 3 - POZYSKIWANIE KLIENTA
1. Reaktywacja obecnych klientów - jak wrócić do gry
2. Pozyskiwanie nowych klientów
3. Zbudowanie nowych kanałów dotarcia do klientów
4. Zadawanie właściwych pytań
5. Badanie potrzeb i ich rodzaje w zależności od poziomy decyzyjności
MODUŁ 4 - ROZMOWA TELEFONICZNA
1. Inicjowanie pozytywnych rozmów
2. Zasady dobrej rozmowy
3. Rekomendacja
4. Podsumowanie i zakończenie rozmowy
MODUŁ 5 - OFERTA
1. Forma prezentacji dopasowana do grupy docelowej
2. Pokazanie wartości i korzyści dla klienta
3. Rozbudowanie o dodatkowe elementy - wzbogacenie oferty w atrakcyjne pakiety
4. Negocjowanie warunków
STRATEGIA SPRZEDAŻY
Polska
- Warszawa
CELE SZKOLENIA:
- poznanie zasad sprzedaży produktów PREMIUM
- poznanie zasad efektywnej prezentacji produktów
- umiejętność rozmów z nowymi kontrahentami
- sztuka prezentowania nowego produktu
ZAŁOŻENIA:
- wzbogacenie oferty sprzedażowej o elementy utrzymaniowe
- ustalenie strategii biznesowej
- przygotowanie materiałów ofertowych
- rozwój własne...go produktu
PROGRAM
MODUŁ 1:
Część teoretyczno-praktyczna:
1. Zasady sprzedaży konsultacyjnej
2. SPIN - strategia budowania efektywnego procesu sprzedaży
3. Ból klienta istotą efektywnej sprzedaży
4. Zasady efektywnej prezentacji produktu i komunikacji
MODUŁ 2
Część praktyczna
1. Draft oferty wzbogaconej o elementy utrzymaniowe
2. Ustalenie strategii spotkania z partnerami w zakresie dalszej współpracy
3. Plan budowy nowej ścieżki produktowej - rozwój własnego produktu
Zarządzanie stresem
Polska
- Warszawa
CEL SZKOLENIA:
• Poznanie przyczyn wypalenia zawodowego
• Poznanie mechanizmów powstawania stresu
• Umiejętność odnalezienia u siebie skutków jego działania
• Poznanie postawy asertywnej, agresywnej i uległej
PROGRAM:
1. Wprowadzenie
• Przedstawienie się uczestników
• Zbudowanie kontraktu
• Podział na zespoły, praca nad takimi zagadnieniami:
a...) o co musimy zadbać, żebyśmy pracowali efektywnie?
b) o co musimy zadbać, aby odczuwać poczucie komfortu?
2. Czym jest stres i jak powstaje?
3. Dyskusja na temat przyczyn stresu
4. Prezentacja składników wypalenia zawodowego – autodiagnoza stanu obecnego pracownika
5. Asertywność jako metoda profilaktyki wypalenia zawodowego
Praca zespołowa, wspólna praca nad plusami i zagrożeniami postawy asertywnej, agresywnej i uległej
6. Rundka podsumowująca
Co było dla Ciebie ważne, co chcesz zapamiętać ?
Scrum Master i co dalej
Polska
- Warszawa
W wielu organizacjach Scrum Master kojarzony jest jako „ogarniacz „którego głównym zadaniem jest dowieść projekt do końca i zapewnić dobrą atmosferę w projekcie z mnóstwem kolorowych karteczek na ścianie.
Czy taka jest rola Scrum Mastera?
Co do zasad ogólnych zadaniem Scruma jest stanie na straży teorii Scruma (czyli empirycznej kontroli procesu) i... reguł, i praktyk (wydarzenia, role oraz artefakty).
W praktyce Scrum Master wspiera Produkt Ownera w zarzadzaniu baclogiem produktowym i działa w przestrzeni deweloperskiej jako ten co usuwa przeszkody w sprawnym funkcjonowaniu procesu dostarczania i utrzymania.
Celem projektu rozwojowego jest wyposażyć Scrum Mastera w narzędzia do pracy zespołowej w zakresie:
• Samoorganizacji
• Komunikacji
• Efektywności w pracy zespołowej
• Motywacji
• Praktyk fosylizacyjnych
• Zarządzania konfliktem
• Coaching w scrumie
Efektem wspólnej pracy będzie wzmocnienie kompetencji miękkich, zbudowanie świadomości własnej roli, wykorzystując do tego konkretne narzędzia projektowe i coachingowe.
Zarządzanie projektami - Agile, na czym polega VUCA
Polska
- Warszawa
Agile to sposób myślenia, wyznaczający kierunek postrzegania procesów nad którymi aktualnie się pochylamy. To zbiór zasad i wartości, który wyznacza w pewnym sensie ścieżkę postępowania i nasze decyzję
Centralną ideą Agile jest współpracujący, samoorganizujący się wielofunkcyjny zespół działający w świecie VUCA sprawnie i z motywacją
Projekt sz...koleniowy odpowiada na pytania:
• Czym jest nowoczesne zarządzanie?
• W jaki sposób łączy się to z wdrażaniem podejścia zwinnego?
• Jak budować motywację wśród pracowników?
• Jak przełamać psychologiczne obawy przed zmianą?
• Jak możemy wpłynąć na kulturę organizacyjną?
• W jaki sposób rozwijać kompetencje pracowników?
• Jak poprawiać współpracę w zespole?
Proponowany zakres projektu rozwojowego to przedstawienie narzędzi i praktyki nowoczesnego zarządzania obejmująca tematy jak: myślenie systemowe, motywacja, wprowadzanie zmian, transformacja organizacji, zarządzanie zmianą, komunikację.
DNA lidera
Polska
- Warszawa
Niektórzy z nas są stworzeni do bycia liderami zespołów, ludzie chętnie za nimi podążają i identyfikują się z ich wizją. Inni z kolei muszą w swoją pozycję zawodową menedżera włożyć dużo wysiłku, pracy nad sobą i pracy z ludźmi.
Powstaje zatem pytanie, czy istnieje coś takiego jak DNA lidera?
Okazuje się, zgodnie z najnowszymi badaniami, że nie ma... kogoś takiego, jak urodzony lider. Bardziej mowa o leadership, czyli przywództwie, jako o umiejętności, kompetencji, jaką w swoim „portfolio” powinien mieć dobry menadżer.
Ramowy program projektu
• Tożsamość lidera – czym jest i jak ją zbudować
• Trudne sytuacji w zarządzaniu Pracownikami
• Mój zakres obowiązków - czyli za co odpowiadam i co jest priorytetem
• Jak pogodzić obowiązki związane z byciem menadżerem i jednocześnie dobrym liderem
• Narzędzia zarządzania - Podstawa Sukcesu
Komunikacja w zespole projektowym
Polska
- Warszawa
Podstawą dobrze funkcjonującego zespołu jest umiejętność realizacji innowacyjnych oraz zaawansowanych zadań. Aby uzyskać dużą skuteczność działania osoby tworzące zespół oprócz kompetencji merytorycznych potrzebują jeszcze jednej – umiejętności precyzyjnego komunikowania się między sobą. Projekt Komunikacja w zespole dedykowany jest zespołom, które... chcą rozwinąć do poziomu mistrzowskiego umiejętności słuchania, przekazywania informacji i zasad komunikacji nieantagonizującej
Celem projektu rozwojowego jest:
• Rozwinąć nowe umiejętności i wdrożyć narzędzia komunikacji w zespole.
• Nauczyć, jak dopasować sposób przekazu informacji do typu rozmówcy.
• Rozwinąć umiejętności udzielania informacji zwrotnej i konstruktywnej krytyki w zespole.
• Wzmocnić umiejętności komunikacji transformującej nastawionej na efektywną współpracę.
• Nauczyć, jak świadomie wykorzystywać zasoby i możliwości wewnętrzne i zewnętrzne jednostki oraz zespołu w komunikacji.
• Nauczyć metod pomagających dobrze się komunikować i współpracować w zespole w sytuacjach konfliktowych i trudnych.
• Kultura feedbacku -frazes nomenklaturze korporacyjnej
Projekt w swym zakresie będzie dostarczał narzędzi komunikacyjnych.
Przećwiczymy model Model IPS (Innovative Problem Solving). Nauczymy się zarządzać konfliktem.
Ustalimy własny kodeks komunikacji w projekcie I zgłębimy zasady komunikacji nieantagonizującej.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia interpersonalne
Powiązane produkty i usługi:
Dotacje unijne, Kurs pierwszej pomocy, Kursy bhp, Kursy programowania, Biznes plan Warszawa, Poradnia psychologiczna Warszawa, Szkolenia techniczne Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Bukowińska 24a/77Kod pocztowy
00-001Miasto
WarszawaNIP
521-391-10-99Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Podkarpackie, Dolnośląskie, Mazowieckie, Lubuskie, Lubelskie, Łódzkie, Opolskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Warmińsko-mazurskie, Świętokrzyskie, Małopolskie, Podlaskie, Śląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
EXO EDU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2020-10-28
NIP
5213911099
Regon
387463711
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Mokotów
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
02703
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Bukowińska
Numer nieruchomości
24A
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8552Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
8559A
NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ