



Zobacz wszystkie (8)
O nas
Transmission Dynamics Poland od 10 lat sukcesywnie dostarcza zaawansowane rozwiązania w postaci specjalistycznych czujników i układów pomiarowych. Posiadamy bogate doświadczenie w wielu dziedzinach technologii, co pozwala nam szybko rozwinąć produkty oraz systemy pomiarowe dostosowane do specyficznych wymagań naszych klientów. Nasi inżynierowie dysponują ogromnym doświadczeniem w badaniu awarii oraz rozwiązywaniu problemów systemów mechanicznych. Dzięki temu doświadczeniu możemy dostarczyć szybką oraz niezawodną pomoc, dostosowaną do Państwa wymagań.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Oferty

Inspekcje przekładni
Polska
- Kraków
Transmission Dynamics oferuje kompleksowe kontrole przekładni, koncentrując się na badaniu awarii. Nasze doświadczenie w tej dziedzinie pozwala nam nie tylko ocenić szkody, ale często znaleźć podstawowe przyczyny awarii.
Specjalizujemy się w realizacji niezależnych analiz oraz inspekcji technicznych dla niemal każdej gałęzi przemysłu. Posiadamy wł...asny system wczesnego ostrzegania o uszkodzeniach kluczowych elementów układu napędowego w przekładni, oparty na analizie wibracji i temperatury (CMS – Condition Monitoring System). Ponadto nasza oferta obejmuje także diagnostykę prewencyjną. Wczesne wykrycie uszkodzenia w przekładniach umożliwia zaplanowanie i podjęcie działania, pomijając oczekiwanie na wystąpienie poważniejszych awarii oraz kosztownych remontów. Nasz system monitorowania pracy, umożliwia uzyskanie pełnej i rzetelnej informacji o aktualnym stanie technicznym przekładni zębatych z dowolnego miejsca na świecie.

Analiza metodą elemetów skończonych
Polska
- Kraków
Korzystając z nowoczesnego oprogramowania, projektujemy, modelujemy i analizujemy wiele różnych systemów, zapewniając tym samym, że takie systemy inżynierskie są poprawne już na etapie projektowania. Posiadamy duży repsekt dla sztuki innowacji i uznanie dla elegancji związanej z prostymi rozwiązaniami skomplikowanych problemów.
Metoda elementów sk...ończonych jest jedną z numerycznych metod rozwiązywania równań różniczkowych. Równania te najczęściej opisują zjawiska i procesy znane w przyrodzie, fizyce, technice. Jest to metoda dająca rozwiązanie przybliżone (jak każda metoda numeryczna), jej powszechne stosowanie w rozwiązywaniu problemów technicznych wynika z możliwości uzyskania wyniku równania, którego nie da się rozwiązać drogą analityczną lub jest to rozwiązanie zbyt złożone i czasochłonne.
Zakresem naszych kompetencji w tej dziedzinie jest:
- dokonywanie analiz wytrzymałościowych konstrukcji metodą elementów skończonych (MES),
- optymalizacja konstrukcji (dobór obciążeń, analiza wyników, weryfikacja konstrukcji),
- przeprowadzanie testów badanych konstrukcji,
- symulacje konstrukcji w różnych warunkach,
- wykonywanie projektów oraz dokumentacji.

Badania hałasu i wibracji
Polska
- Kraków
Nasz doświadczony personel jest w stanie przeprowadzić szereg pomiarów oraz analiz dotyczących hałasu i wibracji przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu do gromadzenia oraz przetwarzania danych.
Nasze usługi dotyczące badań hałasu i wibracji obejmują:
Identyfikację źródeł hałasu, rezonansów i związanego z nimi tłumienia,
analizę modalną,
szybką ...transformację Fouriera FFT, analizę rzędów, analizę czasowo-częstotliwościową,
pomiary obciążeń dynamicznych pasków rozrządu, łańcuchów oraz kół zębatych w pracującym silniku.
Certyfikacja:
Moc akustyczna emitowana przez sprzęt podczas pracy (zgodnie z ISO 3744),
ocena wibracji maszyny (zgodnie z ISO 10816).
Poniżej prezentujemy krótki film, pokazujący fazę testu hałasu pojazdu oraz nasze stanowisko pomiarowe testujące łańcuch rozrządu.
https://youtu.be/_NPZNxCLXYg
https://youtu.be/d9HLC1J2zWI

Optymalizacja mikro-geometrii przekładni
Polska
- Kraków
Transmission Dynamics specjalizuje się w optymalizacji mikro-geometrii przekładni, koncentrując się na minimalizacji błędu przekładni (TE – Transmission Error), w celu zmniejszenia hałasu i wibracji przekładni. Błąd przekładni, jest funkcją projektowania geometrii kół zębatych (zarówno makro, jak i mikro-geometrii), na którą wpływ mają błędy produk...cyjne, obciążenia kół zębatych oraz niewspółosiowość.
Dzięki szczegółowej analizie mikro-geometrii przekładni w różnych warunkach obciążenia i zmiennym ustawieniu siatki, wszelkie modyfikacje można zoptymalizować w celu zminimalizowania charakterystyki hałasu. Typowa analiza obejmuje badanie skutków:
Modyfikacja profilu „Involute” (analiza kontaktu, modyfikacja głowy zęba);
Modyfikacja przekładni głównej (korekcja kołowa i odciążenie końcowe);
Niewspółosiowość;
Obciążenie przekładni;
Tolerancje produkcyjne.
Transmission Dynamics oferuje również pełne usługi projektowania przekładni, w tym gotowe rozwiązania dla każdego rodzaju przekładni przemysłowych.
Poniższe zdjęcie pokazuje przykład silnikowych przekładni nożycowych, w których boki przekładni głównej i przekładni kierowniczej zostały zoptymalizowane, aby osiągnąć znaczną redukcję hałasu o 12 decybeli. (Zdjęcie 2)

Zbieranie oraz analiza danych
Polska
- Kraków
Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji urządzeń rejestrujących dane. Nasze nowoczesne rejestratory danych działają w turbinach wiatrowych, gazowych, morskich systemach napędowych, pojazdach komercyjnych i terenowych, samolotach, pojazdach kolejowych, kopalniach itp. Dzięki najnowocześniejszym wielokanałowym analizatorom częstotliwości, ofer...ujemy pomiary oraz diagnostykę przemysłowych maszyn wirujących.
Wiemy, że jednym z podstawowych kroków poprzedzających każdą analizę i interpretację danych jest ich właściwe przygotowanie. Mowa przede wszystkim o istotnych danych technicznych z punktu widzenia planowanych działań analitycznych, ich pozyskaniu w możliwie najbardziej dogodnej formie, która może obejmować szereg mniej lub bardziej złożonych czynności. Jest to niezwykle istotne, bowiem dane niewłaściwe, niekompletne, nieaktualne bądź posiadające jakikolwiek inny defekt, nie pozwalają na wyciąganie właściwych wniosków i tym samym przygotowanie wartościowych informacji technicznych.

Instalacja czujników tensometrycznych
Polska
- Kraków
Nasz zespół zapewnia szybką i sprawną instalację tensometru u klienta. Nasze systemy telemetryczne z powodzeniem sprawdzają się w środowisku wody morskiej, w nowoczesnych silnikach spalinowych, w przemysłowych skrzyniach biegów i przekładniach pracujących z dużą prędkością, w wysokiej temperaturze oraz środowisku olejowym.
Tensometry elektryczne c...echuje duża dokładność i możliwość pomiaru bardzo małych odkształceń. Pomiary te mogą być dokonywane nawet w znacznej odległości od elementu badanego, ponadto istnieje możliwość niemal równoczesnego pomiaru odkształceń w wielu punktach konstrukcji. Ponadto, ze względu na pomijalną bezwładność układu pomiarowego, doskonale nadają się one do pomiarów odkształceń szybkozmiennych.

Opracowanie przetwornika
Polska
- Kraków
Nasi inżynierowie posiadają duże doświadczenie w opracowywaniu niestandardowych czujników oraz przetworników do pomiaru obciążenia. Zakres ten obejmuje miniaturowe czujniki obciążenia stosowane w samochodowych napinaczach łańcuchów, aż po duże, przemysłowe, 6-osiowe, obrotowe dynamometry.
Nasi inżynierowie posiadają duże doświadczenie w opracowywa...niu niestandardowych czujników oraz przetworników do pomiaru obciążenia. Zakres ten obejmuje miniaturowe czujniki obciążenia stosowane w samochodowych napinaczach łańcuchów, aż po duże, przemysłowe, 6-osiowe, obrotowe dynamometry.
Naszą przykładową aplikacją, prezentującą możliwości jest duży, przemysłowy, 6-osiowy przetwornik wykorzystywany do badania jakości produkcyjnej przekładni o mocy 4,5 MW. Mierzy on moment obrotowy do ponad 100 000 Nm, a także następujące parametry, podczas obrotu z prędkością wynoszącą ponad 600 obr / min:
Siłę ścinającą X i Y,
momenty zginające X i Y,
siły osiowe,
przyspieszenie skrętne,
temperaturę,
prędkość obrotową,
pozycję kątową,
ciśnienie we wnęce wewnętrznej,
napięcie baterii.
Dane są przesyłane bezprzewodowo z modułu telemetrycznego zamontowanego na przetworniku do pobliskiego odbiornika z częstotliwością 1800 Hz na kanał.
Aplikacja:
Specjalnie wyprodukowana komórka obciążeniowa o napięciu 500 kN zainstalowana w kopalni cynku do długoterminowych, bezobsługowych pomiarów obciążenia.

Korygowanie śladu współpracy zębów
Polska
- Kraków
Nasza usługa korygowania-współosiowości kół zębatych jest obecnie nieocenioną częścią procesu testowania / zatwierdzania dla większości przekładni turbin wiatrowych o sporej mocy na całym świecie. Nasze unikalne, miniaturowe systemy bezprzewodowe (zasilane bateryjnie), pozwalają na wiarygodne pomiary wyrównujące we wszystkich sekcjach pracujących p...rzekładni epicyklicznych, a nasze najnowsze postępy w zarządzaniu energią pozwalają na zachowanie modułów do monitorowania stanu eksploatacyjnego do 5 lat bez konieczności wymiany baterii.

Doradztwo Techniczne
Polska
- Kraków
Przez prawie 2 dekady badaliśmy awarie i rozwiązywaliśmy problemy w systemach inżynieryjnych w różnych branżach na całym świecie. Specjalizujemy się w wykonywaniu pomiarów eksploatacyjnych, często wykorzystując specjalnie zaprojektowane miniaturowe oprzyrządowanie oraz komunikację bezprzewodową do pozyskiwania sygnałów z trudno dostępnych środowisk..., aby zrozumieć złożone warunki pracy.

Cyfrowy system telemetryczny przeznaczony do pomiaru sił maszyn wirujących
Polska
- Kraków
Oferujemy zaawansowane systemy telemetryczne zaprojektowanie do pomiaru sił maszyn wirujących oraz do pozyskiwania danych z trudno dostępnych środowisk przemysłowych. Strumieniowane dane dostępne są poprzez wyjścia analogowe, system umożliwia również zapis pomiarów na dysku twardym.

Pomiar wibracji konstrukcji budynku
Polska
- Kraków
Rozwinęliśmy wyszukany system monitorowania wibracji budynków, który może zostać użyty do wstrzymania pracy maszyn przemysłu ciężkiego w przypadku wykrycia nadmiernych wibracji. System opcjonalnie można połączyć z czujnikami tensometrycznymi, które dostarczą wczesnych informacji o odkształceniach struktury nośnej budynku, umożliwiając wczesne wykry...wanie problemów oraz natychmiastowe ostrzeganie o zagrożeniach spowodowanych nadmiernym obciążeniem (np. silnymi opadami śniegu lub wiatrem).
System monitorowania drgań jest urządzeniem, które może pozyskiwać dane techniczne z akcelerometrów, tensometrów lub czujników obciążenia. Celem systemu jest monitorowanie amplitud sygnału w krytycznych miejscach konstrukcyjnych budynku, spowodowanych przez różne źródła (niezależnie od tego, czy działają systemy testowe o dużej wytrzymałości, wybuchowe, palowe lub rozbiórkowe). Jeżeli wyznaczony (regulowany) próg wibracji lub naprężenia zostanie przekroczony, wywoływany jest alarm, a wewnętrzne przekaźniki umożliwią natychmiastowe wyłączenie maszyny powodującej nadmierne wibracje budynku. W przypadku przeciążonych dachów z powodu intensywnych opadów śniegu, system może zareagować, włączając alarm w celu przyspieszenia ewakuacji budynku.
Porównując wyniki z sekcji analogowej i cyfrowej, znacznie poprawiono niezawodność systemu ze względu na zwiększoną redundancję. Cyfrowa elektronika umożliwia również buforowanie ostatnich 25 sekund śladów w dziedzinie czasu oraz zapisywanie ich na karcie SD (12,5 sekundy przed próbkowaniem i 12,5 sekundy po próbkowaniu), skutkiem uzyskania krytycznych informacji związanych z przyczyną włączenia alarmu.
Duplikacja obwodów analogowych wraz z cyfrowym podsystemem próbkowania i oceny, a także dodanie wewnętrznego rejestrowania danych oraz zapytania alarmowego sprawiają, że system ten jest bardzo wydajny i jednocześnie prosty w użyciu. System może pełnić funkcję zdalnego, globalnego monitorowania, umożliwiające natychmiastowe powiadomienie kluczowych jednostek lub służb za pomocą wiadomości SMS i/lub e-mail.

Bezprzewodowe monitorowanie propagacji pęknięć
Polska
- Kraków
Nasi inżynierowie opracowali najnowocześniejszy system wykrywania propagacji pęknięć. System ten, składa się z szeregu samodzielnych miniaturowych nadajników bezprzewodowych, podłączonych do specjalnie zaprojektowanych mierników propagacji pęknięć „drabinki”. Nadajniki są zasilane z wewnętrznej baterii i komunikują się z naszym centralnym odbiornik...iem. System umożliwia niemal natychmiastowe raportowanie wzrostu pęknięć, a tym samym zapewnia prawdziwy, bezzałogowy, a jednocześnie zdalny system monitorowania oraz automatyczny system raportowania.
Pierwszą, zasadniczą czynnością dla poprawnego działania naszego systemu, wykrywającego nieprawidłowości w strukturach jest jego kalibracja oraz ustalenie krytycznych progów powiadomienia. Z każdym wzrostem „pęknięcia” badanego obiektu, wysyłane jest automatyczne (docelowo do klientów) powiadomienie e-mail i / lub SMS, w tym dane wskazujące bieżącą długość pęknięcia oraz tempo jego wzrostu. Ilekroć pęknięcie rośnie o więcej niż określoną wartość w danym okresie czasu, wysyłany jest czerwony kod ostrzegawczy, który umożliwia personelowi konserwacyjnemu szybkie wyłączenie danej maszyny lub danego obiektu, przed wystąpieniem poważnego incydentu.
Jest to w pełni bezprzewodowy, wydajny system, zasilany bateryjnie z wewnętrznych akumulatorów. Jego aplikacja jest bezproblemowa dzięki niewielkim wymiarom. Doskonale sprawdza się w ciężko dostępnych miejscach, a jego wyjątkowość potwierdza wysoką wydajność oraz dokładność pomiarową.

SmartStep® - zdalne monitorowanie parametrów operacyjnych systemu ruchomych schodów
Polska
- Kraków
Opracowaliśmy nowatorski rejestrator danych, wraz z zestawem akumulatorów, zmodernizowany oraz dopasowany do standardowego stopnia schodów ruchomych, co umożliwia monitorowanie parametrów operacyjnych, w tym poziomów naprężeń oraz potencjalnych przeciążeń w trakcie eksploatacji. Urządzenie posiada wystarczającą pojemność baterii, aby zapewnić co na...jmniej rok pracy pomiędzy interwałami wymiany ogniwa.
Transmission Dynamics opracowuje nowatorski rejestrator danych, wraz z zestawem akumulatorów, zmodernizowanym oraz dopasowanym do standardowego stopnia schodów ruchomych, co umożliwia monitorowanie parametrów operacyjnych, w tym poziomów naprężeń oraz potencjalnych przeciążeń w trakcie eksploatacji. Urządzenie posiada wystarczającą pojemność baterii, aby zapewnić co najmniej rok pracy pomiędzy interwałami wymiany ogniwa.
Rozwiązanie bazuje na bezprzewodowej sieci czujników tensometrycznych, żyroskopowych oraz czujników przyśpieszenia specjalnie zaprojektowanych i wykonanych do usprawniania operacji schodów ruchomych. System SmartStep jest typowo instalowany u spodu standardowego stopnia ruchomych schodów, dzięki czemu mamy możliwość pozyskania parametrów całego systemu, umożliwiając diagnozowanie takich błędów jak np. nieprawidłowości w wyważeniu łańcucha napędowego czy brak współosiowości, wynikające bezpośrednio z uzyskiwanych danych diagnostycznych. Nasze urządzenie jest stosunkowo czułe, przez co potrafi wykryć najmniejsze nieprawidłowości w działaniu systemu pracy ruchomych schodów.
Dzięki dokładności pomiarów instalowanych przez nas czujników, dokonywane pomiary techniczne są zdalnie przetwarzane, następnie przesyłane naszym w pełni bezprzewodowym systemem, wprost na bezpieczny globalny serwer danych (Global Data Network), co pozwala na praktycznie natychmiastowe powiadomienie wybranych odbiorców w sytuacjach wymagających uwagi. Ten komplementarny duet, jest najbardziej zaawansowanym systemem w swojej klasie, pozwalającym na całkowicie nienadzorowaną pracę w trudno dostępnych lokacjach.

PANDAS® - system monitorowania kolejowych sieci trakcyjnych i konstrukcji wsporczych
Polska
- Kraków
Elektrycznie zasilane lokomotywy w celu zapewnienia niezawodnej pracy wymagają dobrego kontaktu pomiędzy odbierakiem prądu, a siecią trakcyjną. Nowoczesne pociągi wysokich prędkości mogą być podatne na uszkodzenia związane z uderzeniami pomiędzy pantografem, a elementem trakcji kolejowej. Firma Transmission Dynamics rozwinęła system PANDAS w celu w...ykrywania lokacji wadliwych elementów trakcji.
System składa się z modułu zbierania oraz przetwarzania danych (DPM – data processing module), zainstalowanego na ramie pantografu, który stale monitoruje przyspieszenie na głowicy oraz wykrywa, kiedy sygnały przejściowe przekraczają progi, wcześniej zdefiniowane przez użytkownika. Po wykryciu, zdarzenie jest rejestrowane przy częstotliwości 330Hz, następnie moduł komunikuje się bezprzewodowo z odbiornikiem zamontowanym na wózku.
Wraz ze śladem czasowym takich zdarzeń, precyzyjny układ lokalizacji GPS, podaje czas, datę ich wystąpienia, następnie bezpiecznie rejestruje zdarzenie w systemie. Odbiornik może automatycznie ostrzegać wyznaczony personel o zdarzeniach powodujących poważne uderzenia za pośrednictwem sieci GSM oraz wysyłać sygnały do innych systemów pokładowych (w razie potrzeby powiadamiając maszynistę). Progi alarmowe są w pełni programowalne przez użytkownika.
„Wykrywając te wady na wczesnym etapie, możemy szybko dokonać niezbędnych napraw, zanim spowodują poważniejsze szkody, które mogą prowadzić do znacznych zakłóceń w świadczeniu usług i kosztów dla firmy” – fragment artykułu gazety Metro Express.

Bolt Cap Module - system długoterminowego monitorowania naprężeń pracy połączeń śrubowych
Polska
- Kraków
Bolt Cap Module (BCM) to bezprzewodowy system umożliwiający ciągłe monitorowanie naprężeń podczas długoterminowej pracy połączenia śrubowego. Jeżeli naprężenie spadnie poniżej ustalonej wartości, system automatycznie powiadomi wskazanych odbiorców. Dzięki temu utrzymanie połączeń śrubowych realizowane jest wyłącznie na elementach wymagających uwagi..., a także możliwa jest natychmiastowa reakcje w aplikacjach o znaczeniu krytycznym.
Złącza śrubowe są często krytycznymi elementami, od których zależy bezpieczeństwo wielu kluczowych konstrukcji. Konsekwencje awarii złącza śrubowego w kołnierzach rurociągów, konstrukcjach dźwignic i mostów, złączach wirników, kruszarkach bębnowych czy w konstrukcjach wieży turbin wiatrowych, powodują znaczne straty finansowe oraz zagrażają życiu ludzi znajdujących się w obrębie tych obiektów.
Powszechnie stosowana metoda naciągu śrub, polega na dokręcaniu nakrętek lub głowy śruby przez przykładanie odpowiedniego momentu skrętnego, oznaczanego jako Mz. Śruby o większych rozmiarach są dokręcane specjalnymi urządzeniami o napędzie hydraulicznym, wyposażonymi w układy automatycznie odcinające moment dokręcenia po uzyskaniu teoretycznego naciągu. W innych zastosowaniach używa się tak zwanej hydraulicznej nakrętki. Te sposoby naciągu śrub mogą być jednak wysoce niedokładne ze względu na znaczne różnice współczynnika tarcia. Problem ten można rozwiązać, stosując bezpośredni pomiar naciągu śruby, zamiast pomiaru momentu dokręcania.
Produkt opracowany przez Transmission Dynamics o nazwie Bolt Cap Module (BCM) pozwala na bezpośredni pomiar naciągu śruby przez zastosowanie miniaturowego układu elektronicznego umieszczonego na głowie śruby. Bolt Cap Module jest wyposażony w miniaturową baterię oraz radiowy układ nadawczy, co pozwala nie tylko na dokładny pomiar naciągu śruby, ale również na stałe monitorowanie tego parametru podczas normalnej pracy urządzenia. Miniaturowa bateria wbudowana w Bolt Cap Module pozwala na ciągłą operację systemu przez ponad 5 lat bez konieczności wymiany ogniwa. Dane są przesyłane do pobliskiego nadajnika-odbiornika zbierającego informacje z wielu śrub, a następnie poprzez sieć GSM/GPRS, do centralnego serwera danych. Dzięki temu dostęp do informacji o stanie naciągu śrub jest dostępny z dowolnej lokalizacji na świecie.
Użytkownicy mają stały dostęp do informacji o aktualnym stanie naciągu śrub poprzez centralny serwer danych. Informacje są prezentowane w formie wykresów liniowych oraz słupkowych, co pozwala na szybkie wykrycie śrub wymagających uwagi. Dodatkowo użytkownicy mogą ustawić alarmowy próg naciągu śruby. Jeżeli wartość naciągu spadnie poniżej ustawionej wartości, system automatycznie wygeneruje raport, który jest wysyłany do wybranych odbiorców e-mailem oraz SMS-em.
Powyższe rozwiązanie, pozwala na prowadzenie dokumentacji i bieżącą kontrolę jakości połączeń śrubowych oraz przesyłanie natychmiastowego i automatycznego powiadomienia klienta w przypadku obniżania napięcia śruby, wykrytego w dowolnej lokalizacji bez konieczności prowadzenia drogich i mało efektywnych wizyt pracowników technicznych w celu ręcznego dokręcania krytycznych śrub używanych w przemyśle.

SmartGuzik - predykcyjna praktyka konserwacyjna do zastosowań w przemyśle kolejowym
Polska
- Kraków
SmartGuzik jest niezawodnym oraz bezprzewodowym systemem monitorowania technicznego stanu pojazdów szynowych. To niewielkie urządzenie jest w stanie dokonywać pomiarów temperatury oraz wibracji przekładni osi, co przekłada się na lepszą niezawodność napędów trakcyjnych, dłuższe okresy między poważnymi remontami oraz niższe koszty utrzymania i znacz...nie dłuższą żywotność.
SmartGuziki to małe węzły czujnikowe mierzące temperaturę, przyspieszenie, a ponadto można je skonfigurować do pomiaru obciążenia. Zasilane są baterią „pastylkową”, co daje nam około 5-letniej żywotności baterii podczas normalnej pracy. Nasze rozwiązanie pozwala na monitorowanie krytycznych zasobów w czasie rzeczywistym oraz pomaga ostrzegać poprzez edytowane progi alertów, osiąganych przy krytycznych wartościach. Prawdziwa moc SmartGuzik tkwi w możliwościach diagnostyki pokładowej. Funkcje pokładowe mogą obejmować szybką transformację Fouriera (FFT), obliczenia statystyczne, a potencjalnie nawet uczenie maszynowe, co stawia nasze rozwiązanie na czele światowych czujników monitorowania stanu pracy pojazdów szynowych.
SmartGuzik zwiększają wydajność i skuteczność kontroli oraz fundamentalnie ulepszają przyszłą strategię rutynowej konserwacji. Są w stanie niemal natychmiastowo wykryć problem „płaskiego koła” i wszelkie problemy związane ze stopniowym wzrostem temperatury maźnicy (wraz z nałożeniem na wykres) oraz automatycznie powiadomić na długo przed pojawieniem się poważniejszych usterek. Stan łożysk kół oraz wszelkie nieprawidłowości są monitorowane i dokumentowane na podstawie danych dotyczących przyspieszenia w trakcie eksploatacji, z uwagi na brak jakiegokolwiek wglądu w stan łożysk, unikając momentu wystąpienia katastrofalnej awarii. Nasze urządzenie pozwala na dokładne wykrywanie i mapowanie jakości infrastruktury kolejowej bez potrzeby wdrażania drogich i rzadkich rozwiązań pomiarowych. Szybko rozwijające się awarie infrastruktury kolejowej np. pęknięte lub uszkodzone szyny, wyboczenia, słabej jakości przejazdy itp., można zidentyfikować i usunąć na tyle wcześnie, aby przedłużyć żywotność trakcji pojazdu. SmartGuzik pozwala na wdrożenie predykcyjnych praktyk konserwacyjnych, jest w stanie zmniejszyć chociażby ilość opóźnień, spowodowanych przez wadliwe systemy trakcji oraz zwiększyć efektywność reżimów konserwacji, dając operatorom szansę na podwojenie okresu między ważnymi przeglądami.
Kluczowe funkcje:
- Rozmiar ok. 25 mm średnicy, wraz z wagą poniżej 20 g.
- Komunikacja odbywa się przez lokalny nadajnik-odbiornik Bluetooth o niskim poborze mocy i zasięgu (do 20 m), natomiast dane techniczne są przekazywane na serwer za pośrednictwem połączenia GSM/GPRS.
- Niski pobór energii pozwala na pracę urządzenia przez około 5 lat.
- Rozwiązanie wykorzystuje jeden nadajnik-odbiornik, z wbudowaną inteligentną diagnostyką i analizą, a także z inteligentnym systemem przesyłania danych opartym o przyjazny dla użytkownika interfejs GUI, naszego globalnego serwera danych Global Data Network.

Smart Oil Plug® - narzędzie do pełnego, zdalnego monitorowania stanu przekładni
Polska
- Kraków
Smart Oil Plug® (SOP) jest bezprzewodową, alternatywą korka spustowego oleju, wyposażoną w miniaturową baterię (zwykle zapewniającą około 3 lat pracy), nadajnik radiowy oraz specjalne czujniki, odpowiedzialne za wykrywanie zanieczyszczeń (opiłki metali), temperaturę, a także wibracje w skrzyni biegów dzięki wbudowanemu 3-osiowemu akcelerometrowi. P...omiary tych parametrów dostarczają obszernych informacji i wczesnego ostrzegania o pogorszeniu wydajności przekładni, dzięki czemu nasze rozwiązanie staje się idealnym narzędziem do pełnego, zdalnego monitorowania stanu przekładni.
Przemysł kolejowy w swojej przeszłości, odrzucał wszelkie urządzenia elektroniczne zaprojektowane do monitorowania pracy skrzyni biegów, ponieważ dodanie czujników i powiązanych z tym systemem okablowania w trudnych warunkach pracy, nieuchronnie spowodowałoby nowe problemy z obsługą i utrzymaniem samego systemu monitorowania stanu pracy. W zastosowaniach przekładni szynowych takie urządzenia nieuchronnie wymagałyby częstych napraw z powodu uszkodzenia przewodów w wyniku przypadkowych uszkodzeń mechanicznych i zanieczyszczeń znajdujących się pod wózkami.
W rezultacie przemysł kolejowy nie polega dziś na żadnej technologii monitorowania stanu skrzyń biegów. Zamiast tego prawie cała flota na świecie polega na niepotrzebnie częstym, zarazem kosztownym przeglądzie skrzyni biegów.
Nasza nowatorska technologia Smart Oil Plug® oferuje znaczące korzyści, wydłużając okresy między remontami. Prosty interfejs graficzny systemu monitorowania, umożliwia globalny przegląd stanu wszystkich przekładni floty.
Kluczowe funkcje:
- Zbierane dane analityczne są okresowo przesyłane z Smart Oil Plug® do lokalnego odbiornika, który jest zamontowany wewnątrz pociągu. Wszystkie operacje naszego rozwiązania odbywają się bezzakłóceniowo i bezprzewodowo.
- Przesyłanie danych poprzez sieć GSM do bezpiecznego serwera, gdzie są automatycznie analizowane oraz raportowane w postaci wykresu.
- Możliwość przeglądu analitycznych danych w dowolnym miejscu na świecie za pośrednictwem naszej bezpiecznej strony internetowej Global Data Network (GDN).
- Wystąpienie edytowalnego progu stanu alarmowego, skutkuje automatycznym raportem (SMS i e-mail), który zostanie wysłany do klienta.
Parametry wykrywalne dla systemu Smart Oil Plug®:
- Monitorowanie temperatury przekładni.
- Analiza oraz pomiar nadmiernych wibracji i przyczyn źródłowych (próbkowanie przy 6,4kHz na kanał).
- Wykrywanie oraz monitorowanie zanieczyszczeń oleju.
- Możliwość wykrycia „płaskiego koła”.
- Monitorowanie jakości szyn.
- Monitorowanie stanu technicznego wału Kardana (luz wielowypustowy, wyważenie, brakujące elementy, zatarcie wielowypustu).
- Wykrycie nadmiernych wstrząsów wywołanych przez szyny.
- Problemy olejowe (niewłaściwe smarowanie, ubytki poziomu).
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Doradztwo, audyt
Doradztwo techniczne
Powiązane produkty i usługi:
Kierownik budowy, Nadzór budowlany, Biznes plan, Projektowanie inżynieryjne, Projektowanie konstrukcji stalowych, Szkolenia bhp Kraków, Instalacje elektryczne Kraków
Kontakt
Adres
Ulica
Henryka Pachońskiego 9/K-22Kod pocztowy
31-223Miasto
KrakówNIP
945-213-92-21Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Świętokrzyskie, Podlaskie, Śląskie, Zachodniopomorskie, Dolnośląskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Mazowieckie, Lubelskie, Podkarpackie, Łódzkie, Opolskie, Małopolskie, Kujawsko-pomorskie, Warmińsko-mazurskie, Pomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
TRANSMISSION DYNAMICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2010-04-01
NIP
9452139221
Regon
121176751
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Krowodrza
Miejscowość
Kraków
Kod pocztowy
31234
Poczta
Kraków
Ulica
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej
Numer nieruchomości
17E
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7219Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
Przeważające PKD
2651Z
PRODUKCJA INSTRUMENTÓW I PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, KONTROLNYCH I NAWIGACYJNYCH
3320Z
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
7112Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
7120B
POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE