O nas
Głównymi filarami naszej działalności są ochrona danych osobowych oraz prawo e-commerce. Obsługujemy przedsiębiorców kompleksowo. Począwszy od wykonywania audytów, przygotowania i wdrożeń procedur, dokumentacji, zaleceń, regulaminów, klauzul, skończywszy na szkoleniach, konsultingu czy pełnym doradztwie. Pomagamy uporządkować i doprowadzić do zgodności całość procesów przetwarzania danych.
Właścicielom sklepów internetowych, portali, stron umożliwiamy pełną koncentracje na sprzedaży/wynikach, w momencie jak przejmujemy obsługę regulaminów, zwrotów, reklamacji czy sporów. Wiemy co jest ważne dla naszych Klientów i im to zapewniamy. Zapewniamy im bezpieczeństwo.
Jesteśmy pasjonatami, kochamy to co robimy.
Bezpieczeństwem i aspektem prawnym w informatyce zajmujemy się osobiście od 17 lat.
Działamy na terenie całej Polski.
Właścicielom sklepów internetowych, portali, stron umożliwiamy pełną koncentracje na sprzedaży/wynikach, w momencie jak przejmujemy obsługę regulaminów, zwrotów, reklamacji czy sporów. Wiemy co jest ważne dla naszych Klientów i im to zapewniamy. Zapewniamy im bezpieczeństwo.
Jesteśmy pasjonatami, kochamy to co robimy.
Bezpieczeństwem i aspektem prawnym w informatyce zajmujemy się osobiście od 17 lat.
Działamy na terenie całej Polski.
Opinie
Na Oferteo od 4 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
558872
markValuePositive
Kamil
Z
2022-01-08 11:50:03.146405
-1
false
Miałem przyjemność już kilkukrotnie być klientem "Prawnie Poprawnego" i za każdym razem byłem w pełni zadowolony z jakości wykonanych usług.
Profesjonalne podejście do tematu, rzeczowe doradztwo i szybka realizacja zleceń.
Zdecydowanie polecam!
false
false
557964
markValuePositive
Adrian
K
2022-01-05 11:38:45.632497
-1
false
Polecam, najlepsza współpraca!
Szybki kontakt, fachowe podejście, Pan Jakub jasno i rzeczowo tłumaczy i pomaga w nawet najbardziej zawiłych przypadkach.
false
false
556330
markValuePositive
Michał
P
2021-12-30 11:18:37.050659
-1
false
Jakość obsługi oraz sama usługa na najwyższym poziomie ! zdecydowanie polecam współprace
false
false
556151
markValuePositive
Liliana
W
2021-12-29 18:45:10.278696
-1
false
Z czystym sumieniem polecam! Rzetelność i pełen profesjonalizm.
false
false
555902
markValuePositive
Judyta
L
2021-12-29 08:25:28.611848
-1
false
Z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Prawnie Poprawny sp. z o.o. z siedzibą w 42-200 Częstochowa aleja Wolności 22 lok.6. Od ponad czterech lat, firma Prawnie Poprawny sp. z o.o. profesjonalnie i terminowo, wywiązuje się z powierzonych jej przez nas zadań.
firma Interefekt
false
false
555844
markValuePositive
Przemysław
S
2021-12-28 21:16:27.176486
-1
false
Wsparcie prawne od wielu lat na tym samym wysokim poziomie.
false
false
555467
markValuePositive
Kajetan
S
2021-12-27 16:58:52.957486
-1
false
Bardzo polecam współpracę z Prawnie Poprawny :-) Od wielu lat niezmiennie jestem bardzo zadowolony.
false
false
555411
markValuePositive
Lucyna
B
2021-12-27 12:44:29.371119
-1
false
Fantastyczna obsługa prawna! Zawsze możemy liczyć na pomoc.
false
false
555390
markValuePositive
Karol
F
2021-12-27 11:51:58.907934
-1
false
Polecam, fajna współpraca, wszystko gra tak jak powinno.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Wsparcie w zakresie zwrotów i reklamacji
Polska
- Częstochowa
Rozpatrujemy za przedsiębiorców reklamacje oraz zgłoszenia, odpowiadamy na pytania, klasyfikujemy rodzaje wad. Wszystko z zachowaniem ustawowych terminów, wysokiej kultury korespondencji, wspólnych ustaleń oraz najlepszych wypracowanych praktyk.
Dzięki temu nie musisz się zastanawiać w jaki sposób rozpatrywać reklamacje z zachowaniem należytej sta...ranności w sposób ograniczający możliwe roszczenia strony reklamującej. Nie musisz tworzyć pism informujących o procentowym obniżeniu wartości towaru w przypadku odstąpień od umowy. My się zajmiemy tym wszystkim. A jak będzie potrzebował, to bezpośrednio w Twoim imieniu będziemy prowadzić korespondencję z Klientem.
Audyt ochrony danych osobowych / wdrożenie RODO
Polska
- Częstochowa
Zajmujemy się kompleksową identyfikacją oraz usystematyzowaniem procesów przetwarzania danych w podmiotach prywatnych, medycznych, publicznych, kościelnych. Wykonaliśmy setki audytów, przystosowaliśmy tysiące procesów, przeszkoliliśmy niezliczoną ilość osób.
Działamy w trzech etapach:
1 – Audyt – wraz z analizą procesów, zawartych umów, systemów ...teleinformatycznych, wiedzy pracowników, wdrożonych procedur, zabezpieczeń fizycznych. Audyt zawsze wykonywany jest bezpośrednio przez dedykowanego audytora. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa, branży, złożoności procesu przydziały jest wyspecjalizowany pracownik odpowiedzialny za wykonanie całego procesu.
Podczas audytu przeprowadzamy rozmowy z kierownikami działów, dyrektorami, menadżerami, pracownikami oraz innymi osobami związanymi z procesami przetwarzania danych. Najwięcej informacji pozyskujemy na tym etapie. Weryfikacja dokumentacji (w tym zawartych umów, czy wykorzystywanych wzorców) często odbywa się zdalnie. W zależności od ilości i złożoności przesłanych materiałów może wymagać zaangażowania większej ilości specjalistów. Część dokumentów jaka jest przesyłana do naszej siedziby po zakończonym audycie jest niszczona, a poufność udostępnionych informacji potwierdza zawarte NDA. Systemy teleinformatyczne weryfikuje nasz dział bezpieczeństwa IT. Jest to podstawowa weryfikacji podatności systemów, oraz dokładne określenie topologii sieci. Weryfikacja odbywa się w celu określenia ryzyka związanego z przetwarzaniem danych w systemach informatycznych. Ocena zabezpieczeń fizycznych odbywa się w oparciu o kontrolę bezpośrednią, oraz wywiad środowiskowy. Często połączony z bezpośrednią próbą uzyskania nieautoryzowanego dostępu do danych.
Przeprowadzenie audytu może trwać 4 godziny, a może też trwać 4 tygodnie.
2 – Usuwanie błędów – wspólnie analizujemy błędy, wprowadzamy procedury, przygotowujemy dokumenty. Doprowadzamy całą organizacje do „stanu 0”, który zapewnia przetwarzanie danych w zgodzie z aktualnym stanem prawnym.
Większość błędów jest usuwana na bieżąco poprzez przedstawienie wytycznych pracownikowi odpowiedzialnemu za proces, oczywiście wszystko w zgodzie z ustaleniami jakie wcześniej przeprowadzamy na poziomie kierowniczym.
Wszystko odbywa się z naszą pomocą, wspólnie dobierając środki i odpowiednie rozwiązania.
3 – Podsumowanie – przygotowujemy dokumentację, wdrażamy ją, szkolimy pracowników, odpowiadamy na zgłoszenia. Po doprowadzeniu organizacji do „stanu 0”, możemy wdrożyć dokumentacje oraz przeprowadzić szkolenia pracownicze, menadżerskie oraz dla zarządu.
Wraz z pełną gamą przygotowanych procedur, aktualizujemy wzory umów, przygotowujemy klauzule wzorcowe, rejestr czynności przetwarzania, rejestr kategorii czynności przetwarzania, oraz schematy postępowań. Wszystko po to, aby przygotować organizacje na każdą ewentualność. Dokumentację omawiamy, oraz szkolimy z jej obsługi wyznaczoną osobę.
Dodatkowo przeprowadzamy szkolenia na trzech poziomach: pracowniczym, menadżerskim oraz dla zarządu. Szkolenia pracownicze dotyczą podstawowych zasad przetwarzania danych osobowych, wdrożonych procedur, sposobów postępowania etc. Szkolenie na poziomie menadżerskim rozszerzone jest o sposoby nadzoru pracy pracowników podległych. Natomiast szkolenie dla zarządu skoncentrowane jest na omówieniu głównych obowiązków, sposobu nadzoru, oraz przedstawienia możliwości zarządzania ochroną danych bez uszczerbku dla prowadzonej działalności.
Regulamin portalu ogłoszeniowego
Polska
- Częstochowa
450.00 zł
Prowadzisz portal ogłoszeniowy ?
Dzięki nam skoncentrujesz się na promocji zamiast na śledzeniu ciągle modyfikowanych przepisów prawa.
Przygotujemy dla Ciebie regulamin portalu ogłoszeniowego* wraz z polityką prywatności!
Wszystkie dokumenty są oczywiście także dostosowane do RODO.
Kupując ten produkt otrzymujesz:
– Regulamin portalu ogłoszeniowe...go* (dopasowany do Twych potrzeb) – Regulamin jest tworzony specjalnie dla Ciebie! Jest on dostosowywany do Twojej branży, Twojej działalności, do Twojego portalu!
– Wzory formularzy – wraz z regulaminem otrzymasz wzory formularza odstąpienia od umowy, oraz formularza reklamacji.(jeżeli będą wymagane)
– Polityka Prywatności – otrzymasz dokument ułatwiający Ci dopełnić obowiązku informacyjnego względem odbiorcy. Opis sposobów przetwarzania danych osobowych w portalu, praw osób których dane dotyczą, zakresu przetwarzanych danych, odbiorców, podstaw prawnych przetwarzania etc.
– Dostosowanie klauzul w Portalu Ogłoszeniowym – Jeżeli okażę się, że w Twoim portalu brakuje wymaganych klauzul, bądź są źle sformułowane to prześlemy Ci poprawne.
Jak przebiega transakcja ?
Dodajesz ten produkt do koszyka i składasz zamówienie.
Dokonujesz płatności za zamówienie.
Nasz konsultant wysyła do Ciebie krótki formularz.
Odsyłasz formularz.
W ciągu maksymalnie 5 dni roboczych otrzymujesz emailem:
– regulamin portalu ogłoszeniowego (dokument DOC),
– formularz odstąpienia od umowy (dokument DOC),
– formularz reklamacji (dokument DOC),
– politykę prywatności (dokument DOC),
– analizę Twojego portalu (dokument PDF).
6. Od tego momentu przez 7 dni będziemy odpowiadać na wszystkie Twoje pytania dotyczące regulaminu, prawa e-commerce.
* – oferta dotyczy regulaminów dla portalu ogłoszeniowego oferującego możliwość DARMOWEJ publikacji ogłoszeń. Portal może świadczyć dodatkowe usługi płatne, np. promocja, wyróżnienie czy reklama ogłoszenia. Portal nie może pośredniczyć w zawieranej pomiędzy ogłoszeniodawcą a klientem końcowym umowie kupna sprzedaży.
Dokumentacja RODO dla sklepu internetowego
Polska
- Częstochowa
738.00 zł
Prowadzisz sklep internetowy ?
Jak każdy sprzedawca powinieneś wdrożyć odpowiednie procedury żeby zapewnić przejrzystość procesów przetwarzania danych osobowych. Warto także być zawsze przygotowanym na ewentualne naruszenie, spór z osobą której dane dotyczą, czy kontrolę realizowaną przez organ nadzorczy. Przygotowana przez nas dokumentacja jest za...bezpieczeniem Twoim interesów.
Kupując ten produkt otrzymujesz:
– Politykę bezpieczeństwa – czyli dokument wewnątrzzakładowy określający zasady i procedury związane z ochroną danych osobowych w Twojej działalności. Wszystko dostosowane do branży e-commerce, a dokładniej do sklepu internetowego.
– Dokładnie opisane procedury – 21 dokładnie opisanych procedur, w tym: postępowania w przypadku naruszenia, spełnienia obowiązku informacyjnego, prowadzenia rekrutacji, postępowania w przypadku powierzenia przetwarzania danych, postępowania w przypadku wniosku o usunięcie danych, nadawania upoważnień do przetwarzania danych.
– Wzory upoważnień – pozwalające dopełnić obowiązków na Tobie spoczywających.
– Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych – który możesz dostosować we własnym zakresie aby zawrzeć umowę np. z firmą hostingową, kadrową, księgową, czy marketingową.
– Wzory obowiązków informacyjnych – stosowanych przy rekrutacji, zawieraniu umów sprzedaży, w sklepie internetowym, w przypadku sprzedaży via marketplace i wiele innych.
– Wzory klauzul – stosowanych przy zbieraniu danych w sklepie internetowym.
– Wzór Rejestru Czynności Przetwarzania – z opisanymi najważniejszymi procesami występującymi w sklepie internetowym.
– Wsparcie w zakresie ochrony danych osobowych – przez okres 60 dni.
– 30% rabat na udział we wszystkich organizowanych przez nas szkoleniach o tematyce danych osobowych. Rabat do wykorzystania przy zamówienie w okresie 60 dni od dnia dostarczenia dokumentów.
Jak przebiega transakcja ?
Dodajesz ten produkt do koszyka i składasz zamówienie.
Dokonujesz płatności za zamówienie.
Nasz konsultant wysyła do Ciebie krótki formularz.
Odsyłasz formularz.
W ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymujesz wszystkie dokumenty emailem.
6. Od tego momentu przez 60 dni będziemy odpowiadać na wszystkie Twoje pytania w zakresie ochrony danych osobowych.
Masz pytania ? Skontaktuj się z nami!
Regulamin sklepu internetowego wraz ze wsparciem
Polska
- Częstochowa
399.00 zł
Prowadzisz sklep internetowy ?
Dzięki nam skoncentrujesz się na sprzedaży i promocji zamiast na śledzeniu ciągle modyfikowanych przepisów prawa.
Przygotujemy dla Ciebie regulamin sklepu internetowego wraz z polityką prywatności i będziemy go nadzorować przez 12 miesięcy! Dodatkowo w tym okresie odpowiemy na wszystkie Twoje pytanie dotyczące regulam...inu, prawa ecommerce, ustawy o prawach konsumenta.
Regulamin i polityka prywatności oczywiście jest dostosowana także do RODO.
Kupując ten produkt otrzymujesz:
– Regulamin sklepu internetowego (dopasowany do Twych potrzeb)-Regulamin jest tworzony specjalnie dla Ciebie! Jest on dostosowywany do Twojej branży, Twojej działalności, do Twojego sklepu! Musimy poznać co sprzedajesz, jaki masz sklep, jakie oferujesz metody płatności, jakie oferujesz metody wysyłki, jak opisujesz przedmiot i co najważniejsze kiedy zawierana jest umowa sprzedaży.
– Wsparcie przez 12 miesięcy- Od momentu jak otrzymasz od nas komplet dokumentów przez okres 365 dni możesz kontaktować się za pośrednictwem telefonu i e-mail z pytaniami odnośnie regulaminu i ustawy. W tym okresie za darmo udzielimy Ci wsparcia dotyczącego ustawy o prawach konsumenta, regulaminu oraz handlu w internecie.
– Aktualizacje regulaminu – przez okres 365 dni będziemy nadzorować Twój regulamin. Wprowadzać w nim zmiany, dostosowywać do nowych przepisów, edytować na Twoje zlecenie. O każdej aktualizacji będziesz informowany z wyprzedzeniem.
– Wzory formularzy – wraz z regulaminem otrzymasz wzory formularza odstąpienia od umowy, oraz formularza reklamacji. Wzory te otrzymasz w formatacie DOC.
– Polityka Prywatności – otrzymasz dokument ułatwiający Ci dopełnić obowiązku informacyjnego względem Klienta. Opis sposobów przetwarzania danych osobowych w sklepie, praw osób których dane dotyczą, zakresu przetwarzanych danych, odbiorców, podstaw prawnych przetwarzania etc.
– Dostosowanie klauzul w Sklepie Internetowym – Jeżeli okażę się, że w Twoim sklepie internetowym brakuje wymaganych klauzul, bądź są źle sformułowane to prześlemy Ci poprawne.
Jak przebiega transakcja ?
Dodajesz ten produkt do koszyka i składasz zamówienie.
Dokonujesz płatności za zamówienie.
Nasz konsultant wysyła do Ciebie krótki formularz.
Odsyłasz formularz.
W ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymujesz emailem:
– regulamin sklepu internetowego (dokument DOC),
– formularz odstąpienia od umowy (dokument DOC),
– formularz reklamacji (dokument DOC),
– politykę prywatności (dokument DOC),
– analizę Twojego sklepu (dokument PDF).
6. Od tego momentu przez 365 dni będziemy nadzorować Twój regulamin oraz odpowiadać na wszystkie Twoje pytania.
Masz pytania ? Skontaktuj się z nami!
Regulamin sklepu internetowego wraz z aktualizacjami
Polska
- Częstochowa
299.00 zł
Prowadzisz sklep internetowy ?
Dzięki nam skoncentrujesz się na sprzedaży i promocji zamiast na śledzeniu ciągle modyfikowanych przepisów prawa.
Przygotujemy dla Ciebie regulamin sklepu internetowego wraz z polityką prywatności i będziemy go nadzorować przez 12 miesięcy
Regulamin i polityka prywatności oczywiście jest dostosowana także do RODO.
Ku...pując ten produkt otrzymujesz:
– Regulamin sklepu internetowego (dopasowany do Twych potrzeb)-Regulamin jest tworzony specjalnie dla Ciebie! Jest on dostosowywany do Twojej branży, Twojej działalności, do Twojego sklepu! Musimy poznać co sprzedajesz, jaki masz sklep, jakie oferujesz metody płatności, jakie oferujesz metody wysyłki, jak opisujesz przedmiot i co najważniejsze kiedy zawierana jest umowa sprzedaży.
– Aktualizacje regulaminu – przez okres 365 dni będziemy nadzorować Twój regulamin. Wprowadzać w nim zmiany, dostosowywać do nowych przepisów, edytować na Twoje zlecenie. O każdej aktualizacji będziesz informowany z wyprzedzeniem.
– Wzory formularzy – wraz z regulaminem otrzymasz wzory formularza odstąpienia od umowy, oraz formularza reklamacji. Wzory te otrzymasz w formatacie DOC.
– Polityka Prywatności – otrzymasz dokument ułatwiający Ci dopełnić obowiązku informacyjnego względem Klienta. Opis sposobów przetwarzania danych osobowych w sklepie, praw osób których dane dotyczą, zakresu przetwarzanych danych, odbiorców, podstaw prawnych przetwarzania etc.
– Dostosowanie klauzul w Sklepie Internetowym – Jeżeli okażę się, że w Twoim sklepie internetowym brakuje wymaganych klauzul, bądź są źle sformułowane to prześlemy Ci poprawne.
Jak przebiega transakcja ?
Dodajesz ten produkt do koszyka i składasz zamówienie.
Dokonujesz płatności za zamówienie.
Nasz konsultant wysyła do Ciebie krótki formularz.
Odsyłasz formularz.
W ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymujesz emailem:
– regulamin sklepu internetowego (dokument DOC),
– formularz odstąpienia od umowy (dokument DOC),
– formularz reklamacji (dokument DOC),
– politykę prywatności (dokument DOC),
– analizę Twojego sklepu (dokument PDF).
6. Od tego momentu przez 365 dni będziemy nadzorować Twój regulamin oraz odpowiadać na wszystkie Twoje pytania dotyczące dostarczonych dokumentów.
Masz pytania ? Skontaktuj się z nami!
Indywidualny regulamin sklepu internetowego / RODO
Polska
- Częstochowa
119.00 zł
Prowadzisz sklep internetowy ?
Dzięki nam skoncentrujesz się na sprzedaży i promocji zamiast na śledzeniu ciągle modyfikowanych przepisów prawa.
Przygotujemy dla Ciebie regulamin sklepu internetowego wraz z polityką prywatności! .
Regulamin i polityka prywatności oczywiście jest dostosowana także do RODO.
Kupując ten produkt otrzymujesz:
– Regula...min sklepu internetowego (dopasowany do Twych potrzeb) – Regulamin jest tworzony specjalnie dla Ciebie! Jest on dostosowywany do Twojej branży, Twojej działalności, do Twojego sklepu! Musimy poznać co sprzedajesz, jaki masz sklep, jakie oferujesz metody płatności, jakie oferujesz metody wysyłki, jak opisujesz przedmiot i co najważniejsze kiedy zawierana jest umowa sprzedaży.
– Wzory formularzy – wraz z regulaminem otrzymasz wzory formularza odstąpienia od umowy, oraz formularza reklamacji. Wzory te otrzymasz w formacie DOC.
– Polityka Prywatności – otrzymasz dokument ułatwiający Ci dopełnić obowiązku informacyjnego względem Klienta. Opis sposobów przetwarzania danych osobowych w sklepie, praw osób których dane dotyczą, zakresu przetwarzanych danych, odbiorców, podstaw prawnych przetwarzania etc.
– Dostosowanie klauzul w Sklepie Internetowym – Jeżeli okażę się, że w Twoim sklepie internetowym brakuje wymaganych klauzul, bądź są źle sformułowane to prześlemy Ci poprawne.
Jak przebiega transakcja ?
Dodajesz ten produkt do koszyka i składasz zamówienie.
Dokonujesz płatności za zamówienie.
Nasz konsultant wysyła do Ciebie krótki formularz.
Odsyłasz formularz.
W ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymujesz emailem:
– regulamin sklepu internetowego (dokument DOC),
– formularz odstąpienia od umowy (dokument DOC),
– formularz reklamacji (dokument DOC),
– politykę prywatności (dokument DOC),
– analizę Twojego sklepu (dokument PDF).
6. Od tego momentu przez 7 dni będziemy odpowiadać na wszystkie Twoje pytania dotyczące regulaminu, prawa e-commerce, zwrotów, reklamacji.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Doradztwo, pośrednictwo
Usługi prawne
Prawo spółek
Prawo karne
Pisma, wnioski, podania
Roszczenia wobec banków
Obsługa prawna firm
Prawo cywilne
Kancelarie odszkodowawcze
Prawo gospodarcze
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo gospodarcze
Powiązane produkty i usługi:
Adwokat, Adwokat rozwodowy, Agent ubezpieczeniowy, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Kredyt konsolidacyjny Częstochowa, Nieruchomości Częstochowa, Prawnik rodzinny Częstochowa, Ubezpieczenie na życie Częstochowa, Upadłość konsumencka Częstochowa
Kontakt
Adres
Ulica
Wolności 22 lok 6Kod pocztowy
42-200Miasto
CzęstochowaNIP
949-220-87-38Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Opolskie, Małopolskie, Łódzkie, Śląskie, Świętokrzyskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
PRAWNIE POPRAWNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2016-05-31
NIP
9492208738
Regon
364575767
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Częstochowa
Gmina
Częstochowa
Miejscowość
Częstochowa
Kod pocztowy
42200
Poczta
Częstochowa
Ulica
Aleja Wolności
Numer nieruchomości
22
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
Przeważające PKD
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA