Strona internetowa to dopiero początek
Owe funkcje to między innymi pozycjonowanie i AdWords. SEO (Search Engine Optimization), a więc pozycjonowanie - za pomocą słów kluczowych sytuuje ono naszą stronę internetową na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google`a, dzięki temu znajdujemy się na pierwszej stronie wyszukiwania Użytkowników, a więc centralnie w obszarze ich pola widzenia, gdyż sami dobrze wiemy, iż niewielu Użytkowników szuka dalej niż do trzeciej strony w Google`u. Możliwe jest również reklamowanie się za pomocą AdWords po lewej stronie bądź u góry wyników wyszukiwania Google`a. Zapewnia ono możliwość obserwowania zachowania Użytkownika na naszej stronie docelowej, możemy sprawdzić ile osób po kliknięciu w daną reklamę przeszło do zakupu towaru/usługi, rejestracji konta, jakie czynności wykonało, czy tylko weszło i wyszło z naszej strony internetowej.
Kolejną opcją jest wykorzystanie możliwości niezwykłych mediów społecznościowych, by wzmocnić wizerunek firmy. Przykład Facebooka – darmowa reklama docierająca do ogromnych mas ludzi, bezpośrednia interakcja z odbiorcami fanpage`a danego przedsiębiorcy(poprzez kreatywne kampanie na Facebook`u, konkursy, angażowanie fanów). Fenomen mediów społecznościowych jest ogromny, ponieważ to właśnie w nich miliardy Użytkowników posiadają swoje konta. Podobnymi portalami, na których powinno prowadzić się kampanię reklamową social media są Google+, Twitter, Pinterest, YouTube – bezpłatne narzędzia marketingowe.
Profesjonalne wykreowania marki danego przedsiębiorstwa w Internecie skutkuje mniejszym czy większym sukcesem, zyskiem. Współcześnie na Internecie opiera się świat naszych informacji i wiedzy, a więc warto znajdować się tam gdzie miliony naszych potencjalnych klientów.
Jak oceniasz ten poradnik?
Dziękujemy za Twoją opinię!Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści
Więcej poradników o internetowym marketingu
Reklama w wyszukiwarce Google to niewątpliwie jedno z najlepszych narzędzi do pozyskiwania klientów, ponieważ charakteryzuje się tym, że to właśnie klient sam wyszukuje informacje na dany, konkretny temat. Wszystko tak naprawdę zależy od intencji użytkownika - to, czy kliknięcie będzie powodowało konwersję, czyli - na ludzki język - sprzedaż lub inną realizację naszego celu biznesowego, takiego jak np. pozyskanie do potencjalnego klienta numeru telefonu, wykonanie przez niego połączenia czy wypełnienie formularza kontaktowego z prośbą o kontakt z nami.
02.03.2017Powszechnym jest fakt, że kolorom można przypisać ogólne znaczenie. Koncepcja, czy też definicja kolorów jest przestrzegana zwłaszcza w biznesie. Należy jednak pamiętać, że ujednolicone znaczenie kolorów działa tylko w obszarach nacechowanym znacznym podobieństwem kulturowym. Np. kolor biały w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kojarzony jest z nieskazitelnością, niewinnością i czystością, natomiast w Azji, a przede wszystkim w Chinach i Japonii kolor ten jest powszechnie używany w uroczystościach żałobnych.
20.04.2015Wielu przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, chcąc złożyć zamówienie na stronę internetową, zastanawia się, dlaczego identyczny projekt, który przekazał tym samym firmom, potrafi kosztować w jednej z nich 1500 zł, a drugiej 4000 zł. Reguła "im droższe, tym lepsze" nie ma tutaj zastosowania. Natomiast jeżeli wymagamy prawidłowego funkcjonowania i pozycjonowania strony w wyszukiwarkach, to nie warto na tym oszczędzać.
02.11.2020Sukces firmy lub też indywidualnej marki w dużej mierze zależny jest od tego, w jaki sposób się promujemy. Obecnie bowiem nie wystarczy już tylko najlepszy produkt lub usługa, gdyż na rynku mamy spore nasycenie podobnymi do siebie ofertami. Nasuwa się więc oczywisty wniosek, że trzeba wyróżnić się na tle konkurencji. Z pomocą przychodzi nam w tej kwestii Internet. Musimy jednak sobie uzmysłowić, że w 2022 roku założenie tylko internetowej wizytówki to jeszcze zbyt mało. Osoby działające aktywnie w e-commerce, ale i nie tylko, doskonale wiedzą o tym, że trzeba swoją stronę internetową jeszcze wypromować w sieci. Tym samym niezbędne będzie nam pozycjonowanie stron WWW. Co to jest, a także jakie są jego zalety, pokażemy w dalszej części niniejszego tekstu.
13.09.2022Marketing internetowy jest szczególnym rodzajem marketingu, czyli działań ukierunkowanych na wsparcie sprzedaży produktów i usług przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik działania. Domena działania marketingu internetowego jest jednak nieco szersza, a zakres zainteresowania obejmuje również kreowanie wizerunku firmy w Internecie.
08.09.2022Zaczynaliśmy w świecie bez Facebooka i wszystkich mediów społecznościowych. Przez lata obserwowaliśmy rozwój branży – technologie przychodziły i odchodziły, ale przez cały ten czas strony były najprzyjemniejszym ze sposobów poznania oferty danej firmy. Kontakt zazwyczaj zaczynał się w gazecie, telewizji, radiu czy na reklamie, ale by zgłębić klimat firmy, jej ofertę, poznać historię i przekonać się, czy jest dla nas odpowiednia, wchodziliśmy na stronę.
06.06.2022