Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
  • »
  • Centrale-telefoniczne-telekomunikacja
  • »
  • Infolinie

Infolinie

Wizerunek firmy, a nie rzadko jej rentowność w dużej mierze zależą od właściwie zaprojektowanego systemu komunikacji z klientem. To już wiemy. Zastanówmy się jednak, jakie jeszcze narzędzia usprawnią działanie contact center i przyczyniają się do większego komfortu zarówno po stronie dzwoniących, jak i odbierających połączenia telefoniczne. Skierujmy swoją uwagę na infolinie.

Infolinia

Prosty do zapamiętania i wstukania numer telefoniczny do firmy, pod którym można zasięgnąć informacji o produkcie lub usłudze to właśnie infolinia. Oprócz funkcji informacyjnej może pełnić także rolę obsługi klienta, który chce złożyć reklamację czy zgłosić ewentualną komplikację dotyczącą produktu. Infolinie okazują się strzałem w dziesiątkę szczególnie wtedy, gdy pojawia się często powtarzający się problem natury technicznej. Konsultanci w takim przypadku przygotowani są do udzielania konkretnych wyjaśnień i przedstawiania rozwiązań w tej kwestii.

Jesteś zainteresowany infoliniami?
Dzięki Oferteo otrzymasz dopasowane oferty od firm z Twojego regionu.

Firma, która decyduje się na zainstalowanie infolinii wybiera sobie najbardziej odpowiedni ciąg numerów. Mogą to być linie bezpłatne zaczynające się na 0-800, ulgowe 0-801, firmowe 0-804, skrócone numery czterocyfrowe lub po prostu numery stacjonarne o łatwym układzie do zapamiętania. Od strony technicznej wygląda to tak, że infolinie „przykrywają” wskazany numer telefonu. Osoba wykręcająca prosty numer przekierowywana jest na numer firmowy lub taki, który prowadzi do odpowiednich konsultantów. Oznacza to, że aktualne numery firmowe nie tracą na ważności. Firma zakładająca infolinię działa w sposób zdalny. Nie trzeba instalować nowych urządzeń lub oprogramowań.

Infolinie – obustronne korzyści

Klient w razie wątpliwości czy nasuwających się dodatkowych pytań wie już, że może wykręcić numer i uzyskać szybką informację zwrotną nawet wtedy, gdy linie są zajęte lub niedostępne przez noc lub weekend – istnieje możliwość nagrywania i rejestrowania wiadomości lub przekierowywania na inne dostępne telefony bądź urządzenia w firmie.

Szukasz ofert infolinii?
Uzupełnij formularz i otrzymaj atrakcyjne oferty od firm z Twojej okolicy.

Firma lub instytucja zaś, która decyduje się na montaż infolinii, posiada dostęp do wszelkich informacji związanych z połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi. W ten sposób może łatwo nawigować komunikacją w firmie oraz kontrolować wszystkie fazy wykonywanych działań. W każdym momencie łatwo sprawdzić intensywność ruchu na linii i odpowiednio koordynować pracą konsultantów. Infolinie wskazują także, którzy klienci są istotni z punktu widzenia produktywności firmy oraz jaki profil klientów jest najbardziej zainteresowany produktami bądź usługami danej firmy.

Wybór infolinii

Co powinniśmy zrobić, jeśli jesteśmy zainteresowani ofertami na infolinie? Wystarczy uzupełnić krótki formularz - w nim należy opisać swoje zapotrzebowanie. Firmy z naszego regionu przygotują na podstawie opisu potrzeb dopasowane propozycje. Naszym zadaniem będzie porównanie ich i wybór najlepszej.

Contact center

Centrale telefoniczne