NaviGeld Biuro Rachunkowe

NaviGeld Biuro Rachunkowe

 
Wrocław, Dolnośląskie

O nas

Usługi Biura Rachunkowego NaviGeld kierujemy do sektora mini, małych i średnich przedsiębiorstw. Do współpracy zapraszamy:
- Właścicieli spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
- Właścicieli spółek osobowych
- Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

Zakres usług księgowych dla każdej z firm dobieramy wg potrzeb Klienta, formy prawno-organizacyjnej, wymogów prawa podatkowego, struktury przychodowo-kosztowej oraz przedsięwzięć rozwojowych. Osobom fizycznym rozpoczynającym działalność gospodarczą pomagamy w wyborze formy opodatkowania w oparciu o wstępną analizę przyszłych działań i kalkulacji podatkowych.

Zakres usług:
- usługi księgowe
- usługi kadrowo-płacowe
- usługi BHP
- audyt wewnętrzny
- raporty menadżerskie
- usługi administracyjno-biurowe

Zakres usług księgowych:
• prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych,
• prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów,
• prowadzenie ewidencji dla ryczałtu,
• rozliczenia na podstawie karty podatkowej,
• prowadzenie ksiąg i ewidencji pomocniczych (środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, wyposażenie, rozrachunki),
• prowadzenie rejestrów podatku VAT,
• przygotowanie deklaracji podatkowych,
• przygotowanie sprawozdań finansowych,
• przygotowanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS,
• reprezentowanie przed organami kontroli,
• sporządzanie rocznych zeznań podatkowych PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-28,
• opracowywanie zasad polityki rachunkowości,
• opracowanie zakładowego planu kont.

Zakres usług kadrowo-płacowych:
• naliczanie płac, sporządzanie list płac,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników,
• sporządzanie dokumentacji ZUS związanej z zarejestrowaniem, zmianą danych i wyrejestrowaniem pracowników,
• ewidencja czasu pracy pracowników,
• ewidencja świadczeń wypłacanych pracownikom z ubezpieczenia społecznego,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla płatnika (firmy) – DRA, RCA, PIT-4R, PIT-8AR,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla ubezpieczonych (pracowników) – PIT-11, PIT-40, RMUA,
• przygotowywanie wzorów umów o pracę, zlecenia, o dzieło, rachunków do umów cywilno-prawnych (na zlecenie Klienta),
• wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wysokości osiąganych dochodów (na żądanie).

Zakres usług w ramach audytu wewnętrznego:
• analiza jakości pracy dotychczasowego biura rachunkowego (wskazanie błędów, określenie niedoszacowanej lub nadpłaconej wartości zobowiązań podatkowych i ZUS, korekta błędnych zapisów, ewentualne ponowne zaksięgowanie i rozliczenie wskazanych okresów rozrachunkowych),
• modyfikacja planu kont pod określone procesy i procedury, aby wspomóc w firmie rachunkowość zarządczą, procesy controllingowe i decyzyjne,
• dostosowanie sposobu prezentacji zdarzeń gospodarczych na potrzeby firmy związane z raportowaniem i analizami wewnętrznymi,
• pomoc w przetransportowaniu księgowości z biura rachunkowego do powstających w firmie struktur księgowych, wdrażanie procedur księgowych oraz personelu.

Spółkom, które podlegają obowiązkowemu badaniu sprawozdań finansowych polecamy roczny audyt finansowy i księgowy przeprowadzony przez biegłych rewidentów.

Zakres usług BHP:
• obowiązkowe szkolenia wstępne i okresowe pracowników dla wszystkich grup zawodowych,
• ocena ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe,
• szkolenia oraz audyt w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
• kompleksowa obsługa firm w zakresie ochrony środowiska,
• opracowanie zasadniczych i minimalnych wymagań w zakresie eksploatacji maszyn, opiniowanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych obsługi maszyn i urządzeń,
• szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy,
• prowadzenie postępowania powypadkowego,
• opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pracy,
• systematyczne audyty wewnętrzne, opracowanie rocznych analiz i stanu BHP,
• wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy PN-N-18001/OHSAS 18001:2007,
• reprezentowanie przez Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną oraz przed Państwową Strażą Pożarną.

Zakres innych usług:
• Prace administracyjno-biurowe (przygotowanie pakietu niezbędnych dokumentów administracyjnych, pomagających w kierowaniu i zarządzaniu firmą).
• Analizy i raporty menedżerskie:
- wiekowania należności
- wiekowania zobowiązań
- stanu rozrachunków
- struktury przychodów
- struktury kosztów
- struktury zatrudnienia.

Zapraszamy do współpracy!

Opinie

Wykonawca nie ma jeszcze opinii.

Oferty

Szkolenia i audyt BHP

Szkolenia i audyt BHP

Polska
Biuro Rachunkowe NaviGeld oferuje usługi w ramach wstępnych i okresowych szkoleń BHP dla wszystkich grup zawodowych, oceny ryzyka zawodowego oraz audytu jednostek dotyczącego warunków BHP oraz p.poż. Przygotowujemy dokumentację powypadkową oraz opracowujemu instrukcje i procedury BHP. Zapraszamy także do skorzystania ze szkoleń z zakresu udzielania...
rozwiń
Usługi kadrowo-płacowe

Usługi kadrowo-płacowe

Polska
Biuro Rachunkowe NaviGeld oferuje usługi naliczania płac oraz prowadzenia pełnej administracji kadrowo-płacowej pracowników Państwa firmy. Oferujemy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne rabaty cenowe, wysoką jakość obsługi oraz korzyści z udziału w programie lojalnościowym. Do współpracy zapraszamy zarówno właścicieli spółek, jak również osoby ...
rozwiń
Księgowość, rozliczenia podatkowe, sprawozdawczość finansowa

Księgowość, rozliczenia podatkowe, sprawozdawczość finansowa

Polska
Polecamy usługi Biura Rachunkowego NaviGeld w zakresie obsługi księgowej, rozliczeń podatkowych, sprawozdawczości finansowej oraz przygotowania analiz wspierających rachunkowość zarządczą. Do współpracy zapraszamy zarówno właścicieli spółek, jak i osoby fizyczne prowadzące działalność gosppodarczą. Zapewniamy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne...
rozwiń

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia BHP i przeciwpożarowe
Usługi motoryzacyjne
Oklejanie samochodów
Finanse
Kosztorysy, ekspertyzy
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Usługi dla firmy, biura
Outsourcing pracowników
Marketing, reklama, teksty
Kampanie reklamowe offline
Reklamy w mediach
Doradztwo, audyt
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
BHP, ppoż, bezpieczeństwo

O Firmie

Adres
Ulica
ul. Trawowa 49 lok.11
Kod pocztowy
54-614
Miasto
Wrocław
NIP
9111433830
Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon

Obszar działania

Dolnośląskie, Wielkopolskie, Opolskie
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
STREFA SZOKU AGENCJA REKLAMY DOROTA MAZANEK
Imię (pierwsze)
DOROTA
Drugie imię
ELŻBIETA
Nazwisko
MAZANEK
Data rozpoczęcia działalności
2011-05-01
NIP
9111433830
Regon
931914883
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Fabryczna
Miejscowość
Wrocław
Kod pocztowy
54614
Poczta
Wrocław
Ulica
ul. Trawowa
Numer nieruchomości
49
Numer lokalu
11
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
1813Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
4690Z
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
4719Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
5210B
MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW
5630Z
PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
5819Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
5911Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH
5912Z
DZIAŁALNOŚĆ POSTPRODUKCYJNA ZWIĄZANA Z FILMAMI, NAGRANIAMI WIDEO I PROGRAMAMI TELEWIZYJNYMI
5913Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DYSTRYBUCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH
5920Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7410Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7420Z
DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
7711Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7712Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
7740Z
DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: