Wirtualne biuro i biura do wynajęcia w Sopocie jedynie 39 zł miesięcznie przez cały okres trwania umowy!
Pozbądź się swoich problemów, pozwól nam się nimi zająć. Nie będziesz musiał(a) między innymi:
1. prowadzić działalności i przyjmować kontroli z Urzędu Skarbowego w domu,
2. chodzić na pocztę po odbiór awiza lub aby wysłać list,
3. martwić się, że pismo nie zostanie odebrane podczas urlopu lub wyjazdu służbowego,
4. martwić się kto pomoże rozwiązać Ci problemy prawne,
5. płacić kwot liczonych w tysiącach złotych aby móc spotkać się z klientem w profesjonalnym biurze i prywatnym gabinecie,
6. martwić się brakiem obsługi sekretariatu (w czterech językach),
7. martwić się brakiem miejsc parkingowych,
8. wykonywać skanów i ksera,
9. przygotowywać sobie i swoim klientom dobrej kawy lub herbaty.
Oferujemy Państu:
1. wirtualne biuro z adresem do prowadzenia działalności gospodarczej bez konieczności najmu gabinetu, skrzynkę pocztowa i obsługę korespondencji,
2. prywatne gabinety do najęcia w celu odbywania spotkań z klientami,
3. doradztwo prawne i biznesowe.
W ramach świadczonych usług oferujemy również między innymi:
• profesjonalną obsługę sekretariatu w czterech językach, włącznie z serwisem kawowym,
• zarządzanie, wysyłkę i odbiór korespondencji w dogodnym dla klienta czasie i terminie,
• skanowanie i wysyłkę korespondencji, a także ksero i archiwizację dokumentów,
• dostęp do sali konferencyjnej i prywatnego gabinetu,
• obsługę prawną i biznesową włącznie z reprezentacją przed sądami, organami administracyjnymi i innymi instytucjami,
• zniżki w renomowanych kancelariach prawnych,
• doradztwo w zakresie przekształcania i restrukturyzacji przedsiębiorstw,
• dostęp do niedrogich biur księgowych,
• doradztwo podatkowe,
• adres w prestiżowym biurowcu w Sopocie, w dobrej lokalizacji wraz z miejscami parkingowymi,
• tworzenie content'u przedsiębiorstwa wraz z witrynami internetowymi, pozycjonowaniem w internecie i fanpage'ami w mediach społecznościowych,
• możliwość reklamy przy jednej z najczęściej uczęszczanych ulic w Trójmieście (Alei Niepodległości),
• program do wystawiania faktur,
• dostęp do wifi.
Wirtualne biura jedynie 39 zł miesięcznie przez cały okres trwania umowy. Szczegóły pod numerem telefonu: .
Kujawsko-pomorskie, Śląskie, Zachodniopomorskie, Dolnośląskie, Pomorskie, Lubelskie, Opolskie, Podkarpackie, Wielkopolskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Mazowieckie, Lubuskie, Podlaskie, Łódzkie, Małopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Kredyt, Kredyt hipoteczny, Pełna księgowość, Sklep internetowy, Upadłość konsumencka, Wykończenie mieszkania pod klucz Sopot
Jesteśmy firmą świadczącą kompleksowe usługi doradztwa prawno-podatkowego i biznesowego. Współpracujemy z najlepszymi Kancelariami Adwokackimi, Doradcami Podatkowymi i Biznesowymi, a także Biurami Księgowymi w Kraju i Europie na preferencyjnych warunkach. W ramach naszych usług oferujemy Państwu m.in.:
1. bezpłatną wycenę usług,
2. analizę prze...
Pozbądź się swoich problemów, pozwól nam się nimi zająć. Nie będziesz musiał(a) między innymi:
1. prowadzić działalności i przyjmować kontroli z Urzędu Skarbowego w domu,
2. chodzić na pocztę po odbiór awiza lub aby wysłać list,
3. martwić się, że pismo nie zostanie odebrane podczas urlopu lub wyjazdu służbowego,
4. martwić się kto pomoże rozwi...
Oferujemy Państwu wirtualne biuro w cenie jedynie 39 zł miesięcznie przez cały czas trwania umowy.
W ramach oferty uzyskają Państwo:
1. możliwość zarejestrowania działalności pod prestiżowym adresem w centrum Sopotu,
2. obsługę korespondencji i skany poczty przychodzącej na maila.
3. możliwość rozszerzenia oferty o korzystanie z gabinetu i pr...
Nazwa firmy | PROGRES COWORKING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-11-22 |
NIP | 5851489995 |
Regon | 384966541 |
Kraj | Polska |
Województwo | POMORSKIE |
Powiat | Sopot |
Gmina | Sopot |
Miejscowość | Sopot |
Kod pocztowy | 81855 |
Poczta | Sopot |
Ulica | al. Niepodległości |
Numer nieruchomości | 658 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2019-11-29 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2019-11-29 |
Data powstania | 2019-11-22 |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-11-22 |
Kod PKD | Nazwa |
6820Z |
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI Przeważające PKD |
6810Z | KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK |
6831Z | POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI |
6910Z | DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Wszystko na czas i stały kontakt telefoniczni i mailowy podczas zlecenia.