Zobacz wszystkie (8)
O nas
Usługi szkoleniowe i mediacyjne, analiza potrzeb szkoleniowych oraz coaching rozwoju kariery dla klientów biznesowych i indywidualnych na obszarze Wielkopolski.
Praca z modelem SET – metodą efektywnego treningu, audyt personalny i prowadzenie szkoleń z obszarów: przedsiębiorczości, planowania ścieżki kariery, umiejętności interpersonalnych oraz konsultacje zawodowe i psychospołeczne.
Współpraca z klientami indywidualnymi, środowiskiem akademickim i jednostkami otoczenia biznesu, koordynowanie wydarzeń marketingowych.
Wiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia postępowań mediacyjnych (sprawy cywilne i gospodarcze), w tym uprawnienie do pełnienia funkcji mediatora szkolnego.
Wprowadzane rozwiązania usprawniają pracę zespołu, wspomagają proces prowadzenia czy rozwoju firmy w warunkach konkurencji i problemów gospodarczych – wpływając pośrednio na sukcesy i korzyści finansowe przedsiębiorstwa.
Nawiązanie współpracy ze specjalistami z branży szkoleniowej umożliwia świadczenie usług z obszaru rozwoju kompetencji miękkich (w tym treningów interpersonalnych, zmiany biznesowej i osobistej), psychologii biznesu, przedsiębiorczości oraz sesji coachingowych.
Akademia Rozwoju Joanna Stanisławska to jednoosobowa działalność gospodarcza, założona w 2018 roku.
Joanna Stanisławska to Trener Biznesu/Ekonomista/Mediator.
Posiada wykształcenie ekonomiczne z obszarów: zarządzania (komunikacja w biznesie) i polityki społecznej (komunikacja społeczna). Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET (nr certyfikatu STB-59-05) i mediator przygotowany do wykonywania zawodu przez Centrum Szkoleń Prawnych dr Grzegorz Frączek (nr certyfikatu 37/WAR10/2018).
Stały mediator dla obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Kaliszu. Wiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia postępowań mediacyjnych (sprawy cywilne i gospodarcze), w tym uprawnienie do pełnienia funkcji mediatora szkolnego.
Odpowiedzialność, zorganizowanie i zaangażowanie w realizowane zadania. Zwolenniczka łączenia aktywności umysłowej i fizyczne
Praca z modelem SET – metodą efektywnego treningu, audyt personalny i prowadzenie szkoleń z obszarów: przedsiębiorczości, planowania ścieżki kariery, umiejętności interpersonalnych oraz konsultacje zawodowe i psychospołeczne.
Współpraca z klientami indywidualnymi, środowiskiem akademickim i jednostkami otoczenia biznesu, koordynowanie wydarzeń marketingowych.
Wiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia postępowań mediacyjnych (sprawy cywilne i gospodarcze), w tym uprawnienie do pełnienia funkcji mediatora szkolnego.
Wprowadzane rozwiązania usprawniają pracę zespołu, wspomagają proces prowadzenia czy rozwoju firmy w warunkach konkurencji i problemów gospodarczych – wpływając pośrednio na sukcesy i korzyści finansowe przedsiębiorstwa.
Nawiązanie współpracy ze specjalistami z branży szkoleniowej umożliwia świadczenie usług z obszaru rozwoju kompetencji miękkich (w tym treningów interpersonalnych, zmiany biznesowej i osobistej), psychologii biznesu, przedsiębiorczości oraz sesji coachingowych.
Akademia Rozwoju Joanna Stanisławska to jednoosobowa działalność gospodarcza, założona w 2018 roku.
Joanna Stanisławska to Trener Biznesu/Ekonomista/Mediator.
Posiada wykształcenie ekonomiczne z obszarów: zarządzania (komunikacja w biznesie) i polityki społecznej (komunikacja społeczna). Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET (nr certyfikatu STB-59-05) i mediator przygotowany do wykonywania zawodu przez Centrum Szkoleń Prawnych dr Grzegorz Frączek (nr certyfikatu 37/WAR10/2018).
Stały mediator dla obszaru właściwości Sądu Okręgowego w Kaliszu. Wiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia postępowań mediacyjnych (sprawy cywilne i gospodarcze), w tym uprawnienie do pełnienia funkcji mediatora szkolnego.
Odpowiedzialność, zorganizowanie i zaangażowanie w realizowane zadania. Zwolenniczka łączenia aktywności umysłowej i fizyczne
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
Detoks umysłu. Człowiek jako źródło stresu
Polska
2400.00 zł
Presja czasu. Nastawienie na wynik i odniesienie sukcesu. Podkręcanie tempa życia. Skomplikowane relacje z ludźmi. Brzmi znajomo?
Dziś stres i negatywne emocje towarzyszą nam na każdym kroku. Coraz częściej stres staje się naszym towarzyszem w codziennym życiu. Przenosimy pracę na życie osobiste i odwrotnie, a to już pierwszy krok do tego, aby się... poddać. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy: stres był, jest i zawsze będzie obecny w naszym życiu. Pojawiają się więc pytania: Jak uczynić z niego swojego sprzymierzeńca? Jak go okiełznać? Aby to osiągnąć, zapraszamy na detoks umysłu.
Grupa docelowa: Warsztat skierowany do osób, które chcą zapanować nad stresem i wykorzystywać go w pozytywny sposób, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Korzyści
rozpoznanie źródeł powstawania stresu
uświadomienie negatywnych skutków działania stresu
pokonanie negatywnego stosunku do stresu
nabycie umiejętności panowania nad negatywnymi emocjami
odkrycie dobrych nawyków myślowych i emocjonalnych
uczynienie ze stresu swojego sprzymierzeńca
Metody i narzędzia pracy
praca indywidualna
praca zespołowa
burza mózgów
ćwiczenia umysłu
demonstracja praktyczna
analiza nagrania wideo/audio
mini-wykład
dyskusja na forum
odgrywanie ról
test/quiz
gry szkoleniowe
Program szkolenia
Poznaj stres
pojęcie stresu
skojarzenia ze stresem
indywidualna podatność na stres
Typowe źródła stresu. Co warto odpuścić, a co możesz zmienić?
stresory zewnętrzne: przeciążenie a niedociążenie ilościowe/jakościowe i brak kontroli
stresory wewnętrzne: osobowość, temperament, samoocena, atrybucja, postawy i przekonania
charakter stresu: eustres i dystres
Zmiany fizjologiczne i psychologiczne w sytuacji stresu
reakcje w sytuacji stresu: faza mobilizacji, aktywności, wyczerpania
wpływ stresu na emocje, działanie i myślenie
Sposoby opanowania stresu
Mój SOS – stworzenie własnej Strategii Opanowania Stresu
Czas trwania szkolenia: 1 dzień/ 8 godzin zegarowych
Trenerzy: Joanna Stanisławska, Milena Korzeniewska
Warsztat prowadzony jest przez dwie Trenerki Biznesu Akademii SET. Magia duetu polega na wzajemnym wsparciu i uzupełnianiu się. Jak o sobie mówią – stanowią doskonałe połączenie dwóch światów: biznesowego i psychologicznego, ognia i wody, niecierpliwości i głosu rozsądku, co w życiu prywatnym daje równowagę, a w sali szkoleniowej pozwala na bezpieczne testowanie, efektywne doświadczanie i przyswajanie nowej wiedzy przez uczestników.
Aktywne formy pracy jako metoda budowania zaangażowania i rozbudzania kreatywności
Polska
1800.00 zł
Dziś trudno jest sprostać coraz większym wymaganiom i potrzebom edukacyjnym pracowników. Człowiek nie chce stać w miejscu i „zalegać na dnie”. Chce być jak ten rekin, który ze względu na brak pęcherza pławnego przez całe życie pozostaje w bezustannym ruchu. Tak i ludzie chcą się rozwijać i to w kreatywny sposób, by iść do przodu i we właściwym kier...unku. Często utarte schematy, które są wykorzystywane w procesie wdrażania i podnoszenia kwalifikacji pracowników, nie sprawdzają się. Wyjście poza schemat stawia pracę w zupełnie nowym świetle, pozwala budować zaangażowanie, co jest niezwykle atrakcyjną alternatywą dla pracowników.
Grupa docelowa: Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zapoznać się z formami pracy, które angażują pracowników, pobudzają do działania i tworzenia kreatywnych rozwiązań.
Korzyści:
wzrost świadomości istnienia alternatywnych form pracy
nabycie podstawowej wiedzy z zakresu andragogiki – cykl Kolba i model SET
poznanie wybranych aktywnych metod pracy
doświadczenie aktywnych form pracy
wymiana doświadczeń między uczestnikami szkolenia
Metody i narzędzia pracy:
praca indywidualna
praca zespołowa
burza mózgów
demonstracja praktyczna
mini-wykład
dyskusja na forum
odgrywanie ról
quiz
zagadki lateralne
metody pracy z celami
gry szkoleniowe
cykl Kolba
model SET
kapelusze De Bono
Program szkolenia:
Wyjście poza schematy
uświadomienie istnienia schematów w procesie zdobywania wiedzy i rozwoju
przyczyny i skutki myślenia schematycznego
wyjdź poza schemat – zagadki lateralne
Aktywne formy pracy – doświadczenie wybranych metod i ukazanie jak je wykorzystywać w zdobywaniu oraz przekazywaniu wiedzy
Cykl Kolba i jego zastosowanie w andragogice
Model SET jako metoda efektywnego treningu w rozwoju i procesie zdobywania wiedzy
ukazanie zależności występujących między pracownikiem i jego metodami pracy a stopniem jego zaangażowania i efektywności pracy zespołu
Metoda pracy twórczej i rozwiązywania problemów poprzez współdziałanie
kapelusze De Bono
gra szkoleniowa
Czas trwania szkolenia: 1 dzień/ 8 godzin zegarowych
Proces grupowy. Budowanie zespołu i odgrywanie poszczególnych ról
Polska
1800.00 zł
Silny, prężny, ambitny i dobrze zgrany zespół to domena dzisiejszych firm.
Każdy kierownik marzy o tym, aby właśnie taki zespół zbudować. Jednak czasem okazuje się to wyzwaniem. Zespół to nie tylko ludzie. To przede wszystkim interakcje i oddziaływania, jakie pomiędzy nimi zachodzą. Zadaniem dobrego szefa jest ciągła obserwacja tego, co dzieje się... w grupie. Dlatego ważne jest poznanie istoty procesu grupowego oraz poszczególnych ról, jakie pełnią członkowie zespołu.
Grupa docelowa: warsztat skierowany do osób pracujących na stanowiskach kierowniczych, menedżerskich, jak i dla każdego, kto chce być częścią efektywnego zespołu i poznać zasady, którymi rządzi się proces grupowy.
Korzyści:
poznanie istoty procesu grupowego
uświadomienie, jak ważny jest proces grupowy w fazie budowania zespołu
autodiagnoza: poznania pełnionych przez siebie ról grupowych
odkrycie ról pełnionych przez członków zespołu
uświadomienie, jak ważna jest rola grupowa pełniona w zespole i z czego ona wynika
wymiana doświadczeń między uczestnikami
Metody i narzędzia pracy:
praca indywidualna
praca zespołowa
burza mózgów
demonstracja praktyczna
analiza nagrania wideo/audio
mini-wykład
dyskusja na forum
odgrywanie ról
gry szkoleniowe
Program szkolenia:
Proces grupowy – czym jest?
pojęcie procesu grupowego
proces grupowy – ujęcie strukturalne
proces grupowy – ujęcie dynamiczne
Fazy budowania zespołu – rozwój grupy wg Carey
faza orientacji i zależności – szukanie podobieństw
faza konfliktu i buntu – opanowanie burzy
faza spójności i współpracy – działajmy razem!
faza celowej i świadomej aktywności – razem możemy wszystko!
faza końcowa – zadanie wykonane!
Role grupowe – w które wcielasz się Ty
typologia postaw liderskich
typologia pozostałych ról grupowych
odkryj swoją rolę w zespole
powiedz innym, jak ich widzisz – udzielanie informacji zwrotnych
znaczenie poszczególnych ról grupowych
Czas trwania szkolenia: 1-2 dni/ (1 dzień = 8 godzin zegarowych)
Konstruktywna krytyka i udzielanie informacji zwrotnej
Polska
1800.00 zł
Porozmawiajmy o swoich potrzebach i pragnieniach w relacjach
Jedną z przyczyn nieporozumień i konfliktów są błędnie przekazywane komunikaty, jak i nieumiejętność słuchania siebie nawzajem. W codziennym życiu spotykamy wiele barier, które utrudniają i blokują skuteczność porozumiewania się. Wyrażanie własnych potrzeb i oczekiwań wprost wymaga od na...s wysiłku emocjonalnego i poznawczego. Dialog to klucz do zbudowania trwałej i zażyłej relacji międzyludzkiej, a dobra rozmowa to porozumienie satysfakcjonujące obie strony. Sprawdź, czy lepiej czujesz się we wcieleniu szakala, czy żyrafy.
Grupa docelowa: Warsztat skierowany do każdego, kto chce usprawnić swoją komunikację poprzez skuteczne wypowiadanie słów, świadome komunikowanie się werbalne i niewerbalne, właściwe zadawanie pytań, jak i udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
Korzyści:
uświadomienie błędów popełnianych w kontakcie z partnerem interakcji
budowanie kontaktu i współdziałanie w oparciu o komunikaty werbalne i niewerbalne
rozwiązywanie konfliktów i osiąganie celów bez stawiania żądań
doświadczenie dialogu prowadzącego do współdziałania – techniki komunikacyjne
uświadomienie siły emocji w sytuacjach trudnych
możliwość wymiany doświadczeń między uczestnikami
Metody i narzędzia pracy:
praca indywidualna (karta rozwoju umiejętności, karta przeciwdziałania trudnościom, arkusz udzielania informacji zwrotnej)
praca zespołowa
burza mózgów
demonstracja praktyczna
analiza nagrania wideo/audio
mini-wykład
dyskusja na forum
odgrywanie ról
gry szkoleniowe
studium przypadku
praca z wizją
Program szkolenia:
Wpływ sposobu komunikacji na trwałość relacji i jakość przekazu
zdefiniowanie pojęcia: blokady komunikacyjne
rozpoznanie i zdefiniowanie komunikatów utrudniających dialog; krytyka, pogarda, postawa obronna, mur obojętności
bariery w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
odzwierciedlanie emocjonalne w sytuacjach konfliktowych
Techniku skutecznego dialogu
parafraza
odzwierciedlanie emocji
odzwierciedlanie pozycji ciała
spinka – struktura informacji zwrotnej
stosowanie komunikatu FUKO
struktura asertywnej odmowy
Rodzaje pytań i ich przekształcanie
technika 3 pytań: Co Ci to daje? Co z tego masz? Czemu Ci na tym zależy?
stosowanie pytań: „o NAJ”, „o osobiste znaczenie”, „o wnioski”
stosowanie pytań: zamkniętych, otwartych, neutralnych, sugerujących
Czas trwania szkolenia: 1-2 dni/ (1 dzień = 8 godzin zegarowych)
Trudny klient i praca z oporem
Polska
1800.00 zł
Sytuacje trudne w pracy z ludźmi to chwila prawdy w obsłudze klienta.
Różne doświadczenia. Odmienne charaktery i typy temperamentu. Emocjonalność.
Każdy z nas jest inny. Każdy z nas może stać się klientem trudnym. Jak poradzić sobie w sytuacji trudnej? Nie ma gotowej recepty, a każdy sposób zachowania w obsłudze klienta, czy w pracy z oporem obarcz...ony jest ryzykiem.
Grupa docelowa: Warsztat skierowany do osób, którym zależy na podnoszeniu efektywności w kontakcie z klientem i opanowaniu emocji w sytuacjach trudnych. Szkolenie dedykowane osobom, które emocjonalnie reagują w sytuacjach konfliktowych, tracąc pewność siebie lub odpowiadając agresją, odzwierciedlając zachowania rozmówcy.
Korzyści:
wzrost efektywności w pracy z oporem
rozwój umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych
doświadczenie technik radzenia sobie w sytuacjach trudnych
identyfikacja przyczyn powstawania sytuacji trudnych, powodujących opór
neutralizacja postaw roszczeniowych i emocjonalnych
wymiana doświadczeń między uczestnikami
Metody i narzędzia pracy:
praca indywidualna
praca zespołowa
burza mózgów
demonstracja praktyczna
analiza nagrania wideo/audio
mini-wykład
dyskusja na forum
odgrywanie ról
gry szkoleniowe
Program szkolenia:
Dlaczego klient staje się trudny?
Zdefiniowanie pojęć: trudny klient i trudna sytuacja
Uległość i agresja jako źródła powstawania sytuacji trudnych
Odmienność, niezależność i prawo do wątpliwości, czyli asertywna postawa jako sposób radzenia sobie z trudnym klientem
Praca z oporem a umiejętność komunikowania się
Pojęcie oporu
Dlaczego uczestnik oporuje? Źródła i symptomy oporu
Model pełnej ekspresji
Drabinka i poziomy interwencji
Analiza transakcyjna – trzy stany ego
Budowanie i rozpoznawanie komunikatów
Psychologiczne aspekty relacji z trudnym klientem
Rozpoznanie emocji klienta i opanowanie własnych emocji
Oceniaj zachowania, nie ludzi: koncentracja na problemie i jego rozwiązaniu
Indywidualny plan działania: zrozum, rozwiąż, działaj
Praktyka kontaktów z klientem trudnym
Sztuka przyznawania się do błędu i magia słowa „PRZEPRASZAM”
Czas trwania szkolenia: 1-2 dni (1 dzień = 8 godzin zegarowych)
Trenerzy: Joanna Stanisławska, Milena Korzeniewska
Warsztat prowadzony jest przez dwie Trenerki Biznesu Akademii SET. Magia duetu polega na wzajemnym wsparciu i uzupełnianiu się. Jak o sobie mówią – stanowią doskonałe połączenie dwóch światów: biznesowego i psychologicznego, ognia i wody, niecierpliwości i głosu rozsądku, co w życiu prywatnym daje równowagę, a w sali szkoleniowej pozwala na bezpieczne testowanie, efektywne doświadczanie i przyswajanie nowej wiedzy przez uczestników.
Królowa depresja
Polska
1800.00 zł
Jak ustrzec się przed plagą naszych czasów? Królowa depresja – w pracy i w życiu codziennym
Zmienny nastrój, senność, nadmierna męczliwość, drażliwość, niechęć do pracy, do życia. Prawdziwy rollercoaster. Ilu z nas zauważa takie objawy? Bijmy na alarm! Depresja jest wśród nas. To, że dopada słabszych, bezrobotnych, z niższym wykształceniem, kobiet...y – to już tylko mit. Wszechobecny pęd świata i wymagania, które stawia przed nami życie sprawiają, że depresja może dopaść każdego. Raz złapana, niczym infekcja może powrócić w każdym momencie życia. Dlatego warto zadbać o działania prewencyjne, aby nie dopuścić do całkowitego załamania odporności psychicznej.
Grupa docelowa: Warsztat skierowany do osób, które zauważają zagrożenie załamaniem odporności psychicznej w otoczeniu i chcą w porę zareagować na alarm, podejmując działania prewencyjne. Szkolenie dedykowane każdemu, kto dostrzega symptomy wypalenia, zarówno u siebie, jak i u otaczających go osób, aby wiedzieć jak pomóc sobie i innym.
Korzyści:
uświadomienie problemu i skali depresji
identyfikacja możliwych przyczyn powstawania depresji
poznanie objawów psychologicznych, fizjologicznych i behawioralnych depresji
możliwość autodiagnozy: indywidualna skala ryzyka zagrożenia depresją
poznanie technik prewencyjnych pomagających ustrzec się przed depresją
możliwość wymiany doświadczeń między uczestnikami
Metody i narzędzia pracy:
praca indywidualna (karta przeciwdziałania trudnościom)
praca zespołowa
burza mózgów
demonstracja praktyczna
mini-wykład
dyskusja na forum
odgrywanie ról
gry szkoleniowe
studium przypadku
Program szkolenia:
Poznaj i zrozum depresję
Depresja – wymysł czy rzeczywisty problem?
Skąd się bierze depresja? Ujęcie biopsychospołeczne
Diagnoza determinantów prowadzących do depresji
Jak funkcjonuje osoba w depresji? Mechanizmy depresji
Fizjologia – co dolega człowiekowi w depresji?
Psychologiczne aspekty depresji – co czuje osoba borykająca się z tą przypadłością?
Jak zachowuje się osoba w depresji?
Jeszcze daleko, czy już blisko: czy jestem podatny na depresję?
Skala depresji Becka
Triada i spirala depresyjna
Jak pomóc sobie i innym? Prewencja i sposoby na poradzenie sobie z depresją
Co zrobić, aby nie dopuścić do depresji? Własne zasoby sposobem na odporność psychiczną
Depresja to nie wyrok. Co zrobić, gdy zauważę pierwsze symptomy?
Samoświadomość i samoobserwacja
Wsparcie dla osób z otoczenia – jak mogę pomóc?
Czas trwania szkolenia: 1 dzień/ 8 godzin zegarowych
Trenerzy: Joanna Stanisławska, Milena Korzeniewska
Warsztat prowadzony jest przez dwie Trenerki Biznesu Akademii SET. Magia duetu polega na wzajemnym wsparciu i uzupełnianiu się. Jak o sobie mówią – stanowią doskonałe połączenie dwóch światów: biznesowego i psychologicznego, ognia i wody, niecierpliwości i głosu rozsądku, co w życiu prywatnym daje równowagę, a w sali szkoleniowej pozwala na bezpieczne testowanie, efektywne doświadczanie i przyswajanie nowej wiedzy przez uczestników.
Mediacje gospodarcze
Polska
200.00 zł
Mediacje to alternatywna forma rozwiązywania sporu, w której bezstronna i neutralna osoba mediatora wspiera Strony w wypracowaniu wzajemnie akceptowanego porozumienia. „Mediacja” to zorganizowane i dobrowolne postępowanie celem rozmowy i dążenia do osiągnięcia porozumienia satysfakcjonującego obie Strony sporu. Mediator wspiera proces komunikacji m...iędzy Uczestnikami mediacji, mając na uwadze ich potrzeby i interesy, ale to Strony decydują o przebiegu mediacji i jej efekcie końcowym.
Główne zasady mediacji:
- dobrowolność
- bezstronność
- neutralność
- poufność
CEL MEDIACJI
Istotę systemu prawa i wymiaru sprawiedliwości stanowi potrzeba godzenia, a celem mediacji jest osiągnięcie porozumienia, tj. ustaleń, które okażą się co najmniej „do przyjęcia” przez każdą ze Stron sporu. Podstawą mediacji jest pojednawcze i ugodowe rozwiązanie wszelakich konfliktów, z udziałem osoby trzeciej, tj. bezstronnego i neutralnego pośrednika. Zastosowanie mediacji jest możliwe w rozmaitych sprawach, w których prawo dopuszcza prawo zawarcia ugody.
Głównym celem mediacji cywilnej czy gospodarczej, zwłaszcza pozasądowej, jest szybkie rozwiązanie konfliktu, przy jak najniższych kosztach czasu i pieniędzy oraz maksymalnej dyskrecji. Zwieńczeniem mediacji jest zawarcie ugody lub protokołu rozbieżności pomiędzy Stronami sporu.
KORZYŚCI
- możliwość swobodnej argumentacji i dialogu pomiędzy Stronami mediacji
- możliwość osiągnięcia kompromisów zadowalających Strony mediacji
- zachowanie dobrego wizerunku zewnętrznego
- brak ograniczenia czasowego
- mniejszy stres i atmosfera sprzyjająca polubownemu załatwieniu sprawy
- oszczędności finansowe związane z kosztami postępowania sądowego, prowizjami dla firm windykacyjnych
- poufność mediacji
- ugoda
PRZEBIEG MEDIACJI
1. Ustalenie terminu i miejsca spotkania oraz warunków współpracy
2. Indywidualne spotkania wstępne z mediatorem
3. Spotkanie mediatora ze Stronami sporu celem dążenia do osiągnięcia porozumienia satysfakcjonującego obie Strony konfliktu
4. Kolejne spotkanie mediatora ze Stronami mediacji lub/i zakończenie mediacji ze sformułowaniem postanowień ugody bądź bez zawarcia ugody
Udział w mediacji jest dobrowolny, co oznacza, że na każdym etapie (w przeciwieństwie do postępowania sądowego) – Strony sporu mogą zrezygnować z udziału w postępowaniu mediacyjnym bez ponoszenia konsekwencji.
Wysokość opłat mediacyjnych do spraw skierowanych do mediacji przez sąd powszechny określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 20 czerwca 2016 r. w sprawie wysokości wynagrodzenia i podlegających zwrotowi wydatków mediatora w postępowaniu cywilnym.
Mediacje prywatne. Wysokość opłat mediacyjnych pozasądowych w sprawach cywilnych i gospodarczych, rodzinnych:
- spory o prawa niemajątkowe, opłata za prowadzenie mediacji: 200 zł/sesja (sesja mediacyjna trwająca do 2h)
- opłata za prowadzenie mediacji w sprawach, w których da się ustalić wartość przedmiotu sporu, wynosi 1% wartości przedmiotu sporu, jednak nie mniej niż 500 zł i nie więcej niż 5.000 zł
Analiza potrzeb szkoleniowych
Polska
800.00 zł
Szkolenia dla klientów biznesowych są przygotowywane na podstawie analizy potrzeb szkoleniowych, a autorski program szkoleniowy jest opracowywany wg potrzeb i oczekiwań klienta. Ceny za usługi szkoleniowe (w zależności od zakresu współpracy i obszaru merytorycznego) są ustalane indywidualnie.
Zapraszamy na analizę potrzeb szkoleniowych celem usta...lenia celów kształcenia i stworzenia autorskiego programu szkoleniowego, szytego na miarę potrzeb oraz oczekiwań klientów.
Identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji pozwala na weryfikację kluczowych problemów i właściwy dobór rozwiązań oraz stworzenie odpowiednich warunków do rozwoju w zakresie zasobów ludzkich.
Cele edukacji powinny wynikać z potrzeb organizacji i uczestników szkolenia. Analiza potrzeb szkoleniowych służy opracowaniu programu szkoleniowego, jest pomocna w określeniu grupy uczestników szkolenia, pozwala osobom uczącym się, ich przełożonym i firmie na właściwe przygotowanie i możliwie jak najlepsze wykorzystanie szkolenia.
Proces rozwoju i edukacji jest dobierany indywidualnie, dlatego pierwsze spotkanie to identyfikacja potrzeb rozwojowych oraz ustalenie celów, by określić zakres współpracy.
KORZYŚCI:
- identyfikacja potrzeb rozwojowych
- właściwy dobór rozwiązań
- weryfikacja kluczowych problemów organizacji i obszarów do rozwoju w zakresie zasobów ludzkich
- określenie kierunku rozwoju i celów do zrealizowania w drodze do sukcesu
- stworzenie indywidualnego planu działania
Trening efektywnej komunikacji w zespole
Polska
720.00 zł
warsztaty skutecznej komunikacji w zespole jako klucz do budowania dojrzałych relacji ze współpracownikami oraz prawidłowej organizacji pracy. Rozwój umiejętności komunikacyjnych; aktywne słuchanie, rozpoznawanie i unikanie błędów oraz blokad komunikacyjnych, udzielanie informacji zwrotnych i formułowanie pytań, rozwiązywanie konfliktów i osiągania... porozumienia satysfakcjonującego każdą ze Stron sporu, zasady komunikacji mailowej i etykieta biznesowa. Warsztaty mają na celu zbudowanie silnego zespołu bazującego na rozwiązywaniu sporów w oparciu o zasady porozumienia bez przemocy wg Marshalla B. Rosenberga, atmosferze sprzyjających realizacji celów bez stawiania żądań. Trening skutkujący wzrostem efektywności i wydajności zespołu.
Trening podnoszenia wydajności w pracy
Polska
720.00 zł
warsztaty podnoszenia wydajności w pracy (określenie planu działania, ustalenie wartości, organizacja pracy własnej) i osiągania z niej satysfakcji celem wzmocnienia swojej pozycji w pracy. Metody i ćwiczenia z obszaru praktyki zarządzania (sobą, zespołem, czasem) i treningu koncentracji uwagi oraz poprawy organizacji pracy , jak również weryfikacj...i własnej ścieżki rozwoju zawodowego i założonych celów.
Trening twórczego myślenia
Polska
600.00 zł
warsztaty twórczego myślenia – trening kreatywności, zestaw zadań (łamigłówki, zagadki lateralne, zagadki liczbowe, zadania rozwijające myślenie przestrzenne, zadania poprawiające spostrzegawczość) rozwijających kreatywne myślenia, mające na celu poprawę kondycji umysłowej, by wykorzystywać każdą sytuację do stymulacji procesu myślenia.
Trening koncentracji i uważności
Polska
600.00 zł
warsztaty koncentracji i uważności – efektywny trening skupiania uwagi i osiągania lepszych wyników w nauce lub/i w pracy. Skierowany do osób, które maja trudności z uczeniem się oraz zapamiętywaniem. Trening ma na celu zwalczanie problemów edukacyjnych i koncentracji na zadaniu. Warsztaty oparte o metody radzenia sobie z rozkojarzeniem oraz utrzym...ywaniem skupienia. Zajęcia kształtujące refleks i spostrzegawczość, trenujące pamięć, rozwijające umiejętność selekcjonowania informacji.
Trening skutecznej komunikacji
Polska
720.00 zł
warsztaty rozwoju umiejętności komunikacyjnych i wdrożenia języka porozumienia bez przemocy wg Marshalla B. Rosenberga celem budowania dojrzałych relacji i poprawy procesu komunikacji z rodziną, przyjaciółmi, współpracownikami. Rozwój/nabycie umiejętności aktywnego słuchania, udzielania informacji zwrotnej i rozwiązywania konfliktów bez stawiania ż...ądań. Kształtowanie nawyków skutecznego działania m.in. za pomocą ćwiczeń i narzędzi szkoleniowych w formule treningu doskonalenia wewnętrznego i budowania twórczych relacji z najbliższymi, warsztatu asertywności oraz inspirującego przywództwa na poziomie osobistym, interpersonalnym i menedżerskim celem wyrażania swoich potrzeb i oczekiwań, odmawiania bez poczucia winy i osiągania porozumienia satysfakcjonującego każdą ze Stron.
Coaching biznesowy
Polska
120.00 zł
Gdy zależy Ci na:
- wzroście efektywności i wydajności zawodowej
- kreowaniu postawy charyzmatycznego lidera
- efektywnej komunikacji w zespole
- świadomym i skutecznym rozwiązywaniu konfliktów w zespole
- kształtowaniu nawyków skutecznego działania
KORZYŚCI:
- nabycie umiejętności efektywnego zarządzania zespołem ludzi
- rozwój kompetencji sp...ołecznych
- rozwój umiejętności udzielania informacji zwrotnych i formułowania pytań
- autodiagnoza własnych możliwości i ograniczeń
- poznanie narzędzi rozwojowych do wykorzystania w życiu zawodowym i prywatnym
- kreowanie silnej marki osobistej
Coaching zawodowy
Polska
90.00 zł
W poszukiwaniu kierunku rozwoju osobistego.
W poszukiwaniu alternatywnej, satysfakcjonującej ścieżki zawodowej.
W określeniu celów do zrealizowania w drodze do sukcesu.
W stworzeniu indywidualnego planu działania.
Dowiesz się:
- jak napisać skuteczne CV
- jak zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- jak wykorzystać wiedzę o autopre...zentacji i etykiecie w trakcie procesu rekrutacji
- jak kreować siebie i jak zbudować swoją markę, by być autentycznym na rynku pracy
KORZYŚCI:
- wybór własnej ścieżki kariery
- praktyczne wskazówki w drodze do osiągnięcia celu
- autodiagnoza własnych możliwości i ograniczeń
- weryfikacja obszarów do rozwoju
- nabycie kompetencji planowania i realizowania celów
- podniesienie wydajności w pracy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Usługi prawne
Prawo gospodarcze
Doradztwo, audyt
Doradztwo marketingowe
Powiązane produkty i usługi:
Adwokat rozwodowy, Dotacje unijne, Reklama internetowa, Kurs na wózki widłowe, Prawo budowlane, Prawo cywilne Pleszew
O Firmie
Adres
Ulica
Aleje Wojska Polskiego 13Kod pocztowy
63-300Miasto
PleszewNIP
608-010-17-39Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Wielkopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
AKADEMIA ROZWOJU JOANNA KUBIAK
Imię (pierwsze)
JOANNA
Nazwisko
KUBIAK
Data rozpoczęcia działalności
2018-12-10
NIP
6080101739
Regon
381855858
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Powiat
pleszewski
Gmina
Pleszew
Miejscowość
Pleszew
Kod pocztowy
63300
Ulica
ul. Aleje Wojska Polskiego
Numer nieruchomości
13
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
3514Z
HANDEL ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ
4619Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ