O nas
Sprzedaż. To jeden z elementów marketingu. W ślad za tymi dwoma słowami, ciągną się statystyki, tabelki i normy. Do całości brakuje tylko liczb. Najbardziej pożądane są te z kilkoma zerami po przecinku. I mamy sprzedaż. Ale czy na pewno o taki model chodzi?
Nie do końca. Dlatego postaramy się pokazać Tobie inną perspektywę. Poznasz ją, gdy do sprzedaży dodasz PETROSDUO. Uzyskasz mariaż idealny. Jest to połączenie twardego zarządzania cyframi z praktyką zawodową. Tuż za nimi podąża sukces, czyli zysk. Zwrócisz uwagę na elementy, które wielokrotnie są pomijane: relacje z drugim człowiekiem, strategie rozliczania z założeń i motywatory ułatwiające dotarcie do celu.
Nasze podejście to owoc wielu lat pracy w sprzedaży. Techniki, które zaproponujemy, przetestowaliśmy z naszymi klientami. Otrzymasz od nas porcję wiedzy. Będą to praktyczne wskazówki, które zamienią zwykłą sprzedaż w sztukę. W dodatku każde szkolenie to połączenie dwóch żywiołów. Uczymy we dwoje – ona i on. Emilia i Piotr. Każde ma za sobą szereg doświadczeń zawodowych. To one sprawiły, że czujemy potrzebę podzielenia się wiedzą z innymi.
Dlaczego warto?
Od pytania dlaczego? zaczynamy każde działanie. Dzięki temu jasno precyzujemy cel i szukamy rozwiązań, by go zrealizować. Dlaczego warto się z nami spotkać?
Zmienimy Twój punkt widzenia. Pomożemy Ci spojrzeć na sprzedaż nie przez pryzmat tabelek, a naciskając na relacje z drugim człowiekiem.
Nauczymy Cię zarządzać zespołem.
Łączymy wiedzę z praktyką – dzięki temu wyjdziesz ze szkolenia gotowy na zmiany.
Zaoszczędzimy Twój czas i pieniądze – otrzymasz gotowe rozwiązania, które przetestowaliśmy już na sobie.
Poznasz dwa punkty widzenia: kobiecy i męski. Każdy z nich to esencja sprzedażowej wiedzy, dawka humoru i konsultacje z praktykami po szkoleniu.
Nie do końca. Dlatego postaramy się pokazać Tobie inną perspektywę. Poznasz ją, gdy do sprzedaży dodasz PETROSDUO. Uzyskasz mariaż idealny. Jest to połączenie twardego zarządzania cyframi z praktyką zawodową. Tuż za nimi podąża sukces, czyli zysk. Zwrócisz uwagę na elementy, które wielokrotnie są pomijane: relacje z drugim człowiekiem, strategie rozliczania z założeń i motywatory ułatwiające dotarcie do celu.
Nasze podejście to owoc wielu lat pracy w sprzedaży. Techniki, które zaproponujemy, przetestowaliśmy z naszymi klientami. Otrzymasz od nas porcję wiedzy. Będą to praktyczne wskazówki, które zamienią zwykłą sprzedaż w sztukę. W dodatku każde szkolenie to połączenie dwóch żywiołów. Uczymy we dwoje – ona i on. Emilia i Piotr. Każde ma za sobą szereg doświadczeń zawodowych. To one sprawiły, że czujemy potrzebę podzielenia się wiedzą z innymi.
Dlaczego warto?
Od pytania dlaczego? zaczynamy każde działanie. Dzięki temu jasno precyzujemy cel i szukamy rozwiązań, by go zrealizować. Dlaczego warto się z nami spotkać?
Zmienimy Twój punkt widzenia. Pomożemy Ci spojrzeć na sprzedaż nie przez pryzmat tabelek, a naciskając na relacje z drugim człowiekiem.
Nauczymy Cię zarządzać zespołem.
Łączymy wiedzę z praktyką – dzięki temu wyjdziesz ze szkolenia gotowy na zmiany.
Zaoszczędzimy Twój czas i pieniądze – otrzymasz gotowe rozwiązania, które przetestowaliśmy już na sobie.
Poznasz dwa punkty widzenia: kobiecy i męski. Każdy z nich to esencja sprzedażowej wiedzy, dawka humoru i konsultacje z praktykami po szkoleniu.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 6 lat
| 1 współpraca
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
429669
markValuePositive
Kamila
E
2021-01-20 01:16:05.40015
-1
false
Jestem wdzięczna za ciekawe doświadczenie i zastrzyk praktycznej wiedzy, którą dostałam od Petrosduo. Sposób, w jaki szkolicie sprawia, że szkolenie można przełożyć na swoją pracę, a informacje zostają w głowie na długo.
Pani Emilio, Panie Piotrze, polecam Was z pełnym przekonaniem! Pozdrawiam.
false
false
428540
markValuePositive
Małgorzata
Ż
2021-01-16 21:54:33.917161
-1
false
Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie.
Pan Piotr z ogromną cierpliwością przekazał mi wiedzę na jaką liczyłam.
Polecam firmę Petrosduo do współpracy.
false
false
422398
markValuePositive
Agnieszka
K
2020-12-30 20:03:12.309054
-1
false
Współpraca z tym duetem to czysta przyjemność. Wiedza przekazana w rozumiały i bardzo przystępny sposób. Na pewno skorzystam jeszcze nie raz. Pozdrowienia dla Pani Emilii i Pana Piotra. Agnieszka z Grudziądza ☺️
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Umawianie spotkań – czyli jak skutecznie wykonać zimny telefon
Polska
- Toruń
Umawianie spotkań – czyli jak skutecznie wykonać zimny telefon. Pokażemy Ci, że „cold calling” może być pozytywnym elementem pracy.
Umawianie spotkań, czyli jak skutecznie wykonać zimny telefon
Cold calling może być pozytywnym elementem pracy. Wskażemy Tobie co działa na Twoją korzyść, jak również to, co nie ma prawa zadziałać dobrze w rozmo...wie z potencjalnym klientem. Przekuj z nami cold calling w hot leady i ciesz się listą kontaktów, której nadasz nowy wymiar.
DLA KOGO REKOMENDUJEMY SZKOLENIE?
Szkolenie jest adresowane do osób, które zajmują się nawiązywaniem relacji/umawianiem spotkań z potencjalnym klientem; pracują jako przedstawiciele handlowi/sprzedawcy/przedstawiciele ubezpieczeniowi lub osoby, które umawiają spotkania dla przedstawicieli.
CZEGO SIĘ DOWIESZ?
• Elementy skutecznego „zimnego telefonu”
• Jak przygotować się do wykonywania telefonów
• Dlaczego dobre przygotowanie jest ważne? I jak wpływa na
skuteczność rozmów
• Telefoniczny „savoir vivre”
• Ćwiczenia praktyczne ze wszystkich etapów rozmowy
JAKĄ WARTOŚĆ WYNIESIESZ?
• Każdy uczestnik przećwiczy na żywo rozmowę, po której otrzyma indywidualny feedback na e-mail.
• Umiejętność prowadzenia rozmowy w taki sposób, aby klient czuł się traktowany indywidualne
• Nie będziesz wywierać na kliencie wrażenia, że dzwoni do niego klasycznie rozumiany telemarketer,
• Świadomość, jak używać języka korzyści w komunikacji z klientem
JAKĄ JEST IDEA TEGO SZKOLENIA?
• Zainspirowane latami doświadczeń zawodowych w pozyskiwaniu klienta z nowego rynku, dzięki czemu podejmowane z uczestnikami zagadnienia są „z życia wzięte”
• Oparte jest w 85% czasu na pracy nad „case study” przy wsparciu 2 trenerów, co zapewnia możliwość indywidualnego podejścia do zadań wykonywanych przez uczestników
PROGRAM SZKOLENIA:
• Przykłady przeprowadzanych rozmów telefonicznych
• Etapy rozmowy telefonicznej
• Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej
• Zakazane zwroty w rozmowie telefonicznej
• Ustalanie terminu i miejsca spotkania z klientem
• Słowa i zwroty mile słyszane przez klienta
• Zmierzenie się z obiekcjami klienta
• Umówienie się na kontakt w przyszłości – jak to robić, aby
niepotrzebnie nie „pompować” bazy potencjalnych klientów
Aby zapewnić komfort pracy oraz maksimum korzyści dla Uczestników, szkolenie przewidziane jest do 12 osób.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymują materiały zawierające informacje przekazywane przez trenerów, wraz z wnioskami wypracowanymi przez uczestników.
Zapytaj o indywidualną wycenę przez formularz kontaktowy lub zadzwoń
Jak pozyskać Agenta ubezpieczeniowego do współpracy długofalowej
Polska
- Toruń
Przedstawiamy Państwu ofertę szkolenia „Jak pozyskać Agenta ubezpieczeniowego do współpracy długofalowej”. Szkolenie jest adresowane do osób odpowiedzialnych za budowę zespołów sprzedaży w towarzystwach ubezpieczeniowych. Eksponuje największe i najczęstsze wyzwania, z którymi mierzą się menedżerowie podczas rekrutacji w branży ubezpieczeniowej. Po...dczas szkolenia dowiesz się min.
Po co i jak stworzyć profil odpowiedniego kandydata na agenta ubezpieczeniowego?
Autoprezentacja - jak odpowiednio zaprezentować siebie i firmę?
W jaki sposób profesjonalnie przygotować ogłoszenie o prace?
W jaki sposób wykorzystać networking do rekrutacji?
Jak zaplanować i przeprowadzić efektywną rozmowę rekrutacyjną
Jak wyróżnić się w procesie rekrutacji? Dlaczego jest to ważne?
Jakie korzyści mogą przenieść działania porekrutacyjne?
Jak pozyskiwać rekomendacje rekrutacyjne z rozmów rekrutacyjnych?
Szkolenie oparte jest w 85% czasu na pracy nad „case study” przy wsparciu trenerów.
Przedstawiony zakres tematyczny realizujemy w ciągu 1 dnia szkoleniowego Online (szkolenie realizowane na platformie ZOOM)
Aby zapewnić komfort pracy oraz maksimum korzyści dla Uczestników szkolenie przewidziane jest do 12 osób.
Rekrutacja B2B
Polska
- Toruń
Przedstawiamy Państwu ofertę szkolenia „Rekrutacja B2B – czyli jak skutecznie pozyskiwać handlowców”. Szkolenie jest adresowane do osób odpowiedzialnych za budowę zespołów sprzedaży. Eksponuje największe i najczęstsze wyzwania, z którymi mierzą się menedżerowie podczas rekrutacji.Podczas szkolenia dowiesz się min.
Po co i jak stworzyć profil ...odpowiedniego kandydata na handlowca?
Jak ogłoszeniem o pracę przyciągnąć wartościowych kandydatów?
Jak zaplanować i przeprowadzić profesjonalnie rozmowę rekrutacyjną
Jak wyróżnić się w procesie rekrutacji? Dlaczego jest to ważne?
Czym są działania porekrutacyjne? Dlaczego są ważne?
Jak pozyskiwać rekomendacje rekrutacyjne z rozmów rekrutacyjnych?
Szkolenie oparte jest w 85% czasu na pracy nad „case study” przy wsparciu trenerów.
Przedstawiony zakres tematyczny realizujemy w ciągu 1 dnia szkoleniowego Online (szkolenie realizowane na platformie ZOOM)
Aby zapewnić komfort pracy oraz maksimum korzyści dla Uczestników szkolenie przewidziane jest do 12 osób.
W ciągu siedmiu dni po szkoleniu uczestnicy otrzymują materiały zawierające informacje przekazywane przez trenerów wraz wnioskami wypracowanymi przez uczestników.
Podstawy pracy handlowca
Polska
- Toruń
600.00 zł
Podstawy pracy handlowca – Co jest najważniejsze w pracy handlowca? Odpowiemy za Ciebie: nastawienie. Mają na nie wpływ czynniki, które razem oddziałują pozytywnie na efekty pracy. Zbuduj mocne fundamenty do pracy handlowca.
PODSTAWY SPRZEDAŻY DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH
Czy nomenklatura lwów i rekinów sprzedażowych niebawem pójdzie w zap...omnienie, a na topie będą delfiny sprzedażowe? Wysoce prawdopodobne! Przyjazne, sprytnie poruszające się w oceanie biznesu przyszłości – opartego na relacjach, empatii, komunikacji.
DLA KOGO REKOMENDUJEMY SZKOLENIE?
Szkolenie jest do osób, które zajmują się sprzedażą i aktywnym pozyskiwaniem klientów.
CZEGO SIĘ DOWIESZ?
• Jak skutecznie nawiązać kontakt z klientem
• Jak przeprowadzić spotkanie u klienta
• jak rozpoznać i jak radzić sobie z różnymi zachowaniami klienta
• Poznasz różnicę pomiędzy stanowiskiem a interesem klienta
• Jak być asertywnym handlowcem
JAKĄ WARTOŚĆ WYNIESIESZ?
• Mocne fundamenty do pracy handlowca
• Wiedzę, jak aktywnie słuchać klienta, aby idealnie rozpoznać jego rzeczywiste potrzeby
• Nowoczesne podejście jak rozmawiać z klientem, aby on chciał kupić
• Wiedzę jak podnieść swoją efektywność sprzedażową
• Świadomość, jakie zachowania szkodzą w procesie sprzedaży
JAKĄ JEST IDEA TEGO SZKOLENIA?
• Eksponuje największe i najczęstsze wyzwania, z którymi mierzą się handlowcy na swojej drodze zawodowej.
• Zbudowane jest na bazie ponad 20 letnich doświadczeń zawodowych oraz bezpośredniej współpracy z handlowcami, dzięki czemu podejmowane z uczestnikami zagadnienia są „z życia wzięte”.
• Oparte jest w 85% czasu na pracy nad „case study” przy wsparciu 2 trenerów, co zapewnia możliwość indywidualnego podejścia do zadań wykonywanych przez uczestników
PROGRAM SZKOLENIA:
• Definiowanie profilu klienta celem z uwzględnieniem specyfikacji firmy
• Budowania listy potencjalnych klientów, kwalifikując je na zimne i ciepłe, nawiązywanie kontaktów z klientami
• Referencje a rekomendacje, czyli budowanie marki własnej
• Umawianie spotkań z podziałem na zimne i ciepłe kontakty
• Przygotowanie się do spotkania z klientem; jak zrobić pozytywne
pierwsze wrażenie, prezentacja siebie i firmy, small talk, zebranie informacji o kliencie, przygotowanie scenariusza rozmowy z uwzględnieniem ewentualnych obiekcji klienta
• Świadomość konieczności indywidualnego podejścia do różnych typów klientów
• Savoir vivre zachowania się u klienta
• Nowoczesne narzędzia sprzedaży – kilkuetapowy proces
sprzedażowy, sprawiający, że klient chce kupić właśnie od nas,
wraca do nas oraz poleca nas
• Zmierzenie się z odmowną decyzją klienta – wyciągnij wnioski
z decyzji na „nie”
• Zamykanie sprzedaży
Zapytaj o indywidualną wycenę przez formularz kontaktowy lub zadzwoń
Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski
Szkolenie Akademia Managera
Polska
- Toruń
Akademia Managera – Chcesz być dobrym managerem, bądź blisko ludzi! Dzięki temu postawisz się po każdej ze stron konfliktu i skutecznie rozwiążesz najmniejszy problem. A co otrzymasz jako skutek uboczny? Realizację celu.
AKADEMIA MANAGERA
Postrzegaj swoich ludzi jako całość, na którą składa się życie zawodowe i prywatne. Traktuj ich jak part...nerów biznesowych. Obalamy mit skuteczności zarządzania kijem i marchewką. Zarządzaj Twoim zespołem odpowiedzialnie!
DLA KOGO REKOMENDUJEMY SZKOLENIE?
Szkolenie jest adresowane do osób kierujących zespołami sprzedaży jak również takich, które tymi zespołami będą kierować.
CZEGO SIĘ DOWIESZ?
• Jak budować autorytet managera
• Jak właściwe konstruować i komunikować cele
• Jak monitorowanie realizację zadań
• Jak wdrożyć nowego pracownika w struktury zespołu
• Jak zarządzanie poprzez KPI
JAKĄ WARTOŚĆ WYNIESIESZ?
• Podstawy Coachingu Managerskiego
• Sposoby nagradzania i wyciągania konsekwencji
• Radzenie sobie z negatywnymi emocjami w zespole
• Komunikowanie trudnych decyzji
• Rozwiązywanie konfliktów w zespole
Szkolenie oparte jest w 85% czasu na pracy nad „case study” przy wsparciu trenerów.
Przedstawiony zakres tematyczny realizujemy w ciągu trzech dni szkoleniowych, co oznacza że na pracę w większych grupach, parach, oraz na pracę indywidualną uczestników przeznaczamy 20 godzin.
Aby zapewnić komfort pracy oraz maksimum korzyści dla Uczestników, szkolenie przewidziane jest do 12 osób.
Po szkoleniu, uczestnicy otrzymują materiały zawierające informacje przekazywane przez trenerów wraz wnioskami wypracowanymi przez uczestników.
Zapytaj o indywidualną wycenę przez formularz kontaktowy lub zadzwoń
Szkolenia prowadzimy na terenie całej Polski
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia interpersonalne
Inne szkolenia i kursy
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Kadry, Kpp, Księgowy, Kurs na wózki widłowe, Prowadzenie księgowości Toruń, Rejestracja spółek Toruń, Szkoła językowa Toruń
O Firmie
Adres
Ulica
szosa lubicka 10/38Kod pocztowy
87-100Miasto
ToruńNIP
879-221-84-56Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie, Lubelskie, Warmińsko-mazurskie, Łódzkie, Zachodniopomorskie, Podlaskie, Lubuskie, Opolskie, Świętokrzyskie, Śląskie, Wielkopolskie, Mazowieckie, Podkarpackie, Pomorskie, Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Petrosduo - Piotr Kwiatkowski
Imię (pierwsze)
PIOTR
Drugie imię
PAWEŁ
Nazwisko
KWIATKOWSKI
Data rozpoczęcia działalności
2017-01-09
NIP
8792218456
Regon
871255731
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Powiat
Toruń
Gmina
Toruń
Miejscowość
Toruń
Kod pocztowy
87100
Ulica
ul. Szosa Lubicka
Numer nieruchomości
10
Numer lokalu
38
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
6621Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
6629Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW