Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

BHP-PROPER S.SUFA I S-KS SPÓŁKA JAWNA

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Firmę BHP - Proper założyliśmy z myślą o wszystkich pracodawcach, którzy z powodu nadmiaru obowiązków nie mają już czasu, aby pamiętać o wymogach związanych ze szkoleniami BHP, badaniami lekarskimi, oceną ryzyka zawodowego i szeregu innych zagadnień dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
Dlatego oferujemy kompleksową obsługę firm. Gwarantujemy pełny profesjonalizm świadczonych usług, realizowany przez wysoko kwalifikowaną kadrę ekspertów. Naszym priorytetem jest wdrażanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i higieny pracy, tak aby nasi Klienci byli pewni, że w ich przedsiębiorstwie spełnione są wymagania prawne w tym zakresie.
L.P. ZAKRES USŁUGI
1) Nadzór i doradztwo BHP
a) bieżące doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż., poprawy warunków pracy w ramach całodobowego wsparcia telefonicznego – tzw. „POGOTOWIE BHP – 24h”,
b) audyt wstępny i przeprowadzanie kwartalnych kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów z zakresu bhp i ochrony ppoż. z pisemną analizą stwierdzonych nieprawidłowości oraz propozycjami przedsięwzięć technicznych/ organizacyjnych – sporządzenie planu poprawy stanu bhp,
c) informowanie na bieżąco Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami ich usunięcia,
d) coroczne przeglądy i ocena stanowisk pracy wraz ze sporządzeniem pisemnego protokołu dla Zamawiającego, zawierającego wnioski dot. zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach komputerowych,
e) sporządzanie corocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
f) opracowanie lub weryfikacja i aktualizacja wewnętrznych procedur oraz instrukcji ogólnych w zakresie bhp zgodnie z przepisami prawa polskiego oraz standardami systemu zarządzania bhp, a także opiniowanie stanowiskowych instrukcji bhp,
g) współpraca z lekarzem medycyny pracy oraz opiniowanie treści skierowań na badania profilaktyczne oraz wniosków w sprawie refundacji kosztów zakupu okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitorów ekranowych,
h) współpraca/ reprezentowanie interesów Zamawiającego przed organami kontroli zewnętrznej (PIP, PIS, UDT, PSP).
2) Szkolenia wstępne bhp / instruktaż ogólny
3) Szkolenia okresowe BHP pracowników zgodnie z obowiązującymi terminami
- pracowników administracyjno – biurowych
- przedstawicieli handlowych
- pracowników na stanowiskach robotniczych
- pracowników inżynieryjno – technicznych
- pracodawców i osób kierujących pracownikami
4) Postępowanie powypadkowe w razie zaistnienia wypadku przy pracy, wypadku zrównanego z wypadkiem przy pracy, wypadku w drodze do pracy lub z pracy, zdarzenia potencjalnie wypadkowego + dokumentacja/ rejestry
5) Opracowanie lub weryfikacja i aktualizacja dokumentacji oceny ryzyka zawodowego dla stanowiska pracy
6) Opracowanie lub weryfikacja i aktualizacja dokumentacji oceny ryzyka zawodowego dla zadania pracy
7) Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem siedziby firmy w sprzęt, wyposażenie i oznakowanie przeciwpożarowe (oględziny zewnętrzne/ terminy przeglądów/ potrzeby zakupu lub wymiany/ plany rozmieszczenia gaśnic, ewakuacyjne i alarmowe).
8) Pomiary natężenia oświetlenia na stanowiskach pracy zgodnie z PN + opracowanie wyników oraz wymaganej dokumentacji
9) Administracja terminami realizacji obligatoryjnych szkoleń okresowych bhp (prowadzenie rejestrów i zgłaszanie wniosków o organizację szkoleń) na podstawie danych o zatrudnieniu Zamawiającego
10) Szkolenia w zakresie ochrony przeciwpożarowej dla pracowników wyznaczonych do ewakuacji i zwalczania pożarów
11) Organizacja kursu podstawowej pierwszej pomocy (8h) dla pracowników wyznaczonych do udzielania PPP.

Branża

Obszar działania

Śląskie, Małopolskie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak BHP-PROPER S.SUFA I S-KS SPÓŁKA JAWNA
Co chcesz zlecić lub kupić?

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Rozdroże 17, Kraków

WWW

szkolenia-bhp-krakow.p

Telefon

661 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy BHP-PROPER S. SUFA I S-KA SPÓŁKA JAWNA
Data rozpoczęcia działalności 2016-10-10
NIP 6762514835
Regon 365603164

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAŁOPOLSKIE
Powiat Kraków
Gmina Kraków-Podgórze
Miejscowość Kraków
Kod pocztowy 30333
Poczta Kraków
Ulica ul. Rozdroże
Numer nieruchomości 17

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 118 - Spółki jawne
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2016-10-10
Data wpisu do rejestru ewidencji 2016-10-10
Data powstania 2016-10-10
Data rozpoczęcia działalności 2016-10-10

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
Przeważające PKD
6202Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6209Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6311Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6621Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
7021Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7311Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7320Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.