O nas
KPIR – USŁUGI KSIĘGOWE
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
prowadzenie ewidencji ryczałtowej
dokonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatku PIT i VAT
rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne właściciela
prowadzenie ewidencji środku trwałych i wyposażenia
sporządzanie sprawozdań statystycznych
reprezentacja przed organami publicznymi
bezpłatna rejestracja i aktualizacja danych dla nowych klientów
KSIĘGI HANDLOWE – USŁUGI RACHUNKOWE
prowadzenie ksiąg rachunkowych
tworzenie i aktualizacja polityki rachunkowości
dokonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatku CIT i VAT
przygotowanie sprawozdań finansowych
prowadzenie ewidencji środku trwałych i wyposażenia
projektowanie i tworzenie raportów według indywidualnych potrzeb
sporządzanie sprawozdań statystycznych
USŁUGI KADROWO PŁACOWE
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
obsługa umów cywilno-prawnych: zlecenia, o dzieło
przygotowanie okresowych raportów płacowych
zarządzanie zobowiązaniami publiczno-prawnymi
przygotowanie deklaracji do urzędów publicznych (PIT ,ZUS)
sporządzanie sprawozdań statystycznych
reprezentacja przed organami publicznymi
REJESTRACJA I SPRZEDAŻ SPÓŁEK
Oferujemy Państwu spółki, które nie prowadziły wcześniej działalności (tzw. shelf companies).
Są to utworzone i zarejestrowane przez nas podmioty w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.Korzyści wynikające z nabycia już założonej „czystej” spółki:
możliwość natychmiastowego podjęcia działalności przez spółkę (już w dniu nabycia) np. rozpoczęcia inwestycji, nabycia nieruchomości, zaciągnięcia kredytu bankowego,
gotowość podmiotu do prowadzenia działalności (spółka – posiada numery KRS, NIP i REGON, dysponuje rachunkiem bankowym, jest czynnym podatnikiem VAT (w tym VAT UE), co warunkuje możliwość niezwłocznego podjęcia czynności prawnych na terenie kraju jak i UE),
o finansowanie wymagają istnienia odrębnego podmiotu gospodarczego – tzw. spółki celowej (special purpose vehicles – SPV),
skrócenie okresu potrzebnego na prawne przygotowanie inwestycji poprzez nabycie gotowego wehikułu inwestycyjnego,
eliminacja procedur rejestracji,
szybkość i sprawność samej operacji nabycia. Od strony formalno-prawnej przeniesienie własności spółki wymaga jedynie zawarcia umowy sprzedaży jej udziałów, w formie pisemnej z notarialnie poświadczonym podpisem.
możliwość skorzystania z nadarzających się okazji biznesowych – niektóre procedury przetargowe i procedury ubiegania się
brak historii, brak wcześniejszej działalności gospodarczej to pewność braku zobowiązań spółki, brak zadłużenia,Gwarantujemy bezpieczeństwo i przejrzystość prowadzonych przez nas operacji.
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
prowadzenie ewidencji ryczałtowej
dokonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatku PIT i VAT
rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne właściciela
prowadzenie ewidencji środku trwałych i wyposażenia
sporządzanie sprawozdań statystycznych
reprezentacja przed organami publicznymi
bezpłatna rejestracja i aktualizacja danych dla nowych klientów
KSIĘGI HANDLOWE – USŁUGI RACHUNKOWE
prowadzenie ksiąg rachunkowych
tworzenie i aktualizacja polityki rachunkowości
dokonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatku CIT i VAT
przygotowanie sprawozdań finansowych
prowadzenie ewidencji środku trwałych i wyposażenia
projektowanie i tworzenie raportów według indywidualnych potrzeb
sporządzanie sprawozdań statystycznych
USŁUGI KADROWO PŁACOWE
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
obsługa umów cywilno-prawnych: zlecenia, o dzieło
przygotowanie okresowych raportów płacowych
zarządzanie zobowiązaniami publiczno-prawnymi
przygotowanie deklaracji do urzędów publicznych (PIT ,ZUS)
sporządzanie sprawozdań statystycznych
reprezentacja przed organami publicznymi
REJESTRACJA I SPRZEDAŻ SPÓŁEK
Oferujemy Państwu spółki, które nie prowadziły wcześniej działalności (tzw. shelf companies).
Są to utworzone i zarejestrowane przez nas podmioty w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.Korzyści wynikające z nabycia już założonej „czystej” spółki:
możliwość natychmiastowego podjęcia działalności przez spółkę (już w dniu nabycia) np. rozpoczęcia inwestycji, nabycia nieruchomości, zaciągnięcia kredytu bankowego,
gotowość podmiotu do prowadzenia działalności (spółka – posiada numery KRS, NIP i REGON, dysponuje rachunkiem bankowym, jest czynnym podatnikiem VAT (w tym VAT UE), co warunkuje możliwość niezwłocznego podjęcia czynności prawnych na terenie kraju jak i UE),
o finansowanie wymagają istnienia odrębnego podmiotu gospodarczego – tzw. spółki celowej (special purpose vehicles – SPV),
skrócenie okresu potrzebnego na prawne przygotowanie inwestycji poprzez nabycie gotowego wehikułu inwestycyjnego,
eliminacja procedur rejestracji,
szybkość i sprawność samej operacji nabycia. Od strony formalno-prawnej przeniesienie własności spółki wymaga jedynie zawarcia umowy sprzedaży jej udziałów, w formie pisemnej z notarialnie poświadczonym podpisem.
możliwość skorzystania z nadarzających się okazji biznesowych – niektóre procedury przetargowe i procedury ubiegania się
brak historii, brak wcześniejszej działalności gospodarczej to pewność braku zobowiązań spółki, brak zadłużenia,Gwarantujemy bezpieczeństwo i przejrzystość prowadzonych przez nas operacji.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 10 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
34203
markValuePositive
Wojciech
W
2017-02-26 13:08:58.567911
-1
false
Polecam ksigowość, profesjonalne i co najważniejsze indywidualne podejscie do klienta. Przy skomplikowanych procesach księgowych radzą sobie bezproblemowo, szybko i sprawnie. Wszystko w przystępnej cenie.
Polecam!
false
false
33834
markValuePositive
Iwo
G
2017-02-18 10:59:42.277581
-1
false
Biuro rachunkowe Omnitax obsługuje nasze spółki w tym również agencję pracy. Prowadzą pełną księgowość jak również wszystkie kadry.
Szczególnie zadowoleni jesteśmy z prowadzonych kadr. Specyfika naszej branży zawiera częste kontakty z ZUSem. Omnitax bardzo sprawnie i skutecznie prowadzi realizuje wszystkie korekty i kontakty w ZUSem tak, abyśmy my mieli całkowicie wolną głowę na prowadzenie operacji.
Dodatkowo zawsze służą z poradą jeżeli jest taka potrzeba.
Bardzo cenimy sobie zaangażowanie, terminowość, skuteczność i porady księgowe. Polecam
false
false
33747
markValuePositive
Małgorzata
Z
2017-02-16 15:48:08.35096
-1
false
Polecam, pełny profesjonalizm, pomoc nawet w najtrudniejszych sprawach. Wsparcie, doświadczenie i ogromna wiedza.
false
false
33739
markValuePositive
Jacek
J
2017-02-16 12:28:59.771761
-1
false
Udzielam pozytywnej referencji, dla Omnitax Biuro Rachunkowe. Korzystam z usług księgowych, kadrowych i doradczych biura.
Pełen profesjonalizm oraz indywidualne podejście pozwalające dowolnej firmie rozwinąć się w wybranym przez siebie kierunku jak również wskazać nowe możliwości rozwoju bez konieczności zagłębiania się w zawiłości związane z prowadzeniem księgowości.
Potwierdzam najwyższy standard obsługi, zaangażowanie oraz doskonały kontakt z pracownikami Omnitax Biuro Rachunkowe.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Księgowość skupiona na Kliencie
Mazowieckie
- Piaseczno
500.00 zł
KPIR – Usługi księgowe
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji ryczałtowej
- dokonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatku PIT i VAT
- rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne właściciela
- prowadzenie ewidencji środku trwałych i wyposażenia
- sporządzanie sprawozdań statystycznych
- reprezentacja... przed organami publicznymi
- bezpłatna rejestracja i aktualizacja danych dla nowych klientów
Księgi Handlowe – Usługi Rachunkowe
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
- tworzenie i aktualizacja polityki rachunkowości
- dokonywanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatku CIT i VAT
- przygotowanie sprawozdań finansowych
- prowadzenie ewidencji środku trwałych i wyposażenia
- projektowanie i tworzenie raportów według indywidualnych potrzeb
- sporządzanie sprawozdań statystycznych
Usługi Kadrowo Płacowe
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
- obsługa umów cywilno-prawnych: zlecenia, o dzieło
- przygotowanie okresowych raportów płacowych
- zarządzanie zobowiązaniami publiczno-prawnymi
- przygotowanie deklaracji do urzędów publicznych (PIT ,ZUS)
- sporządzanie sprawozdań statystycznych
- reprezentacja przed organami publicznymi
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Usługi finansowe
Biznes plany, usługi finansowe
Usługi dla firmy, biura
Outsourcing pracowników
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
Doradztwo gospodarcze
Doradztwo informatyczne
BHP, ppoż, bezpieczeństwo
Powiązane produkty i usługi:
Elektryk, Instalacja odgromowa, Instalacje elektryczne, Kpp, Remonty, Remonty mieszkań Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Al. KEN 98 lok U6Kod pocztowy
02-777Miasto
WarszawaNIP
701-071-84-35Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Wielkopolskie, Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
SKYPROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2017-09-26
NIP
7010718435
Regon
368391478
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
00545
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Marszałkowska
Numer nieruchomości
58
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6203Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8291Z
DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
8292Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA