O nas
Działamy na rynku od 20 lat. Naszą firmę tworzy grupa wykwalifikowanych specjalistów, którzy każdego dnia swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem wspierają naszych kontrahentów. Posiadamy wszelkie uprawnienia z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, pomocy przedmedycznej, prawa, administracji, a także pedagogiki i psychologii, aby służba którą pełnimy była na najwyższym poziomie. I wciąż się rozwijamy.
Zapewniamy kompleksowy nadzór z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w zakładzie pracy, przeprowadzamy szkolenia okresowe pracodawców i pracowników oraz wykonujemy wszelkie inne czynności wchodzące w zakres służby BHP. Ponad wszystko przedkładamy dobro i bezpieczeństwo naszego klienta i jego firmy.
Polski Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku nakłada na Pracodawcę obowiązek zapewnienia wykonywania w zakładzie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zgodnie z DYREKTYWĄ RADY z dnia 12 czerwca 1989 roku w sprawie wprowadzenia środków w celu poprawy bezpieczeństwa i zdrowia pracowników w miejscu pracy (89/391/EWG) w zakresie swoich obowiązków pracodawca powinien przedsięwziąć środki niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pracowników, włącznie z zapobieganiem zagrożeniom związanym z wykonywaniem czynności służbowych, informowaniem i szkoleniem, jak również zapewnieniem niezbędnych ram organizacyjnych i środków (artykuł 6 Ogólne obowiązki pracodawców).
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 180, poz. 1860 wraz z późn. zm.) określa zasady szkolenia pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Dnia 1 lipca 2013 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące podniesienia kwalifikacji pracowników służb BHP.
Zachęcamy do współpracy.
Zapewniamy kompleksowy nadzór z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w zakładzie pracy, przeprowadzamy szkolenia okresowe pracodawców i pracowników oraz wykonujemy wszelkie inne czynności wchodzące w zakres służby BHP. Ponad wszystko przedkładamy dobro i bezpieczeństwo naszego klienta i jego firmy.
Polski Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 roku nakłada na Pracodawcę obowiązek zapewnienia wykonywania w zakładzie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zgodnie z DYREKTYWĄ RADY z dnia 12 czerwca 1989 roku w sprawie wprowadzenia środków w celu poprawy bezpieczeństwa i zdrowia pracowników w miejscu pracy (89/391/EWG) w zakresie swoich obowiązków pracodawca powinien przedsięwziąć środki niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pracowników, włącznie z zapobieganiem zagrożeniom związanym z wykonywaniem czynności służbowych, informowaniem i szkoleniem, jak również zapewnieniem niezbędnych ram organizacyjnych i środków (artykuł 6 Ogólne obowiązki pracodawców).
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 180, poz. 1860 wraz z późn. zm.) określa zasady szkolenia pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Dnia 1 lipca 2013 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące podniesienia kwalifikacji pracowników służb BHP.
Zachęcamy do współpracy.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Doradztwo, audyt
BHP, ppoż, bezpieczeństwo
Inne usługi związane z audytami i doradztwem
Powiązane produkty i usługi:
Coaching, Instalacje elektryczne, Kurs na wózki widłowe, Kursy bhp, Rzeczoznawca budowlany, Szkolenia menedżerskie Wejherowo, Elektryk Wejherowo
O Firmie
Adres
Ulica
Stoczniowców 7 BKod pocztowy
84-230Miasto
RumiaGodziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Łódzkie, Pomorskie, Mazowieckie