Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

CONSILIA

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

"Consilia" Kancelaria Podatkowa

„Pomożemy w każdej sytuacji”

Kancelaria Podatkowa „Consilia” świadczy pełen zakres usług księgowych. Cechuje nas indywidualne i kreatywne podejście do każdego klienta. W celu zapewnienia Państwu usług najwyższej jakości współpracujemy z najlepszymi prawnikami, doradcami podatkowymi oraz doradcami finansowymi. Wszyscy pracownicy naszej firmy są wykwalifikowanymi księgowymi i finansistami, którzy doradzają w najtrudniejszych kwestiach księgowych i finansowych. Nasza oferta jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Każdy klient może liczyć na fachową pomoc w zakresie usług oferowanych przez naszą kancelarię. Kancelaria posiada niezbędne do prowadzenia usług księgowych certyfikaty oraz ubezpieczenie OC. Dzięki temu mamy możliwość świadczenia usług na najwyższym poziomie.



Oferujemy następujące usługi:

PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ):

• prowadzenie ewidencji księgowych (księgi główne, księgi pomocnicze),
• prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia,
• prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT,
• sporządzanie raportów miesięcznych i rocznych,
• sporządzanie sprawozdań do GUS,
• sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
• reprezentacja przed urzędami


PROWADZENIE PODATKOWEJ KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW (KPiR):

• prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów,
• prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT (jeśli dotyczy),
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
• sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
• reprezentacja przed urzędami,


ROZLICZANIE RYCZAŁTU OD PRZYCHODÓW EWIDENCJONOWANYCH:

• prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego,
• prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT(jeśli dotyczy),
• prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
• sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
• reprezentacja przed urzędami

OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA:

• przygotowanie listy płac,
• sporządzanie i rozliczanie umów zlecenia i umów o dzieło,
• wysyłanie deklaracji ZUS oraz deklaracji podatku od osób fizycznych,
• pomoc przy organizowaniu szkoleń BHP,
• doradztwo w zakresie kodeksu pracy.


INNE USŁUGI KSIĘGOWE:

• sporządzanie polityki rachunkowości wraz z planem kont,
• wypełnienie dokumentów kredytowych,
• wyprowadzanie zaległości podatkowych,
• wyprowadzanie zaległości ZUS.
• doradztwo podatkowe

- pomoc w rejestracji nowych podmiotów gospodarczych


Dzięki bliskiej współpracy z wyspecjalizowanymi podmiotami możemy również Państwu zaproponować następujące usługi dodatkowe:

- doradztwo prawne
- doradztwo finansowe, w tym:

pomoc w uzyskaniu finansowania (kredyty, pożyczki pozabankowe, dotacje UE)
oddłużanie i restrukturyzacja zobowiązań



Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Branża

Obszar działania

Łódzkie, Mazowieckie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak CONSILIA
Co chcesz zlecić lub kupić?

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

JanaKazimierza 62/208, 01-248 Warszawa

Telefon

693 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy ITW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2011-09-26
NIP 6272729422
Regon 242739108

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAZOWIECKIE
Powiat Warszawa
Gmina Wola
Miejscowość Warszawa
Kod pocztowy 00810
Poczta Warszawa
Ulica ul. Srebrna
Numer nieruchomości 16

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2011-10-03
Data wpisu do rejestru ewidencji 2011-10-03
Data powstania 2011-09-26
Data rozpoczęcia działalności 2011-09-26

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
Przeważające PKD
4311Z ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
4313Z WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKICH
4321Z WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
4615Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ MEBLI, ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I DROBNYCH WYROBÓW METALOWYCH
4616Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ WYROBÓW TEKSTYLNYCH, ODZIEŻY, WYROBÓW FUTRZARSKICH, OBUWIA I ARTYKUŁÓW SKÓRZANYCH
4617Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
4618Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W SPRZEDAŻY POZOSTAŁYCH OKREŚLONYCH TOWARÓW
4619Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU
4690Z SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
6202Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6209Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6491Z LEASING FINANSOWY
6492Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
6499Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
7111Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
7320Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7490Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.