Rzeczoznawstwo meblowe, ekspertyzy, opinie techniczne, wyceny mebli na zlecenie konsumentów, przedsiębiorców, organizacji kontrolnych i konsumenckich oraz sądów na terenie całego kraju.
Z usług rzeczoznawcy meblowego możesz skorzystać w wielu różnych sytuacjach. Najczęściej korzystają z nich klienci, którzy rozpoczęli lub mają zamiar rozpocząć postępowanie reklamacyjne. Możesz to zrobić także na przykład gdy chcesz zdyscyplinować wykonawcę w zakresie jakości i terminowości, zagwarantować sobie zgodność wykonywanego zamówienia z wymaganiami, zapewnić sobie spokój związany z pewnością, że zamówione meble są wolne od wad czy upewnić się co do poprawności i rzetelności wyceny.
Ekspertyzy i opinie
Przygotowuję ekspertyzy, kosztorysy i inną dokumentację, w tym także wytyczne dotyczące wymagań jakościowych dla producentów mebli oraz posiadanych przez nich serwisów technicznych.
Ocena jakości mebli
Wspieram Klientów m.in. w zakresie odbioru technicznego mebli, postępowania reklamacyjnego, postępowania związanego z likwidacją szkód oraz przygotowania do transakcji sprzedaży i przetargów.
Wycena mebli
Określam wartość mebli m.in. na potrzeby klientów indywidualnych, towarzystw ubezpieczeniowych oraz innych instytucji i podmiotów (m.in. urzędy, sądy, producenci i sprzedawcy mebli).
Obsługa przetargów
w tym m.in. doradztwo w zakresie przygotowywania założeń i wytycznych technicznych i technologicznych na potrzeby danego przetargu, uwzględniających dobór odpowiednio certyfikowanych materiałów (certyfikaty wytrzymałości, ogniochronności itp.) oraz wytycznych w zakresie jakości, bezpieczeństwa, ergonomii i odporności, ocena składanych ofert przetargowych w zakresie zgodności z wymaganiami ofertowymi, wsparcie komisji oceny wniosków przetargowych.
Wycena wartości
w tym m.in. przygotowywanie kosztorysów napraw mebli, szacowanie wartości rynkowej używanych mebli przeznaczonych na sprzedaż, ocena rzetelności i zgodności z rzeczywistymi cenami rynkowymi ofert składanych przez wykonawców, wycena szkód powstałych na skutek zdarzeń losowych (np. włamanie, dewastacja, zalanie, przeprowadzki, remonty itp.), wycena wartości mebli po okresie amortyzacji.
Mazowieckie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
W tym m.in. dla pracowników działów jakości i serwisu oraz prowadzących postępowanie reklamacyjne w firmach zajmujących się produkcją i sprzedażą mebli oraz rzeczoznawców ubezpieczeniowych współpracujących z towarzystwami ubezpieczeniowymi
W tym m.in. przygotowywanie kosztorysów napraw mebli, szacowanie wartości rynkowej używanych mebli przeznaczonych na sprzedaż, ocena rzetelności i zgodności z rzeczywistymi cenami rynkowymi ofert składanych przez wykonawców, wycena szkód powstałych na skutek zdarzeń losowych (np. włamanie, dewastacja, zalanie, przeprowadzki, remonty itp.), wycena w...
w tym m.in. doradztwo w zakresie przygotowywania założeń i wytycznych technicznych i technologicznych na potrzeby danego przetargu, uwzględniających dobór odpowiednio certyfikowanych materiałów (certyfikaty wytrzymałości, ogniochronności itp.) oraz wytycznych w zakresie jakości, bezpieczeństwa, ergonomii i odporności, ocena składanych ofert przetar...
Nazwa firmy | Centrum Analiz Technicznych Łukasz Bąkowski |
Imię (pierwsze) | ŁUKASZ |
Nazwisko | BĄKOWSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-02-01 |
NIP | 9671148898 |
Regon | 388045424 |
Kraj | Polska |
Województwo | KUJAWSKO-POMORSKIE |
Powiat | Bydgoszcz |
Gmina | Bydgoszcz |
Miejscowość | Bydgoszcz |
Kod pocztowy | 85861 |
Poczta | Bydgoszcz |
Ulica | ul. Glinki |
Numer nieruchomości | 87 |
Numer lokalu | 51 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2021-02-01 |
Data powstania | 2021-02-01 |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-02-01 |
Kod PKD | Nazwa |
7490Z |
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA Przeważające PKD |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.