Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
  • »
  • Centrale-telefoniczne-telekomunikacja
  • »
  • Contact center

Contact center

Ostatnimi czasy firmowe centra obsługi klienta korzystają z wielu dróg komunikacji. Niegdyś do podstawowych form należała komunikacja telefoniczna i bezpośrednia, dziś natomiast powoli wysuwa się na prowadzenie contact center, z którym można się połączyć przy użyciu e-maila, czatu, telefaksu, komunikatorów, stron www, formularzy kontaktowych lub skype'a.

Contact Center

Contact center, podobnie jak call center, odgrywa niebagatelną rolę w prowadzeniu działalności, gdzie trwała relacja z klientem oraz lojalność wobec firmy stawiane są bardzo wysoko. To dzięki szybkiej i sprawnej obsłudze firma jest w stanie utrzymać się na rynku.

Chcesz stworzyć contact center?
Opisz swoje zapotrzebowanie, a firmy prześlą Tobie dopasowane propozycje.

Możemy wydedukować, że contact center jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby ludzi. Firmy, które nie biorą pod uwagę optymalnych i dopasowanych do współczesnych standardów rozwiązań mogą mieć coraz większy problem z zainteresowaniem swoim produktem potencjalnego klienta. Nawet jeśli produkt zostanie zauważony, a nawet zakupiony, a firma nie będzie w stanie zapewnić odpowiedniego poziomu udzielenia informacji to prawdopodobnie straci na tym podwójnie. Warto pamiętać, że jeden niezadowolony klient jest w stanie zrobić wielokrotnie więcej szkód dla firmy niż kilka osób usatysfakcjonowanych z jakości wykonanej usługi.

Zalety contact center

Warto zauważyć, że korzyści wprowadzania nowych dróg komunikacyjnych do firmy znajdują się po obu stronach – firma posiadająca contact center, oprócz pozyskiwania nowych klientów na różne sposoby, sprawuje większą kontrolę nad kosztami związanymi z masowym kontaktem. Indywidualne podejście do klienta, korzystanie z baz danych oraz pełny wgląd we wszelkie aktywności są w stanie zredukować zbędne połączenia do minimum oraz znacząco podwyższyć efektywność rozmów przeprowadzanych z zainteresowanymi osobami.

Szukasz nowoczesnych rozwiązań contact center?
Uzupełnij krótki formularz i otrzymaj oferty od firm z Twojego regionu.

Różnorodność kontaktu daje wybór zarówno klientowi, jak i pracownikowi. Osoba, której najbardziej pasuje korzystanie ze skrzynki e-mailowej będzie pozytywnie nastawiona na oferty przesłane właśnie w ten sposób. Pracownicy contact center nie ograniczają się jedynie do jednego sposobu kontaktowania, co chroni przed monotonią pracy i utratą motywacji.

Formularz Oferteo ułatwi nam wybór firmy, która zainstaluje w naszej firmie system contact center. Wystarczy opisać swoje zapotrzebowanie i oczekiwać dopasowanych ofert od firm z wybranego regionu Polski.

Call center

Infolinie