Od ponad 10 lat zajmujemy się zawodowo “robieniem porządków” w dokumentacji różnego rodzaju jednostek państwowych i prywatnych.
Tworzymy i wdrażamy przepisy kancelaryjno - archiwalne, tj: instrukcję kancelaryjną, jednolity rzeczowy wykaz akt oraz instrukcję archiwalną, a także prowadzimy kursy i warsztaty z ich stosowania w praktyce.
Na co dzień prowadzimy prace z zakresu porządkowania i archiwizacji dokumentów kat. A i B, przejmowania dokumentacji z komórek merytorycznych czy brakowania dokumentacji, której okres przechowywania upłynął.
Działamy na zlecenie jednostek, potrzebujących fachowego wsparcia , “wyprowadzając na prostą” archiwa zakładowe/składnice akt ministerstw, urzędów centralnych, samorządowych jednostek organizacyjnych i firm prywatnych w wielu miejscach w kraju.
Zajmujemy się również brakowaniem dokumentacji i jej niszczeniem, przekazywaniem materiałów archiwalnych do archiwów państwowych oraz prowadzeniem archiwów zakładowych i składnic akt na zlecenie różnego rodzaju jednostek.
Współpracujemy z firmami szkoleniowymi na terenie całego kraju, realizując kursy kancelaryjno-archiwalne I i II stopnia, szkolenia z prowadzenia archiwum zakładowego i składnicy akt, warsztaty archiwistyczne oraz wszelkiego typu szkolenia z obiegu i porządkowania dokumentów, ich przechowywania i niszczenia.
Pomorskie, Lubelskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Śląskie, Małopolskie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-pomorskie, Opolskie, Lubuskie, Podlaskie, Mazowieckie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Dolnośląskie, Łódzkie
Powiązane produkty i usługi: Elektryk, Kpp, Nauczyciele angielskiego, Instalacje, Przyłącze elektryczne, Rzeczoznawca budowlany Warszawa, Sprzątanie Warszawa
Adres
Słowackiego, 00-002 Warszawa
WWW
Telefon
https://www.facebook.com/AnnaRzewuskaSzkolenia/
Nazwa firmy | Centrum Archiwizacji i Szkoleń Anna Rzewuska |
Imię (pierwsze) | ANNA |
Nazwisko | RZEWUSKA |
Data rozpoczęcia działalności | 2013-04-17 |
NIP | 8212374206 |
Regon | 146625830 |
Kraj | Polska |
annarzewuska@vp.pl |
Organ rejestrowy | MINISTER ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII |
Data powstania | 2013-04-15 |
Data wznowienia działalności | 2021-06-21 |
Data zakończenia działalności | 2023-09-01 |
Data skreślenia z regon | 2023-09-05 |
Kod PKD | Nazwa |
8219Z |
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA Przeważające PKD |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.