Witamy,
Nasza Kancelaria została otworzona w 2007 r. Pierwotnie działania Kancelarii odnosiły się do świadczenia pomocy prawnej klientom indywidualnym oraz podmiotom gospodarczym. Przez szereg lat prawnicy Kancelarii z sukcesem przebrnęli przez wiele spraw, zarówno w postępowaniach pozasądowych, jak i w licznych postępowaniach sądowych i administracyjnych. Przepracowaliśmy sprawy dotyczące różnych dziedzin prawa – od szeroko rozumianego prawa gospodarczego, przez prawo cywilne, czy różnorakie postępowania administracyjne. Nasi prawnicy stawiają czoła najróżniejszym wyzwaniom, stale podnosząc swoje kwalifikacje oraz nieustannie poszerzając swoją wiedzę. Nabyte w ten sposób umiejętności i doświadczenie pozwalają im na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Obecnie działania Kancelarii zostały poszerzone o świadczenie usług doradczo – podatkowych. Zapewniamy doraźną pomoc w sprawach podatkowych, jak również prowadzimy kompleksową obsługę księgową i kadrową. Celem Kancelarii jest bowiem zapewnienie klientom kompleksowej obsługi prawno-podatkowej. Jest to możliwe dzięki połączeniu wiedzy i doświadczenia zdobytego przez pracowników Kancelarii zarówno w branży prawniczej, jak i księgowej. Misją Kancelarii jest zapewnienie satysfakcji i zadowolenia klienta. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a każdą sprawę traktujemy priorytetowo. Cenimy sobie samodzielność w rozwiązywaniu problemów prawnych, jak również konsultowanie podejmowanych kroków prawnych z klientem. Gwarantujemy profesjonalizm i dyskrecję. Zapraszamy do kontaktu z Kancelarią: • w sprawach prawnych: e-mail: kdp.pabianice@gmail.com tel.: • w sprawach podatkowych I kadrowych: e-mail: kdp.sekretariat1@gmail.com tel.: Zapraszamy również na nasza stronę: www.kdp-prawo.pl
Śląskie, Podlaskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Opolskie, Lubuskie, Kujawsko-pomorskie, Podkarpackie, Zachodniopomorskie, Wielkopolskie, Dolnośląskie, Łódzkie, Mazowieckie, Pomorskie, Lubelskie, Małopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Biuro rachunkowe, Kredyt, Księgowy Pabianice
Nazwa firmy | KANCELARIA DORADCÓW PRAWNYCH TOMASZ CZOŁOWSKI |
Imię (pierwsze) | TOMASZ |
Nazwisko | CZOŁOWSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-03-28 |
NIP | 7691954176 |
Regon | 100532975 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŁÓDZKIE |
Powiat | pabianicki |
Gmina | Pabianice |
Miejscowość | Pabianice |
Kod pocztowy | 95200 |
Poczta | Pabianice |
Ulica | ul. gen. Kazimierza Pułaskiego |
Numer nieruchomości | 10 |
Numer lokalu | 4 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2019-03-27 |
Data powstania | 2019-03-27 |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-03-28 |
Data zawieszenia działalności | 2021-08-06 |
Kod PKD | Nazwa |
6910Z |
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA Przeważające PKD |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
7711Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.