Call Center Oleśnica: Najlepsi specjaliści 2025

Odpowiedz na kilka pytań
Powiedz nam czego potrzebujesz,
abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty
Otrzymaj oferty
Poznaj dopasowane oferty
specjalistów z Twojej okolicy
Wybierz najlepszą
Porównaj oferty i zadawaj pytania,
bezpłatnie i niezobowiązująco

Call Center Oleśnica - ranking Najlepsi 2025

Wszystkie firmy
9 lat doświadczenia
Reklama
Miejsce na reklamę
22 lata doświadczenia
Teleoperator.com to gotowe środowisko sprzedażowe składające się z systemu internetowego, bazy danych firm do których można dzwonić oraz opcjonalnie telemarketerów gotowych do pracy w Państwa imieniu (dzwonienie może realizować Państwa pracownik lub dowolny teleoperator zarejestrowany w naszej bazie danych).

Jak znajdę dobrą ofertę na usługi call center w Oleśnicy?

Wystarczy złożyć niezobowiązujące zapytanie w Oferteo, a otrzymasz oferty od dopasowanych specjalistów od call-center dostępnych w Oleśnicy w wymaganym terminie. W tym rejonie obsługujemy już 55 takich firm. Porównasz opinie o nich, doświadczenie oraz wyceny, aby poznać ofertę, z której warto skorzystać - bezpłatnie!

Jakiej usługi Call Center szukasz?

Jakie oceny mają specjaliści od call-center w Oleśnicy?

Specjaliści od call-center świadczący usługi w Oleśnicy są oceniani w Oferteo średnio na 5.0 na podstawie 17 opinii.

Inni specjaliści w Oleśnicy

10 lat doświadczenia
5.0 / 5
Reklama
Miejsce na reklamę
10 lat w Oferteo
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów. Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące projekty postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszych usług. Jesteśmy gotowi kontynuować nasze działania i razem z naszymi nowymi Klientami osiągać kolejne sukcesy w biznesie. Siedziba naszej firmy mieści się we Wrocławiu przy ulicy Słonimskiego 6. Jako firma Ozon Partner od 2012 roku świadczymy usługi z zakresu wspierania handlowców w obszarze podnoszenia efektywności kontaktowania się z potencjalnymi klientami i budowania przyjaznych i partnerskich relacji biznesowych. Żeby móc
13 lat doświadczenia
OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i wychodzących wspierajac klientów w sprzedaży, obsludze klienta, badaniach rynku i social media. Pracujemy zgodnie z certyfikatem ISO 9001 i PCI. Obslugujemy klientow w 15 jezykach i mozemy pochwalic sie wspolpraca z firmami, ktore są rozpoznawalne na calym swiecie
19 lat doświadczenia
Call Center Cotel od 2006 roku specjalizuje się w świadczeniu wysokiej jakości usług outsourcingowych takich jak telemarketing. Poprzez udział w różnego rodzaju projektach informacyjnych, promocyjnych i sprzedażowych, a także dzięki współpracy z firmami działającymi w różnorodnych branżach, bezustannie zdobywamy nowe doświadczenia oraz poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności. COTEL to jedno z czołowych call center w Polsce. Wysoki poziom usług, takich jak telesprzedaż, zawdzięczamy ogromnemu zaangażowaniu w powierzone nam zadania oraz pozytywnym opiniom naszych zadowolonych partnerów biznesowych. Dysponujemy profesjonalną kadrą trenerską, która z powodzeniem zajmuje się szkoleniami i doradztwem. Zakres naszej działalności nie ogranicza się
10 lat doświadczenia
Jesteśmy na rynku od 2016 roku. Nasza specjalność to usługi call center. Poszukujemy nowych klientów z terenu całej Polski. Realizujemy projekty inbound & outbound. Zdobyliśmy doswiadczenie w pracy dla międzynarodowej sieci handlowej. Obsługujemy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa. Możemy pochwalić się certyfikatem ESOMAR oraz ITIL. Szukasz wsparcia? Skontaktuj sie z nami.
Sprawdzona firma
3 lata doświadczenia
Specjalizujemy się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Oferujemy leasing wykwalifikowanych konsultantów do obsługi infolinii przychodzącej, przeprowadzania ankiet, kampanii telemarketingowych oraz przedzwaniania baz danych – zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Wspieramy klientów z branż: finansowej, ubezpieczeniowej, e-commerce, usługowej i medycznej, zapewniając wysoką jakość rozmów oraz pełne raportowanie wyników. Nasze działania są zawsze dostosowane do celów i specyfiki danego projektu. Dodatkowo wdrażamy voiceboty i wirtualnych agentów, które automatyzują procesy kontaktu z klientami – od wstępnej weryfikacji po umawianie spotkań czy zbieranie informacji. To idealne rozwiązanie dla firm, które
11 lat doświadczenia
Firma Call Center Wrocław S.A. świadczy usługi w zakresie telefonicznej obsługi klienta. Posiadamy szerokie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Posiadamy profesjonalny zespół sprzedawców wyspecjalizowany w sprzedaży telefonicznej, kurierów - przedstawicieli handlowych, jak również wszelkie potrzebne narzędzia, włącznie z ogólnopolską bazą klientów. Nasze motto: "Dajcie nam produkt, my wprowadzimy go na rynek" - ma to pokrycie z wynikami jakie osiągnęliśmy dla naszych dotychczasowych zleceniodawców. Fachowość naszych usług doprowadziła Ich na ugruntowaną pozycję na rynku.
17 lat doświadczenia
5.0 / 5
P ProAsekuracja Sp. z o.o.
Współpracujemy z IPTCC od 4 lat, prowadzą dla nas kampanie telefoniczne - umawiają spotkania z Klientami zainteresowanymi serwisem brokerskim. Wszystkie prace realizowane są terminowo i profesjonalnie z uwzględnieniem naszych spostrzeżeń. Współpracę z IPTCC oceniamy bardzo wysoko i polecamy wszystkim firmom korzystanie z ich usług. ProAsekuracja Sp. z o.o.
Sprawdzona firma
4 lata w Oferteo
5.0 / 5
C Car-Go plus plus Robert Sarnek
Szybki kontakt, rzeczowa osoba. Polecam współpracę.

Dołącz do naszych Specjalistów od Call-Center w Oleśnicy

Działasz na rynku jako Specjalista od Call-Center i szukasz nowych Klientów z Oleśnicy lub okolic? Załóż konto i realizuj potrzeby zainteresowanych Klientów z Oferteo!

Ranking Specjalistów od Call-Center w Oleśnicy obejmuje również takie miejscowości jak Syców, Twardogóra, Dobroszyce, Bierutów, Dziadowa Kłoda, Nieciszów, Goszcz, Międzybórz, Sokołowice, Wabienice, Poniatowice, Krzeczyn, Ostrowina, Boguszyce, Spalice, Sadków, Dobrzeń, Miodary, Dobra.

Poradniki o Call Center

Jak profesjonalnie i bezpiecznie korzystać z Terminarza Oferteo?
Jak profesjonalnie i bezpiecznie korzystać z Terminarza Oferteo?

Terminarz Oferteo to narzędzie, które ma ułatwić Twoją codzienną pracę. Aby w pełni wykorzystać jego możliwości, warto pamiętać o kilku kluczowych zasadach, dzięki którym wszystko będzie odbywać się sprawnie i bezpiecznie. Wyjaśniamy, jak to robić, aby chronić dane, budować zaufanie klientów i zapewnić sobie komfort pracy.

20.08.2025
Korzystaj z przywilejów, jakie daje tytuł NAJLEPSI 2022
Korzystaj z przywilejów, jakie daje tytuł NAJLEPSI 2022

Oferteo.pl to największy w Polsce serwis łączący firmy świadczące przeróżne usługi z potencjalnymi klientami. Na platformie działa ponad 500 tysięcy firm. 17 maja 2022 roku poznaliśmy laureatów corocznego plebiscytu Najlepsi, organizowanego przez nasz serwis. Wybrane firmy zostały odznaczone specjalnym emblematem „Najlepsi 2022”. Na jakiej zasadzie wyłaniano te firmy i dlaczego warto być aktywnym na ...

26.08.2022
Poznaj MULTI-KORZYŚCI działania Twojej firmy na Oferteo
Poznaj MULTI-KORZYŚCI działania Twojej firmy na Oferteo

Oferteo to platforma, na której pomagamy Wykonawcom zdobywać nowe zlecenia i klientów – bez względu na branżę. Już ponad 700 tys. Wykonawców zaufało nam i uczyniło Oferteo swoim partnerem biznesowym. Do tej pory dzięki naszej platformie Wykonawcy wysłali ponad 19 mln ofert do 5 mln Zlecających. To nie tylko obietnice – to realne możliwości. Sprawdź, co możesz zyskać, współpracując z nami!

12.12.2024