Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Uścisk dłoni wykonawcy z zleceniodawcą, zwiastujący udaną współpracę.

Strona internetowa to dopiero początek

Strona internetowa to dopiero początek

author box img

Daniel Stempniak

Zaktualizowano: 10 lipca 2013 10.07.2013 Czas lektury: 2min
  • Więcej poradników o internetowym marketingu

Ponad 25298 Specjalistów Marketingu Internetowego blisko Ciebie

W dzisiejszych czasach Internet stał się najważniejszą i największą siecią komputerową, zrzeszającą miliony osób prywatnych i firm, przesyłającą miliardy bajtów informacji każdego dnia. Internet jest bezsprzecznie integralną częścią każdego z nas, nie wyobrażamy sobie bez niego życia, pracy, rozrywki, nauki. Każdy przedsiębiorca wie, że istnienie w świecie realnym musi być oparte na istnieniu w świecie wirtualnym – Sieci globalnej, w której istnieją bez wątpienia również jego potencjalni klienci. Odpowiednie dla danego fachu treści, przyciągająca grafika, niebanalne funkcje zawarte na stronie internetowej skłaniają Użytkowników Internetu do wybrania usług, produktów danego przedsiębiorcy. Jednak stworzywszy stronę internetową zaczynamy dopiero naszą przygodę w „ewidentnym bezkresie” informacji Internetu. Daną markę firmy, produktu, usługi należy odpowiednio wypromować, przedstawić w korzystny sposób potencjalnym klientom, utrwalić w ich głowie, aby korzystali właśnie z dóbr danej firmy. Nic prostszego … ten proces ułatwi właśnie Internet. Za pomocą następujących portali, funkcji, poszerzymy pulę odbiorców/klientów, powiększając swój zysk.
Owe funkcje to między innymi pozycjonowanie i AdWords. SEO (Search Engine Optimization), a więc pozycjonowanie - za pomocą słów kluczowych sytuuje ono naszą stronę internetową na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google`a, dzięki temu znajdujemy się na pierwszej stronie wyszukiwania Użytkowników, a więc centralnie w obszarze ich pola widzenia, gdyż sami dobrze wiemy, iż niewielu Użytkowników szuka dalej niż do trzeciej strony w Google`u. Możliwe jest również reklamowanie się za pomocą AdWords po lewej stronie bądź u góry wyników wyszukiwania Google`a. Zapewnia ono możliwość obserwowania zachowania Użytkownika na naszej stronie docelowej, możemy sprawdzić ile osób po kliknięciu w daną reklamę przeszło do zakupu towaru/usługi, rejestracji konta, jakie czynności wykonało, czy tylko weszło i wyszło z naszej strony internetowej.
Kolejną opcją jest wykorzystanie możliwości niezwykłych mediów społecznościowych, by wzmocnić wizerunek firmy. Przykład Facebooka – darmowa reklama docierająca do ogromnych mas ludzi, bezpośrednia interakcja z odbiorcami fanpage`a danego przedsiębiorcy(poprzez kreatywne kampanie na Facebook`u, konkursy, angażowanie fanów). Fenomen mediów społecznościowych jest ogromny, ponieważ to właśnie w nich miliardy Użytkowników posiadają swoje konta. Podobnymi portalami, na których powinno prowadzić się kampanię reklamową social media są Google+, Twitter, Pinterest, YouTube – bezpłatne narzędzia marketingowe.
Profesjonalne wykreowania marki danego przedsiębiorstwa w Internecie skutkuje mniejszym czy większym sukcesem, zyskiem. Współcześnie na Internecie opiera się świat naszych informacji i wiedzy, a więc warto znajdować się tam gdzie miliony naszych potencjalnych klientów.
Dodano: 10 lipca 2013 Zaktualizowano: 10 lipca 2013

Jak oceniasz ten poradnik?

Dziękujemy za Twoją opinię!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści

Co moglibyśmy poprawić lub dodać?
Jak działa Oferteo?
Odpowiedz na kilka pytań

Powiedz nam czego potrzebujesz, abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty

Otrzymaj oferty

Poznaj dopasowane oferty specjalistów z Twojej okolicy

Wybierz najlepszą

Porównaj oferty i zadawaj pytania, bezpłatnie i niezobowiązująco