O nas
Usługi Biura Rachunkowego NaviGeld kierujemy do sektora mini, małych i średnich przedsiębiorstw. Do współpracy zapraszamy:
- Właścicieli spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
- Właścicieli spółek osobowych
- Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.
Zakres usług księgowych dla każdej z firm dobieramy wg potrzeb Klienta, formy prawno-organizacyjnej, wymogów prawa podatkowego, struktury przychodowo-kosztowej oraz przedsięwzięć rozwojowych. Osobom fizycznym rozpoczynającym działalność gospodarczą pomagamy w wyborze formy opodatkowania w oparciu o wstępną analizę przyszłych działań i kalkulacji podatkowych.
Zakres usług:
- usługi księgowe
- usługi kadrowo-płacowe
- usługi BHP
- audyt wewnętrzny
- raporty menadżerskie
- usługi administracyjno-biurowe
Zakres usług księgowych:
• prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych,
• prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów,
• prowadzenie ewidencji dla ryczałtu,
• rozliczenia na podstawie karty podatkowej,
• prowadzenie ksiąg i ewidencji pomocniczych (środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, wyposażenie, rozrachunki),
• prowadzenie rejestrów podatku VAT,
• przygotowanie deklaracji podatkowych,
• przygotowanie sprawozdań finansowych,
• przygotowanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS,
• reprezentowanie przed organami kontroli,
• sporządzanie rocznych zeznań podatkowych PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-28,
• opracowywanie zasad polityki rachunkowości,
• opracowanie zakładowego planu kont.
Zakres usług kadrowo-płacowych:
• naliczanie płac, sporządzanie list płac,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników,
• sporządzanie dokumentacji ZUS związanej z zarejestrowaniem, zmianą danych i wyrejestrowaniem pracowników,
• ewidencja czasu pracy pracowników,
• ewidencja świadczeń wypłacanych pracownikom z ubezpieczenia społecznego,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla płatnika (firmy) – DRA, RCA, PIT-4R, PIT-8AR,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla ubezpieczonych (pracowników) – PIT-11, PIT-40, RMUA,
• przygotowywanie wzorów umów o pracę, zlecenia, o dzieło, rachunków do umów cywilno-prawnych (na zlecenie Klienta),
• wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wysokości osiąganych dochodów (na żądanie).
Zakres usług w ramach audytu wewnętrznego:
• analiza jakości pracy dotychczasowego biura rachunkowego (wskazanie błędów, określenie niedoszacowanej lub nadpłaconej wartości zobowiązań podatkowych i ZUS, korekta błędnych zapisów, ewentualne ponowne zaksięgowanie i rozliczenie wskazanych okresów rozrachunkowych),
• modyfikacja planu kont pod określone procesy i procedury, aby wspomóc w firmie rachunkowość zarządczą, procesy controllingowe i decyzyjne,
• dostosowanie sposobu prezentacji zdarzeń gospodarczych na potrzeby firmy związane z raportowaniem i analizami wewnętrznymi,
• pomoc w przetransportowaniu księgowości z biura rachunkowego do powstających w firmie struktur księgowych, wdrażanie procedur księgowych oraz personelu.
Spółkom, które podlegają obowiązkowemu badaniu sprawozdań finansowych polecamy roczny audyt finansowy i księgowy przeprowadzony przez biegłych rewidentów.
Zakres usług BHP:
• obowiązkowe szkolenia wstępne i okresowe pracowników dla wszystkich grup zawodowych,
• ocena ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe,
• szkolenia oraz audyt w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
• kompleksowa obsługa firm w zakresie ochrony środowiska,
• opracowanie zasadniczych i minimalnych wymagań w zakresie eksploatacji maszyn, opiniowanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych obsługi maszyn i urządzeń,
• szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy,
• prowadzenie postępowania powypadkowego,
• opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pracy,
• systematyczne audyty wewnętrzne, opracowanie rocznych analiz i stanu BHP,
• wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy PN-N-18001/OHSAS 18001:2007,
• reprezentowanie przez Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną oraz przed Państwową Strażą Pożarną.
Zakres innych usług:
• Prace administracyjno-biurowe (przygotowanie pakietu niezbędnych dokumentów administracyjnych, pomagających w kierowaniu i zarządzaniu firmą).
• Analizy i raporty menedżerskie:
- wiekowania należności
- wiekowania zobowiązań
- stanu rozrachunków
- struktury przychodów
- struktury kosztów
- struktury zatrudnienia.
Zapraszamy do współpracy!
- Właścicieli spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
- Właścicieli spółek osobowych
- Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.
Zakres usług księgowych dla każdej z firm dobieramy wg potrzeb Klienta, formy prawno-organizacyjnej, wymogów prawa podatkowego, struktury przychodowo-kosztowej oraz przedsięwzięć rozwojowych. Osobom fizycznym rozpoczynającym działalność gospodarczą pomagamy w wyborze formy opodatkowania w oparciu o wstępną analizę przyszłych działań i kalkulacji podatkowych.
Zakres usług:
- usługi księgowe
- usługi kadrowo-płacowe
- usługi BHP
- audyt wewnętrzny
- raporty menadżerskie
- usługi administracyjno-biurowe
Zakres usług księgowych:
• prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych,
• prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów,
• prowadzenie ewidencji dla ryczałtu,
• rozliczenia na podstawie karty podatkowej,
• prowadzenie ksiąg i ewidencji pomocniczych (środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, wyposażenie, rozrachunki),
• prowadzenie rejestrów podatku VAT,
• przygotowanie deklaracji podatkowych,
• przygotowanie sprawozdań finansowych,
• przygotowanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS,
• reprezentowanie przed organami kontroli,
• sporządzanie rocznych zeznań podatkowych PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-28,
• opracowywanie zasad polityki rachunkowości,
• opracowanie zakładowego planu kont.
Zakres usług kadrowo-płacowych:
• naliczanie płac, sporządzanie list płac,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników,
• sporządzanie dokumentacji ZUS związanej z zarejestrowaniem, zmianą danych i wyrejestrowaniem pracowników,
• ewidencja czasu pracy pracowników,
• ewidencja świadczeń wypłacanych pracownikom z ubezpieczenia społecznego,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla płatnika (firmy) – DRA, RCA, PIT-4R, PIT-8AR,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla ubezpieczonych (pracowników) – PIT-11, PIT-40, RMUA,
• przygotowywanie wzorów umów o pracę, zlecenia, o dzieło, rachunków do umów cywilno-prawnych (na zlecenie Klienta),
• wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wysokości osiąganych dochodów (na żądanie).
Zakres usług w ramach audytu wewnętrznego:
• analiza jakości pracy dotychczasowego biura rachunkowego (wskazanie błędów, określenie niedoszacowanej lub nadpłaconej wartości zobowiązań podatkowych i ZUS, korekta błędnych zapisów, ewentualne ponowne zaksięgowanie i rozliczenie wskazanych okresów rozrachunkowych),
• modyfikacja planu kont pod określone procesy i procedury, aby wspomóc w firmie rachunkowość zarządczą, procesy controllingowe i decyzyjne,
• dostosowanie sposobu prezentacji zdarzeń gospodarczych na potrzeby firmy związane z raportowaniem i analizami wewnętrznymi,
• pomoc w przetransportowaniu księgowości z biura rachunkowego do powstających w firmie struktur księgowych, wdrażanie procedur księgowych oraz personelu.
Spółkom, które podlegają obowiązkowemu badaniu sprawozdań finansowych polecamy roczny audyt finansowy i księgowy przeprowadzony przez biegłych rewidentów.
Zakres usług BHP:
• obowiązkowe szkolenia wstępne i okresowe pracowników dla wszystkich grup zawodowych,
• ocena ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe,
• szkolenia oraz audyt w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
• kompleksowa obsługa firm w zakresie ochrony środowiska,
• opracowanie zasadniczych i minimalnych wymagań w zakresie eksploatacji maszyn, opiniowanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych obsługi maszyn i urządzeń,
• szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy,
• prowadzenie postępowania powypadkowego,
• opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pracy,
• systematyczne audyty wewnętrzne, opracowanie rocznych analiz i stanu BHP,
• wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy PN-N-18001/OHSAS 18001:2007,
• reprezentowanie przez Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną oraz przed Państwową Strażą Pożarną.
Zakres innych usług:
• Prace administracyjno-biurowe (przygotowanie pakietu niezbędnych dokumentów administracyjnych, pomagających w kierowaniu i zarządzaniu firmą).
• Analizy i raporty menedżerskie:
- wiekowania należności
- wiekowania zobowiązań
- stanu rozrachunków
- struktury przychodów
- struktury kosztów
- struktury zatrudnienia.
Zapraszamy do współpracy!
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Szkolenia i audyt BHP
Polska
Biuro Rachunkowe NaviGeld oferuje usługi w ramach wstępnych i okresowych szkoleń BHP dla wszystkich grup zawodowych, oceny ryzyka zawodowego oraz audytu jednostek dotyczącego warunków BHP oraz p.poż. Przygotowujemy dokumentację powypadkową oraz opracowujemu instrukcje i procedury BHP. Zapraszamy także do skorzystania ze szkoleń z zakresu udzielania... pierwszej pomocy.
Usługę kierujemy do wszystkich jednostek gospodarczych, jak również do indywidualnych osób fizycznych. Oferujemy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne ceny i wysoką jakość obsługi. Ceny ustalamy indywidualnie dla każdego zlecenia.
Usługi kadrowo-płacowe
Polska
Biuro Rachunkowe NaviGeld oferuje usługi naliczania płac oraz prowadzenia pełnej administracji kadrowo-płacowej pracowników Państwa firmy.
Oferujemy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne rabaty cenowe, wysoką jakość obsługi oraz korzyści z udziału w programie lojalnościowym.
Do współpracy zapraszamy zarówno właścicieli spółek, jak również osoby ...prowadzące działalność gospodarczą.
Księgowość, rozliczenia podatkowe, sprawozdawczość finansowa
Polska
Polecamy usługi Biura Rachunkowego NaviGeld w zakresie obsługi księgowej, rozliczeń podatkowych, sprawozdawczości finansowej oraz przygotowania analiz wspierających rachunkowość zarządczą. Do współpracy zapraszamy zarówno właścicieli spółek, jak i osoby fizyczne prowadzące działalność gosppodarczą.
Zapewniamy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne... rabaty cenowe, wysoką jakość obsługi, korzyści z udziału w programie lojalnościowym.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia BHP i przeciwpożarowe
Usługi motoryzacyjne
Oklejanie samochodów
Finanse
Kosztorysy, ekspertyzy
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Usługi dla firmy, biura
Outsourcing pracowników
Marketing, reklama, teksty
Kampanie reklamowe offline
Reklamy w mediach
Doradztwo, audyt
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
BHP, ppoż, bezpieczeństwo
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Firma szkoleniowa, Pozycjonowanie stron, Przyłącze elektryczne, Wirtualne biuro Wrocław, Instalacje elektryczne Wrocław
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Trawowa 49 lok.11Kod pocztowy
54-614Miasto
WrocławNIP
9111433830Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Dolnośląskie, Wielkopolskie, Opolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
STREFA SZOKU AGENCJA REKLAMY DOROTA MAZANEK
Imię (pierwsze)
DOROTA
Drugie imię
ELŻBIETA
Nazwisko
MAZANEK
Data rozpoczęcia działalności
2011-05-01
NIP
9111433830
Regon
931914883
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Fabryczna
Miejscowość
Wrocław
Kod pocztowy
54614
Poczta
Wrocław
Ulica
ul. Trawowa
Numer nieruchomości
49
Numer lokalu
11
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
1813Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
4690Z
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
4719Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
5210B
MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW
5630Z
PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
5819Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
5911Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH
5912Z
DZIAŁALNOŚĆ POSTPRODUKCYJNA ZWIĄZANA Z FILMAMI, NAGRANIAMI WIDEO I PROGRAMAMI TELEWIZYJNYMI
5913Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DYSTRYBUCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH
5920Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7410Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7420Z
DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
7711Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7712Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
7740Z
DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA