Zobacz wszystkie (6)
O nas
Keep calm and COWORKING :) Loftowe wnętrza, wyjątkowy design i unikalny klimat są tym co sprawia, że SpoKoWork stało się miejscem na swój sposób niezwykłym i kreatywnym... Biurko? Sala konferencyjna lub szkoleniowa? Na godzinę? Na dzień? Na miesiąc?:) Do tego darmowa kawa, herbata, woda smartTV i szybkie wifi oraz pełna obsługa recepcyjna… Wszystko to zapewniamy w SpoKoWork ! Naszą misją jest wspieranie przedsiębiorczości. Zapewniamy obsługę prawną oraz warunki do rozwoju jednoosobowych firm, mikroprzedsiębiorstw, jak również spółek prawa handlowego. Kolejną wartość dodaną stanowi możliwość wykorzystania naszego adresu dla siedziby firmy w samym sercu Poznania, tuż przy Starym Rynku. Oferta dostosowana do Twoich potrzeb- przyjdź, spróbuj, skorzystaj i zostań :)
BIURKA/ COWORKING/ NAJEM POWIERZCHNI BIUROWEJ W STREFIE OPENSPACE
SPOKO PRO 499 ZŁ NETTO/Mies
W ramach abonamentu biurka przysługuje:
płatne z góry
Biurko seperowane
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
100 wydruków/ Mies ;
2 h salki konferencyjnej w miesiącu, każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz. - smart TV 50’ do prezentacji
obsługa sekretarska
Obsługa sekretarska obejmuje:
odbieranie stacjonarnego telefonu, wykonywanie telefonu na zlecenie klienta ( do 10 w miesiącu),
prowadzenie terminarza spotkań i informowanie o kluczowych dla firmy terminach (np. płatności),
przygotowanie salki konferencyjnej dla klienta, wraz z organizacją spraw związanych ze spotkaniem (wprowadzenie gości, catering, kawa herbata woda) 2 h w miesiącu, każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz.
wysyłka poczty
za dodatkową opłatą:
przygotowywanie prostych pism (płatne według stawek godzinnych tj. 25 zł netto/godz.)
prowadzenie sprawy zleconej przez klienta (płatne według stawek godzinnych tj. 25 zł netto/godz.)
SPOKO STANDARD 350 zł netto /mies
płatne z góry
biurko seperowane strefy okien
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
50 wydruków/ mies ;
1 h salki konferencyjnej w miesiącu, każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz
SPOKO QUARTER 420 zł netto
Płatne z góry
oferta na 3 miesiące
21 wejść liczone od dnia podpisania umowy
Z puli wolnych biurek do wyboru
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
50 wydruków
1 h salki konferencyjnej małej - , każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz
SPOKO ECO 40 ZŁ NETTO / DZIEŃ
płatne z góry
z puli wolnych biurek do wyboru
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
wydruk/ksero cz/b 0,10 zł / kolor 0,20 zł
SPOKO BASIC 10 ZŁ NETTO / GODZ
płatne z góry
z puli wolnych biurek do wyboru
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
wydruk/ksero cz/b 0,10 zł / kolor 0,20 zł
SALKI KONFERENCYJNE
Cena za wynajem MAŁEJ SALKI (4-5 os):
godzina: 25 zł netto
- dzień: 180 zł netto
Cena za wynajem DUŻEJ SALKI (10-12 os):
- godzina: 35 zł netto
- dzień: 260 zł netto
(rezerwacja telefoniczna na wynajem w weekendy)
MAŁA I DUŻA SALKA:
- dostęp do Wi-fi
- kawa/herbata/woda;
- budka telefoniczna;
- obsługa sekretarska;
- SMART TV 50” do prezentacji (bez opłat)
- flipchart
- wizytówka firmy przed wejściem
* możliwość zamówienie cateringu (odpłatnie)
V-OFFICE czyli wirtualny adres (siedziba dla Firmy/Spółki, oddział firmy)
V-Office ADDRESS – 49 zł netto/m
Udostępnianie adresu dla celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
odbiór korespondencji pocztowej;
informacja mailowa o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia; odbiór własny;
V-Office BASE, cena 99 zł netto/m
- udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
- odbioru korespondencji pocztowej;
- skanowania kopert wszystkich nadchodzących pism (bez otwierania);
- informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami kopert;
- adres dla Spółki w Poznaniu
- wizytówka firmy przed wejściem - udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych, korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
V-Office PRO, cena 199 zł netto/m
odbioru korespondencji pocztowej;
informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami;
skanowania do 20 przychodzących pism miesięcznie (koperta oraz zawartość**)
skanowania każdego pisma > 20 szt. – 1 zł +obowiązująca stawka VAT za skan;
redagowana do 5-iu prostych odpowiedzi na pisma (miesięcznie) [każde pismo powyżej 5-iu -25 zł + obowiązująca stawka VAT];
adres dla Spółki w Poznaniu;
wizytówka firmy przed wejściem;
** na podstawie upoważnienia do otwierania korespondencji
V-Office PRO PLUS, cena 299 zł netto/m
udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
odbioru korespondencji pocztowej;
skanowania kopert wszystkich nadchodzących pism (bez otwierania) lub wraz ze skanowaniem zawartości**;
dowóz do Klienta korespondencji pocztowej na terenie Poznania lub wysyłka poczty na wskazany przez Klienta adres;
- informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami kopert lub zawartości** kopert oraz w przypadku wyboru opcji ze skanowaniem zawartości - odpowiedź na korespondencje Klienta w porozumieniu z Klientem, do 5-ciu/m;
adres dla Spółki w Poznaniu;
wizytówka firmy przed wejściem;
** na podstawie upoważnienia do otwierania korespondencji
BIURKA/ COWORKING/ NAJEM POWIERZCHNI BIUROWEJ W STREFIE OPENSPACE
SPOKO PRO 499 ZŁ NETTO/Mies
W ramach abonamentu biurka przysługuje:
płatne z góry
Biurko seperowane
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
100 wydruków/ Mies ;
2 h salki konferencyjnej w miesiącu, każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz. - smart TV 50’ do prezentacji
obsługa sekretarska
Obsługa sekretarska obejmuje:
odbieranie stacjonarnego telefonu, wykonywanie telefonu na zlecenie klienta ( do 10 w miesiącu),
prowadzenie terminarza spotkań i informowanie o kluczowych dla firmy terminach (np. płatności),
przygotowanie salki konferencyjnej dla klienta, wraz z organizacją spraw związanych ze spotkaniem (wprowadzenie gości, catering, kawa herbata woda) 2 h w miesiącu, każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz.
wysyłka poczty
za dodatkową opłatą:
przygotowywanie prostych pism (płatne według stawek godzinnych tj. 25 zł netto/godz.)
prowadzenie sprawy zleconej przez klienta (płatne według stawek godzinnych tj. 25 zł netto/godz.)
SPOKO STANDARD 350 zł netto /mies
płatne z góry
biurko seperowane strefy okien
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
50 wydruków/ mies ;
1 h salki konferencyjnej w miesiącu, każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz
SPOKO QUARTER 420 zł netto
Płatne z góry
oferta na 3 miesiące
21 wejść liczone od dnia podpisania umowy
Z puli wolnych biurek do wyboru
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
50 wydruków
1 h salki konferencyjnej małej - , każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz
SPOKO ECO 40 ZŁ NETTO / DZIEŃ
płatne z góry
z puli wolnych biurek do wyboru
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
wydruk/ksero cz/b 0,10 zł / kolor 0,20 zł
SPOKO BASIC 10 ZŁ NETTO / GODZ
płatne z góry
z puli wolnych biurek do wyboru
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
wydruk/ksero cz/b 0,10 zł / kolor 0,20 zł
SALKI KONFERENCYJNE
Cena za wynajem MAŁEJ SALKI (4-5 os):
godzina: 25 zł netto
- dzień: 180 zł netto
Cena za wynajem DUŻEJ SALKI (10-12 os):
- godzina: 35 zł netto
- dzień: 260 zł netto
(rezerwacja telefoniczna na wynajem w weekendy)
MAŁA I DUŻA SALKA:
- dostęp do Wi-fi
- kawa/herbata/woda;
- budka telefoniczna;
- obsługa sekretarska;
- SMART TV 50” do prezentacji (bez opłat)
- flipchart
- wizytówka firmy przed wejściem
* możliwość zamówienie cateringu (odpłatnie)
V-OFFICE czyli wirtualny adres (siedziba dla Firmy/Spółki, oddział firmy)
V-Office ADDRESS – 49 zł netto/m
Udostępnianie adresu dla celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
odbiór korespondencji pocztowej;
informacja mailowa o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia; odbiór własny;
V-Office BASE, cena 99 zł netto/m
- udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
- odbioru korespondencji pocztowej;
- skanowania kopert wszystkich nadchodzących pism (bez otwierania);
- informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami kopert;
- adres dla Spółki w Poznaniu
- wizytówka firmy przed wejściem - udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych, korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
V-Office PRO, cena 199 zł netto/m
odbioru korespondencji pocztowej;
informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami;
skanowania do 20 przychodzących pism miesięcznie (koperta oraz zawartość**)
skanowania każdego pisma > 20 szt. – 1 zł +obowiązująca stawka VAT za skan;
redagowana do 5-iu prostych odpowiedzi na pisma (miesięcznie) [każde pismo powyżej 5-iu -25 zł + obowiązująca stawka VAT];
adres dla Spółki w Poznaniu;
wizytówka firmy przed wejściem;
** na podstawie upoważnienia do otwierania korespondencji
V-Office PRO PLUS, cena 299 zł netto/m
udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
odbioru korespondencji pocztowej;
skanowania kopert wszystkich nadchodzących pism (bez otwierania) lub wraz ze skanowaniem zawartości**;
dowóz do Klienta korespondencji pocztowej na terenie Poznania lub wysyłka poczty na wskazany przez Klienta adres;
- informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami kopert lub zawartości** kopert oraz w przypadku wyboru opcji ze skanowaniem zawartości - odpowiedź na korespondencje Klienta w porozumieniu z Klientem, do 5-ciu/m;
adres dla Spółki w Poznaniu;
wizytówka firmy przed wejściem;
** na podstawie upoważnienia do otwierania korespondencji
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
siedziba dla firmy/ spółki/ oddział dla firmy/spółki
Polska
- Poznań, ul Woźna 9c/2 61-777
60.27 zł
V-OFFICE czyli wirtualny adres (siedziba dla Firmy/Spółki, oddział firmy)
Prestiżowy adres w samym serce Poznania
V-Office ADDRESS – 49 zł netto/m
Udostępnianie adresu dla celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
odbiór korespondencji pocztowej;
informacja mailowa o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejśc...ia; odbiór własny;
V-Office BASE, cena 99 zł netto/m
- udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
- odbioru korespondencji pocztowej;
- skanowania kopert wszystkich nadchodzących pism (bez otwierania);
- informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami kopert;
- adres dla Spółki w Poznaniu
- wizytówka firmy przed wejściem - udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych, korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
V-Office PRO, cena 199 zł netto/m
odbioru korespondencji pocztowej;
informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami;
skanowania do 20 przychodzących pism miesięcznie (koperta oraz zawartość**)
skanowania każdego pisma > 20 szt. – 1 zł +obowiązująca stawka VAT za skan;
redagowana do 5-iu prostych odpowiedzi na pisma (miesięcznie) [każde pismo powyżej 5-iu -25 zł + obowiązująca stawka VAT];
adres dla Spółki w Poznaniu;
wizytówka firmy przed wejściem;
** na podstawie upoważnienia do otwierania korespondencji
V-Office PRO PLUS, cena 299 zł netto/m
udostępnienie adresu (ul. Woźna 9c/2, 61-777 Poznań), jako adresu do celów marketingowych i korespondencyjnych oraz na potrzeby siedziby;
odbioru korespondencji pocztowej;
skanowania kopert wszystkich nadchodzących pism (bez otwierania) lub wraz ze skanowaniem zawartości**;
dowóz do Klienta korespondencji pocztowej na terenie Poznania lub wysyłka poczty na wskazany przez Klienta adres;
- informacji mailowej o przychodzącej korespondencji do 2 dni od nadejścia wraz ze skanami kopert lub zawartości** kopert oraz w przypadku wyboru opcji ze skanowaniem zawartości - odpowiedź na korespondencje Klienta w porozumieniu z Klientem, do 5-ciu/m;
adres dla Spółki w Poznaniu;
wizytówka firmy przed wejściem;
** na podstawie upoważnienia do otwierania korespondencji
wynajem biurka w przestrzeni openspace (COWORKING)
Polska
- Poznań, ul. Woźna 9c/2
613.77 zł
Wynajem biurka w przestrzeni openspace do współkorzystania z innymi Współpracownikami, biuro zlokalizowane w samym centrum Poznania przy Starym Rynku, w ramach tej usługi przysługuje:
Biurko seperowane
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
100 wydruków/ Mies ;
2 h salki konferencyjnej w miesiącu, każda następna płatna w c...enie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz. - smart TV 50’ do prezentacji
obsługa sekretarska
Obsługa sekretarska obejmuje:
odbieranie stacjonarnego telefonu, wykonywanie telefonu na zlecenie klienta ( do 10 w miesiącu),
prowadzenie terminarza spotkań i informowanie o kluczowych dla firmy terminach (np. płatności),
przygotowanie salki konferencyjnej dla klienta, wraz z organizacją spraw związanych ze spotkaniem (wprowadzenie gości, catering, kawa herbata woda) 2 h w miesiącu, każda następna płatna w cenie 20 zł (mała) 30 zł (duża) /godz.
wysyłka poczty
za dodatkową opłatą:
przygotowywanie prostych pism (płatne według stawek godzinnych tj. 25 zł netto/godz.)
prowadzenie sprawy zleconej przez klienta (płatne według stawek godzinnych tj. 25 zł netto/godz.)
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
50 wydruków/ mies ;
1 h salki konferencyjnej w miesiącu, każda następna płatna w cenie 20 zł/godz (mała) 30 zł/godz (duża)
wynajem biurka w przestrzeni openspace (COWORKING)
Polska
- Poznań, ul. Woźna 9c/2
430.50 zł
Wynajem biurka w przestrzeni openspace do współkorzystania z innymi Współpracownikami, biuro zlokalizowane w samym centrum Poznania przy Starym Rynku, w ramach tej usługi przysługuje:
biurko seperowane strefy okien
dostęp do Wi-fi;
kawa/herbata/woda;
budka telefoniczna;
50 wydruków/ mies ;
1 h salki konferencyjnej w miesiącu, każda następ...na płatna w cenie 20 zł/godz (mała) 30 zł/godz (duża)
Cena 430,50 zł brutto/ miesiąc
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Windykacja należności
Skup długów
Usługi dla firmy, biura
Wirtualne biuro
Biura
Wynajem biur
Usługi prawne
Prawo pracy
Prawo ubezpieczeniowe
Prawo spółek
Prawo karne
Radcy prawni
Pisma, wnioski, podania
Upadłości konsumenckie
Inne usługi prawne
Prawo nieruchomości
Prawo rodzinne
Prawo spadkowe
Sprawy rozwodowe
Kancelarie odszkodowawcze
Roszczenia wobec banków
Obsługa prawna firm
Restrukturyzacje firm
Prawo budowlane
Prawo spółdzielcze
Prawo cywilne
Prawo gospodarcze
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo gospodarcze
Powiązane produkty i usługi:
Biuro rachunkowe, Kadry i płace, Kupno mieszkania, Nieruchomości, Obsługa prawna firm Poznań, Prowadzenie księgowości Poznań, Rejestracja spółek Poznań
Kontakt
Adres
Ulica
Woźna 9c/2Kod pocztowy
61-777Miasto
PoznańNIP
7831720539Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Wielkopolskie, Dolnośląskie, Wielka Brytania
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
DBP GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2015-01-25
NIP
7831720539
Regon
360501045
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Powiat
Poznań
Gmina
Poznań-Stare Miasto
Miejscowość
Poznań
Kod pocztowy
61777
Poczta
Poznań
Ulica
ul. Woźna
Numer nieruchomości
9C
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
Przeważające PKD
4110Z
REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
4619Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU
4651Z
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA
4652Z
SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO
4669Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ
4690Z
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
4711Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
4741Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
5320Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ POCZTOWA I KURIERSKA
5510Z
HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
5621Z
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ŻYWNOŚCI DLA ODBIORCÓW ZEWNĘTRZNYCH (KATERING)
5630Z
PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6419Z
POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
6491Z
LEASING FINANSOWY
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6621Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
6629Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
6630Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
7010Z
DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7739Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA