• »
  • Centrale-telefoniczne-telekomunikacja
  • »
  • Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

Z pewnością każdy z nas natknął się na centrale telefoniczne, próbując skontaktować się z doradcą jakiejś firmy. Nagrany głos w słuchawce kierował nas do odpowiedniego konsultanta poprzez przyciskanie określonych liczb z menu telefonu. Czasami proces ten trwał dłużej, czasami krócej w zależności od tematu rozmowy, profilu działalnościowego firmy oraz liczby konsultantów odpowiadających na pytania dzwoniących.

Infolinia

Warto uświadomić sobie, że bez central telefonicznych w dużych instytucjach czy firmach kontakt z daną jednostką byłby znacząco utrudniony, a czasami nawet niemożliwy. Wyglądałoby to mniej więcej tak jak próby zarejestrowania się do lekarza z samego rana na ten sam dzień. Często kończą się one fiaskiem, a to z tego powodu, że w podobnym czasie liczba dzwoniących na jeden numer rejestracyjny jest bardzo duża.

Same centralki telefoniczne nie rozwiążą wszystkich problemów. Ich działanie musi być zaprojektowane w taki sposób, który pozwoli na najbardziej optymalne zarządzanie ruchem telefonicznym w danym obiekcie.

Chcesz poprawić komunikację w swojej firmie?
Otrzymaj oferty centralek od firm z Twojego regionu i wybierz najlepszą.

Centrale telefoniczne nie są zamkniętymi urządzeniami, które „starzeją się” w czasie. Ich nowoczesność polega na tym, że można je dowolnie rozbudowywać, dodawać nowe funkcjonalności i podłączać do innych urządzeń. Dzięki temu możemy mieć gwarancję, że niedroga inwestycja związana z zainstalowaniem centrali telefonicznej będzie służyć nam latami przy jednoczesnym odczuciu korzyści, które za sobą niesie.

Dlaczego warto zainstalować centralę telefoniczną?

Instytucje decydują się na założenie centrali telefonicznych z kilku powodów. Przede wszystkim mają na względzie sukcesywną komunikację z dzwoniącymi klientami, którzy łączą się z konsultantem od kwestii, które ich interesują. Ich czas oczekiwania na połączenie zostaje znacznie zredukowany. Po drugie firmy chcą zaoszczędzić koszty poprzez założenie sieci wewnętrznej. Kontakt ze współpracownikami znajdującymi się w innych pomieszczeniach lub oddziałach jest bezpłatny i szybki (wybór numeru wewnętrznego). Centrale telefoniczne upraszczają funkcjonowanie danej instytucji, co z pewnością przekłada się na zwiększenie produktywności.

Chcesz zmniejszyć koszty komunikacji w firmie?
Znajdziemy centralki, które idealnie spełnią Twoje wymagania.

Wybór centrali telefonicznej

Dużym ułatwieniem w podjęciu decyzji dotyczącej zakupu centrali telefonicznej może okazać się formularz Oferteo, dzięki któremu otrzymamy oferty od firm dopasowane do naszych potrzeb. Po zaznaczeniu regionu, którym jesteśmy zainteresowani, otrzymamy propozycje od firm z naszej okolicy. Usługa ta jest darmowa.

Infolinie

Systemy call center