Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Uścisk dłoni wykonawcy z zleceniodawcą, zwiastujący udaną współpracę.

E-sklepy - dla kogo?

E-sklepy - dla kogo?

author box img

Adam Muzyk

Zaktualizowano: 20 lutego 2012 20.02.2012 Czas lektury: 2min
  • Więcej poradników o biznes planach

Ponad 3709 Specjalistów od Biznes Planów blisko Ciebie

E-sklepy
Dla każdego przedsiębiorstwa wpisującego się w świat wirtualny, posiadanie sklepu internetowego na swojej stronie jest olbrzymim plusem. Taka forma wymiany usług jest bardzo ceniona zarówno przez konsumentów jak i sprzedawców. Dla większości ludzi, sklepy internetowe są wielkim udogodnieniem i ułatwieniem codziennego życia, ponieważ pochłaniają mniej czasu niż zabrałoby chodzenie po sklepach. Dla przedsiębiorców natomiast internetowe sklepy są szansą na pozyskiwanie coraz większej ilości klientów i rosnącego zainteresowania daną firmą.
Tzw. E-Sklep zamieszczony na stronie internetowej firmy w dużej mierze pozwala zaoszczędzić czas zarówno firmy jak i klientów. Takie sklepy obsługiwane są 24 godziny na dobę przez pracowników danej firmy, dzięki czemu przedsiębiorstwo nie musi zmagać się z codziennymi problemami dotyczącymi prowadzenia zwykłego, klasycznego sklepu. Sklepy internetowe pozwalają na zrobienie szybkich i sprawnych zakupów online.
E-sklepy nie tylko oszczędzają czas, ale również pozwalają na szybkie zorientowanie się i porównanie cen dotyczących danego produktu, w różnych sklepach. Dzięki temu klienci wiedzą w jakim sklepie koszt towaru najmniej ich wyniesie.
Kolejnym atutem sklepów internetowych jest funkcja pozyskiwania towarów, których tymczasowo nie ma na stanie. Klienci mogą zamówić taki towar, mimo jego braku w składzie, a zostanie on sprowadzony w ciągu kliku dni. W klasycznych sklepach niestety taka możliwość pojawia się bardzo rzadko.
Prowadzenie sklepu internetowego nie jest łatwym chlebem. Silna konkurencja, magazynowanie, utrzymywanie określonego poziomu cen jest zajęciem bardzo ciężkim i pracochłonnym, dlatego też większość sklepów upada w okresie 2 lat od otwarcia. Największe szanse na powodzenie i utrzymanie na rynku mają sklepy wyspecjalizowane oraz sklepy niszowe. Łatwiej jest zapanować nad jedną branżą aniżeli nad wieloma. Łatwiej jest wówczas "ogarnąć wszystko" i przypilnować swoich klientów.
Przed założeniem sklepu :
- zastanów się nad pomysłem na własny sklep
- zastanów się nad dostawcami dla naszego sklepu internetowego
- zastanów się nad działalnością gospodarczą i kwestiami prawnymi związanymi z prowadzeniem sklepu
- zastanów się nad oprogramowanie sklepu, hostingiem, domeną internetową,
- stwórz uproszczony biznesplan który pomoże Ci ocenić przedsięwzięcie
Już teraz wypróbuj e- sklep 21 pierwszych dni za darmo:
www.biznesforum.blogspot.com
www.improvedfinance.pl
Dodano: 1 marca 2012 Zaktualizowano: 20 lutego 2012

Jak oceniasz ten poradnik?

Dziękujemy za Twoją opinię!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści

Co moglibyśmy poprawić lub dodać?
Jak działa Oferteo?
Odpowiedz na kilka pytań

Powiedz nam czego potrzebujesz, abyśmy dostarczyli Ci właściwe oferty

Otrzymaj oferty

Poznaj dopasowane oferty specjalistów z Twojej okolicy

Wybierz najlepszą

Porównaj oferty i zadawaj pytania, bezpłatnie i niezobowiązująco