Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Wróć do listy

O nas

Specjalizujemy się w budowie dróg, parkingów i kanalizacji.

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie gdyż nie ma jednego przepisu który sprawdzi się w każdej sytuacji. W zależności od warstw geologicznych stosuje się różne rozwiązania technologiczne i różne warstwy o zróżnicowanych grubościach i frakcjach.


Podstawowym sprzętem bez którego nie da się budować dróg jest lekka płyta dynamiczna. Sprzęt ten służy do kontroli stopnia zagęszczenia gruntu. Skoro już mowa o zagęszczeniu podczas budowy dróg nieodłącznym sprzętem potrzebnym do odpowiedniego zagęszczenia podbudowy są walce, za właściwe technologicznie uznaje się dwa rodzaje pierwszy to walec okołkowany z wibracją służący do zagęszczenia pierwszych najtrudniejszych warstw a drugi to walec gładki wibracyjny. Nie da się jednak wykonywać warstw podbudowy bez uprzedniego korytowania w takiej sytuacji niezastąpioną maszyną jest spycharka posiadany przez nas sprzęt wyposażony jest w system niwelacji laserowej zapewniając tym samym największą dokładność podczas korytowania czy rozprowadzania warstw podbudowy. Zebrany urobek ładujemy na wywrotki i poddajemy utylizacji przekazując dokumenty BDO świadczące o legalnej utylizacji urobku.


Kolejnym istotnym do poruszenia aspektem jest technologia budowy. W zależności od tego jakie mamy możliwości finansowe lub geologiczne, zastosować można różne metody budowy. Do określenia metod należy w pierwszej kolejności ustalić jaka będzie wierzchnia warstwa naszej nawierzchni. Podczas planowania/ projektowania budowy drogi musimy odpowiedzieć sobie na kilka pytań
Budowa nowej drogi

1. Jaka będzie nawierzchnia naszej drogi (asfalt, kostka, beton, kliniec, terraway, lub może coś innego ? dlaczego to takie istotne? Otóż po pierwsze stosując takie warstwy jak asfalt, beton, czy też kostka brukowa jako warstwę separacyjną należy zastosować geotkanine i to min o wytrzymałości 21/15 kN/m w wypadku nawierzchni przepuszczalnych stosuje się geowłókniny min 200gm2 tu dla przykładu należy podać kliniec, terraway czy inne warstwy mineralno-żywiczne.
2. Na jakiej głębokości posiadamy właściwą warstwę nośną (piasek glina, kamień)? Jest to istotna kwestia z uwagi na fakt nośności gruntu. Dróg nie buduje się na ziemi niezależnie od klasy gruntu. Takie drogi delikatnie rzecz ujmując pod wpływem wody zaczynają pracować, w wyniku czego należy wykorytować grunt wybrać całą ziemię i ją zutylizować lub zastosować np. w ogrodzie jeśli ziemia się do tego nadaje. Czasami jednak dochodzi do sytuacji w których piasek pokazuje się dość szybko ale nie ma możliwości wykorytowania na potrzebną głębokość w takich sytuacjach stosuje się geokratę/ georuszt pozwalające na poprawienie wartości związanych z zagęszczeniem gruntu.
3. Kolejne i już ostatnie pytanie to czy posiadamy już wszystkie media? Dlaczego otóż szkoda było by później niszczyć nawierzchnie i już na etapie budowy drogi można wbudować przepusty, choć by dla światłowodów, gazociągów prądu wody gazu czy innych jeszcze nie planowanych przejść.

Drogi istniejące z kruszywa ale dziurawe.
Największy problem zaczyna się kiedy chcemy właściwie wykonać jakąś starą drogę która ,,tylko’’ jest dziurawa. Głównym problemem takich dróg jest nawieziona przez lata ziemia i inny brud który jest ciężko zagęszczalny. Kolejny problem to to w jaki sposób została wykonana czy to, że powstają dziury jest wynikiem dużej ilości samochodów czy pracującej podbudowy. Czarny scenariusz może być taki że kiedyś ktoś częściowo wykorytował drogę nasypał trochę gruzu na to jakiś kliniec a pod spodem dalej jest ziemia, jest to najczęstszy powód uszkodzenia dróg. W takiej sytuacji należy ściągnąć całość i poprawić to co kiedyś ktoś zepsuł. Innym powodem może być kwestia zbyt małych płytkich warstw kruszywa jest to problematyczne rozwiązanie gdyż jest tylko jedna możliwość inna niż zdjęcie całości pogłębienie koryta drogi mowa tu o zdjęciu częściowym warstw kruszywa zastosowanie georusztu/ geokraty i odtworzenia nawierzchni na nowo. Ostatnim najmniej problematycznym powodem jest fakt dużego natężenia ruchu na drodze co powoduje zużycie jej po przez eksploatacje. W takich sytuacjach wystarczy zdjąć wierzchnią warstwę do głębokości najgłębszych dziur rozprowadzenie gruszywa na nowo uzupełnienie go warstwą nowego kruszywa i odpowiednie zagęszczenie go. Po takiej pracy na taką drogę można ułożyć każdą nawierzchnię. Oczywiście prace na bieżąco monitorowane są za pomocą płyty dynamicznej w celu uniknięcia błędów wynikających ze zbyt słabego zagęszczenia.

Naszym konikiem są praca ziemna takie jak:
Drogi dojazdowe w każdej postaci
Parkingi w każdej postaci
przyłącza kanalizacyjne







Opinie

5.0  /5 (1 opinia)
Na Oferteo od 4 miesięcy
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%

Usługi

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Ocieplenia i izolacje
Ocieplanie i izolacja fundamentów
Usługi brukarskie
Układanie kostki brukowej
Budownictwo
Budowa dróg
Instalatorstwo wodno-kanalizacyjne
Wykonanie szamb
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
Usługi budowlane
Wynajem sprzętu budowlanego
Prace ziemne
Wyrównanie terenu
Utwardzenie terenu
Wykop pod szambo
Drenaż
Usługi ogrodnicze
Wycinka drzew i krzewów
Koszenie trawy
Zakładanie trawników
Pielęgnacja ogrodów
Instalatorstwo
Projektowanie instalacji sanitarnych
Wynajem maszyn budowlanych
Krótkoterminowy wynajem maszyn budowlanych
Ogrodzenia
Montaż ogrodzeń

Kontakt

Godziny pracy:
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu:
czat, e-mail, telefon
Adres siedziby:
ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 27
52-214 Wrocław
NIP: 8951862751

Obszar działania:

Dolnośląskie
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:
Dane rejestrowe z bazy GUS
Dane rejestrowe
Nazwa firmy
Magdalena Bułat
Imię (pierwsze)
MAGDALENA
Nazwisko
BUŁAT
Data rozpoczęcia działalności
2023-03-29
NIP
8951862751
Regon
367073859
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Krzyki
Miejscowość
Wrocław
Kod pocztowy
52214
Poczta
Wrocław
Ulica
ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego
Numer nieruchomości
27
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
4312Z
PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
Przeważające PKD
8130Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
7732Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
4532Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
4511Z
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
4339Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
4332Z
ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
4322Z
WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH
4321Z
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
4299Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
4222Z
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
4120Z
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
Poproś specjalistę o terminarz
Ten specjalista nie umożliwił jeszcze rezerwacji usług online. Zostaw swój adres e-mail, a my prześlemy Twoją prośbę o udostępnienie terminarza i poinformujemy Cię, gdy będzie już dostępny.