Firmę BHP - Proper założyliśmy z myślą o wszystkich pracodawcach, którzy z powodu nadmiaru obowiązków nie mają już czasu, aby pamiętać o wymogach związanych ze szkoleniami BHP, badaniami lekarskimi, oceną ryzyka zawodowego i szeregu innych zagadnień dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
Dlatego oferujemy kompleksową obsługę firm. Gwarantujemy pełny profesjonalizm świadczonych usług, realizowany przez wysoko kwalifikowaną kadrę ekspertów. Naszym priorytetem jest wdrażanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i higieny pracy, tak aby nasi Klienci byli pewni, że w ich przedsiębiorstwie spełnione są wymagania prawne w tym zakresie.
L.P. ZAKRES USŁUGI
1) Nadzór i doradztwo BHP
a) bieżące doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż., poprawy warunków pracy w ramach całodobowego wsparcia telefonicznego – tzw. „POGOTOWIE BHP – 24h”,
b) audyt wstępny i przeprowadzanie kwartalnych kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów z zakresu bhp i ochrony ppoż. z pisemną analizą stwierdzonych nieprawidłowości oraz propozycjami przedsięwzięć technicznych/ organizacyjnych – sporządzenie planu poprawy stanu bhp,
c) informowanie na bieżąco Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami ich usunięcia,
d) coroczne przeglądy i ocena stanowisk pracy wraz ze sporządzeniem pisemnego protokołu dla Zamawiającego, zawierającego wnioski dot. zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach komputerowych,
e) sporządzanie corocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
f) opracowanie lub weryfikacja i aktualizacja wewnętrznych procedur oraz instrukcji ogólnych w zakresie bhp zgodnie z przepisami prawa polskiego oraz standardami systemu zarządzania bhp, a także opiniowanie stanowiskowych instrukcji bhp,
g) współpraca z lekarzem medycyny pracy oraz opiniowanie treści skierowań na badania profilaktyczne oraz wniosków w sprawie refundacji kosztów zakupu okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitorów ekranowych,
h) współpraca/ reprezentowanie interesów Zamawiającego przed organami kontroli zewnętrznej (PIP, PIS, UDT, PSP).
2) Szkolenia wstępne bhp / instruktaż ogólny
3) Szkolenia okresowe BHP pracowników zgodnie z obowiązującymi terminami
- pracowników administracyjno – biurowych
- przedstawicieli handlowych
- pracowników na stanowiskach robotniczych
- pracowników inżynieryjno – technicznych
- pracodawców i osób kierujących pracownikami
4) Postępowanie powypadkowe w razie zaistnienia wypadku przy pracy, wypadku zrównanego z wypadkiem przy pracy, wypadku w drodze do pracy lub z pracy, zdarzenia potencjalnie wypadkowego + dokumentacja/ rejestry
5) Opracowanie lub weryfikacja i aktualizacja dokumentacji oceny ryzyka zawodowego dla stanowiska pracy
6) Opracowanie lub weryfikacja i aktualizacja dokumentacji oceny ryzyka zawodowego dla zadania pracy
7) Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem siedziby firmy w sprzęt, wyposażenie i oznakowanie przeciwpożarowe (oględziny zewnętrzne/ terminy przeglądów/ potrzeby zakupu lub wymiany/ plany rozmieszczenia gaśnic, ewakuacyjne i alarmowe).
8) Pomiary natężenia oświetlenia na stanowiskach pracy zgodnie z PN + opracowanie wyników oraz wymaganej dokumentacji
9) Administracja terminami realizacji obligatoryjnych szkoleń okresowych bhp (prowadzenie rejestrów i zgłaszanie wniosków o organizację szkoleń) na podstawie danych o zatrudnieniu Zamawiającego
10) Szkolenia w zakresie ochrony przeciwpożarowej dla pracowników wyznaczonych do ewakuacji i zwalczania pożarów
11) Organizacja kursu podstawowej pierwszej pomocy (8h) dla pracowników wyznaczonych do udzielania PPP.
Śląskie, Małopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Biuro rachunkowe, Elektryk, Instalacja odgromowa, Księgowy, Kursy programowania, Montaż kamer Kraków, Nauczyciele angielskiego Kraków, Przyłącze elektryczne Kraków
Nazwa firmy | BHP-PROPER S. SUFA I S-KA SPÓŁKA JAWNA |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-10-10 |
NIP | 6762514835 |
Regon | 365603164 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAŁOPOLSKIE |
Powiat | Kraków |
Gmina | Kraków-Podgórze |
Miejscowość | Kraków |
Kod pocztowy | 30333 |
Poczta | Kraków |
Ulica | ul. Rozdroże |
Numer nieruchomości | 17 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 118 - Spółki jawne |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2016-10-10 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2016-10-10 |
Data powstania | 2016-10-10 |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-10-10 |
Kod PKD | Nazwa |
7022Z |
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA Przeważające PKD |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
6621Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7311Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.